Jan Haša Vloženo 2. Květen 2012 Sdílet Vloženo 2. Květen 2012 ahoj, mám fabii (1.2 htp 47kw 2006) ve velmi dobrém stavu, 150 000 km, pravidelne servisovano v autorizovanem servisu. Jako nova. Akorat ted pri velkem horku stratuje az na druhy pokus. Mam immobilizer. V minusovych teplotach naskoci okamzite. Dekuji za odpoved, hledal jsem na foru 2 dny, ale podobne tema jsem nenasel. Honza Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 3. Květen 2012 Sdílet Vloženo 3. Květen 2012 nějaké chyby? Asi by to chtělo prověřit čidlo teploty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wranic Vloženo 9. Květen 2012 Sdílet Vloženo 9. Květen 2012 me to delal strik na druhym valci...skodovka nevedela cim to je...prisli na to az pri chipovani Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koziš Vloženo 10. Květen 2012 Sdílet Vloženo 10. Květen 2012 Ahoj, mam Fabii 1.2 HTP 47 kW kombi rok 2003 najeto 90k. Svicky vymeneny asi pred 5tis km. Na diagnostice zadny informace. Obcas mivam problem se startovanim. Asi podobne jako Honza. Normalne otevru dvere, ozve se palivove cerpadlo, nastartuju, vuz se trochu trepe, ale motor nechce naskocit...jakoby mu nesel benzin. Tak to vypnu, znovu nastartuju a uz se chytne...nekdy teda chytne az napotreti. Pokud dojedu k benzine vzdalene treba jen 500m, startovani potom neni problem. Ale pokud auto necham stat den (nekdy toto pravidlo neplati a muze to byt vic dnu), tak se situace muze opakovat. Nekdy se ale stane, ze i treba po dvou hodinach odstaveneho auta taky startuju az napodruhe. A prijde mi, ze to je za situace, kdyz venku fouka vitr nebo je horko...jakoby mi benzin nekde vyschnul. V zimnim obdobi tyto problemy vesmes nemam. Autobaterie je v poradku, temer nova, dobiji se. Tak nevim kde muze byt problem, jestli by pomohlo jen vycistit skrtici klapku, nekdy volnobezne otacky poskakuji. Ale jestli by to vyresilo problem se startovanim, netusim. Diky za nazory. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 10. Květen 2012 Sdílet Vloženo 10. Květen 2012 rozhodně vyčištěním klapky a jejím nastavení nic nepokazíš, alespoň vyeliminuješ jednu z možných příčin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koziš Vloženo 10. Květen 2012 Sdílet Vloženo 10. Květen 2012 jo, to planuju udelat tak jak tak. Diky. Akorat kdyz to budu delat, tak prave chci vedet nejake dalsi moznosti, cim by to mohlo byt, na co se jeste "podivat". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 11. Květen 2012 Sdílet Vloženo 11. Květen 2012 pak můžeš třeba pokračovat paliv.filtrem s regulátorem tlaku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wranic Vloženo 11. Květen 2012 Sdílet Vloženo 11. Květen 2012 (editace) budou to vstriky jeden 2500kc Editováno: 11. Květen 2012, autor: Wranic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 11. Květen 2012 Sdílet Vloženo 11. Květen 2012 no pokud vstřiky, zkusil bych před jejich koupí sehnat někoho, kdo dělá čištění ultrazvukem, jestli by nešly ještě zachránit, pokud by nebyly jinak vadné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slant Vloženo 11. Květen 2012 Sdílet Vloženo 11. Květen 2012 ...alebo si na skusku pozicat na par dni vstreky od kamosa s tym istym motorom. a tvoje vstreky na jeho motore odkusat tiez Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koziš Vloženo 11. Květen 2012 Sdílet Vloženo 11. Květen 2012 no prave tech vstriku se bojim nejvic...hlavne kvuli tomu, ze to je drazsi nez jine banalnejsi veci jako svicka, vycisteni skrtici klapky apod. Ono u tech vstriku muze byt problem treba jen tesneni, ne? To je pak ta lepsi varianta. Otec ma znameho opravare, tak asi to domluvim a sel