Standis Vloženo 26. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2012 Škoda Sagitta (typ 911) byl prototyp malého automobilu, který v letech 1936–1939 vyvíjela automobilka Škoda. V roce 1937 bylo vyrobeno 7 vozidel: několik kabrioletů, kupé a jeden sedan Motor byl vzduchem chlazený dvouválec uložený vpředu. Měl výkon 11 kW, objem 845 cm3 a dosahoval rychlosti 70 km/h. Převodovka byla třístupňová. Výrobce Škoda Roky produkce 1936–1939 Značka Škoda Země Československá republika Typ Škoda Sagitta typ 911 Rok 1937 Počet vyrobených strojů 5 Motor (typ, počet válců) 2 do V Chlazení vzduch Kubatura (ccm) 845 Vrtání (mm) 80 Zdvih (mm) 84 Výkon (výkon/ot.min) 11kW/3000 Karburátor (značka, typ) Zenith 26 VEH Karoserie (počet dveří) tudor, tudor-cabriolet Délka (mm) 3400 Šířka (mm) 1320 Výška (mm) 1420 Rozvor (mm) 2100 Rozchod před/zad (mm) 1000/1050 Pohotovostní hmotn. (kg) 580 Pohon zadní, kardan Převodovka man. 3+1 Pneu 130 x 40, 5,00 x 16 Rychlost (km/h) 70 Spotřeba (l/100km) 5,5 Brzdy mechanické bubnové Elektřina 6 V Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 26. Červenec 2012 Autor Sdílet Vloženo 26. Červenec 2012 Škoda Popular, popř. její předchůdci, byl nejúspěšnější předválečný model automobilů značky Škoda, který napomohl firmě se dostat na vrchol. Škoda 420, 418, Popular Výrobce Škoda, ASAP Koncern Škodovy závody-Plzeň Roky produkce 1933–1946 Vyrobeno 19 542 kusů Nástupce Škoda 1101 Koncepce pohonu páteřový rám Třída malé automobily Technické údaje Délka 3 630–4 200 mm Šířka 1 340–1 500 mm Výška 1 370–1 520 mm Rozvor 2 300–2 570 mm Rozchod 1 050–1 250 mm Pohotovostní hmotnost 650–930 kg Počet míst 3–4 Maximální rychlost 80–110 km/h Spotřeba 7–10 l/100 km Převodovka třístupňová Škoda Popular OHV typ 912 (1937–1938) V tomto modelu se poprvé dostal do výroby motor s moderním ventilovým rozvodem OHV, což je náležitě zaznamenáno v názvu. Motor o objemu 995 cm3 ze sebe dostal 19,9 kW (27 k), což bohatě stačilo na dosažení stokilometrové rychlosti při prakticky stejné spotřebě. Byl prodloužen rozvor na 2 440 mm a karoserie nového typu byla o 40 mm širší (1 400 mm). Tohoto typu bylo vyrobeno 5 510 kusů. Značka Škoda Země Československá republika Typ Škoda Popular OHV typ 912 Rok 1937 Počet vyrobených strojů 5510 Motor (typ, počet válců) 4 Chlazení kapalina Kubatura (ccm) 995 Vrtání (mm) 65 Zdvih (mm) 75 Výkon (výkon/ot.min) 19,9kW/3600 Karburátor (značka, typ) Zenith 26 VEH Karoserie (počet dveří) tudor, tudor-cabriolet, sedan, cabriolet, roadster, dodávka, otevřený vojenský vůz Počet míst 2-4 Délka (mm) 3770 (tudor) Šířka (mm) 1400 Výška (mm) 1500 Rozvor (mm) 2440 Rozchod před/zad (mm) 1050/1140 Pohotovostní hmotn. (kg) 800 Pohon zadní, kardan Převodovka man. 3+1 Pneu 5,00 x 16 Rychlost (km/h) 100 Spotřeba (l/100km) 8 Palivový systém gravitační Brzdy mechanické bubnové Elektřina 6 V Výroba od r. 1937 Výroba do r. 1938 V roce 1937 je Popular opět modernizován. Typ Popular 420 s motorem SV je nahrazen modernějším. Nový motor dostává ventilový rozvod OHV, obsah zůstává 995 ccm. Reflektory jsou již zapuštěné v blatnících, rezerva je ukryta v kufru automobilu. Ten je přístupný zezadu zvenčí. Nově upravený motor měl výkon 27 koní a umožňoval automobilu rychlost do 100 km/hod. Tento typ se opět vyráběl v různých provedeních. Roadster poznáme od předchozího typu tím, že dvířka jsou již rovná, nemají ono vykrojení. Tohoto typu 912 bylo vyrobeno v letech 1937 – 38 celkem 5510 kusů. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky