Leden 13, 201114 r mam rovnake auto ,2004 rocnik a ten isty problem,zatial to neriesim lebo to nie je vyryzne .Problem bude pravdepodobne v niektorej deravej hadici.Sviecky,palivovy filter som menil nepomohlo.
Březen 1, 201114 r Já zatím nijak, přes zimu jsem to nějak neřešil, možná teď s jarem se tím zase začnu zabývat. Upraveno Březen 3, 201114 r od Wojnar Necituj poslední příspěvky.
Březen 3, 201114 r Já zatím nijak, přes zimu jsem to nějak neřešil, možná teď s jarem se tím zase začnu zabývat. tak dejte nove turbo na 1.8T dost ty turba hoří a dochazí k popraskání skříne a turbo netlačí co by melo taky jsem t ořešil auto melo najeto 170000tisíc dal jsem nove turbo a auto bylo k nepoznáni + sw uprava a auto se nedalo udržet na silnici
Březen 3, 201114 r Taky si myslim, ze turbo uz to bude mit za sebou (najeto 164 tis.), nicmene nove turbo je celkem palka, tak clovek se snazi nejdriv hledat problem jinde. Na kolik vyslo nove turbo? Uvazoval jsem i o repasu, ale nevim, jestli tomu verit. Upraveno Březen 3, 201114 r od Wojnar Necituj poslední příspěvky!
Březen 4, 201114 r Jak tady píšete, že jedete z 50 km/h a na pětku to netáhne tak u mě je to docela opak. Třeba celé město jedu 60 na pět a při výjezdu z města někdy ani nepodřazuju abych mi to rychleji zrychlilo a na tu pětku jsem na stovce za chvilku...
Březen 4, 201114 r Jo, to jsem psal tuším já. Pětku v 50 km/h mi to vůbec nebere, šlápnu na plyn a má to co dělat, aby to pobralo, o nějaké akceleraci se skoro nedá mluvit. Ale třeba 0-100 (1, 2 kvalit) dá celkem rychle, neměřil jsem to, ale je to slušný. Tragický je to v těch nízkých otáčkách, pokud chci mít pod pedálem nějaký koně, musím mít zařazeno alespoň o jeden stupeň níž než je obvyklé, prostě to víc točit. Upraveno Březen 4, 201114 r od Zdeny1.8T
Březen 4, 201114 r Tak to bude určitě tím turbem. Bude dávat malý přetlak a proto netáhne. Mi se občas zdá, že u mě i na trojku to moc nejede, ale je to jenom zdání. Dneska mě Okinka přesvědčila o opaku
Březen 4, 201114 r Tak jsem dnes zkoušel tu vaši 5-ku na 50 a říkám ne. Nevím jak je to u převodovky klasické 1.8T , ale já tam měl při 50-ti 1150ot. Ne že by to nezrychlovalo, ale co se musí dít v takto podtočeném motoru !? Octavia RS. A proč hned každý mění turbo a pak zjistí že to tím není. Udělej první log a pak se uvidí kolik tlačí. Upraveno Březen 4, 201114 r od Albert
Březen 4, 201114 r Přidávám se k Luke.Kraut a ostatním. 50km/h, sice je to fakt hraniční, ale šlápnu na plyn a auto se normálně rozjede. Ale víš nad čím uvažuju? Nejsem si jist, že je to chyba v turbu, to přece zabírá až od větších otáček, co vy na to?
Březen 4, 201114 r Dobre, tech 50kmh na petku je trochu extrem, nicmene i kdyz zkusim pruznosti, treba 80-120 na petku, tak mi to delalo o nejaky 3-4 sekundy vic nez by to melo byt.
Březen 4, 201114 r A nepraskla Ti nějaká tlaková hadička?? Po zimě bych to docela pochopil. Buď to sám prolez a prohledej - je tu dost návodů a popisů, kde co prokontrolovat nebo to někde ve funodvaném servisu připojí na tlak a zjistí, jestli to někde nefouká.
Březen 4, 201114 r Hadicky jsem kontroloval uz nekolikrat a nic jsem nenasel. Jeste co bych chtel zkusit, tak pres VAG zjistit, kolik tlaci turbo.
