Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
:angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry:lol mam tuto fabiu uz piaty rok. na 30000 mi kruzkovali motor pretoze mi namerali 0.5l na 1000km. urobili mi to az vtedy, ked som na nich poslal staznost do blavy. auto je to pekne ale problemy stale. plastove vlozky zo skrutneho stabilizatora sa po 10000 same vysunuli a cely stabilizator sa posuval v lavo a vpravo az na doraz- napravu. v servise mi ho dali do stredu a !! navarili!!! nan podlozky-magori. pruzinovu ocel vyzihali a teraz pruzi tak velke hovn0. zacina sa mi drbat elektrika. uz si skodovku nekupim. je to shit.
Vloženo

No to už nekupuj , to nasere, vždyt všechny ostatní auta jsou bezporuchový, ty máš asi první vid, jinak příspěvek k hovnu, jsi asi ještě neměl pořádný problém na autě, pokud chápu z příspěvku tak ti to udělali zadarmo ty kroužky, proč taky bys psal asi do Boleslavi když to budeš beztak platit, ten stabik je v pořádku, nevím co ti vadí na tom že už ti to nikdy nevypadne a k tomu pérku to asi chybí tobě... :smich::smich::smich::smich::smich::smich::smich::smich::smich::smich::smich::smich::smich::smich::smich::smich::smich: jinak tu elektriku hádám na prasklou žárovku že ?... :smich:

Vloženo

hlavne si kup vw polo, seat ibizu a povedz ze tej sracky fabie som sa zbavil. a fakt umrem smiechom. dam ti radu predaj auto a nijake si nekupuj. kazi sa vsetko auto, spotrebice atd. a co sa ti v elektrike pokazilo nebodaj okno :o ?

Vloženo
:angry:  :angry:  :angry:  :angry:  :angry:  :angry:  :angry:  :angry:  :angry:  :angry:  :angry:  lol  mam tuto fabiu uz piaty rok. na 30000 mi kruzkovali motor pretoze mi namerali 0.5l na 1000km.  urobili mi to az vtedy, ked som na nich poslal staznost do blavy. auto je to pekne ale problemy stale. plastove vlozky zo skrutneho stabilizatora sa  po 10000 same vysunuli a cely stabilizator sa posuval v lavo a vpravo az na doraz- napravu. v servise mi ho dali do stredu a !! navarili!!! nan podlozky-magori. pruzinovu ocel vyzihali a teraz pruzi tak velke hovn0.  zacina sa mi drbat elektrika. uz si skodovku nekupim. je to shit.

Co nadáváš, já kdybych měl spotřebu benzínu 0,5 litrů/100 km, tak bych se radoval :smich::smich::smich::smich::smich:

Vloženo

Kluci, pěkně se do něj chudáka navážíte...neříkal nic o ostatních bezporuchových autech, ale třeba má v něčem pravdu - mám Fabii tři roky, necelých 100 tisíc km a už mám vyměněno:

- lambda sonda

- rozvodový řetěz a některá ložiska v motoru

- 3 ložiska v kolech ze 4

- brzdové kotouče v předu

- vodící kladku řemene

- zámek v levých dveřích

- stabilizátor

- těsnění nádrže

Sečteno a podrtženo asi 30 000 Kč jen na opravách a skoro každé dva měsíce něco, tomu teda taky neříkám spolehlivost. A nejezdím jak prase, myslím, že se o auto umím i postarat.

Můžu porovnat s Opel Atsra G o rok starší, přibližně stejně km a problém byl jeden jediný-hydraulické vymezování vůle ventilů.

A když k tomu ještě přidám excelentní práci a přístup ve Škoda servisech (viz. jiné články na fóru), tak jsem se zařekl, že Škodovku už taky nechci...sorry

PS: A položte si ruku na srdce, kdo z Vás nemá se svou Fabií problémy? A´t mi zavolá, vyměním jí:-)

Vloženo

Jak jsem už psal - 86000km a zatím bez problému, vše původní včetně kotoučů a destiček, od 20000km chip. Teď s bodovým systémem spotřeba 5,8l, olej nula.

Dost záleží na jaké auto člověk přijde.

