Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Dobrý deň

Chcel by som Vás požiadať o radu čo by mohlo byť príčinou toho že niekedy nie vždy má 4. valec problém so zapaľovaním + vtedy sa rozsvieti kontrólka motora

Ďakujem

Fabia 1,4 MPI 50 kW

V servise zistili:

Diagnostika: - vylúčila chybu lambda sondy

- problém je len so zapaľovaním jedného valca

- sviečky sú v poriadku

Po prehodení zapaľovacej jednotky (zapalovací lišta) z iného auta auto šlo dobre a po spätnom prehodení a dotiahnutí zapaľovacej jednotky sa problém nevyskytol a ž o 4 dni znova pri štarte mal ten istý valec problém so zapaľovaním, prejavovalo sa to tak že to s autom začalo dosť hádzať.

Editováno: , autor: miso700
Vloženo (editace)

zapalovacím zařízením myslíš zapalovací lištu co je přes svíčky? Svíčky píšeš v pořádku ... dle čeho soudíš?

Editováno: , autor: Malta
Vloženo

a ví se, na kterém válci byl problém se zapalováním? Mířím tam, že kdyby se to vědělo, prohodil bych ještě na zkoušku svíci z toho válce na jiný, abych 100% vyloučil vadnou svíčku. V opačném případě koupit buď na vrakále jinou zapal.lištu, nebo new v autodílech

Vloženo

tak hodit svíci ze čtvrtého válce jinam a sledovat zda se chyba objeví znovu na čtvrtém, v tomto případě bych vyměnil lištu, v opačném případě hoď svíce po psovi a kúp nové

Vloženo (editace)

Ahoj mne robí problém len ten 4. valec, pritom som nerobil žiadné úpravy motora ani nemenil tesnenia, bol si na diagnostiku ? Ja som bol našli len zapaľovanie 4. valca ale doporučili mi nech idem na ešte podrobnejšiu, hlavne z dôvodu aby sa nemenilo všetko a problém by nakoniec ostal. Auto je 2002 a má nejakých 43 000 Km

čo všetko si vymenil ?

Keď sa ti podarí zistiť problém mohol by si to prísť napísať

Ďakujem

Editováno: , autor: miso700
Vloženo

ahoj tak mne neide jeden valec a neviem presne ktory,na diagnostike nič neukazalo, sviečky mam nove tak že budem musieť vyskušať ten zapalovaci modul,ked nie tak novu kablovačku celu a ked nie tak potom už len skusiť vymeniť vstrekovacie trysky,moja je tiež 2002 a ja mam 103 300 KM najazdenych, a vymenil som tak akurat tesnenie pod hlavou,pod sacie a vyfukove potrubie, nadržku na vodu do chladiča inak nič. Som zvedavy no že na čo pridem a dam vedieť ked tak.

Vloženo (editace)

Ahoj tak dnes som sa rozprával na fóre a jeden mi tam poradil :

- zmerať priechodnosť káblov, od zapaľovacej lišty k sviečkam ak bude zlý tak vymeniť

Ozaj keď to si to videl rozobrané boli tam uhlíkové káble ?

Editováno: , autor: miso700
Vloženo (editace)

Káble si tiež meral ? Tak ja by som súhlasil ale keď ju budem mať zlú tak ti asi veľmi nepomôžem. Tebe to vždy pri štartovaní ide na tri alebo len občas

Editováno: , autor: miso700
  • o 2 týdny později...
Vloženo

mne to stale ide na tri...a počas jazdy to vynechava...a kabli nesu uhlikove takže neviem no...ja fakt potrebujem len tu lištu vyskušať...

Ahoj podarilo sa ti to opraviť ?

Vloženo (editace)

Pises:

Po prehodení zapaľovacej jednotky (zapalovací lišta) z iného auta auto šlo dobre a po spätnom prehodení a dotiahnutí zapaľovacej jednotky sa problém nevyskytol a ž o 4 dni znova pri štarte mal ten istý valec problém so zapaľovaním, prejavovalo sa to tak že to s autom začalo dosť hádzať.

Tak preco nedas novu (resp. inu) zapalovaciu listu? Pojazdi na tej novej liste viac a uvidis, ci to bude ona....

Editováno: , autor: jenal

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...