voodoo123 Vloženo 3. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2012 ja jazdím aj na 1200-1400 ot., ale len veľmi jemný plyn, lebo keď sa dá viac plynu nepríjemne motor duní. Postupným zvyšovaním otáčok znáša viac plynu a od 1800ot už nie je problém zošlápnuť aj na podlahu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubikSK Vloženo 4. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2012 ja presne tak isto, nemám problém jazdiť po rovinke alebo do mierneho kopca 50km/h na 5 s 1200 n/min, ak chcem vtedy prudšie akcelerovať, podradím rovno do 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 5. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2012 Aj DSG už radí pri tachometrovej 60-ke (podľa radarov 55km/h) sedmičku, a do nejakých 57km/h ju tam aj necháva. Motor vtedy točí nejakých 1200-1300 otáčok. Vždy ma štve keď niekto ide v meste tachometrových 49km/h, lebo vtedy mi DSG nezaradí ani tú šestku a motor zbytočne točí 1600. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andynko Vloženo 6. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2012 Pri 13 tis. sa menila rozvodová reťaz, teraz 21 tis a pohoda zatial,ale je pravda že po výmene 50 na 5-ke nejazdím aspon tých 1400 skrz tie sily resp. tlaky. viem ze všetci píšu nie je problém 1200, ale to už riskovať nebudem, 7.12 mi končí 2 ročná záruka tak trocha strach je čo bude budúci rok. na 24W6 a najazdení 5 tis. je pravda ze potreba je vyššia do tých 0,5 l/100. ale auto je od 1900 otáčok celkom živé, ale nie je to to staré TSI. Má niekto soft. s ozn. na 77kw 5manual 97 alebo máte 95. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 6. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2012 (editace) dnes jsem se schodou okolností ptal jak je vyřešen problém s TSI a ztrátou výkonu po této akci a bylo mi odpověděno že se nahrává nějaký jiný soft který není tak tupý jako ten co byl prvně s 24W6 dodáván takže ti co nejsou spokojeni mohou reklamovat a vyžadovat nahrátí jiné softwarové verze. bohužel označení ani jiné podrobnosti mi prozrazeny nebyli jelikož už tento motor nevlastním Editováno: 6. Prosinec 2012, autor: KoNG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voda13 Vloženo 6. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2012 Před 14 dny přehráno na 24W6 v.3614, ale nějakou velkou změnu nepozoruju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 9. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2012 Uvažuji o jedné referenční Fabii TSI, vyrobené 12/2011, když jsem s ní jel, svezení bylo fajn, lze očekávat, že se jí již akce podložka netýká? Poněvadž si myslím, že v 11/2011 došlo k inovaci rozvodů i turba a podložka netřeba, je to tak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 9. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2012 Jestli znáš VIN, tak si nech prověřit někde ve Škoda servisu, jestli spadá do akce 24W6. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 9. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2012 Pandora, mám auto vyrobené 2.12.2011 (piatok). Bola to predvádzačka a viem že bola na 24W6, čo mám potvrdené aj od predajcu, aj podľa nálepky na mieste rezervy, a tiež od iného servisu ktorý. Ďalej viem od predajcu že síce tam podložku dávali, ale potom ju vraj na druhý deň aj dali preč, lebo auto bolo lenivé a predajcovi ktorý vtedy na ňom jazdil to moc nevyhovovalo. Ďalšia vec je že podľa nálepky na motore bol motor vyrobený 29.11.2011 o 6:53:03, čo znamená že problémy s reťazou by sa ma už týkať nemali, čo zatiaľ potvrdzuje to že doteraz sa reťaz správa ako má, nevydáva žiadne podivné zvuky a tak. Auto má najazdených takmer 26 tisíc km, z toho 20 tisíc som najazdil ja. Zo začiatku som jazdil veľa diaľnic často aj rýchlosťou blízko maximálnej rýchlosti auta, niečo aj na okruhu a v poslednom čase jazdím hlavne v meste, alebo cesty I. a II. triedy, a keď sa dá tak idem na spotrebu. Jediná vec ktorú robím nadštandardne, je výmena oleja. Doteraz som už menil olej 3x a pri tomto aj ostanem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 9. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2012 (editace) Myslel jsem, že vozidla vyrobená po 45 KT/2011 už podložku nepotřebují, je to vyřešeno z výroby. Na skodaplus je ale VIN toho vozidla. Editováno: 9. Prosinec 2012, autor: Pandora Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbek Vloženo 9. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2012 Myslel jsem že podložky se týká pouze typu turba . Jelikož škodovka udělala několik verzí , v čem je poslední verze turba lepší ? Co novej motor 1.2Tsi už byl někde test jak jezdí oproti našemu ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 9. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2012 Test jsem někde četl u Golfu VII, ale nějaké srovnání s původním 1.2 TSI tam nikde nebylo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 9. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2012 Hele, je tu nekdo, kdo ma s TSI pres 100 000 km? Tady mi prijde, ze s tim autem snad nikdo nejezdi. Za skoro 2 roky najeto 26 000 km mi prijde jako vzdalenost, ktera neni zrovna velka. Chtelo by to nekoho, kdo uz s tim autem neco nalital. Zatim znam jen jednoho cloveka odtud, ktery na tom ma vic jak 50 tkm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 9. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2012 Jo? A kdo to je? Já mám skoro 53 000. Myslím,že jich tady bude víc. Jinak za dva roky ujet 26 000 - to se skoro blíží obecně udávanému průměru 15 000 km za rok u českých majitelů aut. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbek Vloženo 9. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2012 mám 42tkm . Zas kdo jezdi vice de do nafty . Někde byl test pola po 100tkm a dokonce na jeden řetěz a test dopadl co se týka opotřebení motoru dobře . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 9. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2012 Pawouk: to je jedno, kdo to je prostě s těma motorama se najezdí tak málo km, že kdybych o něm začal uvažovat, tak bych si musel počkat aspoň dalších 5 let, než s tím někdo najede 100 000 km. Protože já od motoru očekávám, že 50 000 km zvládne pouze s výměnou oleje a filtrem, toť vše zbek: tak to je dobrá zpráva, snad první TSI, o kterém vím, že najelo 100 000 km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 9. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2012 Snad lukyssek bude mít určitě víc než 50t km. To Polo je v AutoTipu číslo 22. A jak píše kolega zbek - řetěz na něm nebyl měněn. Jen třikrát jim kuna sežrala zapalovací kabely a drnčely jim napřed trubky od klimatizace a potom od palivového vedení. No a u DSG se jim urval nějaký třmínek u kterého mezitím soudruzi z VW zjistili,že je přebytečný,tak u novějších DSG už není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbek Vloženo 9. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2012 (editace) neni to taková tragedie http://www.spritmoni...cht/405760.html http://www.spritmoni...cht/366273.html a tady na foru je taky Yeti co ma už přes 100tkm Editováno: 9. Prosinec 2012, autor: zbek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 9. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2012 Pawouk: jj, lukyska jsem myslel, ten se pomalu blížko k 60 tkm nj, ale nikde jsem tady nečetl, že by měl někdo najeto 100 000 km a napsal sem, že motor je tak nějak v klidu a nic se mu od třeba této akce neděje. Většinou tu spíš čtu "mám najeto 21 000 km a zatím v pohodě" .. ještě aby ne, dyť to auto je sotva zajeté Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 9. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2012 U TSI nikdy nevíš...mě to začalo při 12 000 km. Takže 50 000 km je jak u jiného motoru asi 250 000. To mě taky celkem zajímá, kolik těchto motorů se dožije 100 000 km. Případně, co se dalšího u nich začne projevovat. Musíme holt nějaký ten pátek počkat. U mě to bude tak někdy kolem poloviny roku 2015 (jestli vydržím v současném zaměstanání, nebo jestli to vydrží Fabia TSI). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 9. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2012 Tak já naštěstí ještě nehodlám kupovat nové auto minimálně 3 roky, ale prostě se o tyhle motory musím zajímat, páč je to asi nevyhnutelná budocnost a budu to mít pod kapotou taky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 9. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2012 No to snad už budeš mít EA 211? Uvidíme jaké vrtochy bude mít pro změnu tento nový motůrek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 9. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2012 Pawouk: já nemám na nové auto, takže si budu kupovat právě něco z téhle doby protože budu chtít něco většího než je Fabie, tak to zřejmě bude Rapid v kombíku nebo Octavia v kombíku ale u Octavie nehrozí, že bych tam měl motor TSI, tam jedině naftu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbek Vloženo 9. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2012 Tak to máš zase další tři roky čekání ,pač je tam hodně konstrukčních změn . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 9. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2012 No co, když už jsem ve vlákně o podložkách, tak tu už mají tak nějak zvládnutou - třeba se jim to bude hodit. mc2uba - z toho si nic nedělej, nejsi sám. Ale do té doby už těch aut z nějakým tím najetým jedním statisícem km bude daleko víc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.