Fajfy Vloženo 24. Červenec 2013 Autor Sdílet Vloženo 24. Červenec 2013 Spotřeba je u mě už v normálu, do 6l/100km se vždy vejdu. Včera jsem jel do prahy a zpět za 5,4l/100km. S volnoběhem a chybou 16555 mám taky problém. Klapku mám vyčištěnou, ale pravděpodobně je problém pořád v EGR i když je zaslepený. Co se týče 16555 tak jsem měnil těsnění na vstřicích a budu prohazovat 1. vstřik aza druhy. Uvidim zda se něco změní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scoby Vloženo 2. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2013 Zdraví mám fabiu 1.2 hight turbo performents a mrška žere cca 13l/100 km byl jsem na diagnostice a ta nic neukazala nevíte čím to může být? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radiss33 Vloženo 2. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2013 sundej viko na motoru ,mrkni se na filtr zdali je ok.potom poradne nasad na klapku ,aby tam nesel nikudy vzduch,mas tam jeste hadicku po strane ,tak tu poradne nasad a zacvakni paskou,jinak se potom mrkni na palivovy filtr ,pokud nebude spatny tak lambdasondu a jeste egr ,tedy pokud ho tam mas ,nektere vozy ho nemely,nic vic neporadim,ale na stk by ti meli rict ,co to je ,po napojeni na meraky pro emise,moznost jeste dira ve vyfukovem potrubi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 3. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2013 vyčistit klapku+zákl.nastavení a zaměřil bych se i na teplotní čidlo, zda nedává blbý údaj o teplotě a nejede tak motor pořád na bohatší směs. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fajfy Vloženo 21. Červenec 2015 Autor Sdílet Vloženo 21. Červenec 2015 Vyřešeno Takto vypadá, že jsem konečně našel příčinu nepatrně zvýšené spotřeby. Jen pro připomenutí, řešil jsem zvýšenou spotřebu na fabii HTP 12V rv. 2003. Málo kdyby jsem se úspornou jízdou dostal pod 6 litrů. V průběhu bádání vyměněny: Svíčky NGK, několikrát vyčištěna a nastavena škrtící klapka, zaslepen a následná výměna EGR ventilu, tesnění pod škrtící klapku, kontrola těsnění sání, kontrola těsnosti hadiček, přidáno aditivum do benzínu, kontrola těsnosti, výměna ventilu N80, kontrola výfuku aj. Nakonec to byl vadný snímač tlaku nasávaného vzduchu. VAG samozřejmě nic nehlásil a já špatně zkontroloval jeho hodnoty v bloku měření. Teď mám spotřebu o 1 litr menší. To znamená že kominovaný porovoz město, dálnice, okrsky jezdím průměrně za 5,1l az 5,8l/100km. Když se snažím tak se dostanu na 4,8l. Samozrejme to je znat i na vykonu motoru. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.