Prosinec 3, 201212 r ja jazdím aj na 1200-1400 ot., ale len veľmi jemný plyn, lebo keď sa dá viac plynu nepríjemne motor duní. Postupným zvyšovaním otáčok znáša viac plynu a od 1800ot už nie je problém zošlápnuť aj na podlahu.
Prosinec 4, 201212 r ja presne tak isto, nemám problém jazdiť po rovinke alebo do mierneho kopca 50km/h na 5 s 1200 n/min, ak chcem vtedy prudšie akcelerovať, podradím rovno do 3
Prosinec 5, 201212 r Aj DSG už radí pri tachometrovej 60-ke (podľa radarov 55km/h) sedmičku, a do nejakých 57km/h ju tam aj necháva. Motor vtedy točí nejakých 1200-1300 otáčok. Vždy ma štve keď niekto ide v meste tachometrových 49km/h, lebo vtedy mi DSG nezaradí ani tú šestku a motor zbytočne točí 1600.
Prosinec 6, 201212 r Pri 13 tis. sa menila rozvodová reťaz, teraz 21 tis a pohoda zatial,ale je pravda že po výmene 50 na 5-ke nejazdím aspon tých 1400 skrz tie sily resp. tlaky. viem ze všetci píšu nie je problém 1200, ale to už riskovať nebudem, 7.12 mi končí 2 ročná záruka tak trocha strach je čo bude budúci rok. na 24W6 a najazdení 5 tis. je pravda ze potreba je vyššia do tých 0,5 l/100. ale auto je od 1900 otáčok celkom živé, ale nie je to to staré TSI. Má niekto soft. s ozn. na 77kw 5manual 97 alebo máte 95.
Prosinec 6, 201212 r dnes jsem se schodou okolností ptal jak je vyřešen problém s TSI a ztrátou výkonu po této akci a bylo mi odpověděno že se nahrává nějaký jiný soft který není tak tupý jako ten co byl prvně s 24W6 dodáván takže ti co nejsou spokojeni mohou reklamovat a vyžadovat nahrátí jiné softwarové verze. bohužel označení ani jiné podrobnosti mi prozrazeny nebyli jelikož už tento motor nevlastním Upraveno Prosinec 6, 201212 r od KoNG
Prosinec 9, 201212 r Uvažuji o jedné referenční Fabii TSI, vyrobené 12/2011, když jsem s ní jel, svezení bylo fajn, lze očekávat, že se jí již akce podložka netýká? Poněvadž si myslím, že v 11/2011 došlo k inovaci rozvodů i turba a podložka netřeba, je to tak?
Prosinec 9, 201212 r Jestli znáš VIN, tak si nech prověřit někde ve Škoda servisu, jestli spadá do akce 24W6.
Prosinec 9, 201212 r Pandora, mám auto vyrobené 2.12.2011 (piatok). Bola to predvádzačka a viem že bola na 24W6, čo mám potvrdené aj od predajcu, aj podľa nálepky na mieste rezervy, a tiež od iného servisu ktorý. Ďalej viem od predajcu že síce tam podložku dávali, ale potom ju vraj na druhý deň aj dali preč, lebo auto bolo lenivé a predajcovi ktorý vtedy na ňom jazdil to moc nevyhovovalo. Ďalšia vec je že podľa nálepky na motore bol motor vyrobený 29.11.2011 o 6:53:03, čo znamená že problémy s reťazou by sa ma už týkať nemali, čo zatiaľ potvrdzuje to že doteraz sa reťaz správa ako má, nevydáva žiadne podivné zvuky a tak. Auto má najazdených takmer 26 tisíc km, z toho 20 tisíc som najazdil ja. Zo začiatku som jazdil veľa diaľnic často aj rýchlosťou blízko maximálnej rýchlosti auta, niečo aj na okruhu a v poslednom čase jazdím hlavne v meste, alebo cesty I. a II. triedy, a keď sa dá tak idem na spotrebu. Jediná vec ktorú robím nadštandardne, je výmena oleja. Doteraz som už menil olej 3x a pri tomto aj ostanem.
Prosinec 9, 201212 r Myslel jsem, že vozidla vyrobená po 45 KT/2011 už podložku nepotřebují, je to vyřešeno z výroby. Na skodaplus je ale VIN toho vozidla. Upraveno Prosinec 9, 201212 r od Pandora
Prosinec 9, 201212 r Myslel jsem že podložky se týká pouze typu turba . Jelikož škodovka udělala několik verzí , v čem je poslední verze turba lepší ? Co novej motor 1.2Tsi už byl někde test jak jezdí oproti našemu ?
