Wittmann Vloženo 3. Březen 2017 Sdílet Vloženo 3. Březen 2017 nikdo neříká, že je líný, ale 1,8 má o více než 45 % vyšší výkon. Pokud ho někdo chce, tak jinou přibližnou alternativu v benzinu nemá. A těch kw je mimo jiné jen 90. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 3. Březen 2017 Sdílet Vloženo 3. Březen 2017 u trojky tuším 104. Starší verzi není problém nechat chipnout na 110... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 3. Březen 2017 Sdílet Vloženo 3. Březen 2017 před 14 hodinami, Stringo napsal: třeba se rozepisovat, i po 2012 kdy přišly změny co se rozvodů se vše nevyřešilo a tento motor je celkově nejporuchovější, ať už se jedná o rozvody, zadiralpjici se pístní kroužky nebo žraní oleje celkově. Záleží to opravdu na kusu, je to 50/50 buď koupíš kus dobrý a budeš mít klid, nebo se netrefíš a je to začátek konce. Za mě ne. No vidíš a já bych skrze svoje vlastní zkušenosti s tímto motorem 1,8 TSi mohl klidně říct (když odhlédnu od toho jakou má tento motor pověst), že za mě ano. Mám problémový CDAA z roku 2011, navíc ještě před modifikací pístní sady. Najeto o tisíc km méně než co má ta Octavie v inzerátu. Motorový olej mi nemizí a rozvody fungují (v 90 tkm je nechám raději vyměnit - podléhám totiž davové hysterii). Motor je to tichý a pružný s dobrou spotřebou. Je na rozhodnutí každého co si vybere. Ten koho tento motor zklamal tak jej samozřejmě chválit nebude. Ale soudit jej, když jej nemáš, je jako bych já někomu dával rady s výběrem naftového motoru jenom podle toho, co se o něm píše. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 3. Březen 2017 Sdílet Vloženo 3. Březen 2017 před 1 hodinou, Wittmann napsal: nikdo neříká, že je líný, ale 1,8 má o více než 45 % vyšší výkon. těch 45 % jsem přehnal, nedošlo mi, že to, s čím jsem kdysi jezdil, bylo čiplé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 5. Březen 2017 Sdílet Vloženo 5. Březen 2017 Stane já ho nemám, ale lidi kolem mě ano ať už to je v OII nebo SII a jak říkám, je problémový. Ale všichni mají jen 170t km možná i proto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 5. Březen 2017 Sdílet Vloženo 5. Březen 2017 No 170 tkm, to už ani nafťák nemusí být při dnešní kvalitě až zas tak velká výhra.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 5. Březen 2017 Sdílet Vloženo 5. Březen 2017 no právě, TDI také není bezúdržbové. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 5. Březen 2017 Sdílet Vloženo 5. Březen 2017 Bych rád viděl, kolik OII bude mít těch inzerovaných 90t km skutečných... Myslím že drtivá většina se bude pohybovat právě kolem hranice 150t km... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 5. Březen 2017 Sdílet Vloženo 5. Březen 2017 Benzíny mají obecně nižší nájezdy, samozřejmě se jim stáčení tachometrů také nevyhýbá. Octa byla z AAA a tam si s tím nejspíš hlavu nelámou. Už tam není, tak není co řešit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakubmeloun Vloženo 7. Březen 2017 Sdílet Vloženo 7. Březen 2017 Díky za odpovědi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 7. Březen 2017 Sdílet Vloženo 7. Březen 2017 (editace) Zajimave je, ze 1.8TSI zpravidla nedoporucuji ti, co ji v zivote nemeli a ani s tim nejeli casto na zaklade vsemoznych teorii, dohadu a bludu a doporucuji naopak ti, co ji meli a pripadne si i nejakymi problemy prosli. Na druhou stranu u AAA bych si nekoupil ani slapaci auticko, natoz auto s motorem, ktery ma pravda povest ponekud spornou. Editováno: 7. Březen 2017, autor: mike_k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 7. Březen 2017 Sdílet Vloženo 7. Březen 2017 Já ji jezdil (nebyla ale moje) a vlastnosti super, ale nemusím auto vlastnit abych o těch problémech dnes už všeobecně známých věděl dost na to, abych ho někomu doporučoval... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 7. Březen 2017 Sdílet Vloženo 7. Březen 2017 To sice ne, ale na zaklade internetovych for se pruzkum spolehlivosti opravdu delat neda. A s tou vseobecnou znalosti to taky neni tak horke. Mezi automobilovymi nadsenci mozna, ale naprosta vetsina majitelu tech motoru nema o nejakem napinaku nebo pistech ani paru a jezdi s obojim v pohode dal. Kde by se to asi tak dovedeli? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 7. Březen 2017 Sdílet Vloženo 7. Březen 2017 Tak jezdí, dokud jim to neskočí, nebo nežere víc oleje než benzínu... Což jsou naprosto typické (a drahé) závady u tohoto jinak skvělého motoru. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 3. