Přejít na obsah

Koupě Octavie II


Lancelot

Doporučené příspěvky

Mě osobně by u koupě nového vozidla ( s přihlédnutím k motorizaci TDi) nevadilo, že má motor najeto "více" kilometrů. V podstatě co je to vlastně hodně kilometrů na O1 a O2 TDi? a raději bych volil jak již bylo zmíněno vozidlo se servisní historií (knížka), nejlépe původ ČR (o některých dovozových autech, údajných servisních knížkách atd. v tomhle tématu psát nechci) i když má najeto "více" kilometrů, ale poctivých!. Nejprve vnější prohlídka - kolik má mít vozidlo najeto, podle toho jdu - stav kotoučů (když má auto údajných 30tis tak těžko budu mít kotouče i s deskama vzadu na prach atd..), volat, pedály, řaď.páka - dá se ale vyměnit. Určitě doporučiji při každé koupi vzít s sebou měřič tloušťky laku - v průměru na všech lakovaných plechových dílech by měla být tloušťka +- stejná ( trochu méně bývá většinou na střeše). Přední a zadní nárazník neberu jako nepřelak. díl, stává se, že se nechávají lakovat celé i kvůli malým odřeninám, navíc měřič je nezměří. Pak bych se měl zaměřit postupně aby mi kolem kapoty, blatníků, lemů dveří s blatníkem, světlometů všechno sedělo stejně - stejné mezery. Často bývají stříkány díly do zástřiku - podívat se pod gumové těsnění okolo dveří, prahů...tohle asi každý zná co a jak. A pak je tady hlavně diagnostika a nezávislé počítadlo kilometrů. Tam lze zjistit spolehlivě kolik km dané vozidlo má + ověřím na STK kde se zapisují KM při prohlídce + jak bylo uvedeno Škoda servis. Hlavně u O1 se mi stávalo, že prostě nezávislé počítadlo km chybělo, v takovém případě se otáčím na padě a jdu pryč.

Editováno: , autor: JaroslavZ
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlasím s Jaroslavem, doplnil bych že VIN se dá prohnat různými softy pojišťoven ap. 

 

jinak tchán má po mně 66kW TDI a má už asi 430tkm,

sousedovic firma taky jezdí každé auto přes 300tkm a nemají problém, ale znamená to péči o auto, pravidelný servis. Vyšší nájezd neznamená špatně, 150 tkm je nic.

Spíše se lze ale setkat že lidi auto tzn. orůjní a pak ho honem jdou prodávat.

 

Vyjimky se ale najdou, kamarád takhle hledal Hondu Accord a nakonec našel krásnou servisovanou 100tkm, auto jako nové. Ostatní 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

jinak tchán má po mně 66kW TDI a má už asi 430tkm,

 

To myslíš nejšpíš O1 66kW TDI to byl největší "držák" ze všech motorů ... na tom měli taxikáři najeto i kolem 600 tis km a v pohodě... myslím , že ten motor by vydržel i 1 mil km, při řádné péči... ale auto už asi ne....

Editováno: , autor: Napalm
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Dobrý večer pánové (a dámy). Ráda bych pořídila O2 s motorem 1.6 MPI a padl mi do oka tento inzerát:
http://auto.bazos.cz/inzerat/30544695/S-Octavia-II-16i-kombi-Eleganc-dynamic-plus1majservk.php

Přijde vám kombinace rok - výbava - kilometry - cena aspoň trochu odpovídající? Samozřejmě se hodlám zajet podívat a auto více prověřit, ale mám to trochu dále a tak bych nerada jela zbytečně, jestli tam třeba nevidíte nějaký zjevný nesmysl. Příp. zda někdo nemá přímo zkušenosti s tímto prodejcem. Děkuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrá výbava, cena se mi pro tenhle motor zdá vysoká, ale je to asi dáno výbavou, jinou 1,6 MPI s xenony jsem nenašel... Na stránkách prodávajícího bazaru je nějak podezřele moc aut s klasickým nájezdem 130-150 000 km, ale možná si prostě jen vybírá ty nejlepší kousky...

Můžeš si také pro jistotu třeba na Autotracer (za pětset) zkotrolovat VIN toho auta - TMBGA61Z4A2046898. Nebo se na ten VIN zkusit zeptat ve Škodě, třeba o něm něco zjistí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravím,

našel jsem inzerát na Octavii II v luxusní výbavě r.v.2010, najeto 30000km, ale bojím se, aby to nemělo háček, problém vidím hlavně v:

 

Auto nemá servisní knížku - otázkou je, proč ji nemá, měl bych se bát?

Jedná se o komisní prodej - jde nějak ověřit, že auto není např. jako záruka při smlouvě o půjčce atd?

 

Jde mi hlavně o to, aby to nebylo kradené auto, jestli má najeto opravdu 30000km nebo 50000, je už celkem detail. Myslíte, že by pomohlo vzít s sebou někoho, kdo se v autech vyzná, a auto zkontrolovat?

