KarlosTDi Vloženo 6. Září 2009 Sdílet Vloženo 6. Září 2009 V pátek jsem testoval nejnižší spotřebu !!! - Brno - HK 5,2l/100km úsek z Brna do Svitav 5,7 (68km/hod) úsek ze Svitav do HK za 4,7 (62km/hod) ještě do Vysokého Mýta jsem se držel na 4,5l/100km a 66km/hod, pak už to sou vesničky - HK - Brno 5,6l/100km ale to už byla normální jízda (68km/hod) Takže i spotřeba pod 5l je reálná ale chce to dost odříkání a vhodnou trasu. Jak ale při pravé EconomyRun dosáhly s 1.6 75kW 3,6l/100km nechápu, to muselo být pořád z kopce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 7. Září 2009 Sdílet Vloženo 7. Září 2009 Tak já včera Havl. Brod-Třebíč za 6.4l/100 Rychlostní průměr 62Km/h a celkem tři lidi v autě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hupy Frud Vloženo 7. Září 2009 Sdílet Vloženo 7. Září 2009 Dá se i takto, byl to cca 30 km úsek ve směru od Svitav na Brno, ale pak jsem přidal, bo jsem měl málo času a po desetinkách to do UH vyšplhalo na 6 l/100km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 7. Září 2009 Sdílet Vloženo 7. Září 2009 Měl jsem oktávu s tímto motorem skoro 4 roky a spotřeba dlouhodobá byla něco málo přes sedm litrů. Dá se s tim jezdit za míň, do práce jsem měl i 5,9/100, ale to musím jet předpisově a občas vyhodit z táhlého kopce kvalt. Já jezdil dost svižně a když jsme se krotil, dlouhodobá byla i kolem 6,8/100. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dandiel Vloženo 11. Září 2009 Sdílet Vloženo 11. Září 2009 Ted sem byl moji Octavii trosku projet, asi po roce, pac jinak jezdi predpisove,nebo vubec,stoji chudina v garazi a ceka na prodej,pac mam sluzebaka... Jak jsem ji vytahl,trosku tocil ,max 5500 ot. cca 50 km,spotreba 9,0 jel sem svizne,pac sem pospichal... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schizo Vloženo 16. Září 2009 Sdílet Vloženo 16. Září 2009 V pátek jsem testoval nejnižší spotřebu !!!- Brno - HK 5,2l/100km úsek z Brna do Svitav 5,7 (68km/hod) úsek ze Svitav do HK za 4,7 (62km/hod) ještě do Vysokého Mýta jsem se držel na 4,5l/100km a 66km/hod, pak už to sou vesničky - HK - Brno 5,6l/100km ale to už byla normální jízda (68km/hod) Takže i spotřeba pod 5l je reálná ale chce to dost odříkání a vhodnou trasu. Jak ale při pravé EconomyRun dosáhly s 1.6 75kW 3,6l/100km nechápu, to muselo být pořád z kopce. Zdravim te Karlosi. Takze pokud to dobře chápu spotřeba je i po úpravě od Cimbu v pohodě. Žádný abnormální zvýšení se nekonalo. A jak prodleva, stále je to beze změny ? Maká plyn na každé šlápnutí . Velice o tom uvažuji a tvoje zkušenosti jsou velice cenná data Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 16. Září 2009 Sdílet Vloženo 16. Září 2009 Jj spotřeba je dobrá, odezva plynu taky. Sem spokojen. Ale upozorňuju že spotřeba je naprosto stejná jako před !!! prosím nebrat jako že po cimbu budete jezdit za 4,5l. To byl extrém a jezdit se tak moc nedá !!! Prodleva se ale zlepšila, řekl bych že se to chová skoro jako auto s lankovým plynem. V tomto je to goood možná už jsem si ale zvykl na prodlevu ... jediné negativum mi přijde že se zvětšil rozdíl mezi dotankováním - data z PC. Dřív to bylo úplně přesné, teď je tam 0,1 - 0,2l rozdíl. Podle pan Jandy na to ale úprava nemá vliv takže nevím. Je pravda že netankuju po hrdlo ale do vypnutí pistole a skoro pokaždé na jiném stojanu. Takže se mi i