Vloženo

Já s tou svojí začal jezdit v dubnu 2005, měla najeto 126 000km

Teď mám 154 000km a měnil jsem:

Přední ložiska

Stabilizátor nového typu- koupil jsem na vrakovišti i s kostěma za 400kč

Zadní pakny

Dvakrát olej a filtry

Svíčky

Vloženo

speedy gonzales: Chlapce vitaj v klube :smich::smich:

Tak zacnem:

2x stahovanie okien

Vymena servoriadenia TRW

Vymena rozvodov

Vymena loziska PP

Vymena stabilizatora + kosti stabilizatora

Vymena spojky

Oprava klimatizacie

1000x diagnostika motora

A to som si urcite na vsetko nespomenul ;)

PS:to este neberem v potaz spotrebaky ako su sviecky,olej,filtre

Btw auto ma teraz najazdene 69000km ,tak utri slzu a ideme dalej

Vloženo

Moc rád čtu příspěvky týkající se fábie 1.4 16V 74 kw... Stokoňová kobylka... A to proto, že jí mam taky...

speedy gonzales- má pravdu v hodně věcech... můsím pottvrdit, že to moje auto se taky sere jako kráva... kousek po kousku to dávám dohromady.. už tisíckrát jsem to auto proklel a nejraději bych ho hodil ze skaly. pořád něco zlobí klepe vrže, desetitisícové částky na opravy a to nemluvím že to pořád žere olej jak malá kráva. zvoní ventily jak na 95 tak na 98 oktanový benzin.... Ale abych nebyl zase jenom takový pesimista tak musím uznat, že s každými auty jsou problémi, mam známý co mají nové audi a6, a4 a nadávají, ale celý problém je v tom že je to samý podnikatel a mají to v záruce a po záruce to stejně dají pryč a pořídí něco nového! ale spousta lidí jako jsem já má průměrný plat a opravy takovéhleho auta a dá se říct, že i obyčejného je pro mnohé pěkná rána do kapsy... je taky fakt že ta moje je rok 2000 tisíce kdy se začly dělat fábky a není to ještě vychytaný... nejlepší je si to pořídit po nějakém faceliftu pak by to nemělo asi chybu... ale jak tady někdo již psal každé auto má problémi... ale ten olej to fakt posrali, ale zase je to svezení a alespoň to maže a nezadře se to ;) ...... Svoje auto mam i tak rád a škodovku bych si klidně koupil znova i klidně tu fábii, ale už bych chtěl chrochtáka.... Ale ty ceny aut a dílu v ČR to je něco....

Vloženo
Kluci, pěkně se do něj chudáka navážíte...neříkal nic o ostatních bezporuchových autech, ale třeba má v něčem pravdu - mám Fabii tři roky, necelých 100 tisíc km a už mám vyměněno:

- lambda sonda

- rozvodový řetěz a některá ložiska v motoru

- 3 ložiska v kolech ze 4

- brzdové kotouče v předu

- vodící kladku řemene

- zámek v levých dveřích

- stabilizátor

- těsnění nádrže

Sečteno a podrtženo asi 30 000 Kč jen na opravách a skoro každé dva měsíce něco, tomu teda taky neříkám spolehlivost. A nejezdím jak prase, myslím, že se o auto umím i postarat.

Můžu porovnat s Opel Atsra G o rok starší, přibližně stejně km a problém byl jeden jediný-hydraulické vymezování vůle ventilů.

A když k tomu ještě přidám excelentní práci a přístup ve Škoda servisech (viz. jiné články na fóru), tak jsem se zařekl, že Škodovku už taky nechci...sorry

PS: A položte si ruku na srdce, kdo z Vás nemá se svou Fabií problémy? A´t mi zavolá, vyměním jí:-)

Zatial nema s nou problemy ja.

Za skoro 3r najazdene skoro 45tkm a ziaden problem.

Prva garancka 2200Sk, druha 3200Sk (daval som si nieco navyse).

Inac som do auta okrem dvoch voni nekupil ani stierac.

PLNA spokojnost viacej ako 100%

BTW: jedna sa o HTP f combiku f metle a na plechacoch,

Social Edition vybava (ABS, 2xairbag, hmlovky a pod)

Vloženo

1.4 44kW, r.v. 2001, 56.000 km:

- kosti

- snímač úhlu TRW (mám už třetí)

- akumulátor (mám už třetí)

- únik chladící kapaliny (nalezeno, odstraněno)

- uložení stabilizátoru (na výměnu seru, nechal jsem tam dát gumy + SK pásky)

- čidlo teploty

- utěsňování zadních dveří (neúspěšně, teče do auta dál)

- nefunkční motorek vn. cirkulace vzduchu

Předchozí auta Felicie a R19. Jak píše Cosby, pokud tě pálí dobré bidlo, kup si Rendla. Vím o čem mluví. Po půl roce jsem ho dal pryč.

Vloženo
Inac som do auta okrem dvoch voni nekupil ani stierac.

