Březen 5, 201213 r Dobrý den, Mám uplně stejný problem.Minulý týden mi auto octavia II 1.6 75kw 2005 začalo cukat a ztratilo výkon.Začala blikat kontrolka výfukových plynů a rozsvítilo se ASR.Po chvíly jízdy kontrolka plynů svítila pořád a na maxi-dot mi to napsalo emise do dílny.Vím že budu muset do servisu,ale chtěl bych vedět přibližně co by tomu mohlo být.Děkuji za odpoveď
Březen 5, 201213 r ten ventil je egr ventil...je potrebne ho skusit najprv vycistit a vymazat chybu...ak sa kontrolka rozsvieti opat je potrebne ho vymenit. Zhavice na ktorych je chyba by som urcite vymenil (to nie je taka investicia)...toto sa rozoberalo v sekcii Motor, sam som mal v zime tento problem...
Březen 6, 201213 r no co ja viem...zivotne prostredie mi je prednejsie ako zvysovanie si ega lepsim odpichom
Březen 6, 201213 r 2 pajko Osobně jsem si ho nechal OFF. Stejně pracuje jen v určitých režimech a hlavně to zasírá sání a součástky s tím spojené (takže i turbo). A ten odpich je úplně stejný s ním nebo bez něj.
Březen 10, 201213 r na druhej strane otazka je ci sa velmi zvysia emisie alebo su to zanedbatelne hodnoty a ci nebude problem pri emisnej kontrole a stk...
Březen 10, 201213 r Jelikož se emise měří při zvýšených otáčkách, kde EGR ventil je již dávno vypnut, tak žádný problém na ME nemůže být. Takže nikdo na ME nemá jak tuto zkutečnost zjistit.
Březen 11, 201213 r Tak až takto jsem to nezkoumal. Navíc v mém případě tam byl k tomu ještě chip, takže my vyšli velmi dobře až dokonce nad očekávání.
Červen 21, 201213 r Zdravím,chtěl bych se zeptat na chybové hlášení ,svítí kontrolka spalování,píše to Emise do dílny a na Multi-Diag vyjelo- Lineární sonda lambda 1/vyrovnávací vedení proudu čerpadla 19617P3161 008 . Prý je to asi vadná lambda před katem. Neměl jste to někdo,nevítě co by to mohlo být ? Pokud by to byla lambda nevíte někdo kde dobře sehnat vhodnou? Dík.
Červenec 2, 201213 r Já už mam problém vyřešený, pojištovna mi nový originální EGR Ventil proplatilo a přitom se zjistilo že je jen prasklá hadička takže ventil nebyl pod tlakem tak mi to vyhazovalo kontrolku Emise do dílny. Takže mám EGR Ventil na prodej na víc ) Kdyby někdo měl zájem o koupě ventilu pište.
Srpen 6, 201213 r Ahoj mam 1.9 TDI 77kw PD , najeto 173tis , vcera sem se vratil s chorvatska a tam jak jsem dojel tak mi vyskocila kontrolka motoru a na palubni pc napsal EMISE DO DILNY ! Asi nevite co to muze znamenat ze ? jen se ptam nez pojedu na diagnostiku pac jinak se to urcit neda. Diky za rady. Upraveno Srpen 6, 201213 r od octaviazlin
Srpen 6, 201213 r jen se ptam nez pojedu na diagnostiku pac jinak se to urcit neda. Proč se tedy ptáš EGR, váha vzduchu atd. sám dobře víš že bez diagnostiky nelze zjistit jak píšeš a přesto se ptáš
Srpen 7, 201213 r tak diagnostika napsala ze jsem mel prilis maly prutok vyfukovych plynu. vymazal chybu mechanik vcera a dneska uz to hodilo znova. Takze bych to videl a rozebrani EGR. Nejaky navod nebo postup jak si to udelat sam ?prosim .
Srpen 7, 201213 r Ten sem taky hledal ale na O II nenašel (zas tak ukrutně sem nehledal ) tak sem použil dílenskou příručku, ani sem to celý nerozebral páč to bylo s podivem hodně čistý, německá a rakouská nafta Mám pro BJB a BKC, snad ti to pomůže. Jen se zeptám kde a jak dlouho tankuješ? (když tak do SZ ať tu nejsme OT ) EGR.pdf
Srpen 10, 201213 r Zdravím, mám také problém s EGR ventilem. Mám 2,0 TDI PD model 2005 kód motoru BKD najeto 187000 km. VAG napsal nízký průtok plynů. Ventil jsem vyndal a vyčistil, jak tady někteří poradili, zároveň jsem vyčistil i sací potrubí. Marast to byl strašnej. Přezkoušení OK jak elektronická část tak mechanická podtlaková - postup dle DP. Vagem vymazána chyba. Po ujetí cca 20 km opět hlášení chyby. Nevíte někdo co by to ještě mohlo být. Prosím poraďte.
Září 4, 201213 r zdravím všechny,mám takovy problém jiste jste to tu uz resily.do servisu kam jezdim si uz nevedi rady tak se chci obratit na vase rady uz jsem fakt zoufaly. takze kde je vlastne problem?cas od casu se mi na aute rozsviti kontrolka motoru emise do dilny motor ztraci vykon pri tahu kdyz takhle sviti kontrola tak kdyz potrebuju jet od kopce nebo predjet proste zrychlit tak se nic nedeje a to mam pedal plynu az na podlaze dostanu se na rovince max 80km/h a kdyz jedu do kopce tak uplne ztraci vykon a musim podrazovat dokat to jde. tento problem resim uz 3/4 roku v servisu uz vymenily vahu vzduchu,lambda sondu,vycistily nake cidlo zatim mi nebylo receno jake :-( prehraly software a porad stejny problem.uz jsem se tu i docetl ze by to mohla byt klapka privodu vzduchu myslim a nebo najaky kabel k ni. nevim nejsem zadny odbornik.tak Vas chci pozadat o kloudnout strucnou odpoved co by stim mohlo byt predem dekuji za odborne rady. mam octavii II 1.9 TDI 77kw 4x4 rok 2006 koupeno s 164 000 km a ted 192 000
Září 4, 201213 r zdravim něco podobneho jsem měl na sve octavia 2.2.tdi, 2x vyměna turba pořad stejne zatah nic moc spotřeba vysoka 8.5. dle servisu vše ok,,,, potom v garaži chlapek co opravuje auta mi vyměnil všechny hadičky co vedou k turbu a vyčistil nějakou trubku a dal nove uchyty,,,, a ted auto jede jak dive,,,,,,
Září 5, 201213 r dik za odpoved,myslim ze u meho auta to turbem asi nebude.kazda rada dobra uvidim jak to dopadne.
Listopad 14, 201212 r mam ten samý problém a nevím už kudy kam, v servisu vypadá vše ok, vymažou chyby a cca 3 měsíce klid, pak se jednou rozsvítí kontrolka a svítí už pořád až do servisu
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.