Přejít na obsah

Koupě ojetého Superba II


Jims Sanders

Doporučené příspěvky

Za mě Áčka nee ... je to špatné...lidé tam často chodí prodat nějaké auto s vadou tam a tu si pak někdo koupí ... 

 

Určitě Škoda plus nebo das welt auto lze doporučit.

Nicméně jako bigboban bych nezavrhoval inzeráty - je zde spousta aut z dovozů - pokud si prověříš dle vin historii a řádně prověříš stav vozidla není se čeho obávat ... sám občas něco z Německa dovezu, ale je pravda ta, že beru auta, která jsou ve stavu, že bych si je koupil sám ... jinak jedu raději zpět na prázdno ... a je otázka, zda-li to tak dělají lidi, co se s tím vyloženě živí ... takže kromě áček bych žádané ukvapené závěry, že každý inzerent je podvodník, nedělal --- 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proto si musí člověk auto prověřit, ale nemůžeš říct, že 250.000 inzerátů na bazosi jsou kradená auta ... máš pro to nějakou osobní zkušenost ? ... 

 

edit:  ano u AAA bych se sice nebál, že bude auto kradené, ale že bude mít skrytou vadu a áčka mají jistě dobrý tým právníků, který tě s reklamací pošlou do pryč ... 

Editováno: , autor: CentriFUGA
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

AAA-cka su zial dobre akurat tak ked sa chces zbavit auta. Je tu o tom popisane mraky mrakovate a vzdy sa najde niekto, kto tam auto kupi. Poznam zo svojho uzkeho okolia par pribehov ake auta tam ludia odpredavaju a ako sa tie auta potom predavaju. A niesu to 1-2 pripady, ale bezna prax. Nehovoriac o uplne divnych praktikach. AAA je velke a vsetkym, ktori tam robia ide o jedno- zarobit, urobit obrat firme. Jeden znamy tma robi "managera" a je lepsie o tych praktikach radsej nevediet. Mozno este pri nejakej fabii, s ktorou sa bude jazdit v nedelu k babke a do tesca na mlieko to asi aj jedno, ale pri superbe za 300k je to podla mna cista samovrazda...

 

Zachovaleho superba a vobec hociake auto tam totiz NIKTO "normalny" neodpreda, lebo mu zan ponuknu uplne smiesnu sumu a naopak najdu sa tam kadejake doslova vraky, ktorych sa ludia potrebuju len zbavit a mat ciste ruky, ked sa novemu majitelovi nieco po**** .....

Editováno: , autor: Martttin
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Si áček jsem prodával 3auta...první měl nějaké mouchy, takže jsem byl rád že dali prachy a už jsem o něm neslyšel...druhé byl Citroen kterého nikdo nechtěl i když byl ok, ale zájem nebyl a táta byl rád že se ho zbavil.

Poslední je nedávná zkušenost s prodejem octavky 2 fl. Autu nic nebylo, chtěl  jsem  170, oni o něj měli sami takový zájem ze přijeli, nabídli 150 a já je vyrazil, že 160,méně ani omylem. Druhý den volali a přijeli se 160 a auto si odvezli....ale ani to nemění nic na tom, že bych tam nekoupil ani auto do města...

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Z jiného fóra jsem se dočetl, že raději brát tu 103kw než 125. Přej byla kvalitnější a bla bla bla.... Na net jsem se dočetl že se lišila jen větším turbem, výstřiky a hřídelí.... Otázka je: bylo to více náchylnější na servis? Prý že praskaly hlavy a výstřiky se nekazili u 103....

Počítám, že spotřeba byla asi stejná.... 

Pár lidí mě ještě lákalo na 1.8tsi, že je to jednodušší motor, spotřeba taky kolem 7,5-9 a po roce 2012 to už ani nehžralo olej. A servis či údržba bude o dost lacinější. A můj kilometry náběh kolem 2000km měsíčně by taky šel atd..... 

Ovšem ten výběr v mé výbavě je tragicky.... 

 

Doplňující otázka. Daji se vyměnit automatické otevírání kufru za normál plynovky? Funguje to pak normálně? Přej se to celkem kazí a vzpěry vyjdou na 15 (četl jsem zde na fóru) 

Editováno: , autor: angel.CZ
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Píšou to s tím motorem proto, protože 103 byla PD a od 2010 až CR, zatímco 125kw bylo CR hned od počátku. Nicméně strašák v podobě PD motorů je zbytečný...

 

Tenkrát jsem se taky zajímal o ty vzpěry a snad to nejde kvůli jinému uchycení.

 

Nicméně pokud si kupuješ ojeté luxusní auto, pořád je to o tom, že servis může (a bude) něco stát. U Superba bych ještě řekl, že ten servis vychází velmi slušně, koupit třeba staré ojeté BMW, Mercedes nebo třeba nějaké lexusy atd. vyjde na dílech a servise potom hůř...

 

Jen tak mimo, psal jsem ti SZ kvůli shánění auta.

 

Ad 1,8 TSi - já bych si ho bál i když se pak říká že už jsou rozvody ok, olej ok...a při měsíčním nájezdu 2000km je to už na naftu...

 

Editováno: , autor: CentriFUGA
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co jsem našel někde zde na fóru k těm motorům, je přímo odpověď z jiného fóra a to.... 

