LKOII Vloženo 1. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2010 Dnes, když sem k večeru po práci sedal do auta, tak jsem normálně nastartoval a jel k pumpě, ventilace normálně fungovala, jenze se auto pořádně nezařálo, popojížděl jsem asi dva kilometry v koloně. Dojel jsem k pumpě, nataknkoval, sedl do auta a nastartoval. A ejhle. Přestala jít ventilace, okna namrzaly z venku i zevnitř, asi po deseti kilometrech se najednou rozběhla. Teď, když jsem sedl v garáží do auta, tak opět ventilace nejede, jel sem to proje a po deseti kilometrech znovu začala fungovat. 4ím to může být? Octavia 2,0tdi r.v. 2007 climatronic, vrtule se netoči. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DEZENT Vloženo 2. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2010 Předpokládám, že se bavíme o ventilátoru uvnitř vozu pod přistrojvkou u spolujezdce ? Měl jsem ten samý problém a pomohla celkem balnalní oprava vyndat ventilátor a vyčistit jej nebo se hrozně z tuha roztáčel. Teď už je tomu asi rok a stále to v pohodě běží a to jsem moc rád nebo v autorizáku mě strašili, že nový na climatronik je nějakejch 5000 kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Z3ro Vloženo 2. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2010 Řešil jsem teď stejný problém - bylo to na výměnu ventilátoru a ten mi ve Škoda servise nabízeli dokonce za 8 tisíc! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sol.luk Vloženo 15. Září 2011 Sdílet Vloženo 15. Září 2011 Ahoj, nejde mi větrák.Funguje jen na čtvrtý stupeň, předchozí tři stupně jsou nefunkční. Pojistky jsem kontroloval poctivě, všechny byly v pořádku... Bude to tím otočným spínačem ? a jestli jo, je to porod to vytahovat ? Octavia II 19.Tdi r.v 05 děkuju za případné odpovědi, s tou moji hujdou se furt něco sere... :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hosek57 Vloženo 15. Září 2011 Sdílet Vloženo 15. Září 2011 Dobrý den.Podle mě je to předřadný odpor ventilátoru s pojistkou proti přehřátí N24.Pojistka je tepelnou ochranou větráku na 1-2-3 poloze.Nedoporučuji proklemovaní.Dá se zakoupit.Tepelná pojistka se spálí při těšim otáčení ventilátoru.Doporučuji 1- změřit proud přes ventilátor nebo jestli nejde těško 2- vedle ventilátoru je předřadný odpor s tepelnou pojistkou-pojistku vyměnit nebo jiný odpor s pojistkou.Mnoho zdaru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavian2tdi Vloženo 10. Únor 2012 Sdílet Vloženo 10. Únor 2012 (editace) Zdarec dnes ráno se vyskytl problém po bezproblémovem nastartovní při -20 nenajel ventilátor intenzita se zobrazuje na displeji ale NEJEDE . Spínače funguji a signalizuji kromě Vnitřniho okruhu ten NE.Motor se zahříva bez problemu jako vždy. Včera večer po příjezdu a zhasnutí motoru vše OK!!! děkuji za rady a názory. Editováno: 10. Únor 2012, autor: Luďa Stačí jedno téma. Druhý duplicitní sem smazal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kitt Vloženo 17. Únor 2012 Sdílet Vloženo 17. Únor 2012 Jestli myslíš, že nefouká topení, ale vše ukazuje že jo, tak stalo se mi to taky, musel jsem koupit nový ventilátor do topení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dubák Vloženo 31. Březen 2012 Sdílet Vloženo 31. Březen 2012 S dovolením přidám svůj příběh... Nejdříve mě ve Fabii I v zimě začal trochu vrzat ventilátor, Nechtělo se mi jej v těch mrazech vyndávat a namazat. Později odešel předřadný odpor ventilátoru. Nestál zrovna pár korun, tak jsem se donutil ventilátor z auta vyndat, vyčistit a namazat. Vše se zdálo být v pohodě, běžel tichounce a foukal jak ďas. Jenže omyl, asi po měsíci začala praskat pojistka ventilátoru. Jedna za druhou... Motorek ventilátoru je taky pěkně drahý, zatím pouštím max na 3. stupeň a pojistka drží. Ještě jsem si říkal že tam vrazím místo 25A pojisky 30A. Nový motorek stejně budu muset koupit, ten předřadník na začátku jistě neodešel bezdůvodně.. ... Měřil jste někdo ten proud do motorku za normálních podmínek? Jak moc se blíží k těm 25A??? ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jezda709 Vloženo 26. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2012 zdravím, nevíte kolik ma mit original tepelná pojistka teplotu ? nebo odpor ? Koupil jsem 240 C.. tak uvidim co to udela.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 5. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2012 Typická závada předřadného odporou. Dá se v pohodě vyměnit; přístup ze strany spolujezdce po sundání kastlíku apod. (návod tu je). Časově cca 1-2 hodiny maximálně. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petisek07 Vloženo 21. Květen 2013 Sdílet Vloženo 21. Květen 2013 Dobrý den.Podle mě je to předřadný odpor ventilátoru s pojistkou proti přehřátí N24.Pojistka je tepelnou ochranou větráku na 1-2-3 poloze.Nedoporučuji proklemovaní.Dá se zakoupit.Tepelná pojistka se spálí při těšim otáčení ventilátoru.Doporučuji 1- změřit proud přes ventilátor nebo jestli nejde těško 2- vedle ventilátoru je předřadný odpor s tepelnou pojistkou-pojistku vyměnit nebo jiný odpor s pojistkou.Mnoho zdaru. Zdravím.Mám veliký problém s předřadným odporem.Už jsem musel nechat vyměnit dva kusy ve zn.servisu.Tvrdí že je vše přeměřeno,a v naprostém pořádku.Asi to bude tím motorkem ventilátotu.Chtěl bych se zeptat kde hledat pojistku proti přehřátí N24?Nikdo jiný se o tady ní nezmiňuje.Díky za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
R.I.D.E.R Vloženo 18. Červen 2013 Sdílet Vloženo 18. Červen 2013 Ahoj, po zapnutí klimy (Climatronic) na O II 2.0 TDI nejde ventilátor v kabině. V pojistkové skříni vše OK koukal jsem se. Sahary se točí, kompresor běží. Nevíte někdo prosím čím by to mohlo být? Spálený ventilátor? Či něco jiného? Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub benes Vloženo 19. Červen 2013 Sdílet Vloženo 19. Červen 2013 sundej kaslik a zkus ho pobouchat, treba zustal viset uhlik Ale urcite bych se podival po jinem.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
R.I.D.E.R Vloženo 21. Červen 2013 Sdílet Vloženo 21. Červen 2013 Tak problém je vyrešený, kastlík jsem sundal a ventilátor odpojil a napojil přímo přes baterii a okamžitě se rozběhl. Prostříkal jsem kontakty, vše dal zpátky a už to zase chodí normálně. Doufám, že to bylo jen nějaké zablbnutí a bude to teď už makat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zenda899 Vloženo 8. Únor 2014 Sdílet Vloženo 8. Únor 2014 Zdarec, zrovna řeším na Octavii II rok 2005 1.9TDI 77Kw, že mě funguje a nefunguje teď už spíš nefunguje ventiltor topení. Měl jsem to na diagnostice a píše chybu : ventilátor přívodu vzduchu když jsem sundával kryt v kabině na pojistky tak jedna pojistka vypadla jak kdyby tam držela na hovno, zkoušel jsem to dát na místo jak má podle schématu a už ventiltor nejde vůbec. Neposlal by mě někdo obrázek kam patří ta pojistka popřípadě nějaké rady. Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 8. Únor 2014 Sdílet Vloženo 8. Únor 2014 (editace) Osazení pojistek s obrázkem máš v manuálu. Editováno: 8. Únor 2014, autor: šulda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zenda899 Vloženo 9. Únor 2014 Sdílet Vloženo 9. Únor 2014 Pojistka už daná dobře, dneska se ventilátor rozešel a vypadalo, že vše funguje jak má a po chvíli přestal foukal a už nešel. Někdy jde a nekdy nejde už nevím co s tým. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plevza Vloženo 3. leden 2018 Sdílet Vloženo 3. leden 2018 Ahojte,mám už uvedený problém -vetilátor kúrenia ide iba na 4 rýchlosť. Už som vymenil predradný odpor ,tiež som dal nový ventilátor a problém pretrváva. Má prosím niekdo radu kde hľadať chybu . (Mám octaviu kombi 4x4 -2004) Dík Pepo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pe_pe_k86 Vloženo 29. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2018 Ahoj lidi. Chci vás poprosit o radu. Máme Okt 2 combi před FL, rv 2005, motor 2,0Tdi 103kw 16V kod BKD. Z ničeho nic mi nefunguje foukání větráku v interiéru, klimatronik nornálně běží, ale nic nefouká, ani nic nereaguje na zvýšení / snížení intenzity, netočí se ani sahara. Jediný poznatek, který jsem pozoroval, tak bylo trochu cvrlikání ve větráku v interiéru, ale dělalo to jen když to bylo ohřáté, za studena v pohodě. Na mojí hobby diagnostice mi to načetlo tyto chyby: Adresa 08: Klima/topení 2 závad nalezeno. 01273 - ventilator privodu vzduchu (V2) 000 - - 00229 - tlak v chlazeni 002 - dolni hranice prekrocena Adresa 7D: Přídavné topení 1 Fault Found: 00361 - topne teleso pro pomocne topeni (Z35) 014 - defekt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rebeka Jennifer Kovacova Vloženo 16. Únor 2020 Sdílet Vloženo 16. Únor 2020 (editace) Dobriden mam problem skurenim nefunguje a este sa atoho dimi dakujem Editováno: 16. Únor 2020, autor: Rebeka Jennifer Kovacova Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gor Vloženo 18. Září 2020 Sdílet Vloženo 18. Září 2020 Ahoj všem. Mám velikou prosbu. Blíží se podzim a zima a mně přestal fungovat ventilátor topení. Jde o Octavii Tour II, 8/2011. Ventilátor se točí lehce, všechny pojistky jsou vpořádku. Šel jsem tedy od spotřebiče proti proudu a zjistil jsem následující: 1) Na pojistce v pojistkové skříňce v salonu není napětí; 2) na kontaktu relé které spíná obvod pro ventilátor není napětí. Zjistil jsem, že z relé jde červeno-černý kabel někam dál, ale nejsem schopen ve schematu najít kam přesně, uměl byste mě někdo nasměrovat? Jde už přímo pod ebox nebo někam jinam? Schemata mi po elektrické stránce problem nedělají, ale nepochopil jsem systém odkazu na další pokračování v obdélníčku. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 18. Září 2020 Sdílet Vloženo 18. Září 2020 Kdyz je v obdelnicku treba 42, tak si najdi schema, ve kterem je u spodni cary taky 42. Presne nad timto cislem nekde na schematu najdes obdelnicek s cislem a to je pokracovani toho vodice. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gor Vloženo 20. Září 2020 Sdílet Vloženo 20. Září 2020 Díky LucasCZE , takže ono je to vlastně liniové schema, akorát podle německé normy nemá sběrny svisle, ale vodorovně. A číslo ve čtverečku je odkaz na řádek (vlastně sloupec) v liniovém schematu. Takže tím je vše jasné :-) Díky za nakopnutí. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubasido Vloženo 16. Únor 2021 Sdílet Vloženo 16. Únor 2021 Nazdárek lidičky, jdu si pro radu :-) Dnes večer jsem sedl do auta a po nastartování mi nefouká ventilátor na okno,když zapnu foukání na okno tak stejně to fouká ze předu(směr řidič) a na okno to vůbec nejde. Jedná se o škoda Octavia III combi r.v.2014 motor 2,0 TDI 110kw. Díky za rady a tipy ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. Únor 2021 Sdílet Vloženo 17. Únor 2021 A proč se na to ptáš v sekci Octavia II ? Nedělej tady v tom binec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.