párkrát stalo že byla spotřeba po dotankování o 0,3l menší než dle PC. Prostě záleží kolik litrů pistole do nádrže narve. chtělo by to testnou od hrdla do hrdla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schizo Vloženo 17. Září 2009 Sdílet Vloženo 17. Září 2009 Jj, díky za odpověď, šlo mi hlavně o tu prodlevu. Pochybuju, že se na to dá zvyknout, je to strašný A taky o nějaký extrémní nárůst spotřeby, který, se k mé spokojenosti nedostavil. Takže jsem rozhodnutý jít do toho taky. Je mi jasný, že spotřeba je závislá hlavně na stylu a noze řidiče Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Larosa Vloženo 18. Září 2009 Sdílet Vloženo 18. Září 2009 nech sa snazim ako chcem ale ja som sa s 1,6 75kW v meste pod 8l nedostal tak vymeň škrtiacu klapku, moja 75kW vpohode 5,2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubiik Vloženo 20. Září 2009 Sdílet Vloženo 20. Září 2009 Larosa: Ty jezdis ve meste za 5,2L ? to asi ne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iguka Vloženo 20. Září 2009 Sdílet Vloženo 20. Září 2009 Jel jsem trasu Brno-Bratislava-Komárno s manželkou, dvěma dětmi a narvaným kufrem. Trasa celkem 250 km, po dálnici max 120, přes Bratislavu a dál po okresní silnici, dodržoval jsem rychlostní předpisy. Spotřeba tam 5,9l (průměr 90km/hod), zpátky stejná trasa 6,0. Švagr jel stejnou trasu s 1.6. 74 kw a tam měl spotřebu 6,9 l, v polovině cesty mi až do cíle ujel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 14. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2009 Jezdím trasu s OC1 55kW 1,6i - Karviná - Łódź cca 300 km a spotřeba se pohybuje mezi 6,7 litrů v pěti lidech (ale cesta max. 120 km/h) a 8,3 litrů v pěti lidech (160 km/h max.).... ve dvou lidech běžně 7,3 litrů při svižné jízdě.... Po městě klidně i 11 litrů ale zácpy apod., jinak kolem 7,5-8,3 litrů.... Rekord 5,1 litrů trasa 30 km Karviná - Ostrava večer bez provozu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schizo Vloženo 15. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2009 Před 14 dny Lípa nad Orlicí - Praha Smíchov, přes Hradec Králové, silnice I / 11, se zastávkou na Černém mostě v Ikee . Trasa 149km . Tam - 6.0 l / 100 km - 65 km / h Zpět - 5.7l / 100 km - 58 km / h Jen dodám, že zpět jsem se snažil chytat zelenou a dojíždět do vesnic s vyhozeným kvaltem, nepřekročil jsem 100 km / h. Pokud bych neprojížděl Prahou a nezastavoval se v Ikee ( zbytečné rozjezdy a cukání po parkovišti ), vešel bych se do 5,5 l / 100 km. Naprostá spokojenost , nebyla to úplná Eco jízda a přesto jsem to dal o 1,5 l / 100 km míň , než z Formanem . A to byla 13tistovka a o konfortu cestování nemá cenu polemizovat !! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jir-ka Vloženo 17. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2009 Před 14 dny Lípa nad Orlicí - Praha Smíchov, přes Hradec Králové, silnice I / 11, se zastávkou na Černém mostě v Ikee .Trasa 149km . Tam - 6.0 l / 100 km - 65 km / h Zpět - 5.7l / 100 km - 58 km / h Jen dodám, že zpět jsem se snažil chytat zelenou a dojíždět do vesnic s vyhozeným kvaltem, nepřekročil jsem 100 km / h. Pokud bych neprojížděl Prahou a nezastavoval se v Ikee ( zbytečné rozjezdy a cukání po parkovišti ), vešel bych se do 5,5 l / 100 km. Naprostá spokojenost , nebyla to úplná Eco jízda a přesto jsem to dal o 1,5 l / 100 km míň , než z Formanem . A to byla 13tistovka a o konfortu cestování nemá cenu polemizovat !! Kdybys do těch vesnic brzdil motorem, jel by jsi ještě za míň. