Přejít na obsah

1,4 16V 63 kW, opakovaný studený start


Doporučené příspěvky

Takže už jsem tu taky...najeto 10tisíc...problém se vyskytuje asi od cca 5000km..před tím nebyl....problém je jen když je auto odstavené přez noc a druhý den se startuje..nebo jinak nee...takže to samé co píše raníček....:-)zkusím natankovat benzín na jiné pumpě.....

 

vítej v klubu :-D

 

mně to robí od 0 km, mám najeto 12 tisíc a zvykl jsem si... občas je potrápím v servise, ať si pohrajou a furt to samé... no co, zvykl jsem si. Kdybych měl TSi, tak už mám při této porci km nejspíš i skočený motor, takže takové prkotiny neřeším (no řeším, ale spím zatím dobře :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak u mne to benzínem není,  zkouška  benziny a pak plná shell stejný problém .... jasná souvislost je s teplotou okolí , v pondělí bylo u nás neskutečně teplo a dusno a startoval jsem napotřetí, dnes co přišlo ochlazení, chytlo na poprvé, i když to nebylo to pravé čisté startování jak z jara. Dnes jsem se byl objednat na 19tého v servisu, když jsem jim popsal problém, tvrdili mi, že to je určitě  čidlo teploty. .... no ale toto ... to snad dali do všech dubnových 1,4ek vadný čidla? jen se modlím aby to fakt byla taková banalita jak mi tvrdí.

já tvrdím, že benzínem to není a to na 100% !! je to buď nějaké čidlo, nebo nějaký špatný ventil v palivovém systému.. hele jestli to vyřešíš, napiš to tu prosím :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky myslím že benzín ne...ten motor musí schroupnou pomalu kde co....přikláním se k čidlu...uvidím až bude chladněji.....dej pak vědět teda..:-)jinak mě to vždy na podruhý chytne...dělá to že se mu to nelíbí ale za dvě sekundy je volnoběh OK....jinak já bych s nedivil kdyby do 1.4 dali něco špatného...-čidlo...:-)nějakou serii...

 

podívej se na toto moje video, které jsem točil loni, když bylo auto měsíc staré...

 

 

dělá od novoty... je to to stejné co trápí tebe??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

FROGGY:Ano je to ono...jen mě to vubec jakoby nechytne....tady se to drží chvilku a pak chcípne..mě to vubec nenaskočí...napodruhé ano ale brblá to ale chytne se to....dnes ráno až napotřetí start....ale to bylo jen jednou...jinak na podruhé....mám známého mechanika který dělá diagnostiku...poptám se.....já to nějak neřeším..tak prostě startuju nadvakrát...ale taky jim to tam odvezu....až bude čas....

Teď si vzpomínám že jsem byli u moře kde bylo teplo..pořád +30 a startovalo to pořád i druhý den...a tady v zimě se mu nechce....

Editováno: , autor: mira
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak stale mam auto v servise s prestavkami uz mesiac. Raz tvrdia ze im to startuje, ze nieco blbo ja robim, potom ako sa ochladilo sice im to nezhaslo ale slabsi chod motora po nastartovani. Naposledy to hodili na benzin ze sa im nezda, ale po pretankovani a vymene filtra im to znova spravilo, ale stale sa nechcu vzdat toho benzinu. Uz tri krat som si mal pren prist a vzdy to zrusili ze este nieco otestuju. Pozeral skor pocuval som to video a podobne to robi aj mne lenze po druhom nastartovani sa rapidne zhorsi zvuk motora a zacne klepat autom, po stlaceni plynu to uz ide v poriadku. Uvidim ako to budu riesit dalej, uz mi je vsetko jedno, mohla by byt tato zavada dovod odstupenia od zmluvy? Prinajhorsom. Bojim sa ze v zime to bude este horsie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Este jedna vec pri mnoho telefonatoch mi ten co to so mnou vybavoval vravel, ze im zo skodovky kazali merat hodnoty medzi 10 a 29 stupnami celzia teploty motora, potom mi vymenili tu hlavu ale to nepomohlo, ale sa mi zda ze prave v tomto rozmedzi mi to nechce startovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

FROGGY:Ano je to ono...jen mě to vubec jakoby nechytne....tady se to drží chvilku a pak chcípne..mě to vubec nenaskočí...napodruhé ano ale brblá to ale chytne se to....dnes ráno až napotřetí start....ale to bylo jen jednou...jinak na podruhé....mám známého mechanika který dělá diagnostiku...poptám se.....já to nějak neřeším..tak prostě startuju nadvakrát...ale taky jim to tam odvezu....až bude čas....

Teď si vzpomínám že jsem byli u moře kde bylo teplo..pořád +30 a startovalo to pořád i druhý den...a tady v zimě se mu nechce....

Míro nejsem si jistý,ale tvůj problém může být i ve špatném nastavení plynu.Mohl by jses jít zeptat tam kde ti to montovali at ti přeměří nastavení Lpg.Mě to u Octávky též tak dělá a Karel.lpg mi napsal,že může to být tím.Já jdu ted měnit filtry tak at se na to podívají.Nevím jak se k tvému problému ještě postaví Škoda,jak tam máš plyn.Já měl stejný problém na fábii jak jsem jí koupil minulý rok v srpnu,ale v říjnu už to nedělalo a ted může stát auto klidně i týden a startuje na poprvé.U většiny co tento problém popisují,se to objevilo hned u novoty.Teda aspon u mě a frogyho co já vím.Problém se vytratil sám.Chápu vás ale.Mě by to sralo jak prase.Takovéto závady se ale těžko prokazují a zrějmě i těžko řeší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak stale mam auto v servise s prestavkami uz mesiac. Raz tvrdia ze im to startuje, ze nieco blbo ja robim, potom ako sa ochladilo sice im to nezhaslo ale slabsi chod motora po nastartovani. Naposledy to hodili na benzin ze sa im nezda, ale po pretankovani a vymene filtra im to znova spravilo, ale stale sa nechcu vzdat toho benzinu. Uz tri krat som si mal pren prist a vzdy to zrusili ze este nieco otestuju. Pozeral skor pocuval som to video a podobne to robi aj mne lenze po druhom nastartovani sa rapidne zhorsi zvuk motora a zacne klepat autom, po stlaceni plynu to uz ide v poriadku. Uvidim ako to budu riesit dalej, uz mi je vsetko jedno, mohla by byt tato zavada dovod odstupenia od zmluvy? Prinajhorsom. Bojim sa ze v zime to bude este horsie.

 

Myslím, že toto důvod k odstoupení není. Není to závažná závada, která brání řádnému užívání vozidla. Je to vada, kvůli které můžeš požadovat přiměřenou slevu z ceny vozu. Já bych si řekl o slevu ve výši ceny nového startéru včetně práce, až to jednou startér spálí, když to nebude chytat :)

 

