Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

před 6 minutami, jivacek napsal:

což dle mého právě kazí EGR ventil a další věci na výstupu z motoru, vedle ředění oleje naftou. .........

 

Nicméně je to smutné, pokud  bych ještě při výběru a volbě vozu musel při nákupu znát všechny jeho konstrukční nedostatky, tedy stát se expertem v oboru motorových vozidel............

 

....... EGR je v průběhu aktivní regenerace DPF vždy uzavřen. Pokud má závadu a nedovírá, ano, saze dobře hořet nebudou

 

....... Ano, je to smutné, ale je to tak. Ještě je nutné vědět u kterých motorů:

- žerou olej

- odchází drahé vstřiky

- odchází turbo, nebo EGR

- kde zlobí rozvody

- se zadírají vačky

- hučí kardan

- není tuhá nápravnice a klepe volant

- se serou převodovky

- je nadměrná tvorba karbonu

- tečou vodní pumpy

- serou se volnoběžky altíku

- zadírá se palivové čerpadlo

- protáčí se náhon olej. čerpadla

atd....

 

 

 

Benziňáky nebudou mít DPF, ale GPF. 

před 21 hodinami, Clerfayt napsal:

Rad zní: Neměli jste kupovat 4x4. Pak by se filtr měnil lépe. Nebo koupit benzin a 4x4. 

U 4x4 jsem taky zvažoval pro a proti a jednoznačně vyhrála předokolka. 

Bohužel 4x4 byla nutnost a benzinový TSi mi byl rozmluven z technických důvodů.

  • 1 měsíc později...

Tak mám po výměně a i s prací to vše stálo 29000Kč. Bohužel na verzi mého motoru se řada Economy nedělá, takže filtr stál krásných 24 tisíc :-(

  • 1 měsíc později...

Menil jsem na jare filtr na passatu 2.0 tdi,103kw,daval jsem nemeckou znacku Ernst,ta ma i homologaci pro VW,vysel na bez par korun 18 tis,komplet s praci 27 tis,a vypaloval se zpocatku cca po 250km,asi tak 10x a potom se mi interval prodlouzil na asi 600 km. Passat byl 2007,kod motoru BMP,az po koupi jsem zjistil ze ma vykuchanej filtr a reklamovat uz to neslo. Jezdil jsem 5 let bez fitru,stk delal pres kamose,ale letos jsem ho tam dal. Jezdim do nemecka a tam to ted kontrolujou a je to sakra drahy. Napari vam pokutu 2000 euro a zakazou jizdu,takze pak uz jedine odtahovka. Pisu to sem jen proto,ze to je vlastne stejnej motor jako v Yetim,takze i cena a prace je vlastne stejna,taky musela naprava ven. Pred tydnem jsem koupil Yetiho,tak doufam,ze me to v brzke dobe nebude cekat znovu.

  • 1 rok později...

Ahoj, jak teda funguje ten DPF? Jde mi o to, jestli se bude částečně vypalovat i při dojíždění 11km nebo ne. Nechtěl jsem diesel, ale nasyktnul se perfektní, mně známý, za dobrou cenu..ale bohužel TDI. Většina jízd je příměstský provoz. Delší cesta okolo 50km téměř vůbec...

U CR se vypálí snad i na volnoběh. U PD by to problém byl. Nicméně takhle krátké trasy budou pro motor čiré utrpení - v podstatě se nikdy neohřeje. Cesty do 10 km nesvědčí ani benzinu.

No dokud nebudu mít elektro, tak to nějaký motor musí zvládnout :-) Asi je ten diesel blbost no...

Upraveno od jazd

Na takové couračky si kup nějaký nepřímo vstřikový benzín.

  • 1 měsíc později...

Kolegovi z prace vycistili filtr ve skodovce.... pres diru na lambdu tam nahulakali nejaky cistici sprej a pak pres diag pustili rizenou regeneraci. Z laufu vyletelo cele peklo a zase mu to jezdi.

  • 1 měsíc později...

HM to je slušné na autorizák. Nahulákali mu tam čistící pěnu, která ten DPF v kanálcích roztrhala. Bude mít ted zvednutou kouřivost...

  • 3 týdny později...

Nechal jsem nahrat pred DG SW a jsem trosku zmateny co se tyce vypalovani DPF. S DG SW se rizene vypalovani spoustelo vzdy pri 100% zaplneni coz odpovidalo vypocitanemu mnozstvi sazi 23,4g. Vypalovani koncilo na 24%, nejakych 5,5g. Po meste to dalo 250-300km, dalnice tak 600km. Jezdim hlavne dalky a ted s pred DG SW mi zacina regenerace kolem 65% zaplneni a konci na 15% a nekdy na 24%. Takze mi paradoxne vypaluje pri dalkach casteji nez DG SW. Je to jen tim, ze kdyz nastanou vhodne podminky k regeneraci tak to pusti, ikdyz jeste neni filtr uplne zacpany? Ne ze by mi to nejak vadilo. Jen jsem si toho vsimnul jako vyrazenho rozdilu v chovani.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.