hcdos Vloženo 15. Květen 2012 Autor Vloženo 15. Květen 2012 Toom => já myslím že ta pointa je üplně jasná : proč se ohřeje voda v okruhu na 110st i více během klidné jizdy a i bez termostatu jo ten ocet tu nikdo neřeší to jsem tam měl na výplach okruhu od sr....(a že to sr.. byli) , protože majitel přede mnou nevěděl co to je destilka, jo a v kolonách bohužel stojím Citovat
Toom Vloženo 16. Květen 2012 Vloženo 16. Květen 2012 (editace) .. Jezdíš s felicíí dlouho? To začalo jako teď někdy z ničeho nic?? Proto jsem se ptal jestli máš v okruhu jen vodu nebo ředěnou fridexem či něčím podobným (tím se bod varu v uzavřeným tlakovým okruhu chlazení u felicie pohybuje cca 105 - 115°). Problém by taky dost byl kdyby ti vyvřela ,,voda" už ti vyvřela ,,voda" když si teda někde dýl stál?? nebo prostě ti jen ukazuje budík vysokou teplotu a nespíná ventilátor? Př. Když mi praskl u forda řemen co žene čerpadlo vyvřela mi nádoba, u felicie zanesenej chladič vyvřeloto...hmm Proto mě jen zajímá když tam naliješ chladící kapalinu a jezdíš jak se to chová, protože když je teda vše podle tebe tak vpořádku (čidla,termostat,budíky apod) Tak to jedině, že bys měl něják ,,přidřenou" ,,hejblou" hlavu a hodně se ti to hřeje.. Ne fakt nevím.. a co servis na to?? Editováno: 16. Květen 2012, autor: Toom Citovat
Felicius Vloženo 16. Květen 2012 Vloženo 16. Květen 2012 Zdarec, chlapi! Tady mi neštymuje to, že se motor zahřeje na takovou teplotu bez termostatu!!! Já, když jsem měl rozpadlý termostat tak, že propouštěl pořád, tak teplota na budíku mi zůstávala dole na padesátce. Když jsem stál na křižovatce, tak to bylo stejné. Jo, když jsem stál deset minut a více a motor podržel v otáčkách cca dva tisíce, tak jsem tam měl devadesát. Ale jakmile jsem se rozjel, teplota začala padat dolů. A topilo to mizerně. Takže bez termostatu a zahřát motor jízdou na sto deset, to je divné! máš 1,3 MPi? Teda termostat v plastu? Podle mého, musí být v okruhu něco přicpaného, tak hledej. Čus-bus, Felicius! Citovat
Toom Vloženo 17. Květen 2012 Vloženo 17. Květen 2012 (editace) Taky mě to nejde do hlavy, podobné mi dělalo když sem měl ucpaný chladič, ale kolega tady psal, že obě hadice byly teplé,hmm přikláněl bych se k ,,felicius" že by tam mohlo být něco přicpané, húře průchozí a kapalina dobře nejde okruhem,více se hřeje hůře chladí,.. >hcdos - možná být tebou počtu si i zde: http://forum.skodahome.cz/topic/46996-teplota-motoru-felda-1995/ Editováno: 17. Květen 2012, autor: Toom Citovat
J1an Vloženo 2. Říjen 2024 Vloženo 2. Říjen 2024 Dobrý den vážení, prosím o informaci, jestli je normální u Felicie 1.3 50 kW, že při zahřátém motoru na provozní teplotu za jízdy drží teplotu správně na cca 90°C a když zastavím, teplota postupně vyleze na cca 102°C. Předem děkuji Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.