Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

ja jazdím aj na 1200-1400 ot., ale len veľmi jemný plyn, lebo keď sa dá viac plynu nepríjemne motor duní. Postupným zvyšovaním otáčok znáša viac plynu a od 1800ot už nie je problém zošlápnuť aj na podlahu.

ja presne tak isto, nemám problém jazdiť po rovinke alebo do mierneho kopca 50km/h na 5 s 1200 n/min, ak chcem vtedy prudšie akcelerovať, podradím rovno do 3

Aj DSG už radí pri tachometrovej 60-ke (podľa radarov 55km/h) sedmičku, a do nejakých 57km/h ju tam aj necháva. Motor vtedy točí nejakých 1200-1300 otáčok.

Vždy ma štve keď niekto ide v meste tachometrových 49km/h, lebo vtedy mi DSG nezaradí ani tú šestku a motor zbytočne točí 1600. :D

Pri 13 tis. sa menila rozvodová reťaz, teraz 21 tis a pohoda zatial,ale je pravda že po výmene 50 na 5-ke nejazdím aspon tých 1400 skrz tie sily resp. tlaky. viem ze všetci píšu nie je problém 1200, ale to už riskovať nebudem, 7.12 mi končí 2 ročná záruka tak trocha strach je čo bude budúci rok. na 24W6 a najazdení 5 tis. je pravda ze potreba je vyššia do tých 0,5 l/100. ale auto je od 1900 otáčok celkom živé, ale nie je to to staré TSI. Má niekto soft. s ozn. na 77kw 5manual 97 alebo máte 95.

dnes jsem se schodou okolností ptal jak je vyřešen problém s TSI a ztrátou výkonu po této akci a bylo mi odpověděno že se nahrává nějaký jiný soft který není tak tupý jako ten co byl prvně s 24W6 dodáván ;) takže ti co nejsou spokojeni mohou reklamovat a vyžadovat nahrátí jiné softwarové verze. bohužel označení ani jiné podrobnosti mi prozrazeny nebyli jelikož už tento motor nevlastním :D

Upraveno od KoNG

Před 14 dny přehráno na 24W6 v.3614, ale nějakou velkou změnu nepozoruju :kol-64:

Uvažuji o jedné referenční Fabii TSI, vyrobené 12/2011, když jsem s ní jel, svezení bylo fajn, lze očekávat, že se jí již akce podložka netýká?

Poněvadž si myslím, že v 11/2011 došlo k inovaci rozvodů i turba a podložka netřeba, je to tak?

Jestli znáš VIN, tak si nech prověřit někde ve Škoda servisu, jestli spadá do akce 24W6.

Pandora, mám auto vyrobené 2.12.2011 (piatok). Bola to predvádzačka a viem že bola na 24W6, čo mám potvrdené aj od predajcu, aj podľa nálepky na mieste rezervy, a tiež od iného servisu ktorý. Ďalej viem od predajcu že síce tam podložku dávali, ale potom ju vraj na druhý deň aj dali preč, lebo auto bolo lenivé a predajcovi ktorý vtedy na ňom jazdil to moc nevyhovovalo.

Ďalšia vec je že podľa nálepky na motore bol motor vyrobený 29.11.2011 o 6:53:03, čo znamená že problémy s reťazou by sa ma už týkať nemali, čo zatiaľ potvrdzuje to že doteraz sa reťaz správa ako má, nevydáva žiadne podivné zvuky a tak. Auto má najazdených takmer 26 tisíc km, z toho 20 tisíc som najazdil ja. Zo začiatku som jazdil veľa diaľnic často aj rýchlosťou blízko maximálnej rýchlosti auta, niečo aj na okruhu a v poslednom čase jazdím hlavne v meste, alebo cesty I. a II. triedy, a keď sa dá tak idem na spotrebu. Jediná vec ktorú robím nadštandardne, je výmena oleja. Doteraz som už menil olej 3x a pri tomto aj ostanem.

Myslel jsem, že vozidla vyrobená po 45 KT/2011 už podložku nepotřebují, je to vyřešeno z výroby.

Na skodaplus je ale VIN toho vozidla.