Prosinec 9, 201212 r Test jsem někde četl u Golfu VII, ale nějaké srovnání s původním 1.2 TSI tam nikde nebylo.
Prosinec 9, 201212 r Hele, je tu nekdo, kdo ma s TSI pres 100 000 km? Tady mi prijde, ze s tim autem snad nikdo nejezdi. Za skoro 2 roky najeto 26 000 km mi prijde jako vzdalenost, ktera neni zrovna velka. Chtelo by to nekoho, kdo uz s tim autem neco nalital. Zatim znam jen jednoho cloveka odtud, ktery na tom ma vic jak 50 tkm.
Prosinec 9, 201212 r Jo? A kdo to je? Já mám skoro 53 000. Myslím,že jich tady bude víc. Jinak za dva roky ujet 26 000 - to se skoro blíží obecně udávanému průměru 15 000 km za rok u českých majitelů aut.
Prosinec 9, 201212 r mám 42tkm . Zas kdo jezdi vice de do nafty . Někde byl test pola po 100tkm a dokonce na jeden řetěz a test dopadl co se týka opotřebení motoru dobře .
Prosinec 9, 201212 r Pawouk: to je jedno, kdo to je prostě s těma motorama se najezdí tak málo km, že kdybych o něm začal uvažovat, tak bych si musel počkat aspoň dalších 5 let, než s tím někdo najede 100 000 km. Protože já od motoru očekávám, že 50 000 km zvládne pouze s výměnou oleje a filtrem, toť vše zbek: tak to je dobrá zpráva, snad první TSI, o kterém vím, že najelo 100 000 km
Prosinec 9, 201212 r Snad lukyssek bude mít určitě víc než 50t km. To Polo je v AutoTipu číslo 22. A jak píše kolega zbek - řetěz na něm nebyl měněn. Jen třikrát jim kuna sežrala zapalovací kabely a drnčely jim napřed trubky od klimatizace a potom od palivového vedení. No a u DSG se jim urval nějaký třmínek u kterého mezitím soudruzi z VW zjistili,že je přebytečný,tak u novějších DSG už není.
Prosinec 9, 201212 r neni to taková tragedie http://www.spritmoni...cht/405760.html http://www.spritmoni...cht/366273.html a tady na foru je taky Yeti co ma už přes 100tkm Upraveno Prosinec 9, 201212 r od zbek
Prosinec 9, 201212 r Pawouk: jj, lukyska jsem myslel, ten se pomalu blížko k 60 tkm nj, ale nikde jsem tady nečetl, že by měl někdo najeto 100 000 km a napsal sem, že motor je tak nějak v klidu a nic se mu od třeba této akce neděje. Většinou tu spíš čtu "mám najeto 21 000 km a zatím v pohodě" .. ještě aby ne, dyť to auto je sotva zajeté
Prosinec 9, 201212 r U TSI nikdy nevíš...mě to začalo při 12 000 km. Takže 50 000 km je jak u jiného motoru asi 250 000. To mě taky celkem zajímá, kolik těchto motorů se dožije 100 000 km. Případně, co se dalšího u nich začne projevovat. Musíme holt nějaký ten pátek počkat. U mě to bude tak někdy kolem poloviny roku 2015 (jestli vydržím v současném zaměstanání, nebo jestli to vydrží Fabia TSI).
Prosinec 9, 201212 r Tak já naštěstí ještě nehodlám kupovat nové auto minimálně 3 roky, ale prostě se o tyhle motory musím zajímat, páč je to asi nevyhnutelná budocnost a budu to mít pod kapotou taky
Prosinec 9, 201212 r No to snad už budeš mít EA 211? Uvidíme jaké vrtochy bude mít pro změnu tento nový motůrek.
Prosinec 9, 201212 r Pawouk: já nemám na nové auto, takže si budu kupovat právě něco z téhle doby protože budu chtít něco většího než je Fabie, tak to zřejmě bude Rapid v kombíku nebo Octavia v kombíku ale u Octavie nehrozí, že bych tam měl motor TSI, tam jedině naftu
Prosinec 9, 201212 r No co, když už jsem ve vlákně o podložkách, tak tu už mají tak nějak zvládnutou - třeba se jim to bude hodit. mc2uba - z toho si nic nedělej, nejsi sám. Ale do té doby už těch aut z nějakým tím najetým jedním statisícem km bude daleko víc.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.