grey Vloženo 26. Květen 2011 Sdílet Vloženo 26. Květen 2011 Tak přes nějakou firmu nevim, nevim. Otec mé přitelkyně se znal s majitelem jedné takovéhle firmičky, tak si od něj nechal z Němec dotáhnout pasata. A pan mu prozradil , že kdyby to auto neprodával jemu, ale v bazaru, tak ma o 50 000 km. méně a je o 30 000 kč. dražší . Takže tudy asi cesta nevede. Spíše bych se poohledl po někom kdo mluví alespoň tochu německy a vyzná se v autech. Neříkej že se nikdo takový ve vašem okolí nenajde. Každopádně by bylo lepší, kdyby to byl někdo známej, komu můžeš věřit.Ale jak už tady někdo psal, škodovky si tam docela ceněj a kord octule Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin24 Vloženo 30. Květen 2011 Sdílet Vloženo 30. Květen 2011 Zdravím vás, Potřeboval bych poradit chci si koupit ojetou octavii II,2.0TDI 103KW r.v.2007 v plný výbavě a chtěl byj jí v automatu DSG.. Máte někdo zkušenosti není to poruchový a podobně?..nebo mám spíš pořídit manuál? díky za odpověd Martin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Klon Vloženo 31. Květen 2011 Sdílet Vloženo 31. Květen 2011 Dnes jsou už automaty na takové ůrovni že se nemusíš bát...Dnes už spíš přežijou celý auto než odejde převodovka....Podle mě DSG přežije víc jak manuáal,protože se tam odstraní lidský faktor,kdy někteří uživatele u manuálu zařadí přes zuby apod....Pokud si smířený s tím že budeš mít s jízdy víc pohodlí než zažitek s plnohodnotného řízení auta,tak jedině mohu doporučit..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alli86 Vloženo 31. Květen 2011 Sdílet Vloženo 31. Květen 2011 Ahoj, DSG nic proti tomu. DSG je velmi dobra volba. Ale 2.0 TDi no jak chces. Kamos ma presne toto auto ale kupoval ho nove. Problemy nejake mel jako ze navrhli v nejakych letech spatnou hlavu (malo materialu) a ty pak praskaly byla svolavacka. a taky to zere dost oleje vic nez 1.9 TDi. asi litr oleje na 4000km moc toho nesvedl v manualu je ze 1l oleje na 1000km je v norme. ja bych volil 1.9 a mam 1.9 ten motor je proverenej jak svina ale nema to takovej odpich jako 2.0 ale jak rikam ja do ni nesel. Alli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichardD Vloženo 31. Květen 2011 Sdílet Vloženo 31. Květen 2011 Když se mě občas někdo zeptá, jestli jsem s automatem spokojený, tak mu odpovím, že to je ta nejlepší věc co jsem si vybral a nikdy bych to už za manuál neměnil! Nesouhlasím s Klonem. O pocit plnohodnotného řízení nepřijdeš! Je to jako tvrdit, že televize na dálkové ovládání už není plnohodnotná televize! DSG má režimy sport, drive, manuální tiptronic a já mám navíc volant s pádly pro řazení na volantu, kdo z mauálistů tyhle možnosti má? Když sešlápnu plyn tak mi to přeřadí na takový stupeň, kde je aktuálně největší výkon. Když podřazuji tak to dává meziplyn, tohle s manuálem troufnu si říct nikdo neumí. Při jízdě mám pořád ruku na páce jako za starých časů a když občas jedu v našem druhém autě což je manuál tak se u toho chvíli náramně bavím, ne proto že je to lepší, ale jak prehistorické to je . 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichardD Vloženo 31. Květen 2011 Sdílet Vloženo 31. Květen 2011 (editace) Spotřeba oleje je zanedbatelná. Dolévám olej 1x 1L mezi servisním intervalem 15tis. km při kterém se olej mění. Takže jako argument že to žere olej beru jen v případě, že je pro někoho 250Kč za 1 dolití/půl roku (u mne protože najedu 30tis. ročně) moc. I kdyby to bylo 500 Kč/půlrok tak mi to přijde ok. Ahoj, DSG nic proti tomu. DSG je velmi dobra volba. Ale 2.0 TDi no jak chces. Kamos ma presne toto auto ale kupoval ho nove. Problemy nejake mel jako ze navrhli v nejakych letech spatnou hlavu (malo materialu) a ty pak praskaly byla svolavacka. a taky to zere dost oleje vic nez 1.9 TDi. asi litr oleje na 4000km moc toho nesvedl v manualu je ze 1l oleje na 1000km je v norme. ja bych volil 1.9 a mam 1.9 ten motor je