Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

ja jazdím aj na 1200-1400 ot., ale len veľmi jemný plyn, lebo keď sa dá viac plynu nepríjemne motor duní. Postupným zvyšovaním otáčok znáša viac plynu a od 1800ot už nie je problém zošlápnuť aj na podlahu.

Vloženo

Aj DSG už radí pri tachometrovej 60-ke (podľa radarov 55km/h) sedmičku, a do nejakých 57km/h ju tam aj necháva. Motor vtedy točí nejakých 1200-1300 otáčok.

Vždy ma štve keď niekto ide v meste tachometrových 49km/h, lebo vtedy mi DSG nezaradí ani tú šestku a motor zbytočne točí 1600. :D

Vloženo

Pri 13 tis. sa menila rozvodová reťaz, teraz 21 tis a pohoda zatial,ale je pravda že po výmene 50 na 5-ke nejazdím aspon tých 1400 skrz tie sily resp. tlaky. viem ze všetci píšu nie je problém 1200, ale to už riskovať nebudem, 7.12 mi končí 2 ročná záruka tak trocha strach je čo bude budúci rok. na 24W6 a najazdení 5 tis. je pravda ze potreba je vyššia do tých 0,5 l/100. ale auto je od 1900 otáčok celkom živé, ale nie je to to staré TSI. Má niekto soft. s ozn. na 77kw 5manual 97 alebo máte 95.

Vloženo (editace)

dnes jsem se schodou okolností ptal jak je vyřešen problém s TSI a ztrátou výkonu po této akci a bylo mi odpověděno že se nahrává nějaký jiný soft který není tak tupý jako ten co byl prvně s 24W6 dodáván ;) takže ti co nejsou spokojeni mohou reklamovat a vyžadovat nahrátí jiné softwarové verze. bohužel označení ani jiné podrobnosti mi prozrazeny nebyli jelikož už tento motor nevlastním :D

Editováno: , autor: KoNG
Vloženo

Uvažuji o jedné referenční Fabii TSI, vyrobené 12/2011, když jsem s ní jel, svezení bylo fajn, lze očekávat, že se jí již akce podložka netýká?

Poněvadž si myslím, že v 11/2011 došlo k inovaci rozvodů i turba a podložka netřeba, je to tak?

Vloženo

Pandora, mám auto vyrobené 2.12.2011 (piatok). Bola to predvádzačka a viem že bola na 24W6, čo mám potvrdené aj od predajcu, aj podľa nálepky na mieste rezervy, a tiež od iného servisu ktorý. Ďalej viem od predajcu že síce tam podložku dávali, ale potom ju vraj na druhý deň aj dali preč, lebo auto bolo lenivé a predajcovi ktorý vtedy na ňom jazdil to moc nevyhovovalo.

Ďalšia vec je že podľa nálepky na motore bol motor vyrobený 29.11.2011 o 6:53:03, čo znamená že problémy s reťazou by sa ma už týkať nemali, čo zatiaľ potvrdzuje to že doteraz sa reťaz správa ako má, nevydáva žiadne podivné zvuky a tak. Auto má najazdených takmer 26 tisíc km, z toho 20 tisíc som najazdil ja. Zo začiatku som jazdil veľa diaľnic často aj rýchlosťou blízko maximálnej rýchlosti auta, niečo aj na okruhu a v poslednom čase jazdím hlavne v meste, alebo cesty I. a II. triedy, a keď sa dá tak idem na spotrebu. Jediná vec ktorú robím nadštandardne, je výmena oleja. Doteraz som už menil olej 3x a pri tomto aj ostanem.

Vloženo (editace)

Myslel jsem, že vozidla vyrobená po 45 KT/2011 už podložku nepotřebují, je to vyřešeno z výroby.

Na skodaplus je ale VIN toho vozidla.

