HanyZ Vloženo 28. Duben 2013 Sdílet Vloženo 28. Duben 2013 po oteplení jezdím běžně KA-OV a zpět + popojížďky za cca 5,5 l. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
s-talker Vloženo 28. Duben 2013 Sdílet Vloženo 28. Duben 2013 Jako jsem překvapen, přitom jsem s autem nejezdil žádné ECO rally, prostě normálně, jak jsem zvyklej a ještě s tím, že jsem zvyklej z TDI, takže jsem auto víc vytáčel a občas ho trochu prohnal a přitom taková super spotřeba. Ted te asi moc nechapu...z TDI ses zvyklej auto vic vytacet? Prave naopak, TDI si to "pobere", ale HTP je treba obcas vytacet, aby jelo svizne 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HjM Vloženo 28. Duben 2013 Sdílet Vloženo 28. Duben 2013 já myslím, že to bylo myšleno, jako že je zvyklý na živější TDI, tak HTP musel víc točit, aby to jelo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
s-talker Vloženo 28. Duben 2013 Sdílet Vloženo 28. Duben 2013 Takhle bych to chapal taky, ale uz predtim Kuba psal neco, co vyznelo presne opacne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 28. Duben 2013 Sdílet Vloženo 28. Duben 2013 Mysleno tak, ze tdi ma tuzsi plyn a spojku, takze nemam cit pro plyn a spojku u htp takze mi to pri rozjezdech litalo do vysokych otacek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiří Hübsch Vloženo 24. Květen 2013 Sdílet Vloženo 24. Květen 2013 Mám 1.2 HTP a spotřeba je 6,5 - 7,1 ale jezdím jak já potřebuji na dálnici 130-160km/h .Obec u nás 50-70km/h Ale když chci tak umí i 5,9 l/100km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sturgeon Vloženo 24. Květen 2013 Sdílet Vloženo 24. Květen 2013 Moje HTP 47KW jezdí za 7,7L dle PC a jezdím po praze. Když vytáhnu 1.4MPI tak jezdím dle PC za 6,9L po praze. Takže HTP není žádná výhra na spotřebu. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 26. Květen 2013 Sdílet Vloženo 26. Květen 2013 HTP je výhra na spotřebu na kombi spotřebu, jezdím za méně, než diesel... na 2000 km mám průměr 7,6 a to jezdím jen město krátké trasy a občas mimo město. Je však pravda, že když jedu OV, ČT apod. = cca 20-50 km tak se dostanu na i na 4,9 litrů a to s 1,4 MPi neuděláš... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 26. Květen 2013 Sdílet Vloženo 26. Květen 2013 4,9 podle PC nebo podle tankovani? Je pravda, ze jezdi za mene nez diesel, ale jak si uzijes jozdu proti nafte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 26. Květen 2013 Sdílet Vloženo 26. Květen 2013 podle PC, ale ten podle tankování ukazuje +- 0,1 l přesně... je pravda, že jsem se flákal oproti dieselu, ale ty 2 minuty času mi za to stály Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 26. Květen 2013 Sdílet Vloženo 26. Květen 2013 To je zvláštní mě PC ukazuje na TDI dlouhodobou 4,8 litru, ale podle tankování 5,26 litru No neboj, mám doma jak HTP, tak TDI a vím, jak se musí jezdit s HTP, aby byla nízka spotřeba. Což u TDI se řešit moc nemusí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davdav Vloženo 27. Květen 2013 Sdílet Vloženo 27. Květen 2013 Mám HTP, stáří 4 roky, naježděno 39750 km, jízda téměř každý den, především do a z práce - město, dálnice, okreska. Dlouhodobá spotřeba dnes ráno podle PC 6.1 l/100 km. Spotřebu podle tankování jsem ještě nevyhodnocoval, třebaže si od prvopočátku údaje zapisuju. Až bude čas... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 27. Květen 2013 Sdílet Vloženo 27. Květen 2013 já jsem s HTP 51 kW, najeto 60 tis. denně 2x25 km plus víkendy měl spotřebu 6-6,5 a pod šest jsem se dosal vyjímečně jen při delších trasách. teď mám 1.2 tsi 63kW a stejnou trasu navíc při lepší dynamice jízdy mám 5.67 podle tankování. PC ukazuje o decku míň. a na delších trasách to le kolem 5, to jen tak pro zajímavost. HTP jsem měl dvě verze 40 a 51 a nikdy to nebyl žádnej zázrak co se spotřeby týká. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tavič Vloženo 27. Květen 2013 Sdílet Vloženo 27. Květen 2013 i s htp 51kw se dá ject za 5.5l,za míň to asi nepojede,to už by se motoru nelíbilo,s HTP je lepší pod 2000-2500ot. moc nejezdit,pak je z toho vybrátor,ale po svezení s 1.2MPI 55kw v Rapidu po vybracích ani památky a motor má tižší,lepší zvuk,skoro se nechce věřit,že je to 3válec,ale po razantnějším vytočení to poznat jde i zvuk na volnoběh má nový motor lepší...HTP není extra na spotřebu,ale do 6l město a okreska se dá... