Přejít na obsah

Vaše spotřeba s 1.2 HTP?


martt

Doporučené příspěvky

Jako jsem překvapen, přitom jsem s autem nejezdil žádné ECO rally, prostě normálně, jak jsem zvyklej a ještě s tím, že jsem zvyklej z TDI, takže jsem auto víc vytáčel a občas ho trochu prohnal a přitom taková super spotřeba.

 

Ted te asi moc nechapu...z TDI ses zvyklej auto vic vytacet? Prave naopak, TDI si to "pobere", ale HTP je treba obcas vytacet, aby jelo svizne :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

HTP je výhra na spotřebu na kombi spotřebu, jezdím za méně, než diesel... na 2000 km mám průměr 7,6 a to jezdím jen město krátké trasy a občas mimo město. Je však pravda, že když jedu OV, ČT apod. = cca 20-50 km tak se dostanu na i na 4,9 litrů a to s 1,4 MPi neuděláš...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám HTP, stáří 4 roky, naježděno 39750 km, jízda téměř každý den, především do a z práce - město, dálnice, okreska. Dlouhodobá spotřeba dnes ráno podle PC 6.1 l/100 km. Spotřebu podle tankování jsem ještě nevyhodnocoval, třebaže si od prvopočátku údaje zapisuju. Až bude čas...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já jsem s HTP 51 kW, najeto 60 tis. denně 2x25 km plus víkendy měl spotřebu 6-6,5 a pod šest jsem se dosal vyjímečně jen při delších trasách. teď mám 1.2 tsi 63kW a stejnou trasu navíc při lepší dynamice jízdy mám 5.67 podle tankování. PC ukazuje o decku míň. a na delších trasách to le kolem 5, to jen tak pro zajímavost. HTP jsem měl dvě verze 40 a 51 a nikdy to nebyl žádnej zázrak co se spotřeby týká.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

i s htp 51kw se dá ject za 5.5l,za míň to asi nepojede,to už by se motoru nelíbilo,s HTP je lepší pod 2000-2500ot. moc nejezdit,pak je z toho vybrátor,ale po svezení s 1.2MPI 55kw v Rapidu po vybracích ani památky a motor má tižší,lepší zvuk,skoro se nechce věřit,že je to 3válec,ale po razantnějším vytočení to poznat jde i zvuk na volnoběh má nový motor lepší...HTP není extra na spotřebu,ale do 6l město a okreska se dá...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak do 6l po meste s HTP se rozhodne neda. pokud teda nemas na mysli mesta s 10tis. obyvatelama a zadnym semaforem. tu spotrebu co jsem udaval uz snizit neslo nijak, jezdim stejnou trasu nekolik roku. nikdy nejdu s otackama pod 2tis. ani s tim TSIckem, tam jezdim klasika 2-3, pokud bych jezdil kolem 1600, jakoze ten motor to vpoho dava, tak jezdim za min. o tom se mi s HTP nikdy nesnilo at jsem se snazil sebevic.

Editováno: , autor: vormen
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak do 6l po meste s HTP se rozhodne neda. pokud teda nemas na mysli mesta s 10tis. obyvatelama a zadnym semaforem. tu spotrebu co jsem udaval uz snizit neslo nijak, jezdim stejnou trasu nekolik roku. nikdy nejdu s otackama pod 2tis. ani s tim TSIckem, tam jezdim klasika 2-3, pokud bych jezdil kolem 1600, jakoze ten motor to vpoho dava, tak jezdim za min. o tom se mi s HTP nikdy nesnilo at jsem se snazil sebevic.

 

samozřejmě jsem myslel průměrnou spotřebu tu podle palubáku,né tu okamžitou ve městě to by bylo jasnačka víc,kor na semaforech,atd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja jsem taky myslel prumernou. s HTPckama mam najto cca 180 a prumer pod sest se da jen na delsi trasy, kde se da jet 90-100. mesto, prip. rychlost 120 a vic uz znamena prumery kolem 6,5. na druhou stranu musim rict, ze jsem se s prumerem nikdy nedostal nad 6,7 ani na dalnici, kdyz jsem jel 1100 km trasu pri max. povolenych rychlostech.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Mám doma taky 1,4 TDI :D podle tankování jezdí skoro nastejno :D ale prostě s TDI můžeš jezdit jak prase a stejně bude žrát nula nula prd :D ale s HTP jezdíme na spotřebu, proto je to tak optimistické :D kdybych s ní jezdil jako s TDI (což ani nejde), tak bych určitě jezdil tak o litr, možná i o 2 litry více :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Svez se jednou delší cestu s HTP a uvidíš, pro je tisíckrát lepší TDI i v 1,4 :D proti HTP to je střela :D když chceš s TDI v 90 kmh do kopce předjet, tak předjedeš, u HTP jediné, co se zvyšuje, tak je spotřeba :D jinak se neděje vůbec nic :D jak říkám, s HTP musíš jezdit s citem, aby mělo nízkou spotřebu, jakmile mu začneš šlapat na krk, tak jezdí s klidem za 10L/100 km :) to u TDI nehrozí nikdy :) a ber to tak, že 1,4 TDI je druhý nejsilnější motor, který se dával do Fabii (když vynechám RSo) :D ano, sportovec to není, ale když ho trochu proženeš, tak se nebude stydět před mnoha benzíny, které ti sice budou stačit, ale můžeš si říkat "já jedu za 6 litrů a ty za 15 litrů" :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když to tady tak čtu, tak musím také přispět   :kol-28: .. Mamka ještě než si koupila nové auto měla také HTP a jezdila po městě (práce, materiál, nákupy a pod..) podle palubáku za 5,1 a podle tankováné to vycházelo kolem 5,3 l/100 km  ;)  a to že by zrovna nějak na spotřebu jezdila se říct nedá.. furt jsem měl výhrady k jejímu řazení ale stejnak ...  :kol-32:  Jen v zimě to bývalo kolem 6 l..

 

EDIT: Díval jsem se zpětně na ty spotřeby a uvědomil jsem si, že to byla ještě Fabia I a ne II  :kol-17:  .. bylo to HTP 40 kW

Editováno: , autor: Galvi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...