msmity Vloženo 25. leden 2012 Sdílet Vloženo 25. leden 2012 Ahoj mam fabku I RS....chci zaslepit EGR ventil protoze mi to z nej celkem dost tece, mam spinave cele turbo a plastovej kryt motoru. A chtel jsem se zeptat jestli muzu zatim nez se to zaslepi provizorne odpojit nejakou hadicku na egru aby to neteklo nebo mi to nepomuze??? diky za ohlasy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 25. leden 2012 Sdílet Vloženo 25. leden 2012 nepomůže....navíc po zaslepení ti to poteče nejspíš pořád + vybafne na tebe kontrolka motoru (na maxiku hláška) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
msmity Vloženo 25. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 25. leden 2012 proc to potece kdyz se to zaslepi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
msmity Vloženo 25. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 25. leden 2012 ja myslel ze euro 3 nehlasi zadnou chybu...........? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 25. leden 2012 Sdílet Vloženo 25. leden 2012 to že EU3 nehlásí chybu je jen orientační, není to pravidlem...EU3 u FRS chybu hlásit může (nejspíš i bude - dle verze SW)...jinak to prolínání oleje je většinou u osičky ovládání klapky v EGR, zaslepení prolínání oleje nezastaví...když se odpojí hadička (podtlak pro chcípací klapku) "mělo by" to prolínání ustat, ale připrav se na zaklepání motoru při chcípnutí zapalování.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
msmity Vloženo 25. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 25. leden 2012 (editace) a co dat ten EGR celej ven a dat tam jen tu trubku? nebo radsi zaslepit na obou stranach a nechat ho tam a ucpat hadicku? ja myslel ze se tim zaslepenim EGR uzavre a nic tim nepotece? Editováno: 25. leden 2012, autor: msmity Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 25. leden 2012 Sdílet Vloženo 25. leden 2012 jestli nechceš honit koně, tak bych EGR zachoval, hlavně kvůli chcípací klapce....jak píšeš, tak to nefunguje, v EGR bude vždycky troška oleje a olejová pára....zaslepením jen zamezíš tomu, aby se do soustavy vracely spaliny a EGR zaprasily, odstavením chcípací klapky zamezíš jejímu pohybu = olej už nebude zřejmě unikat (dle toho kde přesně uniká), ale nebudeš mít chcípací klapku = pak už je jedno jestli tam EGR máš, nebo ne...... osobně u seriovýho auta doporučuji EGR vyměnit a zaslepit...chcípací klapku nechat funkční PS: pokud máš VAG po ruce, můžeš si EGR zkusit odstavit - pokud se kontrolka rozsvítí, chybu si smažeš v RJ motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
msmity Vloženo 25. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 25. leden 2012 me to tim egrem celkem dost tece ven....mam od toho zasrane cele turbo a plastovej kryt motoru........vypada ze to tece pod tim klobouckem........takze kdyz to zaslepim tak aspon omezim ten unik oleje? fakt jsem laik takze nevim....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 25. leden 2012 Sdílet Vloženo 25. leden 2012 zaslepením a odstavením chcípací klapky by to mělo ustát...ale uvažoval bych, jestli není lepší sehnat dobrej EGR, nebo to zaslepovat + platit za SW.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
msmity Vloženo 25. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 25. leden 2012 a zaslepuje se to jen na jednom miste nebo na dvou? urcite do budoucna poridim zdravej EGR ale tedka nemam tolik penez... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
msmity Vloženo 25. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 25. leden 2012 (editace) a zaslepuje se to na jednom miste nebo na dvou? a kde presne? a tim odpojenim chcipaci klapky se neco deje, nebo jen klepe motor pri chcipnuti? Editováno: 25. leden 2012, autor: msmity Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 25. leden 2012 Sdílet Vloženo 25. leden 2012 stačí na jednom místě, je to lepší zaslepit hned pod EGR ventilem...kdyby jsi dávaol EGR pryč, musí se to samosebou zaslepit na svodech klepe se motoru a je ryziko, že když se ti vrátí olej do motoru a není chcípací klapka ON, může se ti !"přetočit" motor = KO Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.