Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

po oteplení jezdím běžně KA-OV a zpět + popojížďky za cca 5,5 l.

Jako jsem překvapen, přitom jsem s autem nejezdil žádné ECO rally, prostě normálně, jak jsem zvyklej a ještě s tím, že jsem zvyklej z TDI, takže jsem auto víc vytáčel a občas ho trochu prohnal a přitom taková super spotřeba.

 

Ted te asi moc nechapu...z TDI ses zvyklej auto vic vytacet? Prave naopak, TDI si to "pobere", ale HTP je treba obcas vytacet, aby jelo svizne :)

já myslím, že to bylo myšleno, jako že je zvyklý na živější TDI, tak HTP musel víc točit, aby to jelo :)

Takhle bych to chapal taky, ale uz predtim Kuba psal neco, co vyznelo presne opacne :)

Mysleno tak, ze tdi ma tuzsi plyn a spojku, takze nemam cit pro plyn a spojku u htp :D takze mi to pri rozjezdech litalo do vysokych otacek :D

  • 4 týdny později...

Mám 1.2 HTP a spotřeba je 6,5 - 7,1 ale jezdím jak já potřebuji na dálnici 130-160km/h .Obec u nás 50-70km/h

Ale když chci tak umí i 5,9 l/100km 

Moje HTP 47KW jezdí za 7,7L dle PC a jezdím po praze.

Když vytáhnu 1.4MPI tak jezdím dle PC za 6,9L po praze.

Takže HTP není žádná výhra na spotřebu.

HTP je výhra na spotřebu na kombi spotřebu, jezdím za méně, než diesel... na 2000 km mám průměr 7,6 a to jezdím jen město krátké trasy a občas mimo město. Je však pravda, že když jedu OV, ČT apod. = cca 20-50 km tak se dostanu na i na 4,9 litrů a to s 1,4 MPi neuděláš...

4,9 podle PC nebo podle tankovani? Je pravda, ze jezdi za mene nez diesel, ale jak si uzijes jozdu proti nafte :)

podle PC, ale ten podle tankování ukazuje +- 0,1 l přesně... je pravda, že jsem se flákal oproti dieselu, ale ty 2 minuty času mi za to stály :)

To je zvláštní :) mě PC ukazuje na TDI dlouhodobou 4,8 litru, ale podle tankování 5,26 litru :)

 

No neboj, mám doma jak HTP, tak TDI a vím, jak se musí jezdit s HTP, aby byla nízka spotřeba. Což u TDI se řešit moc nemusí :D

Mám HTP, stáří 4 roky, naježděno 39750 km, jízda téměř každý den, především do a z práce - město, dálnice, okreska. Dlouhodobá spotřeba dnes ráno podle PC 6.1 l/100 km. Spotřebu podle tankování jsem ještě nevyhodnocoval, třebaže si od prvopočátku údaje zapisuju. Až bude čas...

já jsem s HTP 51 kW, najeto 60 tis. denně 2x25 km plus víkendy měl spotřebu 6-6,5 a pod šest jsem se dosal vyjímečně jen při delších trasách. teď mám 1.2 tsi 63kW a stejnou trasu navíc při lepší dynamice jízdy mám 5.67 podle tankování. PC ukazuje o decku míň. a na delších trasách to le kolem 5, to jen tak pro zajímavost. HTP jsem měl dvě verze 40 a 51 a nikdy to nebyl žádnej zázrak co se spotřeby týká.

i s htp 51kw se dá ject za 5.5l,za míň to asi nepojede,to už by se motoru nelíbilo,s HTP je lepší pod 2000-2500ot. moc nejezdit,pak je z toho vybrátor,ale po svezení s 1.2MPI 55kw v Rapidu po vybracích ani památky a motor má tižší,lepší zvuk,skoro se nechce věřit,že je to 3válec,ale po razantnějším vytočení to poznat jde i zvuk na volnoběh má nový motor lepší...HTP není extra na spotřebu,ale do 6l město a okreska se dá...

tak do 6l po meste s HTP se rozhodne neda. pokud teda nemas na mysli mesta s 10tis. obyvatelama a zadnym semaforem. tu spotrebu co jsem udaval uz snizit neslo nijak, jezdim stejnou trasu nekolik roku. nikdy nejdu s otackama pod 2tis. ani s tim TSIckem, tam jezdim klasika 2-3, pokud bych jezdil kolem 1600, jakoze ten motor to vpoho dava, tak jezdim za min. o tom se mi s HTP nikdy nesnilo at jsem se snazil sebevic.

