Chudej student Vloženo 24. Květen 2006 Sdílet Vloženo 24. Květen 2006 Muze mi to prosim nekdo rict?Zarazi me ze maji stejny kroutak...ale cim je dosazeno ruznych vykonu?Vstiky,jednotka,sani???Muze mi to nekdo rict prosim?Docela me to zajima...pokud uz to tu nekde je tak se omlouvam ze sem to sem dal znova.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ado1973 Vloženo 24. Květen 2006 Sdílet Vloženo 24. Květen 2006 Urcite v spotrebe oleja, u tej 74 kw je teda riadna, a to u pomerne noveho auta, niekolko desiatok tisic km. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chudej student Vloženo 24. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 24. Květen 2006 No,tos mi moc nepomohl covece potrebuju vedet kde je ten rozdil v tom vykonu??Treba mezi TDI 66Kw a 81Kw je rozdil v jednotce a ve vstrikach...tak by me zajimalo jak je to tady... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzik Vloženo 24. Květen 2006 Sdílet Vloženo 24. Květen 2006 rozdilna je vacka(vacky),jine vstrikovaci jednotka,a naprogramovani rj...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chudej student Vloženo 24. Květen 2006 Autor Sdílet Vloženo 24. Květen 2006 Diky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pgp Vloženo 24. Květen 2006 Sdílet Vloženo 24. Květen 2006 Jiné časování ventilů, větší průměr škrtící klapky, kovové sací potrubí (55 kw má plast), jiná olejová vana, kotouče na zadní nápravě. Na výkon mají samo vliv jenom ty první dvě věci. Asi tam toho bude víc, ale další jsem nezjistil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 24. Květen 2006 Sdílet Vloženo 24. Květen 2006 Jak pise pgp, je toho mnohem vic. A zasadni rozdily jsou prave v sani a skrtici klapce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
snike Vloženo 24. Květen 2006 Sdílet Vloženo 24. Květen 2006 V chytré knížce píší toto: 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 24. Květen 2006 Sdílet Vloženo 24. Květen 2006 tak ako uz bolo pisane predtym co je rozdielne u tych motorov. treba ale podotknut ze vykon u 74kW verzie je nahnany otackami. zatial co 55-ka ma ma vykon 55kw pri 5000ot. tak 74-ka ma max. vykon pri 6000ot. 74kW. a priebeh krutiaceho mementu maju 128Nm 55-ka pri 3800ot. a 74-ka pri 4400ot. takze aj tam je to posunute co je sposobene inym casovanim ventilov co ma za nasledok ina vacka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzik Vloženo 24. Květen 2006 Sdílet Vloženo 24. Květen 2006 Jak pise pgp, je toho mnohem vic. A zasadni rozdily jsou prave v sani a skrtici klapce. skrtici klapce ?? ani bych nerekl,ale srovnaval jsem dva motory novejsi BBY a BBZ,tam rozdil neni,dokonce nema ani hlinikovou vanu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 24. Květen 2006 Sdílet Vloženo 24. Květen 2006 Honziku, me je to fuk Ja to jen cetl v literatuuuure Potvrzuje to i priloha z CHK, kterou sem dal Snike. Jestli je to pravda nebo jaka je praxe, to uz jde mimo me Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan Vloženo 24. Květen 2006 Sdílet Vloženo 24. Květen 2006 Motory 1,4 16V 55 kW a 74 kW jsou oba německé výroby, kdy motor o výkonu 74 kW se liší od slabší verze pevnějšími písty, hlavou válců s většími sacími a výfukovými kanály, olejovou vanou z lehké slitiny, rozdílné jsou taktéž řídící jednotky obou motorů. U silnější verze je dále upraven vačkový hřídel, který má odlišné časování ventilů, což má značný vliv na výkon motoru. Kromě toho je verze 74 kW VŽDY vybavena kotoučovými brzdami na zadní nápravě a také systémy ABS a ASR. Verze 55 kW měla ve všech výbavách ABS pouze za příplatek, od modelu 2005 je ABS standardem ve verzích Elegance a Ambiente. Od cca poloviny roku 2003 se slabší z obou motorů začal dával i do výbavy Classic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bemo Vloženo 24. Květen 2006 Sdílet Vloženo 24. Květen 2006 Nemas pravdu,mam 74 kw a nemam ASR. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 24. Květen 2006 Sdílet Vloženo 24. Květen 2006 Kromě toho je verze 74 kW VŽDY vybavena kotoučovými brzdami na zadní nápravě a také systémy ABS a ASR. Verze 55 kW měla ve všech výbavách ABS pouze za příplatek, od modelu 2005 je ABS standardem ve verzích Elegance a Ambiente. Od cca poloviny roku 2003 se slabší z obou motorů začal dával i do výbavy Classic. Prvé 74kw MR2000 mali vzadu bubny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan Vloženo 24. Květen 2006 Sdílet Vloženo 24. Květen 2006 Bemo: to slyším poprvé, jaký máš r.v.? Igor: o tom jsem slyšel jen v souvislosti s 1,9 TDi/74 kW. To u 16V taky slyším poprvé... Nicméně, novináři z MF Dnes testovali úplně PRVNÍ FABII 1,4 16V/74kW prodanou v ČR, tedy r.v. 1999, a už tato MĚLA KOTOUČE I NA ZADNÍ NÁPRAVÉ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
