Červenec 6, 20169 r A jaký otáčky motoru? Válíš to a nebo to spíš držíš v točkách kolem 2500-3000 ot/min? Tak jsem se na to včera soustředil a pokud jsem to držel kolem 2500-3000 ot na 4. či 5. stupeň, tak se ta spotřeba nedostala pod 8L.
Červenec 6, 20169 r Tak já nevím jestli mi 4 roky lze PP, ale za ty 4 roky mám průměrnou spotřeba cca 5,2L (dělám si podrobné statistiky), ted v létě kdy není motor studenej mám průměrnou cca 4,9-5l, jezdím cca 200 kilaku denně po Praze, mám nalitano přes 220tkm, F2 51kW combi...
Červenec 7, 20169 r Tá spotreba je podľa PP alebo tak vysoká vychádza i podľa tankovania? Ja teda jazdím s AZQ ktoré bude mať spotrebu dosť podobnú tej FII. Malé mesto a okolie bežne za 6l. Aj keď som jazdil plyn-brzda, vyššie rýchlosti a dosť studených štartov, nešlo to nad 7l/100. Aby to žralo 8l, to už musela byť vysoká rýchlosť na diaľnici alebo možno jazdenie niekde v Alpách. V tom aute asi nebude všetko OK. Pokiaľ neberie olej, má normálne stabilný voľnobeh a štartuje na pár otočení, tak je to pekne skrytý problém :-) Možno zlá lambda. Aké staré sú sviečky? Možno skontrolovať či niektorá brzda nie je po kľudnej jazde rozžhavená na vysokú teplotu. Na čo sa zamerať a jak to skontrolovať je fakt dotaz na niekoho skúseného.
Prosinec 14, 20168 r V současných mrazech se nedostanu se svojí F2 51kW 2011 pod 7 litrů. Jelikož jsem přesedl ze silnějšího vozu, měl jsem zpočátku tendenci tomu hodně šlapat, takže jsem jezdil dle statistik i za 9,5. Nyní se už krotím, ale pochybuji, že se v zimě dá jezdit pod 6 litrů. Ten motor je nutné točit aspoň ke 3tis otáčkám, jinak to prostě nejede...
Prosinec 14, 20168 r Dneska dle dotankování 6,15l/100km (za poslední týden a 550km) a to mi zůstává viset ručka (pravé zadní kolo přibržďuje, ale už je v řešení). HTP 40kw :-)
Prosinec 14, 20168 r Ale fuj...k 5tis je zbytečné - viz graf Ten motor je od 4tis otáček výše mrtvý, dělá pouze kravál a žere, ale už tolik nejede. Hlavní spička je někdě od 3 po 3,5tis, kde to opravdu táhne. Mluvím o CGPA 51kW. Jak to mají slabší HTP netuším.. :-D
Prosinec 14, 20168 r Slabší (6V) varianta má ještě silnější spodek (40kw je do cca 3tis. křivkama nad 47kw, u 44kw (6v) a 51kw je to obdobné).
Prosinec 14, 20168 r Ta 6V varianta je preto asi lepsia v meste - zrychluje bez podradenia. Tie grafy neberiem uplne doslova, kazdy kus sa chova mierne odlisne. Ale 47kW verzia vazne dobre taha v pasme 2.8 - 4tisic. Vo vysokych otackach uz trochu straca dych, ale nejaky prepad vykonu sa nekona a zvuk je dobry V nizkych otackach je to zase dost lenive, pod plynom to akurat duni.
Prosinec 14, 20168 r před 3 hodinami, Tomina87 napsal: Ale fuj...k 5tis je zbytečné - viz graf Ten motor je od 4tis otáček výše mrtvý, dělá pouze kravál a žere, ale už tolik nejede. Hlavní spička je někdě od 3 po 3,5tis, kde to opravdu táhne. Mluvím o CGPA 51kW. Jak to mají slabší HTP netuším.. :-D na roomovi BZG je to totožné, ale na fábuli 47kW, krouťák je nejvyšší kousek nad 3, ale táhne krásně i nad 5, room je tam mrtvý a zpět ke spotřebě, teď jsem jezdil tak za 7,5l LPG, ale jen proto, že jsem měl KO termostat, teď už to padlo pod 7.
Prosinec 1, 20177 r Ahoj, zdravím všechny. Dokázal by mi někdo říci, od jakého roku se montují do htp modernizované motory typ CGPA? A také jestli jsou automaticky u tohoto motoru ony "delší" převody než u předchozích nebo jsou až od faceliftu? Dám příklad. Fabia 51kw, r.v.2010, ještě před faceliftem, motor CGPA: má už delší převody? Je to trošku zmatené, ale snad to pochopíte. Díky! Upraveno Prosinec 1, 20177 r od Tomo90
Březen 2, 20196 r HTP 1,2, 51kw, zimní kola, Vysočina, couračky cca 9km do práce 9km z práce je 6,5, jinak když jedu větší vzdálenosti, klidná jízda tak jsem 5,5l/100km .
Duben 11, 20196 r Mám Roomster, 1.2 HTP, 51 kW (BZG) a počitadlu na displeji nevěřím. Ukazuje průměr 7-7,5 l. Spotřebu měřím několik let dotankováním do plné nádrže, v létě mám kolem 6,1 a v zimním čase 6,5 l.
Duben 12, 20196 r Já mám též BZG, jezdím dálnice 120 km/h a spotřeba dotankováním několik let 6.5 až 6.8 L. edit: Roomster 2008 Upraveno Duben 12, 20196 r od Xp3
Duben 12, 20196 r tak 120 to jo, reál je nějakých 110 ... tak při této rychlosti jsem dokázal jet za 7,5 plynu, ale běda tomu šlápnout více ...
Červen 30, 20196 r Tak dnes venkovni teplomer ukazoval 39 st, jizda po dalnici rychlosti 100-110 km/hod, tri lidi v aute, klimatic na 22 st, vetrak na 3 a spotreba 7.6, coz je teda sila. Autu se nechtelo jet, jak by byla zatazena rucni brzda. Upraveno Červen 30, 20196 r od Xp3
Červenec 18, 20196 r Trasa České Budějovice-východní Slovensko. Dva lidi a plný auto batožiny. V ČR jízda po okreskách. Pak slovenská dálnice kde sem si držel svejch 115-125 km/h a občas tomu šlápnul kolik to pojede nejvíc-víc než 170 km/h sem z toho nevymáčk (pro tohle auto je to ale už pekelná rychlost kde se člověk modlí aby mu někdo před nim neudělal nějakej nepředvídatelnej manévr). Po slovensku pak všelijaký poskakování po výletech. Manuální klimatizace jen chvilkama na rychlý ochlazení interiéru, jinak jenom větrák nebo natrhlý okýnka. Ujeto celkem 1840 kilometrů. Počítáno ručně na papíru. A průměrná spotřeba je 4,94 litru na sto kilometrů. To jde ne? :) Mimochodem-na měrce mi olej ubyl asi tak 1mm-což je na dálku taky v klidu. Upraveno Červenec 18, 20196 r od Mr.Pavka
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.