Přejít na obsah

1.8T dusí motor pri 2500 otáčkach


macomh

Doporučené příspěvky

Zdravím všetkých. Mám takýto problém na octavke 1,8T AGU motor:

Pri zošliapnutí plynu začne motor ťahať do 2300-2500 otáčok a potom akoby zdusil motor úplne až skoro prestane ťahať, potom trhne s autom a začne to ťahať ako besné a po cca pár 3-4 sekundách to urobí zas. Keď mierne pridávam plyn, tak to trhanie, niekedy nie je zbadateľné. Bolo vymenené turbo za jazdené/moje pošlo/, kľuka po výbruse, nové ložiská, VAG neukazuje nič. Vymenil som dve hadice odvetrania, lebo boli roztrhnuté. Pred rozobratím, až kým nepošlo turbo, to išlo ok. Niekto s podobným problémom, alebo nejaký nápad???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já myslím,že tu je hromada témat na motor 1.8T....

Neřeknu když by to bylo někde v dávné historii.

Ale pár témat je hned na téhle stránce a na předešlé taky.

Překvapuje mě kolik lidí má s 1.8T problém :D

Ale nejčastější rada je pohledat v tlakové soustavě.A celkově řešit ostatní komponenty co mají něco společného s tlakem.

Třeba máš jen špatnej jednocestnej ventil na odvětrání a už může být problém...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Třeba ten co je schovanej pod sacíma svodama.

Pokud by náhodou byl v háji nebo zaseknutej od srágor(a že jich tam je).

Tak ti půjde tlak co turbo natlačí do víka hlavy a dolů k odvětrání kliky.

Ale to je jen jedna zmála pravděpodobných možností.

Já měl třeba prdlou tu pevnou hadici co vede od sacích svodů do posilovače brzd a panečku jak se auto chovalo blbě.

A to to nebylo vidět.

Jen při zkoušce mýdlovou vodou jsem to poznal.

Bublinky :kol-47:

A tlak si ještě kontroluju přídavným budíkem na sloupku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, já měl úplně ten samý problém, přesně ten stejný co tady popisuješ. U mě to bylo vadnýma svíčkama nebo cívkama. Protože když jsem vyměnil svíčky tak to na nějaký čas přestalo dělat, ale potom se to zase objevilo. Tak jsem si nechal změřit jaký davají cívky proud a prý jsem je měl špatný tak jsem je všechny čtyři vyměnil. Je to přece jen takový šestinásobek ceny než svíčky, ale už mám naběháno přes 200 tisíc tak co se dá dělat.

Mám svíčky NGK Laser Platinum a cívky originál BOSCH a problém se neobjevil už hooodně dlouho :) ( klep, klep, klep :) )

Tak snad ti to pomůže...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Vymenil som aj sviečky a nepomohlo. Robí to cukanie a zdusenie motora naďalej pri dvojke, niekedy na trojke pri cca 2300 ot. Prasklinu alebo povolenú hadicu som nenašiel. Vyčistil som aj origo blow-off a nič. VAG naďalej nepíše žiadnu chybu. Niekto nejaký iný nápad? Prípadne mi vie dakto poradiť, ako u tohto motora odmerám tlaky a funkciu TURBA počas jazdy ako napr. pri 1,9 TDI na trojke ???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...