laky Vloženo 24. Květen 2006 Sdílet Vloženo 24. Květen 2006 Dobry tema diky vsem za objasneni taky se mi to hodi. Je naka realna sance predelat 55kW na 74kw? Sla by treba pouzit vacka ze 74kW nebo podobny veci? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bemo Vloženo 24. Květen 2006 Sdílet Vloženo 24. Květen 2006 Bemo: to slyším poprvé, jaký máš r.v.?Igor: o tom jsem slyšel jen v souvislosti s 1,9 TDi/74 kW. To u 16V taky slyším poprvé... Mam 10/2000 Co sa tyka tych kotucov u 74kw benzinu,je to ako vravis,uz od prvovyroby mala kotuce aj v zadu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 24. Květen 2006 Sdílet Vloženo 24. Květen 2006 Milan: Áno, prvé TDI 74kw mali bubny, to je známa vec. Snažím sa vyloviť z foro archívu prvé fotky Fabie - bolo to niekedy v roku 1999, jeden z prvých kusov na Slovensku. Viem že bola strieborná, bol to Elegance 1.4 74kw a vzadu boli bubny. Ale za ten svet neviem nájsť fotky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
combi Vloženo 25. Květen 2006 Sdílet Vloženo 25. Květen 2006 Ahojte fandovia! S nábehom výroby motora BBZ boli odstránené niktoré nedostatky hlavne čo sa týka spotreby oleja , boli požité pistné kružky inej kvality ,bola zmenená zalovacia sústava , že každá sviečka má svoju indukčnú cievu priamo na sviečke. Oproti 55 kw má vačšiu škrtiacu klapku vačšie sacie potrubie už tiež z plastu, iné časovanie ventilov a iný program elektroniky motora. Spodné veko je z hliník. zliatiny. Na mojom motore 74 kw je spotreba oleja 3-4 dcl na 15000 km a používam olej Castrol Softec 5w40. Svoje informácie si overujem vždy na autosalone , že si dám zavolať človeka ktorý je kompetentný , toho si vždy overím nejakými otázkami a potom s ním komunikujem o problemoch a novinkách. Samozrejme musí to byť Čech. S pozdravom Jano. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acylpyrin Vloženo 30. leden 2011 Sdílet Vloženo 30. leden 2011 a čo prevodovka ? vraj 55kW má dlhšie a 75kw podstatne kratšie prevod. stupne, je to pravda ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 30. leden 2011 Sdílet Vloženo 30. leden 2011 Něco jsem o těch převodovkách našel v dílenské příručce: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 30. leden 2011 Sdílet Vloženo 30. leden 2011 Takže sehnat špajzku z 55kW a nasypat ji k 74kW by znamenalo změnuí rychlosti od trojky výš o nějaké to % nahoru - teď ještě jestli by to vydržel materiál ložisek, ozubených kol a synchrospojek, jestli jsou stejné montážní příruby atd... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miro89 Vloženo 4. Únor 2011 Sdílet Vloženo 4. Únor 2011 ja mam 6/2000 a tez nemam ASR, to bolo myslim za priplatok...co som videl aj elegance to mala maloktora......kotuce mam aj vzadu aj ABS, ale nefunguje mi,VAG pise zle cerpadlo abs, kolko taka vecicka stoji pouzita???diki moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 8. Únor 2011 Sdílet Vloženo 8. Únor 2011 přečetl jsi s nadpis tématu??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiSiaak007 Vloženo 17. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2011 ja mam 6/2000 a tez nemam ASR, to bolo myslim za priplatok...co som videl aj elegance to mala maloktora......kotuce mam aj vzadu aj ABS, ale nefunguje mi,VAG pise zle cerpadlo abs, kolko taka vecicka stoji pouzita???diki moc cauko, tiez mam 1,4 16V 74kW 2000... ASR nemam... ABS mi uz nejde tiez, pred nedavnom mi odislo cerpadlo ABS, aspon to mipsie diagnostika ,,,,.. kotucove brzdy mam aj ja v zadu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.