proverenej jak svina ale nema to takovej odpich jako 2.0 ale jak rikam ja do ni nesel. Alli Editováno: 31. Květen 2011, autor: RichardD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alli86 Vloženo 31. Květen 2011 Sdílet Vloženo 31. Květen 2011 On ma najezd 70 000. vetsinou po dalnici. Ale jak rikam nemusi to zrat kazdy auto. Nejspis je to kus od kusu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichardD Vloženo 31. Květen 2011 Sdílet Vloženo 31. Květen 2011 V tom případě dolévá pravděpodobně olej 2x 1L za půl rok, ale abych nevypadal jako někdo kdo tvrdí že spotřeba oleje není. Je. Mám koupený 5L kanystr oleje a v autě vozím vždycky sebou jednolitrovou flašku v kufru. Nijak mě to neomezuje a prostě jen jak to jde zastavím, doleju a mám půlroku pokoj. Nemohu říct že by mi to nějak vadilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 31. Květen 2011 Sdílet Vloženo 31. Květen 2011 Ahoj, DSG nic proti tomu. DSG je velmi dobra volba. Ale 2.0 TDi no jak chces. Kamos ma presne toto auto ale kupoval ho nove. Problemy nejake mel jako ze navrhli v nejakych letech spatnou hlavu (malo materialu) a ty pak praskaly byla svolavacka. a taky to zere dost oleje vic nez 1.9 TDi. asi litr oleje na 4000km moc toho nesvedl v manualu je ze 1l oleje na 1000km je v norme. ja bych volil 1.9 a mam 1.9 ten motor je proverenej jak svina ale nema to takovej odpich jako 2.0 ale jak rikam ja do ni nesel. Alli Mám 2.0.TDI PD 103 KW 16V a žádný problém.Najeto 150 tis.Od výměny do výměny nedoliju ani decku.Jen jsem vyčistil turbo protože to občas spadlo no nouzáku.Svolávačky byly i u jiných značek,občas se nějaká chyba ve výrobě najde.Osobně neznám nikoho kdo by měl problém s motorem nějakého většího rázu.Já jsem max.spokojen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichardD Vloženo 31. Květen 2011 Sdílet Vloženo 31. Květen 2011 Mám 2.0.TDI PD 103 KW 16V a žádný problém.Najeto 150 tis.Od výměny do výměny nedoliju ani decku.Jen jsem vyčistil turbo protože to občas spadlo no nouzáku.Svolávačky byly i u jiných značek,občas se nějaká chyba ve výrobě najde.Osobně neznám nikoho kdo by měl problém s motorem nějakého většího rázu.Já jsem max.spokojen. Já mám najeto 110tis. Dle spotřeby to honím o dost víc jak Pavel5 a taky absolutně bez problému. Uvidíme jak to zvládne chip na který jdu příští týden. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 31. Květen 2011 Sdílet Vloženo 31. Květen 2011 Já mám najeto 110tis. Dle spotřeby to honím o dost víc jak Pavel5 a taky absolutně bez problému. Uvidíme jak to zvládne chip na který jdu příští týden. Ta spotřeba je podle počítače,ten ale ukazuje o litr méně než ve zkutečnosti,nevím proč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichardD Vloženo 31. Květen 2011 Sdílet Vloženo 31. Květen 2011 Tak v tom případě beru zpět, moje spotřeba je vypočítaná . V autě mám spotřebu -0.4L/100 než je reálná. Ovšem nedaří se mi ani předpisově jezdit pod 6L na gumách 225/45 R17. Na 16" zimákách jsem se pod 6 dostal v pohodě. Ta spotřeba je podle počítače,ten ale ukazuje o litr méně než ve zkutečnosti,nevím proč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 16. Červen 2011 Sdílet Vloženo 16. Červen 2011 Pokud někdo bude kupovat novou octavii, můžu zajistit větší slevu. Více přes sz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Austin Vloženo 16. Červen 2011 Sdílet Vloženo 16. Červen 2011 DSG rozhodně doporučuji, je zbytečné snášet argumenty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirec-ke Vloženo 30. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2011 Ja som chcel kupovat auto u nas na SK. Kolega si kupil Passata z Nemecka - volba bola jasna. Kupil som O2, rok 2008, Elegance plus navyse sportovy volant, sportove sedacky, dvojite dno, tonovane skla, original tazne, winter packet, Webasto nezavisle kurenie..... Max spokojnost, 170.000 km. Tych som sa bal najviac, no ked som videl tie cesty ... strach pominul. Auto z lizingu pravidelne servisovane. Vzadu nesedel snad nikdy nikto a v kufri sa nosil asi len notebook Interier bez znaok opotrebenia. Ak by som stocil autu 100.000 bezny clovek to nema sancu spoznat... V nemecku treba kupovat auta priamo od nemeckych bazaristov, nie od turkov Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinklec Vloženo 4. Září 2011 Sdílet Vloženo 4. Září 2011 Take uvažuji o koupi OII v kombi jen se stale nemužu rozhodnout ktery motor vybrat jestli 1,9 nebo 2,0 tdi. U toho dvoulitru se mi libi 6 rychlostní převodovka ale zase se bojim poruchovosti těchto motoru. Ta 1,9 je asi takový rozumný kompromis že? Mam v planu auto kupovat v německu v ceně do 11tis eur. Poradíte jaky motor tedy vybrat abych pak nelitoval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 4. Září 2011 Sdílet Vloženo 4. Září 2011 Tak 1.9 versus 2.0 je už tady tolikrát omleto že se stačí porozhlédnout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cippis Vloženo 4. Září 2011 Sdílet Vloženo 4. Září 2011 Hlavne bez DPF, ale v D jich je vetsina s. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
italik Vloženo 4. Září 2011 Sdílet Vloženo 4. Září 2011 Ja delam v Nemecku 17let a auto jsem si kupoval vzdy u nas. Pred rokem jsem si nechal dovezd octu 2 4x4 z Belgie. Ja sam jsem v Nemecku na nic vyhodnyho nenarazil. Taky nemam cas tam jezdit od bazaru k bazaru.A mimochodem kdyz vidim ze majitel je Rus nebo Turek A na internetu mobile.de nic vyhodnyho neni . Octy jsou tam drazsi nez u nas. Ti co se dovozem zivi uz vi kam jed atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
grey Vloženo 5. Září 2011 Sdílet Vloženo 5. Září 2011 ...presne, Octavky jsou tam v kurzu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nuff Vloženo 6. Září 2011 Sdílet Vloženo 6. Září 2011 U toho dvoulitru se mi libi 6 rychlostní převodovka ale zase se bojim poruchovosti těchto motoru. 6q jde dodělat i k 1,9. Ani bych se nedivil, kdyby na německém trhu byly k oficiálně k dostání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 6. Září 2011 Sdílet Vloženo 6. Září 2011 A nebo rovnou 6q v 4x4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinklec Vloženo 6. Září 2011 Sdílet Vloženo 6. Září 2011 no 4x4 nechci to nevyužiju.Tak asi pujdu do te 1.9 TDI. Nemate někdo zkušenosti s autobazarem: 1A MAREK Svatodušská, Dobruška 51801 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Falewick Vloženo 7. Září 2011 Sdílet Vloženo 7. Září 2011 Ahoj, uvažuji o koupi Octy II 1.8 TSI, rok 07-08. V nabídce je pár aut v relaci 220-250tis, najeto 130-150tkm a pár mezi 270-300tis, najeto 50-70tkm. Jak říká D-FENS, bazarová auta se dělí na rozbitá a v blízké budoucnosti rozbitá, tak se chci poradit tady. 1. Přijde mi že hodně lidí to prodává při určitém počtu kilometrů, existuje nějaká součástka která třeba notoricky odchází kolem těch 50-70 nebo 130-150 tkm? 2 .Jak moc se dá tahle motorizace za tři roky pokurvit a na co si dát pozor? Koho byste vzali s sebou na nákup jako poradce (klidně placený)? 3. Jedno z těch aut je "ověřený ojetý vůz", prodává ho dealer škoda. Má to nějaký význam nebo je to jenom leštěný prd? 4. Koupili byste tohle auto za tu cenu? Nové stojí 480-540tis, podle výbavy. Jsem přesvedčený o kvalitě motorizace, Octavia jako platforma mi snad vyhovovat bude (vybíral jsem primárně motor, pak auto). Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Falewick Vloženo 7. Září 2011 Sdílet Vloženo 7. Září 2011 Tak mě trochu vychladily některé hrůzy které o 1.8 TSI čtu. Praskání hlav, výměny motorů pod 100.000 km, bouchající klikové hřídele, opotřebené vačky, nasraní zákazníci. Člověk se asi tohle dočte o spoustě motorů, ale v kombinaci s mými zkušenostimi se servisy škoda mě to zase trochu tlačí směrem k žaponcům. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.