Nelzi, koupil sis tekute sterace :t

yo yo...

to ano, zatial len jedne, a aj jedne ostranovac musiek. :t

zatial ma nic viavej nenapada :p

Vloženo

Pro všechny co nadávate : Kupte si koňa, když se posere tak ho ještě můžete sežrat a druhy den si obstarate nového někde v prérii..... -_-

Ja mam na škodovky jen dobré mínění, ale pravda je,že čím vice je auto promakanějši z hlediska techniky tím víc se kurvi :))))

Host MichalF
Vloženo

Mame 1,4 16V 74kW v praci a celkem fpohode. Az teda na to ze zere strasne olej a na 110tis km nam odesla prevodofka :D;)

Vloženo

moje turbo zere zhruba tak pul litru na 1000 km a ziju....:)proste neco za neco, rychla jizda za olej .)ja bych to porad tak neresil...auta se budou kazit furt a stale

Vloženo
Dost záleží na jaké auto člověk přijde.

To moc dobré není, nová auta by měla z linky vyjíždět přibližně ve stejné kvalitě a ne že když je to řeba auto z noční v pátek tak stojí za prd a středeční auta jsou v poho...

Vloženo
Moc rád čtu příspěvky týkající se fábie 1.4 16V 74 kw... Stokoňová kobylka... A to proto, že jí mam taky...

speedy gonzales- má pravdu v hodně věcech... můsím pottvrdit, že to moje auto se taky sere jako kráva... kousek po kousku to dávám dohromady.. už tisíckrát jsem to auto proklel a nejraději bych ho hodil ze skaly. pořád něco zlobí klepe vrže, desetitisícové částky na opravy a to nemluvím že to pořád žere olej jak malá kráva. zvoní ventily jak na 95 tak na 98 oktanový benzin.... Ale abych nebyl zase jenom takový pesimista tak musím uznat, že s každými auty jsou problémi, mam známý co mají nové audi a6, a4 a nadávají, ale celý problém je v tom že je to samý podnikatel a mají to v záruce a po záruce to stejně dají pryč a pořídí něco nového! ale spousta lidí jako jsem já má průměrný plat a opravy takovéhleho auta a dá se říct, že i obyčejného je pro mnohé pěkná rána do kapsy... je taky fakt že ta moje je rok 2000 tisíce kdy se začly dělat fábky a není to ještě vychytaný... nejlepší je si to pořídit po nějakém faceliftu pak by to nemělo asi chybu... ale jak tady někdo již psal každé auto má problémi... ale ten olej to fakt posrali, ale zase je to svezení a alespoň to maže a nezadře se to ;) ...... Svoje auto mam i tak rád a škodovku bych si klidně koupil znova i klidně tu fábii, ale už bych chtěl chrochtáka.... Ale ty ceny aut a dílu v ČR to je něco....

Možná to teď "zakřiknu", ale....

mám taky 1,4/74 kW a za najetých 68t km mi odešel akorát spínač brzdových světel (oprava cca 300,- Kč) a postupně praskly celkem asi 4 žárovky. Jo, občas samozřejmě dolévám olej. Jinak nic. Auto bylo zřejmě vyrobeno ve středu :)

Vloženo

treba si uvedomit jednu vec ze dnesne auta kde je sama elektronika nebudu tak jednoduche na opravu ako skoda 120 kde stacilo kladivo a islo to. dnesne auta cim budu starsie tym budu poruchovejsie. nebude sa tam kazit mechanicke veci ale elektronika. to je ako so zdrojom na pc odchadza vekom. nezalezi mu ci ide 10rokov ale za 10 rokov nesiel. tam hra rolu cas. to iste je zakladna doska. a toto bude aj u aut. tu plati v jednoduchosti je krasa. -_-

Vloženo

Já mám taky 1.4 16v, ten slabší r.v.2002 a olej to taky trošku žere. Dolévám mezi výměnami kolem litru, což myslím ještě jde. Motor si po prudkém přidání plynu taky zazvoní, ale to neřeším, dělají to všechny 16v. Jinak já měnil toto:

stabilizátor + tyčky (záruka, kulance)

ložiska horních uložení tlumičů 2x (kulance)

komlet zámek pravých dveří (záruka)

Podtrženo sečteno, to myslím jde, zatím jsem platil pouze prohlídky a údržbu. _br__

Host MichalF
Vloženo
moje turbo zere zhruba tak pul litru na 1000 km a ziju....:)proste neco za neco, rychla jizda za olej .)ja bych to porad tak neresil...auta se budou kazit furt a stale

Moje turbo si nevzalo ani deci na 10tis km :D ale jinak s Tebou souhlasim ... nic neni dokonale.

Vloženo

Jako Pava mam 16V 55kW, rok 2005, 32000km a zaplaťpánbůh zatím vůbec žádný problém.Asi středeční kus...... :D....je to individuální, prostě někomu se to sere více, někomu vůbec.....Možná je to tím, že já mám auto od novoty a snažím se s ním slušně zacházet bo nemrdám bankéřovu dceru :(:( ..... -_-

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...