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2017 (editace) Zdravím, chtěl bych se zeptat na názor vás, kteří máte s OII zkušenosti. Naskytla se mi možnost výhodně koupit OII 1.9 TDI PD kombi r.v. 2005 234 000 km přímo z firmy (1. majitel). Jasná servisní historie (nicméně prodloužený servisní interval), čerstvě po rozvodech i s pumpou, nestočené a nesvařené ze dvou, dobrá výbava, dvě sady kol (origo liťáky na dobrých letních pneu). Dvouhmota se asi neozývá, od motoru žádné pazvuky. V čem je problém: Duální Climatronic fouká jak o život, ale asi nechladí (možná jen náplň, nevím). Řízení na dálnici tahá mírně doprava, ale jel jsem na sjetých a podhuštěných zimácích (může tedy jít o prkotinu). Od zadní nápravy se ozývá hluk, hučení (opět může a nemusí být prkotina). Poškozené čelní sklo...Ještě se mi jednou zdálo, jakoby motor při plném zrychlení lehce cuknul, ale při opakovaných testech akcelerace až k červenému poli jsem nic nezaznamenal. Mimochodem, podle všeho po vyřazení z flotily delší dobu stálo. Co si o tom myslíte? Mám teď jednoduché malé auto (i když už vylítaný starý pekáč), tak bych ho nerad měnil za nějakou brutální kasičku na peníze. Ale přecejen je to možnost výhodně koupit po všech stránkách mnohem dospělejší auto s průhlednou historií. Editováno: 3. Červenec 2017, autor: Twisted Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 4. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2017 Tak PDčka byly celkem dobré motory. Verzi motoru znáš ? ABy nebyl DPF... Klima nechladí spíš kvůli špatnému kompresoru. Jestli dvouhmota nebyla měněna, tak tě brzo čeká. Proč tě řízení tahá těžko říct, je to divné... Hluk od zadní nápravy je všeobecně problém OII i OIII, některé gumy hučí víc některé mín, taky záleží na typu asfaltu, na arktickem povrchu neuslyší radio... třeba se s tím u octavie smířit dřív než to koupíš. Cuknutí může být prkotina v podobě zanešeného filtru když to tak dlouho stálo tak asi i trošku zatuhlého motoru, ale taky to může být problém v palivové soustavě. 234K už není málo a měníš pekáč za pekáč :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 4. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2017 DPF určitě u 2005 nebylo, cuknutí při akceleraci může být třeba vadným (načatým) plynovým pedálem (objevilo by se v chybách) nebo se zrovna po delší době co auto nejezdilo uvolnila nějaká nečistota a prolétla vstřikem (což mohl udělat záškub). Hučení je normální, o to víc na zimákach. Já mám spojku původní (mění se to společně s dvouhmotou) a najeto 260t km a stále ok.Každopádně jsi zde neuvedl nákupní cenu, pokud je investice 75t Kč šel bych do toho, pokud 120t určitě né. Tak jako tak investice přijdou a je jen otázka kdy a v jaké míře... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 4. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2017 Cena 87 tisíc (z toho 7 by asi prispela rodina na bezpečnější vůz). DPF by vzhledem k českému původu a rocniku být nemělo. Současný pekáč me právě stojí asi 10k ročně na opravách a vím, že to nebude víc. Tady už si tím jistý nejsem...Jinak díky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 4. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2017 Tlumiče s pružinami 15000, spojka 12000, turbo 18000, rozvody 8000, vstřiky 12000/kus nevím takhle z hlavy co dalšího... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 4. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2017 (editace) Takto stare auto s takovym najezdem bude vzdy velka kasicka na penize, jak jsi napsal. Pokud musis resit, jestli si muzes dovolit do auta treba trikrat nebo ctyrikrat rocne nasypat 10 a vice litru za opravu, tak bych to urcite nekupoval. Krome toho vycet zavad nesvedci zrovna o tom, ze by se o to nekdo prikladne staral, minimalne ke konci uz ne, takze vetsina dilu podlehajici beznemu opotrebeni bude nejspise tesne pred vymenou. Editováno: 4. Červenec 2017, autor: mike_k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 4. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2017 To si nevybereš.Jsou dvě možnosti:1. Starší auto, zde známý původ, nižší pořizovací cena, předpoklad vyšších výdajů pro uvedení do pořádkuanebo2. Nějaké novější auto, původ zde neznáme, vyšší pořizovací cena, pravděpodobně méně následných peněz. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 4. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2017 To bych taky úplně netvrdil, cokoli jetého je potencionálně průser, je to va-bank... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 4. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2017 Jako já bych už do (starší) ojetiny normálně nešel, do tří let jsem měl v plánu něco zánovního. Zatím potřebuji auto s nenáročným provozem, ovšem taková doba se svým prvním autem bez výkonu, to člověka omrzí. A co jiného by mělo něco vydržet, když ne OII 1.9 TDI, samozřejmě s počáteční investicí 20-40 tis...No těžko se rozhoduje, rozum říká vykašli se už na takové pekáče, ale na ty moje delší trasy by mohla být příjemný parťák. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 5. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2017 Koukni se po benzínové 1.2 nebo 1.4 ve faceliftu (1.8 se vyhni obloukem). Náklady na dražší opravy jsou oproti dieselu třetinové. Jinak se ale stejně musíš rozhodnout sám. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 6. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2017 blbý je, že už tolik závad je patrných hned na začátku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.