bych s tim za nim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rozsta Vloženo 13. Květen 2012 Sdílet Vloženo 13. Květen 2012 Ahoj, pokud budu rozvíjet myšlenku špatného vstřiku, tak mě se vstřiky zachránily pouhým nalitím sajrajtu "čističe benzinových vstřiků" do nádrže. Např. zde: http://oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=788. A to mi auto už nechtělo jet na benzín skoro vůbec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan Haša Vloženo 13. Květen 2012 Autor Sdílet Vloženo 13. Květen 2012 Díky za soustu info. A určitě jsou to ty vstřiky? Kolem a kolem jsem dost četl že by to mohlo dělat čidlo teploty chladící kapaliny. Problém je opravdu jen v horku. Případně kde se dá takový vstřik koupit? A ty se musí kupovat zvlášť? Moc děkuji za info. H. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fajfy Vloženo 14. Květen 2012 Sdílet Vloženo 14. Květen 2012 Pokud se chceš ujistit, že to není čidlo teploty, tak ho zkus vyměnit. Já jsem se taky ujištoval, že ho mám v pořádku. Čidlo z prvovýroby mě stálo 65Kč, a výměna trvala 10 minut. Určitě jsi tu už i našel postup výměny. Já jen doporučím, aby jsi neodpocenil unikající chladící kapalinu jako já. Vyteklo mi docela dost :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koziš Vloženo 15. Květen 2012 Sdílet Vloženo 15. Květen 2012 Tak o vikendu budu menit cidlo chladici kapaliny a jeste cistit skrtici klapku (zatim sem zvolil cestu nejmensiho odporu pro penezenku ). Takze uvidim, jak se ustálí volnobezne otacky a jestli se vyresi problem se startovanim. Nevim teda za jak dlouho vypozoruju, ze to pomohlo. Kazdopadne sem pak napisu co a jak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan Haša Vloženo 15. Květen 2012 Autor Sdílet Vloženo 15. Květen 2012 To bude naprosto skvělé koziš, díky a budu se těšit na resumé :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koziš Vloženo 21. Květen 2012 Sdílet Vloženo 21. Květen 2012 Nazdar vsichni. Tak jsem o vikendu vymenil cidlo chladici kapaliny a prostriknul skrtici klapku. Cidlo jsem namontoval original (cena kolem 600,-). Po vymene pak auto stalo den venku - z toho tak pul dne na slunci, bylo dost teplo i foukal dost vitr (tyhle veci driv delaly problemy pri startovani). Nastartovani bylo bez problemu. Ale zatim nemuzu stopro rict, ze to pomohlo, chce to vic casu na otestovani. Muzu napsat postup a nejake postrehy pri vymene: Vepredu na spodku auta je potreba sundat plastovy kryt, ktery je po cele sirce auta (asi 6 sroubku). Pak se dostanete k vypoustecimu kohoutu, ktery je potreba povytahnout a otocit a pak uz kapalina vali do pripravene mísy. Jeste je potreba otocit knoflik topeni na cervenou aby voda vytekla odevsud. Pak uz jen staci na boku motoru vytahnout cidlo a vymenit. Mozna pri tom jeste trochu kapaliny vykape. Po vymene nalit zpet kapalinu, promackat hadice, kterymi tece - se to trochu odvzdusni, hladina kapaliny klesne. Samozrejme nastartovat a nechat to odvzdusnovat samo - me to samo zezacatku moc nechtelo klesat, tak sem tomu pomahal mackanim te hadice Pak uz hladina klesla. Jeste sem to par kilometru projel se zapnutym topenim na max (to byla hicna ). 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 24. Květen 2012 Sdílet Vloženo 24. Květen 2012 Len pre zaujímavosť pre užívateľa "koziš",fábia má topení zapnuté stále,čiže kúri či v lete tak aj v zime rovnako,to sa nedá ovplyvniť,ty len mechanicky preklápaš klapku teplý,studený vzduch.Na starších autách sa mechanicky cez lanko zatváral ventil radiátora kúrenia červená/modrá.Takže na fábii ti stále cirkuluje voda cez radiátor kúrenia. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.