Upraveno od vormen

tak do 6l po meste s HTP se rozhodne neda. pokud teda nemas na mysli mesta s 10tis. obyvatelama a zadnym semaforem. tu spotrebu co jsem udaval uz snizit neslo nijak, jezdim stejnou trasu nekolik roku. nikdy nejdu s otackama pod 2tis. ani s tim TSIckem, tam jezdim klasika 2-3, pokud bych jezdil kolem 1600, jakoze ten motor to vpoho dava, tak jezdim za min. o tom se mi s HTP nikdy nesnilo at jsem se snazil sebevic.

 

samozřejmě jsem myslel průměrnou spotřebu tu podle palubáku,né tu okamžitou ve městě to by bylo jasnačka víc,kor na semaforech,atd.

ja jsem taky myslel prumernou. s HTPckama mam najto cca 180 a prumer pod sest se da jen na delsi trasy, kde se da jet 90-100. mesto, prip. rychlost 120 a vic uz znamena prumery kolem 6,5. na druhou stranu musim rict, ze jsem se s prumerem nikdy nedostal nad 6,7 ani na dalnici, kdyz jsem jel 1100 km trasu pri max. povolenych rychlostech.

  • 3 týdny později...

Tak mohu doporučil olej Mobil Super, protože po výměně oleje mi průměrná spotřeba klesla z nějakých 5,4 na 5,1 a to jezdim hlavně po Praze....

To nebude olejom, ale tým že sa oteplilo. 

Davide, nemusíš být. Já tomu osobně nevěřím. Měl jsem HTP 51kW cca 1 rok (než mi ho ukradli) a jezdil jsem běžně za 6.5 L a dálnice byla kolem 8L.

V městě .. no záleží v jakém městě :) třeba v České lípě se dá jezdit za 5,5 litru, ale proto, že tam nejsou kolony, nejsou tam skoro semafory apod. :D v Praze se jezdí tak za 6,5 až 7 litrů :D

My máme dlouhodobou podle tankování cca 5,3L/100 km, ale jen proto, že v Praze jezdíme zásadně po Jižní spojce a na okrajích :D do centra s autem nejezdíme :D

Mám doma taky 1,4 TDI :D podle tankování jezdí skoro nastejno :D ale prostě s TDI můžeš jezdit jak prase a stejně bude žrát nula nula prd :D ale s HTP jezdíme na spotřebu, proto je to tak optimistické :D kdybych s ní jezdil jako s TDI (což ani nejde), tak bych určitě jezdil tak o litr, možná i o 2 litry více :)

Svez se jednou delší cestu s HTP a uvidíš, pro je tisíckrát lepší TDI i v 1,4 :D proti HTP to je střela :D když chceš s TDI v 90 kmh do kopce předjet, tak předjedeš, u HTP jediné, co se zvyšuje, tak je spotřeba :D jinak se neděje vůbec nic :D jak říkám, s HTP musíš jezdit s citem, aby mělo nízkou spotřebu, jakmile mu začneš šlapat na krk, tak jezdí s klidem za 10L/100 km :) to u TDI nehrozí nikdy :) a ber to tak, že 1,4 TDI je druhý nejsilnější motor, který se dával do Fabii (když vynechám RSo) :D ano, sportovec to není, ale když ho trochu proženeš, tak se nebude stydět před mnoha benzíny, které ti sice budou stačit, ale můžeš si říkat "já jedu za 6 litrů a ty za 15 litrů" :D

Když to tady tak čtu, tak musím také přispět   :kol-28: .. Mamka ještě než si koupila nové auto měla také HTP a jezdila po městě (práce, materiál, nákupy a pod..) podle palubáku za 5,1 a podle tankováné to vycházelo kolem 5,3 l/100 km  ;)  a to že by zrovna nějak na spotřebu jezdila se říct nedá.. furt jsem měl výhrady k jejímu řazení ale stejnak ...  :kol-32:  Jen v zimě to bývalo kolem 6 l..

 

EDIT: Díval jsem se zpětně na ty spotřeby a uvědomil jsem si, že to byla ještě Fabia I a ne II  :kol-17:  .. bylo to HTP 40 kW

Upraveno od Galvi

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.