Přejít na obsah

Koupě ojetého Superba II


Jims Sanders

Doporučené příspěvky

Nechci vstupovat do Tvé analýzy, ale uvážil jsi možnost, že stávající majitel pořídil nové auto a tohle přenechal třeba manželce? 

 

Já myslím, že to není vůbec nereálné, i můj nájezd se každým rokem výrazně liší, a to třeba o 15tis km.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@vigo.dl Hele pokud na tom něco takhle smrdí a nezdá se ti, tak od toho pryč a hledej jinej kousek

Otázka zní - chceš-li auto s najetými 100km, budeš muset koukat asi jinam - buď benzín a nebo novější. Jak bylo řečeno tyto auta najedou v Německu min . 30.000km/rok a i u nás tyto vozy nenajezdí méně - firma nekoupí auto za milion na ježdění 10.000km/rok, na to koupí fabii....

Otázka tedy jestli nepřidat km, případně nehledat na škoda-plus ověřené auto z CZ a pokud z DE tak si ho sám dovézt, nebo někým nechat dovézt, nebo koupit od ověřeného dovozce ... hlavně auto s jasným původem a jasně doložitelnými km.

To, že se nájezd může lišit, to může, ale každopádně koupit auto s jedním záznamem - velký risk ... 

 

Co se týče kilometrů - kolik ročně najezdíš a jak dlouho plánuješ mít auto ? ... Jeli není lepší vzít jasně ověřené auto třeba se 150.000km - auto to vydrží, já také vzal raději s 244.000km, ale do posledního km jasně ověřitelné ve Škodě, takže i přes vyšší nájezd jsem to vzal ... mám auto asi 17měsíců a najezdil jsem s ním asi 28.000km, ani jsem neplánoval, že budu tolik jezdit, myslel jsem že budu jezdit jako doposud cca 15.000km/rok ... teď najezdím víc, ale vím, že auto to vydrží, dávám mu dál pravidelný servis ... takže se neboj ani vyšších nájezdů, je to zase na úkor ceny, která je nižší, takže ti případně zbyde na nějaký ten servis :-)   (druhý superb v rodině-táty má taky najeto asi 245.000km a taky se dělá jen normální servis...)

 

Ale to je samozřejmě zvážní na tobě ... každopádně kilometry u takového auta za větší peníze musí 100% sedět.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vyšlo mi to stejně, 3tis km/měsíc. Cena je 360tis, takže dá se říct, že vyššímu nájezdu odpovídá a právě by byla podezřele nízká, kdyby měl reálně nalítáno jenom 86tis. I tak si za sebe radši 40tis připlatím a budu mít auto kolem 100tis km a s jasnou historií, např. ukončený operák. Jinak chceme najezdit kolem 15tis ročně, primárně ovšem mimoměsto, proto se TDi ani moc nebojím (i když být tam ucházející benzín /např. co je teď 1.4 TSi 110kW v OIII/, jdeme do něj). Zkusím si ještě nechat vyjet ty km z DSG a zjistím info o předchozím majiteli.

Editováno: , autor: vigo.dl
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O předchozím majiteli z Německa ti těžko někdo něco řekne, to přeji hodně štěstí :-)

 

Jinak na 15tis ročně diesel proč ne, já je měl v plánu taky najezdit do těch 15ti, i když teda nakonec najezdím víc a benzín jsem nechtěl, už vůli tomu že jedu občas s podvalníkem a to by mě sežralo, protože s málokterým autem pořídím jet s podvalem mezi 7,2 - 8 litrů dle profilu trasy :-) :-)  Manželka najezdí 8-10 tis ročně a taky má diesel, ale bez DPF a jezdí teda každý den ráno 10do a večer 10 z práce ... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tomu požadavku na nízký nájezd rozumím (samozřejmě za odpovídající cenu) - stav auta se nikdy nedá posoudit ve všech směrech a je velmi pravděpodobné, že auto se 100 tis. bude v podstatně lepší kondici než s 200 tis. Navíc, když koupím se 100 000, tak mám při 200 000 slušnou šanci na prodej těm, kteří věří, že může být jako nové :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Wittmann Já třeba věřím tomu, že auto se 300.000km může být jako nové, je to o péči, majiteli ... jak se k tomu kdo chová.

Poslal bych tě ke kamarádovi do firmy, tam mají octávky III s cca 30-70.000km, a auto nemá vždy jednoho uživatele, ale jezdí s tím kdo má ruce, nohy ... můžu tě ujistit, že můj superb vypadá, jako že má polovinu kilometrů než tyhle služebáky ... a pak to někdo naleští a vypadá to jako nové --- a o tom, že mi z každé druhé služebky kolega volá, jaký přijde do kterého motoru olej, protože tam furt není olej ... zrovna teď tu byla kamarádka s OIII, kterou má od novoty, je jediná uživatelka, auto dobré, ale po 18.000km minulý týden dolévala půl litru oleje ... já u superba ani při 270.000km nemusím dolévat od výměny do výměny ani kapku ... takže jasný, lepší koupit auto se 70.000km :-)   

 

jak tu bylo řečeno, nejde ani o kilometry jako o stav ... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stale dookola to to iste, pre niektorych ludi su km stale Alfa a Omega... neda sa nesuhlasit s @CentriFUGA a @foxdivemaster ... kupoval som 2.0 125kw ked mal 240000 km a to auto teraz s 290000 vyzera a jazdi lepsie jak kadejaka mrdka s "garantovanymi 100 000km z nemecka".... samozrejme vyssi najazd pre mna zmanemal mierne nizsiu cenu, takze "usetrene" peniaze sli do servisu a viem, ze mam tie veci naozaj vymenene... vela stastia pri vybere :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, CentriFUGA napsal:

Já třeba věřím tomu, že auto se 300.000km může být jako nové

jo ale jenom "jako". Vzhledem k tomu, že díly auta se provozem opotřebovávají, je krajně nepravděpodobné, že by takovéto auto mělo s novým vozem cokoliv společného.

