Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj,mám problém,stává se to teda sporadicky,když ujedu tak 5-10km a motor se zahřeje na provozní teplotu,zastavím třeba na červené,mám sešlápnutou spojku a najednou otačky klesnou pod 800 až skoro na 500 a jako by se to auto dusilo a trošku klepe,pak zase vyskočí hned na normální hodnotu a vyskočí kontrolka motoru,která po ujetí tak 50km zase zhasne... :kol-44: co s tím?motor 1.4MPI 50KW,rok 2002,najeto 145000km,auto šlape při jizdě v pohodě,i při startu ok.

potřeba načíst VAGem, co to háže za chybu, bez toho se nehneme

Ahoj mě to dělá taky s tím volnoběhem .. ale sporadicky třeba jednou za 3 týdny po ujetí cca 2 tisíc km .. kontrolka se nerozsvítila .. párkrát stačilo prošlápnout plyn a byl vpohodě teď už se musí znova nastartovat :( 1.4 MPI 44KW a 167500 km najetých :( Může to být i zaneseným vzduchovým filtrem? Mám ho tam už 25 000 km .. olej měním pravidelně co 12 - 15 000 km .. Já na VAG teď nemám čas :(

Ještě mě napadlo jestli nepomůže nalít aditiva .. přestal jsem je lít protože mě cvakaly ventily za studena při nízké teplotě .. teda podle mě to jsou ventily nejsem si 100% jistý jestli to necvaká něco jiného ..

Edit: tak jsem koupil nový filtr a vyměním ho, diagnostiku mě ve škodovce NECHTĚLI udělat! Vždycky byli ochotní a dnes mě řekli že ne že se musím objednat :(

Upraveno od Petrkiller

Lidičky přišel jsem na to :D Nejen že jsem ten vzducháč měl už značně zasraný ale byla i značně rozpojená trubka co vede do airboxu ze sání .. skoro upadla .. Vše opraveno a teď auto valí s litr menší spotřebou a táhne mnohem, mnohem líp .. kde jinde jsem jel za 13 do kopce teď za 8 bez problému :) nechápu jak jsem mohl jezdit když to bylo tak líné .. a volnoběh už přestal lítat i o 1-2 ot. je zcela stabilní!!! Uvidíme jak dlouho :)

Upraveno od Petrkiller

  • Autor

vzducháč možná,ale to by dělalo furt,ne?třeba ted jsem jezdil s kontrolkou tak 250km než zhasla,na Vag se nedostanu,neni nikdo z okolí Cv nebo Most,Louny?fakt se mi nechce dávat stovky za něco co trvá nekolik minut a skoro bez práce:-( mám kabel i notas,ale ten mi nechce fungovat s win7 :kol-29: zkusím ten filtr,ale že by to házelo chybu? :kol-44:

  • Autor

aditiva,přemýšlím o tom,ale zase když se to tam prej nelije pravidelně tak je to už v :kol-31: všechno se dostane na lambdu,kanták atd...akorad další starosti,ale vymením ten filtr,,,a uvidím,a prosim prosím,kdyby se nasla dušička na ten Vag,tak pisknete...

Já neívm jestli ho měníš pravidelně tak to tím nebude asi .. mě nesvítila kontrolka jen to lítalo a hlavní problém byl určitě v tom rozpojeném potrubí .. Zkoukl bych i všechny trubky ale nejdůležitější je ten vag ..

  • Autor

ok,dám vedět...

  • 4 měsíce později...

Je normální takovýhle průběh otáček po vyřazení na neutrál? Takový to zhoupnutí otáček na 1000 pak na 1250 a zpátky na 1000 - viz video. A je normální že pokud auto jede z kopce na neutrál, tak jsou volnoběžný otáčky vyšší než když zabrzdím a stojím na místě? Motor MPi 50kW, rok 2002.

Dělá mě to taky takto víceméně a asi to tak má být .. neřešil bych to :)

  • 4 týdny později...

chtěl bych se zeptat, čím je způsoben nepravidelný volnoběh u Fabií s motory 1,4 MPi 50 kW. Každý, kdo tuto Fabii má, říká, že na volnoběh motor cuká nebo jakoby zakopává a je to dost cítit i uvnitř auta, prý se s tím nedá nic dělat. Čím je tedy způsobena tato vlastnost? Ještě napíšu, že u některých Fabií s tímto motorem jsou při startování nebo při vypínání zapalování cítit vibrace, jako kdyby motor vibroval. Je to také normální?

kvôli emisným normám...

jako že výrobce upravil SW řídící jednotky tak, aby tento motor plnil normu EU4?

