Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Já jsem psal něco o servisu? Já jenom napsal že pro ten motor je luxus i 10w- 40, a krumplem jsem ho nazval  pro svůj diesel zvukový projev a výkon (ten jsi popsal)

Editováno: , autor: Voice
Vloženo

Ekkar - staré OHV s motorom v Populári nemalo spoločné dokopy nič , bol to prakticky nový motor pre 1000MB , a nebudeme si klamať doviedol sa do dokonalosti vo Felde MPI Facelift - mechanicky pri údržbe nesmrteľný , jednoduchý , slušne výkonný - ešte dnes popreháňa hociktorý malý motor , servis nenáročný a veľmi spoľahlivý ... Malo to hold niečo do seba , tak ako má aj do seba motor 1,4 16V BUD ,BXW , CGG a podobné vychytané deriváty kde nakoniec skončili bez EGR a bez iných blbostí , a sú spoľahlivé ... 

  • o 5 měsíců později...
Vloženo

Ahoj,mohl byjste mi někdo pordit?Nevím jestli se to tu už někde nepsalo,ale mám Roomstra 1.4 63KW a měl jsem tam olej Castol 10W40.Teď jsem byl na servisní prohlídce a zjistil jsem,že mi tam dali 5W40.Není to na závadu?Díky za informaci a radu.

Vloženo
před 21 minutami, vitezslav2 napsal:

Me jen nejde do hlavy,proc najednou ta zmena....

Protože servis dostal velkoobchodně levnější dodávku 5W-40, proto. Specifikaci VW 502.00 plní oba dva, servisu je jedno, co to udělá s tvým motorem - jim jde jen o to, KOLIK ZA TEN VOLEJ ZAPLATÍŠ TY JIM. Pro příště si pamatuj, že 5W-40 je pro BXW/CGGB lepší a když budeš mít možnost volby, používej radši 5W-40 než 10W- ...

Vloženo

Já myslel že se ptáš na BXW. Tak to potom ještě dřív,  1400ccm čtyřválec se objevil v Golfu poprvé v roce 1991 jako základní motorizace III. generace (44kW osmiventil a 55kW 16V). Obě dvě varianty ale byly výsledkem vývoje z předchozí "třináctistovky", která pochází ještě z konce 70. let. Všecky tyhle motory ale měly ještě litinovej blok - celohnilíkový jsou motory VW Golf až od IV. generace vyráběný od roku 1997, když už se celokoncernově rozšířila nová technologie odstředivýho lití motorovejch bloků z hnilíku - koupená, světe zboř se, v roce 1991 spolu s celou AZNP v Mladý Boleslavi ...

A honem pryč zpátky k volejům, než se vzbudí Vosminoh a zamotaný do PAWUČIN nás sežere za off-topic ...

Vloženo

Na ulici som v roomstru BXW menil žiarovku a sused sa zastavil a chvalil že to dobry golf motor že to mal ako služobak ročnik 1993 že vyradili v JRD/JZD pri 500tis. km. že motor to bol držak. No ten moj je lenivy a na dialnici sežere aj travu pri ceste.

Vloženo
před 18 hodinami, Ekkar_z_Bastlírny napsal:

.

A honem pryč zpátky k volejům, než se vzbudí Vosminoh a zamotaný do PAWUČIN nás sežere za off-topic ...

Tak jest.    kol1

Vloženo
před 21 hodinami, hubo44 napsal:

... sused ... a chvalil že to dobry golf motor že to mal ako služobak ročnik 1993 že vyradili v JRD/JZD pri 500tis. km. že motor to bol držak. No ten moj je lenivy a na dialnici sežere aj travu pri ceste.

Už jsem to tady několikrát popisoval v různejch vláknech - vzhledem k absenci prostředků pro zvýšení krouťáku v nízkejch otáčkách se BXW/CGGB (obecně všecky 16V) musí víc točit, pod 2000RPM to je vyslovená trága, protože kdo byl zvyklej na "jednobod" 1,3i z favorita/formana s jeho schopností ve dvou lidech slušně akcelerovat i na "pětku" rovnou z městský "padesátky" = z 1500RPM, tak najednou zjišťuje, že tenhle motor od VW i když je modernější a výkonnější, tak tu dlouhou plynulou akceleraci neumí. Je to důsledek jinačí "geometrie spalovacího prostoru" u obou typů motorů a celý je to na delší vysvětlování - a hlavně to vůbec nesouvisí s volejema, takže pokud máš zájem, pokecáme o tom někde jinde, kde u toho nebude hrozit pokousání osminohým členovcem ...

Vloženo

Ahoj, měnili mi olej v servise a nalili tam castrol edge 5W40 a jediný takový jsem našel na netu jako turbo diesel. Sice splňuje normu 502.00, ale také má specifikaci pouze C3 pro přeplňované motory s filtrem pevných částic. Je vhodný pro tento motor? Díky.

Vloženo

Jaké je přesné označení? Kde na netu jsi to našel? Já našel např. Castrol Edge FST 5W-40, který se dříve prodával pod označením Castrol Edge 5W-40 A3/B4.

Vloženo

Omlouvám se, už jsem našel i ten bez označení turbo diesel, přesně jak píšeš ty. Ještě i jeden nějaký titanium, asi novější. Předtím se mi zobrazoval jen ten dieslovej.

Vloženo

Ak tam je schválenie VW 502.00, tak do tvojho motora je ten olej určite dobrý. Ale všeobecne, tieto atmosferické motory na olej vôbec nie sú náročné, a normálnym ACEA A3, alebo C3 olejom na 99,99 % nič nepokazíš, aj keď daný olej nebude mať potrebné schválenie VW.

  • o 7 měsíců později...
Vloženo (editace)

Ahoj všem, máte někdo zkušenost s olejem Millers oils s nanotechnologií, ať už je to 5W40 nebo 10W40? Díky.

Editováno: , autor: mambo
Vloženo

Já ho mám 5w40 auto jezdí pořád stejně....  Rozdíl nepociťuji oproti Valvoline co jsem měl před tím....  Ale mám najeto jenom asi 2000 km  v peněžence to znát je :lol::D  Ale co bych neudělal pro miláčka :-) 

Vloženo (editace)

Já nevím. Já začal razit pravido, že liju ten olej, na který jsem auto "naučil" jezdit a hotovo a neexperimentuju. Už 4 výměnu leju jen Mobil1 S3000 a vůbec neřeším jiné značky. Letos tam půjde po páté. Určitě o starost méně.

Editováno: , autor: TraCker
Vloženo

Cena je vyšší, to je fakt, ale pokud by to mělo mít nějaký pozitivní efekt, šel bych do něj. Mám najeto 162 000, tak přemýšlím zda ano nebo ne. Na druhou stranu souhlasím s TraCkerem, že pokud má odzkoušenou nějakou značku, proč to měnit. Je to dilema. :) Zatim mi motor olej nežere, vlastně se na měrce nehne ani o kousek od výměny do výměny, tak je na tom snad dobře.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...