Přejít na obsah

Nefungující ventilátor topení / klimtizace


LKOII

Doporučené příspěvky

Dnes, když sem k večeru po práci sedal do auta, tak jsem normálně nastartoval a jel k pumpě, ventilace normálně fungovala, jenze se auto pořádně nezařálo, popojížděl jsem asi dva kilometry v koloně. Dojel jsem k pumpě, nataknkoval, sedl do auta a nastartoval. A ejhle. Přestala jít ventilace, okna namrzaly z venku i zevnitř, asi po deseti kilometrech se najednou rozběhla. Teď, když jsem sedl v garáží do auta, tak opět ventilace nejede, jel sem to proje a po deseti kilometrech znovu začala fungovat. 4ím to může být? Octavia 2,0tdi r.v. 2007 climatronic, vrtule se netoči.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Předpokládám, že se bavíme o ventilátoru uvnitř vozu pod přistrojvkou u spolujezdce ? Měl jsem ten samý problém a pomohla celkem balnalní oprava vyndat ventilátor a vyčistit jej nebo se hrozně z tuha roztáčel. Teď už je tomu asi rok a stále to v pohodě běží a to jsem moc rád nebo v autorizáku mě strašili, že nový na climatronik je nějakejch 5000 kč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...

Ahoj, nejde mi větrák.Funguje jen na čtvrtý stupeň, předchozí tři stupně jsou nefunkční. Pojistky jsem kontroloval poctivě, všechny byly v pořádku... Bude to tím otočným spínačem ? a jestli jo, je to porod to vytahovat ? Octavia II 19.Tdi r.v 05

děkuju za případné odpovědi, s tou moji hujdou se furt něco sere... :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den.Podle mě je to předřadný odpor ventilátoru s pojistkou proti přehřátí N24.Pojistka je tepelnou ochranou větráku na 1-2-3 poloze.Nedoporučuji proklemovaní.Dá se zakoupit.Tepelná pojistka se spálí při těšim otáčení ventilátoru.Doporučuji 1- změřit proud přes ventilátor nebo jestli nejde těško 2- vedle ventilátoru je předřadný odpor s tepelnou pojistkou-pojistku vyměnit nebo jiný odpor s pojistkou.Mnoho zdaru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Zdarec dnes ráno se vyskytl problém po bezproblémovem nastartovní při -20 nenajel ventilátor intenzita se zobrazuje na displeji ale NEJEDE . Spínače funguji a signalizuji kromě Vnitřniho okruhu ten NE.Motor se zahříva bez problemu jako vždy. Včera večer po příjezdu a zhasnutí motoru vše OK!!! děkuji za rady a názory.

Editováno: , autor: Luďa
Stačí jedno téma. Druhý duplicitní sem smazal
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

S dovolením přidám svůj příběh...

Nejdříve mě ve Fabii I v zimě začal trochu vrzat ventilátor, Nechtělo se mi jej v těch mrazech vyndávat a namazat. Později odešel předřadný odpor ventilátoru. Nestál zrovna pár korun, tak jsem se donutil ventilátor z auta vyndat, vyčistit a namazat. Vše se zdálo být v pohodě, běžel tichounce a foukal jak ďas. Jenže omyl, asi po měsíci začala praskat pojistka ventilátoru. Jedna za druhou... Motorek ventilátoru je taky pěkně drahý, zatím pouštím max na 3. stupeň a pojistka drží. Ještě jsem si říkal že tam vrazím místo 25A pojisky 30A. Nový motorek stejně budu muset koupit, ten předřadník na začátku jistě neodešel bezdůvodně..

...

Měřil jste někdo ten proud do motorku za normálních podmínek? Jak moc se blíží k těm 25A???

...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...
  • o 2 týdny později...
  • o 6 měsíců později...