:kol-47:
  • 2 měsíce později...

ano je to tak, 1.4MPI 50kW je trochu paskvil. Kvůli EU4 má ( oproti 44kw ) 2x kat a 2x sondu + v pravidelných intervalech se zhoupnou otáčky...

?

Upraveno od Tonda-B

  • 6 let později...
V 15. 11. 2012 na 20:40, Rypicong napsal:

ano je to tak, 1.4MPI 50kW je trochu paskvil. Kvůli EU4 má ( oproti 44kw ) 2x kat a 2x sondu + v pravidelných intervalech se zhoupnou otáčky...

Dela mi to i na 44 kw a vubec nevim jak to odstranit kdyby byl nejaky program jak na feldy

V 10. 9. 2012 na 12:59, modrafelda96 napsal:

chtěl bych se zeptat, čím je způsoben nepravidelný volnoběh u Fabií s motory 1,4 MPi 50 kW. Každý, kdo tuto Fabii má, říká, že na volnoběh motor cuká nebo jakoby zakopává a je to dost cítit i uvnitř auta, prý se s tím nedá nic dělat. Čím je tedy způsobena tato vlastnost? Ještě napíšu, že u některých Fabií s tímto motorem jsou při startování nebo při vypínání zapalování cítit vibrace, jako kdyby motor vibroval. Je to také normální?

ahoj prosim vyresil si nejak to zakopavani na volnobeh ja uz fakt nevim co delat jestli to je teda normalni nebo ti nekdo poradil prosim o apsani budu moc rad diky moc

Je to způsobeno chybnou synchronizací mezi čidlem otáček klikového hřídele a čidlem otáček vačkového hřídale.

Na to motor reaguje občasným vynecháním zapalování.

U sériových - neupravených - ŘJ motoru je to normální.

Specialisté to umějí vyřešit změnou dat v ŘJ motoru.

před 17 minutami, Tonda-B napsal:

Je to způsobeno chybnou synchronizací mezi čidlem otáček klikového hřídele a čidlem otáček vačkového hřídale.

Na to motor reaguje občasným vynecháním zapalování.

U sériových - neupravených - ŘJ motoru je to normální.

Specialisté to umějí vyřešit změnou dat v ŘJ motoru.

Aha tak to jo a kolik to stoji cca a kde se mam obratit a nebo vadi to necemu? Kdyz to necham tak nebo to delaji tim prehranim softwaru??

Jestli ti to vadí, tak to řeš.

Ale nemusíš.

Pokud ti v autorizovaném servisu přehrají SW zase za originální - i když novější verzi - budeš na tom stejně jako teď.

Cimbu to snad pořád ještě umí.  http://www.cimbu.cz/

To zajímavé na jeho datech je i změna úhlové rychlosti otvírání škrtící klapky a tedy rychlejší reakce motoru na přidání plynu.

Stávaly 3 tis. + DPH.

A když si pořídíš i sací potrubí z 50 kW verze motoru, bude to znatelné zlepšení.

Upraveno od Tonda-B

před 1 minutou, Tonda-B napsal:

Jestli ti to vadí, tak to řeš.

Ale nemusíš.

Pokud ti v autorizovaném servisu přehrají SW zase za originální - i když novější verzi - budeš na tom stejně jako teď.

Cimbu to snad pořád ještě umí.  http://www.cimbu.cz/

To zajímavé na jeho datech je i změna úhlové rychlosti otvírání škrtící klapky a tedy rychlejší reakce motoru na přidání plynu.

Stávaly 3 tis. + DPH.

Jo takhle aha ja myslel ze ti pokazim auto kdyz to dela tak to ne to kdyz to tak muze byt tak to kaslu a diky moc jste hodni

Já jsem sice v poslední době přenosy z parlamentu nesledoval,

ale myslím, že není zákon, že kdo to nevyřeší, že přijde do vězení...

před 27 minutami, Tonda-B napsal:

Já jsem sice v poslední době přenosy z parlamentu nesledoval,

ale myslím, že není zákon, že kdo to nevyřeší, že přijde do vězení...

Nechapu

To nevadí.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.