Editováno: , autor: Pandora
Vloženo

Myslel jsem že podložky se týká pouze typu turba . Jelikož škodovka udělala několik verzí , v čem je poslední verze turba lepší ? Co novej motor 1.2Tsi už byl někde test jak jezdí oproti našemu ?

Vloženo

Hele, je tu nekdo, kdo ma s TSI pres 100 000 km? Tady mi prijde, ze s tim autem snad nikdo nejezdi. Za skoro 2 roky najeto 26 000 km mi prijde jako vzdalenost, ktera neni zrovna velka.

Chtelo by to nekoho, kdo uz s tim autem neco nalital. Zatim znam jen jednoho cloveka odtud, ktery na tom ma vic jak 50 tkm.

Vloženo

Jo? A kdo to je? :kol-31: Já mám skoro 53 000. Myslím,že jich tady bude víc. Jinak za dva roky ujet 26 000 - to se skoro blíží obecně udávanému průměru 15 000 km za rok u českých majitelů aut. :kol-32:

Vloženo

mám 42tkm . Zas kdo jezdi vice de do nafty . Někde byl test pola po 100tkm a dokonce na jeden řetěz a test dopadl co se týka opotřebení motoru dobře .

Vloženo

Pawouk: to je jedno, kdo to je :D prostě s těma motorama se najezdí tak málo km, že kdybych o něm začal uvažovat, tak bych si musel počkat aspoň dalších 5 let, než s tím někdo najede 100 000 km. Protože já od motoru očekávám, že 50 000 km zvládne pouze s výměnou oleje a filtrem, toť vše :)

zbek: tak to je dobrá zpráva, snad první TSI, o kterém vím, že najelo 100 000 km :)

Vloženo

Snad lukyssek bude mít určitě víc než 50t km.

To Polo je v AutoTipu číslo 22. A jak píše kolega zbek - řetěz na něm nebyl měněn. Jen třikrát jim kuna sežrala zapalovací kabely a drnčely jim napřed trubky od klimatizace a potom od palivového vedení. No a u DSG se jim urval nějaký třmínek u kterého mezitím soudruzi z VW zjistili,že je přebytečný,tak u novějších DSG už není. :D

Vloženo

Pawouk: jj, lukyska jsem myslel, ten se pomalu blížko k 60 tkm :)

nj, ale nikde jsem tady nečetl, že by měl někdo najeto 100 000 km a napsal sem, že motor je tak nějak v klidu a nic se mu od třeba této akce neděje. Většinou tu spíš čtu "mám najeto 21 000 km a zatím v pohodě" .. ještě aby ne, dyť to auto je sotva zajeté :D

Vloženo

U TSI nikdy nevíš...mě to začalo při 12 000 km. :kol-32: Takže 50 000 km je jak u jiného motoru asi 250 000. :kol-43: To mě taky celkem zajímá, kolik těchto motorů se dožije 100 000 km. Případně, co se dalšího u nich začne projevovat. Musíme holt nějaký ten pátek počkat. U mě to bude tak někdy kolem poloviny roku 2015 (jestli vydržím v současném zaměstanání, nebo jestli to vydrží Fabia TSI). :kol-34:

Vloženo

Tak já naštěstí ještě nehodlám kupovat nové auto minimálně 3 roky, ale prostě se o tyhle motory musím zajímat, páč je to asi nevyhnutelná budocnost a budu to mít pod kapotou taky :(

Vloženo

Pawouk: já nemám na nové auto, takže si budu kupovat právě něco z téhle doby :) protože budu chtít něco většího než je Fabie, tak to zřejmě bude Rapid v kombíku nebo Octavia v kombíku :) ale u Octavie nehrozí, že bych tam měl motor TSI, tam jedině naftu :)

Vloženo

No co, když už jsem ve vlákně o podložkách, tak tu už mají tak nějak zvládnutou - třeba se jim to bude hodit. :rolleyes:
mc2uba - z toho si nic nedělej, nejsi sám. Ale do té doby už těch aut z nějakým tím najetým jedním statisícem km bude daleko víc.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...