Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím , pokud to tu na foru je tak se omlouvám nenašel jsem to.Po výměně rozvodů mi začalo jít strašně špatně řazení 3 a 4 rychlostního stupně.Zejména u 3.stupně se stává že řadící páka narazí a nejde dotlačit musím dát neutrál a znovu zařadit.Olej je vyměněný v převodovce.VYpadá to na asynchron nebo setravačník.Díky za rady

A zkoušel jsi seřídit řazení?

Pokud je to po výměněn rozvodů Tak kdo ti to dělal? Pohybuje se tam mírně motorem nahoru dolů. Nemohli tam něco na táhlech poškodit - i když si to dost dobře nedovedu představit. Táhla se dají seřídit. A nebo pokud to souvisí s výměnou oleje v převodovce Máš tam správnou specifikaci oleje?

  • Autor

Ano olej má správnou specifikaci, a je po výměně cca 1/2 bez problémů.Divné je že ale na vypnutý motor jde řadit bez problémů .

Tak isto som po výmene rozvodov, taktiež pri výmene rozvodov hýbali motorom, mierne sa hýbal smerom dohora a teraz mám niekedy problém zaradiť 1. rýchlostný stupeň. Niekedy sa vôbec nedá jednotka zaradiť, musím prv zaradiť 2-ku a potom až ide hodiť jednotku. Doposiaľ všetko fungovalo bez jediného problému. Spojka je /podľa pedálu/ ako nová, zaberá pekne, plynulo, dole pri podlahe. Jedná sa o O1 1999-2000, TDI 66kW AGR. Inak som si všimol, že v príručke "jak na to" je písané, že v prevodovke na tomto motore sa olejová náplň nemení, že je tam "trvalá" olejová náplň, máte s tým niekto skúsenosti?

o olejovej náplni tu je popísané množstvo príspevkov..rieši sa to tu dosť často

Hledání termínu prevodovka vrácený 110 výsledky

Hledání termínu "doživotná náplň" vrácený 1 výsledky

Hledání termínu "olej v prevodovke" vrácený 54 výsledky

ďakujem :)

EDIT:

a ešte sa chcem opýtať, je pravda že motory AGR mali tiež od určitého čísla dvojhmotný zotrvačník? Lebo mám pocit, že tie vibrácie motora má na svedomí práve zotrvačník, vraj to robieva dvojhmota. Taktiež mi auto vibruje pri dobrzďovaní pred križovatkou, vtedy to cítiť asi najviac. Rok výroby je 08/1999, je to motor AGR a číslo motora je 280 896 a spojka zaberá pekne od spodku :mellow: ak by to bola dvojhmota, dá sa zameniť za jednohmotu?

Upraveno od Wojnar
Edituj příspěvky!!

Bude to dvouhmota a dá se zaměnit za jednohmotu Trochu tady na foru používej tlačítko HLEDAT Na toto tema je spousta příspěvků a vše se tam dozvíš.

  • 5 týdnů později...

skus nastavit tiahla radenia 5 min roboty bez cudzej pomoci mne to trebas pomohlo a hned sli lepsie a lahsie

a vedeli by ste napisat ako sa nastavuju tiahla, nejake obrazky alebo strana v DP. dakujem

No, víš co?

Nech si to raději udělat, protože samotné seřízení je daleko složitější proces než pouhé nalezení příslušné stránky v DP.

nic zlozite tam nieje staci zaradit neutral stiahnut nadoraz tie strunky na oboch tiahlach na doraz a zaistit pootocenim do lava.Pri tiahlach sa nachadza zaistovacia packa das ju do hora. A na pake po zondani manzeti sa nachadza taka dierka do ktorej nieco vlozis aby si zaistil paku. Teraz spat povolis tie stiahnute strunky das packu spat do povodnej polohy a z paky das prec ten kolik ktory si tam zaistil a to je wsetko. Nic zlozite a mas to za 5 minut a menej

No, koukám, že rozumnější teda, bude lepší dát sem ty screeny z DP.

Postrádám tam totíž nějaký krok.

post-57881-0-99282500-1341039014_thumb.jpost-57881-0-61108600-1341039023_thumb.j

post-57881-0-87554700-1341039032_thumb.jpost-57881-0-64036600-1341039040_thumb.j

  • 3 měsíce později...

zdravim koupil jsem skodu octavia combi r.v.2000,1.9tdi naj 260 000tkm,mam problemy s razenim do 2000tis/min radi v pohode,ale nad je to celkem velky problem kdyz chcu zaradit v 3000tisot/min musim vymacknout spojku pockat az otacky klesnout az pak zaradim !!!je prevodovka(synchrony v haji)nebo staci vymenit olej nebo seridit tahla???diky moc za rady!!!!

Začni od nejjednodužších a nejlevnější věcí.

Táhla, pak olej a teprva pak se vrtej v převodovce.

  • 3 roky později...

Neviete poradit co moze blokovat radiacu paku nejdu radit R1-3-5 a pritom tiahla su uplne odpojene od prevodovky akoby ju nieco blokovalo, je to auto znameho menili prevodovku v aute, pripadne ako sa pozriet na spodok riadiacej?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.