veslo1 Vloženo 30. Květen 2012 Vloženo 30. Květen 2012 Škoda Octávia 1,9 Tdi 81 Kw Dnes jsem byl na emisích a chtěl bych se zeptat na problém který se mi tam stal.Jelikož technik na emisích je "poctivý" tak mi motor vytáčel , až na 5000.Musí to prý udělat 5x .I když mi to rvalo uši musel jsem to podstoupit ( nevím jací inteligenti tvoří tyto předpisy).Při posledním protočení motor začal kouřit a na volnoběh se hrozně chvěl.Zhasli jsme ho a po dalším nastartování bylo vše v pořádku.Nemáte někdo podobnou zkušenost?Dík Citovat
Tiger_T Vloženo 31. Květen 2012 Vloženo 31. Květen 2012 Také mě to zajímá, jaký důvod na STK má vytáčení motoru bez zátěže do plných otáček. Zarazilo mě, že mě technik poslal do kanclu na kafe a nechtěl mou přítomnost při měření a když jsem pak slyšel ten řev, tak bych mu nejraději naliskal. Citovat
DIAGNOSTIK Vloženo 1. Červen 2012 Vloženo 1. Červen 2012 Jde o předepsaný postup měření emisí u naftových motorů....V Německu se měří při zátěži na válcové stolici. Až to dojde tady , tak to bude stát aspon 1000 Kč. To si zase někdo namastí kapsu, aby to tu prosadili... Citovat
Tiger_T Vloženo 2. Červen 2012 Vloženo 2. Červen 2012 "Jde o předepsaný postup" ... OK. Mám to tedy chápat tak, že krátkodobé přetočení motoru neublíží? Citovat
Under Vloženo 2. Červen 2012 Vloženo 2. Červen 2012 Neublíží, ale taky to tomu motoru nepomůže. Navíc Ti může prasknout rozvoďák, pokud ho nemáš včas vyměněný. Ale to jenom v tom nejhorším případě... Citovat
DIAGNOSTIK Vloženo 3. Červen 2012 Vloženo 3. Červen 2012 (editace) Auto to musí vydržet... A majitel taky. Editováno: 3. Červen 2012, autor: DIAGNOSTIK Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.