Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Za den 2x 10km? Na to by měl bejt ten motor stavěnej.

šak je.

A jaký otáčky motoru? Válíš to a nebo to spíš držíš v točkách kolem 2500-3000 ot/min?

Tak jsem se na to včera soustředil a pokud jsem to držel kolem 2500-3000 ot na 4. či 5. stupeň, tak se ta spotřeba nedostala pod 8L. 

Tak já nevím jestli mi 4 roky lze PP, ale za ty 4 roky mám průměrnou spotřeba cca 5,2L (dělám si podrobné statistiky), ted v létě kdy není motor studenej mám průměrnou cca 4,9-5l, jezdím cca 200 kilaku denně po Praze, mám nalitano přes 220tkm, F2 51kW combi...

Ja jezdim se starou AZQ 47 kW 7 litru lpg a to hodne město průměr za 3 roky.

Tá spotreba je podľa PP alebo tak vysoká vychádza i podľa tankovania? 

Ja teda jazdím s AZQ ktoré bude mať spotrebu dosť podobnú tej FII. Malé mesto a okolie bežne za 6l. Aj keď som jazdil plyn-brzda, vyššie rýchlosti a dosť studených štartov, nešlo to nad 7l/100. Aby to žralo 8l, to už musela byť vysoká rýchlosť na diaľnici alebo možno jazdenie niekde v Alpách. 

V tom aute asi nebude všetko OK. Pokiaľ neberie olej, má normálne stabilný voľnobeh a štartuje na pár otočení, tak je to pekne skrytý problém :-) Možno zlá lambda. Aké staré sú sviečky? Možno skontrolovať či niektorá brzda nie je po kľudnej jazde rozžhavená na vysokú teplotu. Na čo sa zamerať a jak to skontrolovať je fakt dotaz na niekoho skúseného. 

  • 5 měsíců později...

V současných mrazech se nedostanu se svojí F2 51kW 2011 pod 7 litrů. Jelikož jsem přesedl ze silnějšího vozu, měl jsem zpočátku tendenci tomu hodně šlapat, takže jsem jezdil dle statistik i za 9,5. Nyní se už krotím, ale pochybuji, že se v zimě dá jezdit pod 6 litrů. Ten motor je nutné točit aspoň ke 3tis otáčkám, jinak to prostě nejede...

budu ti oponovat, ten motor je NUTNE tocit tak k 5ti tisicum, jinak to nejede.. 

Asi tak.

A vytaca sa to velmi dobre. :)

Dneska dle dotankování 6,15l/100km (za poslední týden a 550km) a to mi zůstává viset ručka (pravé zadní kolo přibržďuje, ale už je v řešení). HTP 40kw :-)

Ale fuj...k 5tis je zbytečné - viz graf :D

Ten motor je od 4tis otáček výše mrtvý, dělá pouze kravál a žere, ale už tolik nejede. Hlavní spička je někdě od 3 po 3,5tis, kde to opravdu táhne. Mluvím o CGPA 51kW. Jak to mají slabší HTP netuším.. :-D

post-32075-0-92692800-1303836011.jpg

Slabší (6V) varianta má ještě silnější spodek (40kw je do cca 3tis. křivkama nad 47kw, u 44kw (6v) a 51kw je to obdobné).

Ta 6V varianta je preto asi lepsia v meste - zrychluje bez podradenia.

Tie grafy neberiem uplne doslova, kazdy kus sa chova mierne odlisne.

 

Ale 47kW verzia vazne dobre taha v pasme 2.8 - 4tisic.

Vo vysokych otackach uz trochu straca dych, ale nejaky prepad vykonu sa nekona a zvuk je dobry

V nizkych otackach je to zase dost lenive, pod plynom to akurat duni.

 

před 3 hodinami, Tomina87 napsal:

Ale fuj...k 5tis je zbytečné - viz graf :D

Ten motor je od 4tis otáček výše mrtvý, dělá pouze kravál a žere, ale už tolik nejede. Hlavní spička je někdě od 3 po 3,5tis, kde to opravdu táhne. Mluvím o CGPA 51kW. Jak to mají slabší HTP netuším.. :-D

 

na roomovi BZG je to totožné, ale na fábuli 47kW, krouťák je nejvyšší kousek nad 3, ale táhne krásně i nad 5, room je tam mrtvý

 

a zpět ke spotřebě, teď jsem jezdil tak za 7,5l LPG, ale jen proto, že jsem měl KO termostat, teď už to padlo pod 7.

  • 11 měsíců později...

Ahoj, zdravím všechny. Dokázal by mi někdo říci, od jakého roku se montují do htp modernizované motory typ CGPA? A také jestli jsou automaticky u tohoto motoru ony "delší" převody než u předchozích nebo jsou až od faceliftu? Dám příklad. Fabia 51kw, r.v.2010, ještě před faceliftem, motor CGPA: má už delší převody? Je to trošku zmatené, ale snad to pochopíte. Díky!

Upraveno od Tomo90

  • 1 rok později...

HTP 1,2, 51kw, zimní kola, Vysočina, couračky cca 9km do práce 9km z práce je 6,5, jinak když jedu větší vzdálenosti, klidná jízda tak jsem 5,5l/100km .

Mám to u BZG podobně. Dlouhé trasy 5,5 l, couračky do 10 km 5,5 až 9. Průměr 6,2.

  • 1 měsíc později...

Mám Roomster, 1.2 HTP, 51 kW (BZG) a počitadlu na displeji nevěřím. Ukazuje průměr 7-7,5 l.

Spotřebu měřím několik let dotankováním do plné nádrže, v létě mám kolem 6,1 a v zimním čase 6,5 l.

Já mám též BZG, jezdím dálnice 120 km/h a spotřeba dotankováním několik let 6.5 až 6.8 L.

 

edit: Roomster 2008

Upraveno od Xp3

tak 120 to jo, reál je nějakých 110 ... tak při této rychlosti jsem dokázal jet za 7,5 plynu, ale běda tomu šlápnout více ...

  • 2 měsíce později...

Tak dnes venkovni teplomer ukazoval 39 st, jizda po dalnici rychlosti 100-110 km/hod, tri lidi v aute, klimatic na 22 st, vetrak na 3 a spotreba 7.6, coz je teda sila.

Autu se nechtelo jet, jak by byla zatazena rucni brzda.

Upraveno od Xp3

  • 3 týdny později...

Trasa České Budějovice-východní Slovensko. Dva lidi a plný auto batožiny.

V ČR jízda po okreskách. Pak slovenská dálnice kde sem si držel svejch 115-125 km/h a občas tomu šlápnul kolik to pojede nejvíc-víc než 170 km/h sem z toho nevymáčk (pro tohle auto je to ale už pekelná rychlost kde se člověk modlí aby mu někdo před nim neudělal nějakej nepředvídatelnej manévr). 

Po slovensku pak všelijaký poskakování po výletech.

Manuální klimatizace jen chvilkama na rychlý ochlazení interiéru, jinak jenom větrák nebo natrhlý okýnka.

Ujeto celkem 1840 kilometrů.

Počítáno ručně na papíru.

A průměrná spotřeba je 4,94 litru na sto kilometrů. To jde ne? :)

Mimochodem-na měrce mi olej ubyl asi tak 1mm-což je na dálku taky v klidu.

Upraveno od Mr.Pavka

tak s CGPA bych tomu věřil, je jinak zpřevodovaná než ostatní haťapky

JJ, CGP je fajn na delší trasy.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.