Březen 8, 201114 r promin, ale takhle Ti tezko nekdo poradi, kdyz jen vime ze to netahne.... jestli jede na 5 50km/h nam taky nenapovi co by mohlo byt spatne... proto systematicky hledat. 1) nejdrive bych provedl udrzbu, svicky filtry... 2) VAG a nekdo kdo par motoru 1,8T uz nalogoval 3) diagnostika zjistis problem - pak muzem hledat pricinu kterejch muze bejt vic 4) hledani pricin na typickejch mistech (hadice, palivove cerpadlo....) 5) kdyz hledani na netypickejch mistech (zkusit jinou ridici jednotku...) 6) menit ruzne dily... ale kazdopadne to chce nekoho, kdo tomu rozumi...
Březen 16, 201114 r Kámošovi to dělalo taky, občas vyčistí škrtící klapku a auto jezdí úplně jinak. Nezkoušel jsi tu klapku vyčistit?
Březen 16, 201114 r Nechápu,o čem se dohadujete? Jestli auto nejede,je potřeba to nalogovat,váhu,tlak turba a podle toho se pozná co to dělá a nedělá. Jen pro zajímavost,na těch motorech se hodně prodírali výfukový vačky,takže bych možná začal sundáním ventilovýho víka a jejich kontrolou.....
Srpen 9, 201213 r Zdravím vás, prosím o radu..tak poslední cca měsíc pozoruji problém týkající se ztráty výkonu motoru. Projevuje se to tak, že když sešlápnu prudce plyn, tak motor jakoby cuká, netáhne plynule. Kdežto když přidávám plyn opravdu s citem a pomalu, tak se problém v podstatě neprojevuje...ale jakmile opět sešlápnu na podlahu, motor jakoby pocukává, tah není konstatní. Netušíte čím by to mohlo být? Váhu vzduchu mám starou cca rok a čtvrt, svíčky měněny před dvěma měsíci (původně Bosch, nyní NGK), zapalovací moduly jsou OK. Auto jsem měl napíchnuté na diagnostice, kde to vypsalo následující chyby. 17511 - Sonda 1 - řada válců 1 - - příliš malý výkon vyhřívání 16521 - Sonda 2 - řada válců 1 - příliš nízké napětí 16514 - Sonda 1 - řada válců 1 - elektrická závada v obvodu 17524 - Sonda 1 - řada válců 1 - vyhřívání přerušené Myslíte, že to znamená, že je lambda sonda KO nebo to může být něco jiného? Děkuji za rady. Upraveno Srpen 9, 201213 r od Michael99
Srpen 10, 201213 r Když mi auto cukalo (táhl se s tím i problém špatného startování) vyřešil jsem to až výměnou modulu zapalování co je přidělán na airboxu z pohledu od řidiče. Není to moc drahá položka (aspoň ne čína ). U tebe může být problém taky v podlakových hadičkách. 1.8T na tom docela trpí tak zkus prohledat hadičky jestli není na nějaké trhlinka. Nebo palivový filtr může být zanesený...
Srpen 10, 201213 r Palivový filtr byl měněn ještě od předchozího majitele....cca 50 tisíc km nazpět...tak nevím zda už by si zasloužil váměnu. Co se týká hadiček....rád na ně kouknu, ale popravdě těch hadic a hadiček je tam tolik že nevím k čemu jsou. Nevíš prosím tě o nějakým schématu, respektive obrázku s popisem která je k čemu?
Srpen 10, 201213 r No tak 50 tisíc na filtru už je docela dost ne? Aspoň si myslím. A jinak zkus počíst toto a možná na něco příjdeš
Srpen 22, 201213 r Palivove čepadlo máš v prdeli měl jsem to samé vyměněno a vše ok hodně se to tu řešilo u 1.8T Rs.
Červenec 13, 201312 r Zdravim řeším cukání motoru v tahu, vyměnil jsem váhu vzduchu i palivové čerpadlo, cukání se rapidně zlepšílo, ale stále je cítit a stalo se mi, že ve 160km/h se vyplo turbo. VAG hlásí: 00575 - Tlak v sacím potrubí 11-10 - regul. hranice podkrocena - sporadicky Auto mám teprv pár dní a všiml jsem si, že někdo lepící páskou spravoval hadice od odvětrání klikovky. Nemůže to způsobovat tu netěsnost?
Listopad 22, 201311 r Dnes jsem jel na nákup, přidal jsem plyn (trochu jsem auto oroštoval) a rozsvítila se oranžová kontrolka motoru a auto přestalo táhnout a vydávalo divné zvuky. Z výfuku jdou divné zvuky, kolísavé. Zkoušel jsem vypnout, zapnout auto a nic i když jsem odpojil baterku. Stalo se mi to už párkrát, ale stačilo vypnout motor a nebo jednou odpojit baterku a bylo vše při starém, ale dnes ne. Nemá někdo stejný problém?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.