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schizo Vloženo 19. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2009 (editace) Kdybys do těch vesnic brzdil motorem, jel by jsi ještě za míň. No, musím s tebou nesouhlasit . Pokud brzdíš motorem, ( pouze dát nohu z plynu se zařazeným kvaltem ) tak sice PP ukazuje nulovou spotřebu, ale nikam nedojedeš, myšleno, vzdálenost ujetá při brždění motorem, je naprosto nicotná oproti vyhození rychlosti a dojezdu na neutrál. Pokud bych tímto způsobem dojížděl do vesnic, musím tak činit o dost později a také budu brzda provozu, protože " brždění motorem " už z podstaty opravdu auto brzdí, narozdíl od plynulého dojetí na neutrál. Osobně to mám odzkoušené a můžu s naprostou jistotou tvrdit, že s mým autem, stejná trať, jednou na neutrál a jednou s bržděním motoru a rozdíl na průměrné spotřebě podle PP je 0,2 - 0,3 l ve prospěch Neutrálu !! Je jasné, že z prudšího kopce, nebo tam, kde jsou samý serpentýny, budu brzdit motorem, už kvůli bezpečnosti a taky šetření brzd, ale jinak vyřazovat, vyřazovat a vyřazovat V zimě na sněhu, nebo ledovce si samozřejmě pomáhám motorem. Věř mi, ani pro mě to nebylo příjemné zjištění, taky mi vtloukali do hlavy od autoškoly, že brzdit motorem = jezdit bezpečně a hlavně úspora paliva. Musel jsem si zvykat vyřazovat a první týdny to bylo utrpení . Dělat něco a při tom na to myslet, to je naprd, pak to ale přejde a je to samozřejmost. Editováno: 19. Říjen 2009, autor: Schizo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
will83 Vloženo 20. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2009 (editace) Moje spotřeba (1.6 75 kW): 26 km tam 5.2 (spíše z kopce, 90-100 km/h), 26 km zpět (spíše do kopce, 100-110 km/h) 7.4 = průměr 6.3 - a to má motor najeto teprve 300 km a je zima !!! Zatím max. spokojenost. Editováno: 20. Říjen 2009, autor: will83 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
freeway Vloženo 24. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2009 tak mi teknete cim to je,mam r.v.1999 mel jsem furt spotrebu kolem 7-7,5 a ted posledni dobou se nemuzu dostat po 9 a dalky mam tak za 8,5 a ty jsem mel pritom kolem 6,5-7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Poradce101 Vloženo 24. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2009 tak mi teknete cim to je,mam r.v.1999 mel jsem furt spotrebu kolem 7-7,5 a ted posledni dobou se nemuzu dostat po 9 a dalky mam tak za 8,5 a ty jsem mel pritom kolem 6,5-7 Najdeš to mezi sedačkou a volantem já čumím na ty spotřeby tady s 1,9 tdi 81kw r.v. 2000 jsem měl průměr 7 l NAFTY ,no mám trošku těžší pravou botu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 24. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2009 (editace) Taky zalezi zda vam nepropousti termostat. Znam pripad kdy nekomu rucicka klesala a skoro se neohral a to vam reknu ze nesla jen spotreba nahoru ale motor sel do kytek - zacal zrat tolik oleje ze za 50 km zacala svitit kontrolka oleje. Byla narizena i vymena katu Ted tu u me byl kamarad rikal ze obcas rucicka klesla, tak udelal vymenu termostatu, druhy den volal ze jel tu samou cestu a spotrebu ma uplne nekde jinde Editováno: 24. Říjen 2009, autor: Návštěvník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jir-ka Vloženo 24. