bigboban Vloženo 30. leden 2017 Sdílet Vloženo 30. leden 2017 Na podobný jsem samozřejmě koukal, ale ten 3,6 litr tedy fakt nechci to abych pak chodil do práce kromě soboty i v neděli abych měl na benzín. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prassat Vloženo 30. leden 2017 Sdílet Vloženo 30. leden 2017 Když si spočítáš spotřebu TSi + olej / 3.6FSi 98 oct. ... tak to zase takový rozdíl nebude :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janmatejicek Vloženo 30. leden 2017 Sdílet Vloženo 30. leden 2017 když si spočítáš, co všechno tě u ojeté nafty čeká na servisu, a o kolik zaplatíš za 3,6 míň, tak je spotřeba najednou nepodstatná položka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 30. leden 2017 Sdílet Vloženo 30. leden 2017 3.6ka nemusí 98čku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prassat Vloženo 30. leden 2017 Sdílet Vloženo 30. leden 2017 Nemusí, ale měla by. Kdo jezdí často na 95 ku si koleduje, ale to už je off topic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
m.a.x.i.m.u.s Vloženo 30. leden 2017 Sdílet Vloženo 30. leden 2017 Předepsaná je 95 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prassat Vloženo 30. leden 2017 Sdílet Vloženo 30. leden 2017 Ano, na víčku je 95/98... Olej je předepsaný po 30 tis a vzduchový po 90 tis v FSi motorech se při provozu na 95 usazuje karbonu víc než je zdrávo a výkon 3.6ky je časem ze 191 kW -> 160kW a to je sakra rozdíl... ..... Obecně motory s přímým vstřikem benzínu tvoří karbon více, než s nepřímým. A to zejména v sacím potrubí a dále na ventilech. Prostě chybí onen čistící efekt nepřímého vstřiku. Děje se to zejména pokud se používá palivo o nízkém oktanovém čísle. Však také původní motory FSI vyžadovaly primárně palivo minimálně o oktanovém čísle 98. V opačném případě hrozilo brzké zakarbonování (klidně po ujetí 100.000 km) i v případě motoru s výhradně homogenní směsí. .... zdroj: http://www.auto.cz/vstrikovani-benzinu-vcera-a-dnes-primy-nebo-neprimy-vstrik-a-co-treba-oba-102151"Stejně jako v Passatu R36 se také téměř identická, byť softwarově podladěná a mechanicky mírně odlišná, pohonná jednotka Superbu V6 (to aby se piloti sportovního passatu necítili okradeni) časem potýká se ztrátou výkonu. Ani u nových aut se často nepodařilo „odbrzdit“ udávaných 191 kW, ojetiny tak často mívají maximálně 180 kW. Důvod? Palivo! Tam, kde VW pro Passat R36 striktně předepisoval minimálně 98oktanový benzin, se Škodovka továrně spokojila s běžnou „pětadevadesátkou“. Kdo ji soustavně tankoval někde u supermarketu, ten si vzhledem k „polozávodnímu“ kompresnímu poměru 11,4:1 a protitlakům složitého výfukového potrubí vykoledoval propad výkonu, zakarbonování a v krajním případě též výpadek válců. Problém se poté řeší vyčištěním špatně rozprašujících vstřikovačů, což může stát až 25 tisíc korun. Takže jasná rada zní: když tankovat, tak jen u značkových čerpacích stanic a ideálně Natural 98. Odměnou vám bude nejen neprůstřelná spolehlivost, ale také vyšší výkon, vysokooktanové palivo se zde projeví s první sešlápnutím plynu."Zdroj: http://g.cz/nejlepsi-super "Majitelé si u šestiválce vcelku oprávněně stěžovali na malou palivovou nádrž (60 litrů), která zkracovala akční rádius. Nový superb ji má o 6 litrů větší. U nového modelu je v případě verze 2.0 TSI / 206 kW předepsán benzín s oktanovým číslem 98 nebo vyšším, starší šestiválec se spokojil s pětadevadesátkou, ale doporučujeme 98 nebo ještě lépe 100 oktanů. Zrovna u tohoto motoru totiž rozdíl pocítíte, navíc se vyhnete zanášení karbonových úsad." zdroj: https://www.novinky.cz/auto/testy/412641-ktery-vrchol-je-ve-skode-superb-lepsi-sestivalec-proti-dvoulitru-s-vykonem-280-koni.html dekarbonizace 3.6 zde .... jinak ať se to tady nesviní offtopicem doporučuji pokračovat jindehttp://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=131&t=302549 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 30. leden 2017 Sdílet Vloženo 30. leden 2017 no zrovna skodaplus ze jediny komu duverujes ono to moc se skodovkou jako fabrikou nema nic spolecneho snad jen logo ale nerikam ze maji spatny auta ale je to uplne stejne jak kdekoliv jinde,by ses kolikrat divil co se tam da koupit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaryn82 Vloženo 24. Duben 2017 Sdílet Vloženo 24. Duben 2017 Zdravím všechny, chtěl bych si koupit Superba s motorizaci 3.6. Mám vyhlídnutého jednoho http://www.autoopat.cz/vozidlo/skoda-superb-v6-4x4-36-fsi-191-kw-elegance/?c=s3 . Chtěl jsem se Vás co mají zkušenosti s tímto motorem, na co si dát pozor při výběru. Diky Jaryn82 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaryn82 Vloženo 24. Duben 2017 Sdílet Vloženo 24. Duben 2017 Tak jsem se na něho byl podívat, je koupný v čr po prvním majiteli. Vyjel mi komplet servisní historii, bylo to služební auto jednatele. Takže pravidelný servis. lamely na spojce dělány v ca 150 tisícich, jinak olej všechno měnili podle servisních intervalu. Motor nastartoval krásně, mezi motorem a převodovkou , je slyšet takový šelest klasika od rozvodu ale žádne chrastění ani řechtání, tak nevím jestli to je normální a nebo to nesmí jit slyšet. Auto až na pár kosmetických vad opravdu ve 100% stavu. Vybitý čep na pravé straně při přejezdu retarderu klepne lehce u spolujezdce , u řidiče to ani není slyšet. Motor jsem prohnal i jezdil klidně , dsg řadí krásně necuka funguje jak má. Tak řeším jestli ho koupit nebo ne... Poradtě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prassat Vloženo 24. Duben 2017 Sdílet Vloženo 24. Duben 2017 Podle fotek těžko soudit, nevypadá zle. Vzhledem k pěkné ceně bych mu odpustil ty km (... takovýhle nájezd má každý druhý superb), protože výbava je hezká. Navíc 3.6 ka z toho auta dělá ještě o třídu lepší. Pokud máš ještě nějakou finanční rezervu do základu, na autě vše podstatné funguje bez výhrad tak za mě proč ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaryn82 Vloženo 24. Duben 2017 Sdílet Vloženo 24. Duben 2017 Rezervu mám, ale potěšilo by, kdyby to bylo vše v pořádku. Auto mělo pravidelný servis v 230 tisících olej atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bigboban Vloženo 24. Duben 2017 Sdílet Vloženo 24. Duben 2017 Dneska jsem si přivez domu 3.6 FSI, 2010, kombi, výbava z těch lepších v mém případě ale za výrazně vyšší cenu ale zase jen 78 tisíc km. Právě když vidím tu cenu 200 tisíc tak to zavání tím, že si to nadšeně někdo koupí "vždyť je to levný". Ale pozor na náklady. Spotřeba, láká to zloděje, drahý pojištění, drahý servis, drahé díly, velká drahý kola a gumy, .. atd. Je sakra rozdíl koupit si za 200 tisíc Fabii nebo tohle, náklady budou úplně jinde. Takže na to bych zase upozornil já. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r_e_n_e Vloženo 24. Duben 2017 Sdílet Vloženo 24. Duben 2017 (editace) No urcite by som hned vymenil madlo dverí na strane sofera. https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/3t18671574k1-madlo-dveri-ridice-bezove-oe-25045.html Editováno: 24. Duben 2017, autor: r_e_n_e Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 24. Duben 2017 Sdílet Vloženo 24. Duben 2017 Je to za zlomek původní ceny - od toho asi nelze mít nějaká extra velká očekání - prostě to ještě něco sežere Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaryn82 Vloženo 24. Duben 2017 Sdílet Vloženo 24. Duben 2017 jj to madlo vyměním už s tím počítam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaryn82 Vloženo 24. Duben 2017 Sdílet Vloženo 24. Duben 2017 jinak dneska mi v auto opat ukázali kompletní historii automobilu a můžu říct , že pravidelný servis byl do 230ti tisíc automobil jezdil jeden člověk a servis platila firma kterou ten člověk vlastní Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrikchrudim Vloženo 25. Duben 2017 Sdílet Vloženo 25. Duben 2017 Potreboval bych poradit, koupil jsem Superba 1.8 TSI, r.v. 2008 s poctivymi 68 tis. km. Resim rozvodovy retez, jsem jiz objednany na vymenu v origo servise. Co mam ale pozadovat, mysleno jaky typ / revizi retezu abych predesel tomu strasaku v podobe potkaneho motoru vinou preskocenych rozvodu? Co pak delat dal abych toto riziko co nejvice eliminoval, olej planuji menit co 12 tis. km... Budu vdecny za jakoliv odborne rady ci zkusennosti. Diky predem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bigboban Vloženo 26. Duben 2017 Sdílet Vloženo 26. Duben 2017 Já vím že ti to už moc nepomůže ale ostatním třeba jo. Přesně tohle je důvod proč jsem nakonec z výběru 1.8 vyhodil a protože jsem chtěl benzín tak mi zbyla poslední možnost a to koupit 3.6 FSI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrikchrudim Vloženo 26. Duben 2017 Sdílet Vloženo 26. Duben 2017 Ano to mi nepomohlo, ale dokážu pochopit Tvůj pohled na věc 3.6 jsem od začátku nechtěl, stejně tak 1.4 a všechny nafty... teď mi jde jen o to jak se o auto postarat co nejlépe a co nejvíce pomoci tomu aby se to nestalo... BTW, jen doplním, olej vůbec nežere (najeto 2500 km), teď je tam Longlife Castrol. Prosím o seriózní radu (ne že to mám prodat)... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 26. Duben 2017 Sdílet Vloženo 26. Duben 2017 V servisu kouknou do Etky a hned vědí jaká je poslední varianta dílu. Napínák, řetěz, lišty, ložisková stěna, víko, šrouby ... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 30. Duben 2017 Sdílet Vloženo 30. Duben 2017 Rozvody myslím měníš podle ujetých km celkem brzy (mám v OII najeto 80 tkm a počítám s výměnou v 90 tkm ) ovšem máš starší auto. Spíše bych promyslel interval výměn oleje, pokud je interval dle oleje LL (tj. po 30tkm), tak to není zrovna to nejlepší řešení. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrikchrudim Vloženo 30. Duben 2017 Sdílet Vloženo 30. Duben 2017 Jasne, prave kvuli letum to chci mit z krku uz ted, navic chci mit klid pred cestou na dovolenou. Olej tam je sice Castrol LL, ale podle stitku tam by nalit v 65 tis. Km a menit se mel na 80 tis. Km. Pravda, ze predchizi majitel s autem moc nejezdil, takze menil spise z duvodu stari oleje. Ja chci prejit na interval 12-15 tis. Km. Jen nevim zda vzit olej 5w30 nebo 5w40. Co je lepsi varianta a jaky je v tom vlastne rozdil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r_e_n_e Vloženo 1. Květen 2017 Sdílet Vloženo 1. Květen 2017 (editace) http://www.fuchs.sk/e-shop/dolezite-informacie/specifikacie-motorovych-olejov 5w-30 je od -30 do 30'C 5w-40 je od -30 (niekedy od -40'C) do 40'C Editováno: 1. Květen 2017, autor: r_e_n_e 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 1. Květen 2017 Sdílet Vloženo 1. Květen 2017 No tady se snad olej a servisní intervaly řešit nebudou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.