Upraveno od Pandora

Myslel jsem že podložky se týká pouze typu turba . Jelikož škodovka udělala několik verzí , v čem je poslední verze turba lepší ? Co novej motor 1.2Tsi už byl někde test jak jezdí oproti našemu ?

Test jsem někde četl u Golfu VII, ale nějaké srovnání s původním 1.2 TSI tam nikde nebylo. :kol-32:

Hele, je tu nekdo, kdo ma s TSI pres 100 000 km? Tady mi prijde, ze s tim autem snad nikdo nejezdi. Za skoro 2 roky najeto 26 000 km mi prijde jako vzdalenost, ktera neni zrovna velka.

Chtelo by to nekoho, kdo uz s tim autem neco nalital. Zatim znam jen jednoho cloveka odtud, ktery na tom ma vic jak 50 tkm.

Jo? A kdo to je? :kol-31: Já mám skoro 53 000. Myslím,že jich tady bude víc. Jinak za dva roky ujet 26 000 - to se skoro blíží obecně udávanému průměru 15 000 km za rok u českých majitelů aut. :kol-32:

mám 42tkm . Zas kdo jezdi vice de do nafty . Někde byl test pola po 100tkm a dokonce na jeden řetěz a test dopadl co se týka opotřebení motoru dobře .

Pawouk: to je jedno, kdo to je :D prostě s těma motorama se najezdí tak málo km, že kdybych o něm začal uvažovat, tak bych si musel počkat aspoň dalších 5 let, než s tím někdo najede 100 000 km. Protože já od motoru očekávám, že 50 000 km zvládne pouze s výměnou oleje a filtrem, toť vše :)

zbek: tak to je dobrá zpráva, snad první TSI, o kterém vím, že najelo 100 000 km :)

Snad lukyssek bude mít určitě víc než 50t km.

To Polo je v AutoTipu číslo 22. A jak píše kolega zbek - řetěz na něm nebyl měněn. Jen třikrát jim kuna sežrala zapalovací kabely a drnčely jim napřed trubky od klimatizace a potom od palivového vedení. No a u DSG se jim urval nějaký třmínek u kterého mezitím soudruzi z VW zjistili,že je přebytečný,tak u novějších DSG už není. :D

Pawouk: jj, lukyska jsem myslel, ten se pomalu blížko k 60 tkm :)

nj, ale nikde jsem tady nečetl, že by měl někdo najeto 100 000 km a napsal sem, že motor je tak nějak v klidu a nic se mu od třeba této akce neděje. Většinou tu spíš čtu "mám najeto 21 000 km a zatím v pohodě" .. ještě aby ne, dyť to auto je sotva zajeté :D

U TSI nikdy nevíš...mě to začalo při 12 000 km. :kol-32: Takže 50 000 km je jak u jiného motoru asi 250 000. :kol-43: To mě taky celkem zajímá, kolik těchto motorů se dožije 100 000 km. Případně, co se dalšího u nich začne projevovat. Musíme holt nějaký ten pátek počkat. U mě to bude tak někdy kolem poloviny roku 2015 (jestli vydržím v současném zaměstanání, nebo jestli to vydrží Fabia TSI). :kol-34:

Tak já naštěstí ještě nehodlám kupovat nové auto minimálně 3 roky, ale prostě se o tyhle motory musím zajímat, páč je to asi nevyhnutelná budocnost a budu to mít pod kapotou taky :(

No to snad už budeš mít EA 211? Uvidíme jaké vrtochy bude mít pro změnu tento nový motůrek.

Pawouk: já nemám na nové auto, takže si budu kupovat právě něco z téhle doby :) protože budu chtít něco většího než je Fabie, tak to zřejmě bude Rapid v kombíku nebo Octavia v kombíku :) ale u Octavie nehrozí, že bych tam měl motor TSI, tam jedině naftu :)

Tak to máš zase další tři roky čekání ,pač je tam hodně konstrukčních změn :kol-32: .

No co, když už jsem ve vlákně o podložkách, tak tu už mají tak nějak zvládnutou - třeba se jim to bude hodit. :rolleyes:
mc2uba - z toho si nic nedělej, nejsi sám. Ale do té doby už těch aut z nějakým tím najetým jedním statisícem km bude daleko víc.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.