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2009 No, musím s tebou nesouhlasit .Pokud brzdíš motorem, ( pouze dát nohu z plynu se zařazeným kvaltem ) tak sice PP ukazuje nulovou spotřebu, ale nikam nedojedeš, myšleno, vzdálenost ujetá při brždění motorem, je naprosto nicotná oproti vyhození rychlosti a dojezdu na neutrál. Pokud bych tímto způsobem dojížděl do vesnic, musím tak činit o dost později a také budu brzda provozu, protože " brždění motorem " už z podstaty opravdu auto brzdí, narozdíl od plynulého dojetí na neutrál. Osobně to mám odzkoušené a můžu s naprostou jistotou tvrdit, že s mým autem, stejná trať, jednou na neutrál a jednou s bržděním motoru a rozdíl na průměrné spotřebě podle PP je 0,2 - 0,3 l ve prospěch Neutrálu !! Je jasné, že z prudšího kopce, nebo tam, kde jsou samý serpentýny, budu brzdit motorem, už kvůli bezpečnosti a taky šetření brzd, ale jinak vyřazovat, vyřazovat a vyřazovat V zimě na sněhu, nebo ledovce si samozřejmě pomáhám motorem. Věř mi, ani pro mě to nebylo příjemné zjištění, taky mi vtloukali do hlavy od autoškoly, že brzdit motorem = jezdit bezpečně a hlavně úspora paliva. Musel jsem si zvykat vyřazovat a první týdny to bylo utrpení . Dělat něco a při tom na to myslet, to je naprd, pak to ale přejde a je to samozřejmost. Týden jsem tu nebyl, proto moje reakce až teď. Na nesouhlas máš právo, ale já si stojím za svým tvrzením. Právě proto, že při brždění motorem při nulové spotřebě snížím rychlost v podstatně kratším čase, je výsledná spotřeba nižší než při vyřazení a zdlouhavém dojíždění na okraj obce. Nejsem už zastáncem stylu brzda plyn, to už mám více jak milion km za sebou. Ale tvůj názor na to, kdo z nás je brzdou provozu je ojedinělý. Podle mne je to právě naopak a i když jsem jinak kliďas, tak z takového před sebou s plným protisměrem by mne asi kleplo. Takovéto jednání vyvolává kritické situace na silnicích, když těm za ním rupnou nervy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schizo Vloženo 26. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2009 Týden jsem tu nebyl, proto moje reakce až teď. Na nesouhlas máš právo, ale já si stojím za svým tvrzením. Právě proto, že při brždění motorem při nulové spotřebě snížím rychlost v podstatně kratším čase, je výsledná spotřeba nižší než při vyřazení a zdlouhavém dojíždění na okraj obce. Nejsem už zastáncem stylu brzda plyn, to už mám více jak milion km za sebou. Ale tvůj názor na to, kdo z nás je brzdou provozu je ojedinělý. Podle mne je to právě naopak a i když jsem jinak kliďas, tak z takového před sebou s plným protisměrem by mne asi kleplo. Takovéto jednání vyvolává kritické situace na silnicích, když těm za ním rupnou nervy. Neber to tak, jako že jedu 2-3km na neutrál a za mnou se dělají kilometrový kolony samejch nerváků, to ne. Vyřazuju tak, abych při djezdu ke značce vesnice měl tak cca 70Km/h, pak buď dobrzdím, nebo auto nechám dojet do té 50tky, spíš 60tky. Ty za mnou musí taky brzdit, když je obec, nebo se pletu ?? A ty hovada, co jedou pořád stejně obec neobec, tak ty ať se s prominutím třeba pos... a o těch to mastěj brzda plyn taky . A pokud je to dlouhej táhlej kopec, muzu s vyhozeným kvaltem jet klidně celej kopec a přitom rozhodně žádná brzda provozu nebudu . Naopak se zarazeným kvaltem a brždění motorem, budu muset přidávat, jinak pomalu, ale jistě zastavuju, víme Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cz pida Vloženo 29. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2009 AHoj všem, spotřeba mimo město je dle toho co tu všichni píšete v normě, když jedu JBC - Pardubice dle předpisů tak 5,7, dálnice cca 150km/h ca 7,0 l...ale město, to je tragedie...je pravda že jedu ránodo práce tak 2 km a tk se motor ani neohřeje, ale snažim se jet na min. spotřebu a pod 11l se prostě nedostanu....když se trasa prodlouží tak se to samozřejmě sníží, ale prostě se mi to nějak nezná. Kolega má to samé co já tzn. 1,6i 75 KW kombi rv 2003 a když jedeme z asebou tu samou trasu nebo si třeba i auta prohodíme, tak má prostě spotřebu o 1,5 l nižší než já.....dálka se pak zase srovná. Na vagu není jediná závada a readiness kód je načteenej OK což by mělo znamenat je je vše v pořádku, ale mě se to stejně nějak nezdá....jsem v tom spíš samouk a tak je to nejspíš blbost, ale není možný že buď se lambda nějak pomalu vyhřívá než začně pracovat nebo něco podobnýho ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deny8 Vloženo 29. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2009 Ahoj, mám 1,6 75kW v automatu a připadá mi,že snad mám úplně jiné auto,než většina lidí tady-myslím těch,co píšou o nějakých 5,7,7litrech.Je jasný,že automat žere víc-počítám litr až dva,ale pánové já mám dlouhodobou spotřebu -90procent město na 11,6litrech a když jedu přes Prahu do práce,tak 12,5litrů není nic divného..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jir-ka Vloženo 29. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2009 Neber to tak, jako že jedu 2-3km na neutrál a za mnou se dělají kilometrový kolony samejch nerváků, to ne. Vyřazuju tak, abych při djezdu ke značce vesnice měl tak cca 70Km/h, pak buď dobrzdím, nebo auto nechám dojet do té 50tky, spíš 60tky. Ty za mnou musí taky brzdit, když je obec, nebo se pletu ?? A ty hovada, co jedou pořád stejně obec neobec, tak ty ať se s prominutím třeba pos... a o těch to mastěj brzda plyn taky .A pokud je to dlouhej táhlej kopec, muzu s vyhozeným kvaltem jet klidně celej kopec a přitom rozhodně žádná brzda provozu nebudu . Naopak se zarazeným kvaltem a brždění motorem, budu muset přidávat, jinak pomalu, ale jistě zastavuju, víme Nebudu ti oponovat, jenom se zeptám. Kolikátý máš vůz, jak dlouho jezdíš a kolik máš najeto? Dík za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schizo Vloženo 2. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2009 Nebudu ti oponovat, jenom se zeptám. Kolikátý máš vůz, jak dlouho jezdíš a kolik máš najeto? Dík za odpověď. No milion km, jako ty rozhodně nemám Osobně mám druhý vůz, předtím jsem měl 5 let Formana. Jezdím od svých dvaceti, což máme 12 let. Před svým prvním autem jsem jezdil otcovým žigulem LADA 2106 a tchánovou Š 120 . V práci jezdím služební Škodou Fabií Combi . Průměrně najedu za rok 18 - 20 tisíc km . Není to sice mnoho, ale jezdím celý rok a většinou couračky do 20 km . Jestli ses teď zaradoval, co za mlíčňáka, co do zkušeností a najetých kilometrů přispívá do diskuse o spotřebě, věz, že znám mnoho jiných, co mají najeto o statisíce km víc, ale za volantem to není vůbec znát, a naopak . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.