 

Ani tuna make-upu ze sedmdesátiletý báby dvacítku neudělá. Koupíš ji nový silikony, praskne ji vřed. Zašiješ vřed, dostane infakt - to už není o údržbě, ale o únavě materiálu věkem. Na druhou stranu i dvacítka může být pěkně oběhaná. Ale z mého pohledu je rychlejší a snazší najít pěknou zachovalou dvacítku, že se hrabat v nekonečných zástupech oběhaných důchodkyň.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Wittmann hele měl jsem passata kterej měl při koupi 318 a při prodeji 360.000km...krome výměny oleje a rozvodu jsem měnil asi dva zámky za 700kc a jinak se jen jezdilo, takže únava ano, na druhou stranu auto které má místo 100.000 najeto 200 je levnější a peníze co mám můžu použít na opravu...ale nikde není napsáno že u auta se 100 taky nějaká oprava . nenastane...za mě je to hlavně o kusu a ne o kilometrech...ale každý to vidí a má jinak. Je to taky o ročním nájezdu km a tom jak chceš mít auto dlouho. Já třeba kupuji auto na 2-3 roky, při předpokládaném nájezdu 15.000km/rok se mi auto se 100.000km nevyplatí... I když jsem se superbem tak spokojen, že si ho nechám asi déle než jsem plánoval...ale to už je jiná debata...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nehoním se za co nejnižším nájezdem, ale když kupuju auto za 400tis, můžu se dostat na nájezd kolem 100tis km, tak proč kupovat s nájezdem 200tis? Při zachování ostatních parametrů - bude to se 100tis obecně v lepším stavu. A když vidím, jak je evidovaná historie tohoto, dávám od toho ruce pryč, kor když je to DSG. Co vím, tak výměna oleje v 60tis je dost důležitá. Pokud by to mělo najeto 86, dá se to ještě zkousknout, ale při nájezdu >100tis to bude riziko.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a benzín neberu proto, protože Sup nemá žádnej dobrej motor (když beru SII). Sice roční nájezd nebude pravděpodobně tak velkej, ale skladba jízd bude převážně na delších trasách a to si myslím, že je kvůli DPF mnohem důležitější, než s ním jezdit každý den 2x15km po městě a sem tam na dovolenou. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dívám se na reálnou možnost pořízení, 3.6 je jako šafránu, do 150tis km a do KC 430tis CZK žádný. Druhá věc je ta, že hledám SII po faceliftu, klasika II se mi prostě nelíbí a více ojeté (nad 150tis km) nechci...snad mě teď nebudete moc kamenovat :D

 

Editováno: , autor: vigo.dl
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze takova ta klasika. Mam jen 400tkx. Chci vlajkovou lod skodovky ve vybave s nizkym najezdem,jasnou historii a bez investic. A co koupit OIII na CNG? Pokid mas nizky najezd km? Jinak ja mam 2.0 125kw a 490tkm najeto. Nove stalo 861tkc. A pri 410tkm jsem byl ze srandy u motorpowera merit vykon a 126kw a o 5Nm mene nez prwd 490tkm.... jinak pred 4lety jsem dotahnul tdi CR 130tkm servis pouze skoda a motor po smrti. A celkovy stav auta jak kdyz ma najeto 300tkm. Kamarad ma 3.6fsi a najel s nim 330tkm. A delal jen rozvody a obcas zapalovaci modul. Ja kdybych najezdil jen kolem 20tkm rocne,tak beru 3.6fsi. Nebo zase Imprezu STI...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je nereálné pořídit SUP II do 430tis Kč, max 120-130tis najeto a v adekvátním stavu? Na výbavě nezáleží.

Ano, nad OIII jsem uvažoval, byl jsem se projet, preferujeme více místa vzadu a maximální kufr, proto padla volba na S II. Jestli je to ovšem nereálné pořídit auto v dobrém stavu za těchto podmínek, zkusím vybrat něco jiného. Do začátku s investicemi samozřejmě počítám, na ty je vyhrazeno dalších 30tis CZK.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cela pointa je v tom, ze niektori ludia chcu vela muziky za malo penazi a ked uvidia auto s podozrivo nizkym najazdom a nizkou cenou, neuvedomia si, ze tam moze nieco smrdiet. Zijeme v kapitalizme, zadarmo nikto nic nikomu neda... takze auta sa daju zohnat pekne, zachovale, s historiu no samozrejme  tomu odpoveda aj cena :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě malá poznámka ke vzhledu. SII ne-combi vypadal vzadu podle mě fakt hnusně. Já jsem to vyřešil nákupem SII v původní variantě ale COMBI! Tam se ten zadek docela poved a auto jako celek vypadá naprosto SUPrově. :D Takže ještě upozorňuji na variantu SII/3.6 FSI/combi. Já jsem jich v inzerci pár potkával a to jsem koukal jenom na Škoda-plus nikam jinam.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...