Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

A jaký servisní interval tam máš? 1rok/15 000 km nebo proměnlivý až 2roky/30 000 km?

Třeba v servisní knížce (nevím tedy jakou máš, jestli vůbec nějakou) - je tam kód (např. QG2) v datovém štítku na první straně. Nebo v autě na palubním počítači - najdeš tam, kolik km, nebo dní ti zbývá do servisu/výměny oleje - postup najdeš v manuálu.

no když jsem to daval po koupeni do neautorozovaneho servisu v 17000km a ted mam 22000km a do servisu mě zbiva 15500 km tak asi ten delši ale ješte je problem že  mam namontovane tažni a ne autorizovanim servisem je to problem? :(

to tažny nevadi když to nemontovoval autorizovanej servis??

ok skusim to  zachranit no :) dikec

Jinak já osobně bych Ti doporučil pro klid nechat vyměnit i ten napínák. Já to udělal po doporučení servisem v podobném nájezdu km jako máš teď Ty. Nestojí to ranec a než se pak dohadovat ze ŠA, tak tohle beru jako maximum co jsem pro to mohl udělat. I přes některé  negativní názory nedám na tenhle motor dopustit a neměnil bych.

tak ono to stoji kolem 10000Kč ne? ja jen ted musim podchitit  viplněni te servisky a jezdit pravidelně do autorizovaneho servisu  abych měl jistotu  kdiby se to stalo  nake te domluvi  popřipadě zaruky

Od kterého data cca. se montuje napínák "K" ?  Mám auto vyrobené v dubnu 2011 (1,8 DSG) a najeto asi 82tkm.

Po nastartování 15s probíhá něco, co mi na klidu nepřidává, ale po minutě je to celkem uklidněné a není problém. 

Servis říká  ještě se to nerozskočilo, není co řešit.

2012,takže ho nemáš předpokládám,že autorizák říká že je to ok, tak to neznamená nic... 

Upraveno od kokta7

dnes jsem byl v autorizovanem servise  řekli my že mě  napinak bez problemu  viměni  a snim cele rozvodovou sadu   cena je kolem 10 000 kč     pak budu myt zaruku na 2 roky na material ale po 2 letech kdiž my to skoči zase tak už si vše budu cvakat ze svehe jelikoš mam auto stare 4 roky

Tak ten posledni typ uz by preskocit nemel.

snad ne  ale neměnijou jen napinak ale cele rozvody :)

No otázkou je zda v takto malém nájezdu je skutečně nutné měnit celou sadu. Kdybys měl najeto třeba alespoň 50tkm, tak to ano, ale takhle nevím.V mém případě byl měněn pouze napínák a kryt rozvodů. Nebylo to na mou žádost a bylo to rozhodnutí servisu. Po výměně mi bylo řečeno, že na novém typu k poškození aretace nemůže konstrukčně dojít. Ale to ukáže čas a zkušenosti.

jak řikaš jelikoš  mě to bude dělat kamoš  pač mě autorizovanej servis  nic navic neda a kulacni už  nemužu požadovat tak   se kouknem jak to bude vipadat a podle toho to obědname  :)

panasoniku, vim, že to sem nepatří, ale tvuj psany projev je naprosto strašný...

Kdybys to tady pořádně četl, tak by ses dočetl, že Panasonik je cizinec. ;)

bože tak pardon lip česky to nejde

neřeš to :)

Upraveno od hansHK

čeština je složitější než "rozvedený Yeti"....mně arabi píšou "dobyr din" úplně normálně...mimochodem, jak píše a říká Jára , původně vyjadřovalo oboupohlavnost tohoto stvoření slovo JáTy, které potom Angličané zkomolili na Yeti.....tím ovšem nechci říci, že kvalita mladoboleslavského rozvodového mechanismu je bůhvíjak skvělá, patřilo by se vymlátit jim ten "řeťaz" z hlavy...nejlépe řemenem. Zajímavé je (už jsme to tu s Pawoukem kdysi řešili), že řetěz v erese je v pohodě a přitom jako ND je levnější než v 1,4 který mě přivádí k šílenství. Koupil bych si Teslu, ale zase se mi nechce být "papežštější než papež" za dvě mega nebo co to stojí....naftu nechci, automat už vůbec ne a musím to už brzo objednat a furt nevím co....

právě že i člověk ze škodovky co viděl statistiky, tak ta 2.0 TSI v RS oktavii je málo poruchová...

tak si vem G7 nebo seata s 1.8 :)

Na tom je zajímavé to, že jak 1.8 TSi, tak 2.0 TSI vychází ze společného základu a když se podívám do Etky, tak rozvody jou naprosto totožné (stejné napínáky, stejné řetězy)... Rozumí tomu někdo? :kol-32:  Ale přece jen jsem tam objevil jednu zajímavost, se kterou jsem se zatím ještě nesetkal. V Etce u dílů, které se již nevyrábí bývá poznámka, že je " Vyběhlý z výroby dne XY.XY.XYZT, použít náhradu." Ovšem u napínáků 1.8/2.0 TSI je to vystupňováno "Vyběhlý z výroby dne XY.XY.XYZT. Tento díl se již nesmí používat, použijte prosím náhradu.", takže je vidět, že je to velký průšvih.

post-32075-0-59574900-1390475072_thumb.j

Nazdar, má niekto problém s únikom oleja po výmene napináku, príp. rozvodov?. Mne začalo tlačiť trochu cez ten spodný kryt, lebo ho pri výmene rozvodov nevymenili. Dal som to na záruku vymeniť, a začalo tlačiť cez spodný tlakový snímač. Ten sa vymenil a po 200km plasty zatečené, ale dosť a mokro je od tesnenia olejovej vane. Servis tvrdí že s vaňou sa nič nerobilo a pretesnia to bez problému. Vie niekto poradiť či sa niečo mohlo stať pri výmene rozvodov, lebo autom som od výmeny najazdil cca 12tkm ťah motora bez problému, otáčky nekolíšu, motor ide tichučko. Sú tam po výmene nejaké vyššie tlaky, keď olej tlačí?. Inak reťaz si crnkne niekedy na 2s pri studených štartoch ako aj so starým napinákom. ďakujem za každú radu.

Upraveno od vw-futy

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.