 

Děkuju moc

Se musím smát,když vidím,jak si v ČR kupujou všichni auta,aby jim stály 3 roky v garáži a pak je mohli prodat. Já kupoval OII 2,5 roku starou,přímo od Škodovky a měla najeto 92000km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim chci se zeptat jakej mate nazor na auta z Nemecka?Nasel jsem si tam jednu docela podle mejch predstav az na barvu ale na tu to nejezdi.Jel bych tam s bratrankem kterej umi supr nemecky a s mechosem.Jedna se o octavii druhe rady 1.9tdi rok 2007 vybava tak nejak normaln vyhrev sedacek i parkovaci senzory tam jsou a cena by byla 145 000KC najeto 198 000km.Chtel jsem jen vedet jestli si myslite ze se to dneska vyplati tahat z nemecka a vubec jakej na to mate nazor kompletne diky za kazdou radu ci zkusenost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

staci se i v nemecku.. podle vin, zajit nekam do servisu, i v nemecku, pokud bratranec umi a nechat si to proklepnout.. urcite plus za servisku, i kdyz serviska sama o sobe... jinak pocitej rocni najezd u Tdi klidne i 50 000km za rok, takze vychazej, ze muze mit najeto 300 000+-hele, jete auto a jeste k tomu diesel je vzdy sazka do loterie, ale na toto auto je dostatek nahradnich dilu, motoru atd.. ze i kdyz koupis vybehanou ludru, nemel by problem to dat za par penez dokupy.. kamarad pred 4 lety kupoval focuse , benzina, za 4 mesice menil polomotor , cena kolem 20t kc, auto zralo olej a melo spatny tlak na valci... proste si nevyberes, nemyslis si, ze i kdyz je to z nemecka, tak to musi byt zlaty,.,

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky sem si jel před čtyřmi lety do Německa (spokojenost), respektive sme vybrali a jel tam jen automechanik s kterým sem měl jet, vlezlo mi do toho něco důležitějšího. Bohužel se to mění. Našel sem ještě zpětně zajímavej post:

 

"Mnoho bazarů v západní evropě vedou turci a jim podobní a ti se rychle přizpůsobili manýrům poláků a podobných dovozců... stáčejí to už tam... atd...

Pokud chceš slušný auto, musíš prý do zastrčených koutů... kde nejsou bazarníci spachtovaní s poláky atd... a prodávají auta s tím že si přijde někdo z místních a proto se neuchylují k těm všem špatným praktikám... kde bude překvapen, že přišel někdo z východní Evropy."

Editováno: , autor: šulda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ještě bych se chtěl zeptat když bych uvažoval o koupi octavie RS druhy generace je tam velkej rozdíl v nákladech?Myslim tim náhradní díly a kolem údržba.Když bych to bral v porovnání 1.9tdi a RS 125kw dieselu?Kdyby mi moh někdo nastínit bylo by to super díky!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hledej, je tady toho mraky... U 125kw verze odchází vstriky jeden je cca. 20tis bez prace. Bývá problém s filtrem pevných částic a odchází palivové čerpadlo(u passata se stejným motorem) nevím jak u škody tu neznám... U novějších CR nevím, ale co mám známí co maj už RSA s CRkama tak zatím bez problémů. Raději koukni po benzinu tam jsou ty náklady na servis o dost menší i ten motor je spolehlivjejší...

Editováno: , autor: Arlo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ptam se spis jen tak predbezne auto bych kupoval spis az po zime nekdy v lete ale to RS na to bych musel jeste pockat urcite to ja vim to jsem se ptal jen tak protoze je to je takovej sen no.Jinak jsem si rikal na tu 1.9 tak 170 000 max vic za to nechci davat ale za RS bych to dal:D Ne na RS proste ted nemam musel bych pockat treba jeste rok,Ale vim ze u RS by byly vetsi naklady nez u ty 1.9 rikam bylo by to splneni snu ale zaroven si uvedomuju co to obnasi je to zase o jinejch financich.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak pak je to o tom, co budeš preferovat: ročník a nebo výbavu

 

Pokud ročník tak budeš mít "holátko", do kterého můžeš postupně montovat různé doplňky. Např.:

http://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda/octavia/14779540?goFrom=list

 

Pokud budeš mít výbavu, tak to bude starší ročník např.:

http://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda/octavia/13874956?goFrom=list

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To víme že až v létě, taky ti sem dávají jen nástřely. Já sem měl na ojetinu peněz vcelku dost ale nakonec jsem koupil socku. Classic vyrobený pro Německo a to z toho důvodu že byl měněný motor za nový a tak měl při koupi najeto kousek přes 70tkm a auto přes 170tkm. Říkal sem si že co chybí a budu to chtít tak si to dodělám, už z výroby byly okna v předu v elektrice, tempomat a GSM II. Jenže v životě se stane spousta věcí který můžou změnit priority a tak sem nakonec skončil, dal sem jen MaxiDot, JumboBox v kůži + pár dalších drobností. S autem sem spokojen, např. i ty parkováky oželím, já je téměř nepotřebuju a žena s ním moc nejezdí :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo jasny to ja chapu akorat s tim dodelavanim ja uz jsem si timhle prosle u my fabky byla to classic vybava jeden airbag a posilovac rizeni a uz jsem si rek ze tim projit nechci dodelaval jsem tam nejaky veci nelituju toho ale uz bych chtel aby to bylo vsechno z vyroby takzer spis budu hledat po netu a do leta jeste budou nejaky penize takze myslim ze bych pak mel mit tech 170 000kc k dispozici s tim ze se nevystavim uplne na doraz.Coz urcite nechci.Skoda ze mi nevyjde to RS ko asi se toho moc bojim kvuli velkym vydajum :( ale v modry barve by to byla velka parada.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...