 

Odpověď automobilky: "Obecně je k tomuto dotazu potřeba napsat, že bez ohledu na výkon existují motory 2,0 CR 1. a 2. generace, oboje s a bez vyvažovacích hřídelů (AGW), a na různých platformách je motor buď podélně nebo příčně zastavěn, což samozřejmě přináší konsekvence do HW. 1) rozdíl mezi TDI 2,0/103 kW (Škoda, Volkswagen) a 2,0 TDI/105 kW (Audi a Seat) - pokud se jedná o stejnou generaci motoru, nasazení AGW a zástavbu, je rozdíl pouze v datech řídící jednotky 2) rozdíl mezi motory 2,0 TDI 88 kW (Seat) a 2,0 TDI 81 kW (Škoda)? - pokud se jedná o stejnou generaci motoru, nasazení AGW a zástavbu, je rozdíl pouze v datech řídící jednotky 3) obecné rozdíly mezi 2.0 TDI okolo 80 kw / okolo 100 kW / okolo 125 kW - pokud se jedná o stejnou generaci motoru, nasazení AGW a zástavbu, je rozdíl mezi 80 a 100kW pouze v datech řídící jednotky - motor 125kW se od těchto motorů liší hlavně jiným turbodmychadlem, setrvačníkem, řídící jednotkou... Škoda má aktuálně v sérii všechny motory 2,0 TDI 2. Generace (s vyjímkou Octavie RS - 1. Gen) s příčnou zástavbou, v Octavii a Yetim bez AGW, v Superbu s AGW."


Tedka už asi jen co je kvalitnější, ale myslím, že to bude stejné (snad). 

Jo, na naftu, ale právě všichni straší s těmi krátkými trasami... Někdy prostě je třeba sednout do auta jezdit jen po městě..... Co už...

Jo, PD určitě neberu... 

Co se týče toho servisu, tak je mi to jasné, že se nebudu pohybovat v cenách Felicii nebo Fabii... Ale tak hrozné to není a snad to nebude co druhý měsíc třeba servisovat ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravím mám takový problém mám teď Octavii III 2.0 TDI 110kw (2014) a občas se dívám na SuperB II Facelift  rok 2014 L&K líbí se mi ta maximální výbava  a zvažuji jestli se vyplatí vyměnit za moje současné auto  popřípadě jak jsou na tom motory 2.0 TDI 103 a 125kw + DSG  a který je lepší volit . Děkuji všem za odpověď snad se rozhodnu a přeji všem krásný den :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem (tedy ještě mám ale už nejezdím) OII s manuálem a teď mám SII s DSG. Ty dvě auta jsou podle mě komfortem úplně někde jinde. SII - víc prostoru, mnohem víc vychytávek už v základu, DSG super (toho už se nikdo nechce vzdát jak to zkusí), 4x4 super (pokud to v Superbu máš). Tedy jednoznačně Superb je krok hodně dopředu.

 

Pokud jde čistě o motory, nemohu sloužit - naftu jsem nikdy neměl, nemohu srovnávat, jako zastánce benzínu bych si to zvlášť dneska a zvlášť na ojetině prostě nekoupil.. Takže snad jedině - rozhodně ber automat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ale @PatoPatrik píše, že má O3. Což už je úplně jiná liga než O2.

 

Já když se rozhodoval mezi O3 a S2, tak volba padla na O3, protože..

  • levnější a jednodušší servis
  • novější/větší infotaiment
  • "obyčejnější" auto, teda méně pozornosti a více ND
  • menší spotřeba

Nejsem si třeba vůbec jist, jestli se do S2 dělal adaptivní tempomat, lane assit a podobné fíčury ulehčující každodenní život.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Neonik   Přesně tak proto porovnávám jestli je vůbec dobrý přechod OIII na SII FL  . Protože nacházím SuperB kde je KESSY , Odvětrávané sedačky , Webasto , Panorama střecha tak jsem začal uvažovat že bych do toho šel . Chyběl by maximálně ten lane assist a čtení dopravních značek a samozřejmě novější NAVI COLUMBUS který je tam fakt pěkný . A právě na motor si nemůžu stěžovat ale v SuperB je neznám jak na tom jsou . 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud můžu něco porovnat. Novější Superby mají možnost mirorovat mobil do rádia tedy v rádiu jde pustit třeba Google navigačka, to je naprosto super, ale chce to trošku znalosti. Tohle mi fakt chybí, zabudovaná navigačka bez dopravy co mám je naprosto k ničemu. Naopak nový rádia co mají dotykový i ty tlačítka na boku - za to by měli toho kdo to vymyslel pověsit za koule do průvanu. Zlatý mechanický tlačítka co má můj SII !!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

@Pawouk  Moc pěkný článek, plně souhlasím hlavně s chválou kolem pohodlí, relativně levného servisu a hlavně chvála světlometů (díky bi-xenonům + přídavným klasickým žárovkám, což třeba passat B6 neměl a je to hodně znát...)

Trochu více chvály by si zasloužila 3,6ka a ke 103kW ve verzi PD je článek zbytečně skeptický, ale jinak super článek, který by spoustě lidem mohl při výběru pomoci. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Líbí se mi Superb 2 kvůli velikosti a plánuju ho vyměnit za bmw. Mám nízky nájezd a zárověň jezdím do práce cca 5min, takže jedině benzín a nejspíš manuál, abych to dsg neoddělal. V Německu jsou slušně vybavené 1.4tsi a 1.8tsi, oboje se mi líbí 1.4 menší spotřeba, absence 2hmoty, málo oleje atd. 1.8 zase obrovský potenciál k zvýšení výkonu přes 200ps.  Předpokládám jako u bmw hned po koupi udělat rozvodovou sadu, jinak oleje, brzdy atd si měním sám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...