Dobrý den.Podle mě je to předřadný odpor ventilátoru s pojistkou proti přehřátí N24.Pojistka je tepelnou ochranou větráku na 1-2-3 poloze.Nedoporučuji proklemovaní.Dá se zakoupit.Tepelná pojistka se spálí při těšim otáčení ventilátoru.Doporučuji 1- změřit proud přes ventilátor nebo jestli nejde těško 2- vedle ventilátoru je předřadný odpor s tepelnou pojistkou-pojistku vyměnit nebo jiný odpor s pojistkou.Mnoho zdaru.

Zdravím.Mám veliký problém s předřadným odporem.Už jsem musel nechat vyměnit dva kusy ve zn.servisu.Tvrdí že je vše přeměřeno,a v naprostém pořádku.Asi to bude tím motorkem ventilátotu.Chtěl bych se zeptat kde hledat pojistku proti přehřátí N24?Nikdo jiný se o tady ní nezmiňuje.Díky za odpověď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 7 měsíců později...

Zdarec,

zrovna řeším na Octavii II rok 2005 1.9TDI 77Kw, že mě funguje a nefunguje teď už spíš nefunguje ventiltor topení. Měl jsem to na diagnostice a píše chybu : ventilátor přívodu vzduchu když jsem sundával kryt v kabině na pojistky tak jedna pojistka vypadla jak kdyby tam držela na hovno, zkoušel jsem to dát na místo jak má podle schématu a už ventiltor nejde vůbec. Neposlal by mě někdo obrázek kam patří ta pojistka popřípadě nějaké rady.     Dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Ahojte,mám už uvedený problém -vetilátor kúrenia ide iba na 4 rýchlosť. Už som vymenil predradný odpor ,tiež som dal nový ventilátor a problém pretrváva. Má prosím niekdo radu kde hľadať chybu . (Mám octaviu kombi 4x4 -2004) Dík  Pepo

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...

Ahoj lidi. Chci vás poprosit o radu. 
Máme Okt 2 combi před FL, rv 2005, motor 2,0Tdi 103kw 16V kod BKD. 
Z ničeho nic mi nefunguje foukání větráku v interiéru, klimatronik nornálně běží, ale nic nefouká, ani nic nereaguje na zvýšení / snížení intenzity, netočí se ani sahara. 
Jediný poznatek, který jsem pozoroval, tak bylo trochu cvrlikání ve větráku v interiéru, ale dělalo to jen když to bylo ohřáté, za studena v pohodě. 
Na mojí hobby diagnostice mi to načetlo tyto chyby: 

Adresa 08: Klima/topení 
2 závad nalezeno. 
01273 - ventilator privodu vzduchu (V2) 
000 - - 
00229 - tlak v chlazeni 
002 - dolni hranice prekrocena 

Adresa 7D: Přídavné topení 
1 Fault Found: 
00361 - topne teleso pro pomocne topeni (Z35) 
014 - defekt

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 7 měsíců později...

Ahoj všem. Mám velikou prosbu. Blíží se podzim a zima a mně přestal fungovat ventilátor topení.

Jde o Octavii Tour II, 8/2011.

 

Ventilátor se točí lehce, všechny pojistky jsou vpořádku. Šel jsem tedy od spotřebiče proti proudu a zjistil jsem následující:

1) Na pojistce v pojistkové skříňce v salonu není napětí;

2) na kontaktu relé které spíná obvod pro ventilátor není napětí.

Zjistil jsem, že z relé jde červeno-černý kabel někam dál, ale nejsem schopen ve schematu najít kam přesně, uměl byste mě někdo nasměrovat? Jde už přímo pod ebox nebo někam jinam?

 

Schemata mi po elektrické stránce problem nedělají, ale nepochopil jsem systém odkazu na další pokračování v obdélníčku.

 

Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Nazdárek lidičky, jdu si pro radu :-) Dnes večer jsem sedl do auta a po nastartování mi nefouká ventilátor na okno,když zapnu foukání na okno tak stejně to fouká ze předu(směr řidič) a na okno to vůbec nejde. Jedná se o škoda Octavia III combi r.v.2014 motor 2,0 TDI 110kw. Díky za rady a tipy ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...