Od října do dubna naprostá pohoda a starty na první otočení startéru...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem tady se stejným problémem. Mám auto rok, koupené v bazaru už starší kousek r.v. 2008. Donedávna šlapalo jak hodinky. Asi tři měsíce mám přestavěno na LPG. A začaly problémy. Ráno nebo když jdu po práci a chci nastartovat a podotýkám je chladněji, či po dešti (možná vlhko) mám ty stejné problémy. Motor po prvním startu chytne, začne kucka, silně klepe celým autem (jakoby jely jen tři válce) a chcípne nebo to raději vypnu já. Mám strach, aby např. neskočily rozvody... Jelikož jezdím na LPG, tak benzín tankuju tak max 1,5x za měsíc a třeba jen za 300,-. Proto si říkám, že to může být tím. Teď jsem nabral na zkoušku u BENZINY a starty se zlepšily. Sice auto klepe, ale o poznání méně a už nechcípe a po chvíli se to spraví. Uvidím, asi začnu tankovat u "solidnějších" ČS. Snad se to spraví.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud se to zlepšilo po benzínu Benziny, tak vyzkoušej její Vervu 100, posledním čísle Světa Motorů vyšla na prvním místě (porovnávali Feldu 1,3 a TSI v Rapidu, u kterého jim napsal p. Hrdlička, že doporučuje u TSI každou třetí nádrž vysokooktanový benzín kvůli odstranění rizika karbonu a dle jejich měření výkonu na brzdě nastupuje turbo už od 2 000 ot., což u N95 nedělá).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ak ma pamäť neklame, tak ho nájdeš v sekcii Octavia II / Ostatné.
Čo sa týka toho karbonu a čistiacich účinkov prémiového benzínu, nedá sa jednoznačne povedať, či tankovanie drahšieho paliva má reálny prínos. Motorové testy sa totiž nerobili. Dá sa ale vyhlásiť, že občasným tankovaním prémiového paliva určite nič nepokazíš. :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím. Dnes jsem byl v servisu a byli z té závady bezradní. Auto na diagnostice nehlásí žádné chyby.  Zkontrolovali hadičky a kablíky, zda auto nepoškodila kuna nebo jiná škodná. Nový software pro mé auto není. Sepsali jsme hlášení o závadě, které zapsali do centrálního registru, co má Škoda a odeslali dotaz na Škodovku. Protože je auto v záruce, chtějí, aby jim potvrdili, že by případnou výměnu čidla zaplatili. Závada bude zatím „viset“ jako nevyřešená. Dají mi vědět, jaký bude další postup. Ohledně benzínu mi doporučili, abych nestřídal teď na začátku zajíždění auta pumpy a pokud můžu, tankoval u jedné značky. Každopádně v tomto počasí auto startuje celkem normálně. Objevilo se to, když byla teplá noc a teploty byly kolem 18, nebo když jsem o víkendu poprvé startoval až odpoledne a auto se prohřálo na slunci. Možná má vliv i tlak vzduchu, ale to už neměřím. Dalo by se říct, že letošní červenec skoro každý druhý start byl na podruhé. Jen mě překvapilo, že se něco takového nikde v systému auta nezapíše. V servis, kde chodím, mám celkem důvěru. Uvidíme, co Škoda řekne, jestli teda něco napíše. Nerad bych až příští rok v červnu opět řešil stejný problém.

Editováno: , autor: ranicek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je divné, že každý servis o této závadě tvrdí něco jiného. Přitom o závadě ví a pracují (údajně) na nápravě. Každopádně se teď toho vyrojilo hodně, tak věřím,že ve vlastním zájmu to vyřeší co nejdříve:-)

Editováno: , autor: froggy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím. Kúpil som novú Fábiu 1,4 63kw (teraz to je 1 a pol mesiaca, najazdené 2400 km) a tiež má trápi opakovaný studený štart (od začiatku). Nerobí to každé ráno, iba pri určitej teplote a do určitej hodiny. Neviem či má vlastné zmysel ísť s tým do servisu, po prečítaní vašich názorov. Na druhý pokus to vždy chytí. Úplne rovnaký postup ako je možné vidieť na video od froggy. Uvidím čo mi povedia v servise.   

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Drž s námi partu :) a zajdi do servisu ať se to tam Škodovce namnoží a něco s tím udělá . Přeci není normální abychom si na něco takového "zvykli" nebo snad tolerovali ... zadarmo ty auta ještě nedávají. Startovat dvakrát není v pořádku. Mám od novoty i fabču HTP za dobu provozu jsem tohle neřešil a nevím, že by si u jiných motorizací na tohle někdo stěžoval.

Editováno: , autor: ranicek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak minulý týden se mě dvakrát podařilo po ránu bez problému nastartovat...pak opět start napodruhé..jinak myslím že stím LPG nemá nic společného...vždyť se startuje na benzín..ne?jednou jsem zkoušel dojet několik km na benzín...chcípl auto a ráno to stejně nechytlo.......

Jinák já servis navštívím ale až v září..potřebuju auto teď denodeně.....kamarád mechanik od škodovky říkal že o ničem neví co by to dělalo....

teď mě napadlo..co tam je vubec za svíčky originál?co vyměnit je?já teda na ně nekoukal....mrkněte každý na svíčky...škoda že mám čas až příští týden...ale hned v pondělí to rozeberu a mrknu....

Editováno: , autor: mira
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...