Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Škoda Octávia 1,9 Tdi 81 Kw Dnes jsem byl na emisích a chtěl bych se zeptat na problém který se mi tam stal.Jelikož technik na emisích je "poctivý" tak mi motor vytáčel , až na 5000.Musí to prý udělat 5x .I když mi to rvalo uši musel jsem to podstoupit ( nevím jací inteligenti tvoří tyto předpisy).Při posledním protočení motor začal kouřit a na volnoběh se hrozně chvěl.Zhasli jsme ho a po dalším nastartování bylo vše v pořádku.Nemáte někdo podobnou zkušenost?Dík

Vloženo

Také mě to zajímá, jaký důvod na STK má vytáčení motoru bez zátěže do plných otáček. Zarazilo mě, že mě technik poslal do kanclu na kafe a nechtěl mou přítomnost při měření a když jsem pak slyšel ten řev, tak bych mu nejraději naliskal.

Vloženo

Jde o předepsaný postup měření emisí u naftových motorů....V Německu se měří při zátěži na válcové stolici. Až to dojde tady , tak to bude stát aspon 1000 Kč. To si zase někdo namastí kapsu, aby to tu prosadili...

Vloženo

Neublíží, ale taky to tomu motoru nepomůže. Navíc Ti může prasknout rozvoďák, pokud ho nemáš včas vyměněný. Ale to jenom v tom nejhorším případě...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...