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 27. Květen 2013 Sdílet Vloženo 27. Květen 2013 (editace) tak do 6l po meste s HTP se rozhodne neda. pokud teda nemas na mysli mesta s 10tis. obyvatelama a zadnym semaforem. tu spotrebu co jsem udaval uz snizit neslo nijak, jezdim stejnou trasu nekolik roku. nikdy nejdu s otackama pod 2tis. ani s tim TSIckem, tam jezdim klasika 2-3, pokud bych jezdil kolem 1600, jakoze ten motor to vpoho dava, tak jezdim za min. o tom se mi s HTP nikdy nesnilo at jsem se snazil sebevic. Editováno: 27. Květen 2013, autor: vormen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tavič Vloženo 27. Květen 2013 Sdílet Vloženo 27. Květen 2013 tak do 6l po meste s HTP se rozhodne neda. pokud teda nemas na mysli mesta s 10tis. obyvatelama a zadnym semaforem. tu spotrebu co jsem udaval uz snizit neslo nijak, jezdim stejnou trasu nekolik roku. nikdy nejdu s otackama pod 2tis. ani s tim TSIckem, tam jezdim klasika 2-3, pokud bych jezdil kolem 1600, jakoze ten motor to vpoho dava, tak jezdim za min. o tom se mi s HTP nikdy nesnilo at jsem se snazil sebevic. samozřejmě jsem myslel průměrnou spotřebu tu podle palubáku,né tu okamžitou ve městě to by bylo jasnačka víc,kor na semaforech,atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 27. Květen 2013 Sdílet Vloženo 27. Květen 2013 ja jsem taky myslel prumernou. s HTPckama mam najto cca 180 a prumer pod sest se da jen na delsi trasy, kde se da jet 90-100. mesto, prip. rychlost 120 a vic uz znamena prumery kolem 6,5. na druhou stranu musim rict, ze jsem se s prumerem nikdy nedostal nad 6,7 ani na dalnici, kdyz jsem jel 1100 km trasu pri max. povolenych rychlostech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
The_DoctoR Vloženo 16. Červen 2013 Sdílet Vloženo 16. Červen 2013 Tak mohu doporučil olej Mobil Super, protože po výměně oleje mi průměrná spotřeba klesla z nějakých 5,4 na 5,1 a to jezdim hlavně po Praze.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 16. Červen 2013 Sdílet Vloženo 16. Červen 2013 To nebude olejom, ale tým že sa oteplilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miland42 Vloženo 16. Červen 2013 Sdílet Vloženo 16. Červen 2013 Davide, nemusíš být. Já tomu osobně nevěřím. Měl jsem HTP 51kW cca 1 rok (než mi ho ukradli) a jezdil jsem běžně za 6.5 L a dálnice byla kolem 8L. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 16. Červen 2013 Sdílet Vloženo 16. Červen 2013 V městě .. no záleží v jakém městě třeba v České lípě se dá jezdit za 5,5 litru, ale proto, že tam nejsou kolony, nejsou tam skoro semafory apod. v Praze se jezdí tak za 6,5 až 7 litrů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 16. Červen 2013 Sdílet Vloženo 16. Červen 2013 My máme dlouhodobou podle tankování cca 5,3L/100 km, ale jen proto, že v Praze jezdíme zásadně po Jižní spojce a na okrajích do centra s autem nejezdíme Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 16. Červen 2013 Sdílet Vloženo 16. Červen 2013 Mám doma taky 1,4 TDI podle tankování jezdí skoro nastejno ale prostě s TDI můžeš jezdit jak prase a stejně bude žrát nula nula prd ale s HTP jezdíme na spotřebu, proto je to tak optimistické kdybych s ní jezdil jako s TDI (což ani nejde), tak bych určitě jezdil tak o litr, možná i o 2 litry více Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 16. Červen 2013 Sdílet Vloženo 16. Červen 2013 Svez se jednou delší cestu s HTP a uvidíš, pro je tisíckrát lepší TDI i v 1,4 proti HTP to je střela když chceš s TDI v 90 kmh do kopce předjet, tak předjedeš, u HTP jediné, co se zvyšuje, tak je spotřeba jinak se neděje vůbec nic jak říkám, s HTP musíš jezdit s citem, aby mělo nízkou spotřebu, jakmile mu začneš šlapat na krk, tak jezdí s klidem za 10L/100 km to u TDI nehrozí nikdy a ber to tak, že 1,4 TDI je druhý nejsilnější motor, který se dával do Fabii (když vynechám RSo) ano, sportovec to není, ale když ho trochu proženeš, tak se nebude stydět před mnoha benzíny, které ti sice budou stačit, ale můžeš si říkat "já jedu za 6 litrů a ty za 15 litrů" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Galvi Vloženo 16. Červen 2013 Sdílet Vloženo 16. Červen 2013 (editace) Když to tady tak čtu, tak musím také přispět .. Mamka ještě než si koupila nové auto měla také HTP a jezdila po městě (práce, materiál, nákupy a pod..) podle palubáku za 5,1 a podle tankováné to vycházelo kolem 5,3 l/100 km a to že by zrovna nějak na spotřebu jezdila se říct nedá.. furt jsem měl výhrady k jejímu řazení ale stejnak ... Jen v zimě to bývalo kolem 6 l.. EDIT: Díval jsem se zpětně na ty spotřeby a uvědomil jsem si, že to byla ještě Fabia I a ne II .. bylo to HTP 40 kW Editováno: 17. Červen 2013, autor: Galvi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.