Voice Vloženo 4. Únor 2016 Sdílet Vloženo 4. Únor 2016 (editace) Já jsem psal něco o servisu? Já jenom napsal že pro ten motor je luxus i 10w- 40, a krumplem jsem ho nazval pro svůj diesel zvukový projev a výkon (ten jsi popsal) Editováno: 4. Únor 2016, autor: Voice Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 4. Únor 2016 Sdílet Vloženo 4. Únor 2016 Ekkar - staré OHV s motorom v Populári nemalo spoločné dokopy nič , bol to prakticky nový motor pre 1000MB , a nebudeme si klamať doviedol sa do dokonalosti vo Felde MPI Facelift - mechanicky pri údržbe nesmrteľný , jednoduchý , slušne výkonný - ešte dnes popreháňa hociktorý malý motor , servis nenáročný a veľmi spoľahlivý ... Malo to hold niečo do seba , tak ako má aj do seba motor 1,4 16V BUD ,BXW , CGG a podobné vychytané deriváty kde nakoniec skončili bez EGR a bez iných blbostí , a sú spoľahlivé ... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vitezslav2 Vloženo 26. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2016 Ahoj,mohl byjste mi někdo pordit?Nevím jestli se to tu už někde nepsalo,ale mám Roomstra 1.4 63KW a měl jsem tam olej Castol 10W40.Teď jsem byl na servisní prohlídce a zjistil jsem,že mi tam dali 5W40.Není to na závadu?Díky za informaci a radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dick Vloženo 26. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2016 není to žádný problém, klidně spi.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 26. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2016 Presne, ja dávam 0W-40 a tiež v pohode (v zime o niečo rýchlejšie je zohriaty motor) 5W-40 je pre 1.4ku úplne bežný olej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vitezslav2 Vloženo 26. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2016 Me jen nejde do hlavy,proc najednou ta zmena.Vsim jsem si toho az doma v papirech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 26. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2016 před 21 minutami, vitezslav2 napsal: Me jen nejde do hlavy,proc najednou ta zmena.... Protože servis dostal velkoobchodně levnější dodávku 5W-40, proto. Specifikaci VW 502.00 plní oba dva, servisu je jedno, co to udělá s tvým motorem - jim jde jen o to, KOLIK ZA TEN VOLEJ ZAPLATÍŠ TY JIM. Pro příště si pamatuj, že 5W-40 je pro BXW/CGGB lepší a když budeš mít možnost volby, používej radši 5W-40 než 10W- ... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vitezslav2 Vloženo 26. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2016 Takže vlastně udělali dobře :-). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 26. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2016 Buď v klidu, ten olej co tam dali je pro tento motor naprosto v pohodě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 26. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2016 (editace) Kedy sa začal vyrabať tento motor 1,4 16V ? Editováno: 26. Červenec 2016, autor: hubo44 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 27. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2016 2006 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 27. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2016 Celkove 1,4 16V nie v 1993-4? 2006 začali do Roomstra ako 63KW ale zaklad 55KW do Golfa už hodne davno nie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 27. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2016 Já myslel že se ptáš na BXW. Tak to potom ještě dřív, 1400ccm čtyřválec se objevil v Golfu poprvé v roce 1991 jako základní motorizace III. generace (44kW osmiventil a 55kW 16V). Obě dvě varianty ale byly výsledkem vývoje z předchozí "třináctistovky", která pochází ještě z konce 70. let. Všecky tyhle motory ale měly ještě litinovej blok - celohnilíkový jsou motory VW Golf až od IV. generace vyráběný od roku 1997, když už se celokoncernově rozšířila nová technologie odstředivýho lití motorovejch bloků z hnilíku - koupená, světe zboř se, v roce 1991 spolu s celou AZNP v Mladý Boleslavi ... A honem pryč zpátky k volejům, než se vzbudí Vosminoh a zamotaný do PAWUČIN nás sežere za off-topic ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 27. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2016 Na ulici som v roomstru BXW menil žiarovku a sused sa zastavil a chvalil že to dobry golf motor že to mal ako služobak ročnik 1993 že vyradili v JRD/JZD pri 500tis. km. že motor to bol držak. No ten moj je lenivy a na dialnici sežere aj travu pri ceste. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 28. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2016 před 18 hodinami, Ekkar_z_Bastlírny napsal: . A honem pryč zpátky k volejům, než se vzbudí Vosminoh a zamotaný do PAWUČIN nás sežere za off-topic ... Tak jest. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 28. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2016 před 21 hodinami, hubo44 napsal: ... sused ... a chvalil že to dobry golf motor že to mal ako služobak ročnik 1993 že vyradili v JRD/JZD pri 500tis. km. že motor to bol držak. No ten moj je lenivy a na dialnici sežere aj travu pri ceste. Už jsem to tady několikrát popisoval v různejch vláknech - vzhledem k absenci prostředků pro zvýšení krouťáku v nízkejch otáčkách se BXW/CGGB (obecně všecky 16V) musí víc točit, pod 2000RPM to je vyslovená trága, protože kdo byl zvyklej na "jednobod" 1,3i z favorita/formana s jeho schopností ve dvou lidech slušně akcelerovat i na "pětku" rovnou z městský "padesátky" = z 1500RPM, tak najednou zjišťuje, že tenhle motor od VW i když je modernější a výkonnější, tak tu dlouhou plynulou akceleraci neumí. Je to důsledek jinačí "geometrie spalovacího prostoru" u obou typů motorů a celý je to na delší vysvětlování - a hlavně to vůbec nesouvisí s volejema, takže pokud máš zájem, pokecáme o tom někde jinde, kde u toho nebude hrozit pokousání osminohým členovcem ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mambo Vloženo 4. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2016 Ahoj, měnili mi olej v servise a nalili tam castrol edge 5W40 a jediný takový jsem našel na netu jako turbo diesel. Sice splňuje normu 502.00, ale také má specifikaci pouze C3 pro přeplňované motory s filtrem pevných částic. Je vhodný pro tento motor? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
corve Vloženo 4. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2016 Jaké je přesné označení? Kde na netu jsi to našel? Já našel např. Castrol Edge FST 5W-40, který se dříve prodával pod označením Castrol Edge 5W-40 A3/B4. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mambo Vloženo 4. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2016 Omlouvám se, už jsem našel i ten bez označení turbo diesel, přesně jak píšeš ty. Ještě i jeden nějaký titanium, asi novější. Předtím se mi zobrazoval jen ten dieslovej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 4. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2016 Ak tam je schválenie VW 502.00, tak do tvojho motora je ten olej určite dobrý. Ale všeobecne, tieto atmosferické motory na olej vôbec nie sú náročné, a normálnym ACEA A3, alebo C3 olejom na 99,99 % nič nepokazíš, aj keď daný olej nebude mať potrebné schválenie VW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mambo Vloženo 4. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2016 O.K Díky za reakce a pomoc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mambo Vloženo 10. Březen 2017 Sdílet Vloženo 10. Březen 2017 (editace) Ahoj všem, máte někdo zkušenost s olejem Millers oils s nanotechnologií, ať už je to 5W40 nebo 10W40? Díky. Editováno: 10. Březen 2017, autor: mambo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kecka Vloženo 10. Březen 2017 Sdílet Vloženo 10. Březen 2017 Já ho mám 5w40 auto jezdí pořád stejně.... Rozdíl nepociťuji oproti Valvoline co jsem měl před tím.... Ale mám najeto jenom asi 2000 km v peněžence to znát je Ale co bych neudělal pro miláčka :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TraCker Vloženo 11. Březen 2017 Sdílet Vloženo 11. Březen 2017 (editace) Já nevím. Já začal razit pravido, že liju ten olej, na který jsem auto "naučil" jezdit a hotovo a neexperimentuju. Už 4 výměnu leju jen Mobil1 S3000 a vůbec neřeším jiné značky. Letos tam půjde po páté. Určitě o starost méně. Editováno: 11. Březen 2017, autor: TraCker Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mambo Vloženo 12. Březen 2017 Sdílet Vloženo 12. Březen 2017 Cena je vyšší, to je fakt, ale pokud by to mělo mít nějaký pozitivní efekt, šel bych do něj. Mám najeto 162 000, tak přemýšlím zda ano nebo ne. Na druhou stranu souhlasím s TraCkerem, že pokud má odzkoušenou nějakou značku, proč to měnit. Je to dilema. Zatim mi motor olej nežere, vlastně se na měrce nehne ani o kousek od výměny do výměny, tak je na tom snad dobře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.