STEAV Vloženo 13. leden 2011 Sdílet Vloženo 13. leden 2011 mam rovnake auto ,2004 rocnik a ten isty problem,zatial to neriesim lebo to nie je vyryzne .Problem bude pravdepodobne v niektorej deravej hadici.Sviecky,palivovy filter som menil nepomohlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ToonyCZ Vloženo 1. Březen 2011 Sdílet Vloženo 1. Březen 2011 (editace) Jak jste nakonec dopadli? Editováno: 1. Březen 2011, autor: ToonyCZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdeny1.8T Vloženo 1. Březen 2011 Sdílet Vloženo 1. Březen 2011 (editace) Já zatím nijak, přes zimu jsem to nějak neřešil, možná teď s jarem se tím zase začnu zabývat. Editováno: 3. Březen 2011, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pospec Vloženo 3. Březen 2011 Sdílet Vloženo 3. Březen 2011 Já zatím nijak, přes zimu jsem to nějak neřešil, možná teď s jarem se tím zase začnu zabývat. tak dejte nove turbo na 1.8T dost ty turba hoří a dochazí k popraskání skříne a turbo netlačí co by melo taky jsem t ořešil auto melo najeto 170000tisíc dal jsem nove turbo a auto bylo k nepoznáni + sw uprava a auto se nedalo udržet na silnici Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdeny1.8T Vloženo 3. Březen 2011 Sdílet Vloženo 3. Březen 2011 (editace) Taky si myslim, ze turbo uz to bude mit za sebou (najeto 164 tis.), nicmene nove turbo je celkem palka, tak clovek se snazi nejdriv hledat problem jinde. Na kolik vyslo nove turbo? Uvazoval jsem i o repasu, ale nevim, jestli tomu verit. Editováno: 3. Březen 2011, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvky! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke.Kraut Vloženo 4. Březen 2011 Sdílet Vloženo 4. Březen 2011 Jak tady píšete, že jedete z 50 km/h a na pětku to netáhne tak u mě je to docela opak. Třeba celé město jedu 60 na pět a při výjezdu z města někdy ani nepodřazuju abych mi to rychleji zrychlilo a na tu pětku jsem na stovce za chvilku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdeny1.8T Vloženo 4. Březen 2011 Sdílet Vloženo 4. Březen 2011 (editace) Jo, to jsem psal tuším já. Pětku v 50 km/h mi to vůbec nebere, šlápnu na plyn a má to co dělat, aby to pobralo, o nějaké akceleraci se skoro nedá mluvit. Ale třeba 0-100 (1, 2 kvalit) dá celkem rychle, neměřil jsem to, ale je to slušný. Tragický je to v těch nízkých otáčkách, pokud chci mít pod pedálem nějaký koně, musím mít zařazeno alespoň o jeden stupeň níž než je obvyklé, prostě to víc točit. Editováno: 4. Březen 2011, autor: Zdeny1.8T Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke.Kraut Vloženo 4. Březen 2011 Sdílet Vloženo 4. Březen 2011 Tak to bude určitě tím turbem. Bude dávat malý přetlak a proto netáhne. Mi se občas zdá, že u mě i na trojku to moc nejede, ale je to jenom zdání. Dneska mě Okinka přesvědčila o opaku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albert Vloženo 4. Březen 2011 Sdílet Vloženo 4. Březen 2011 (editace) Tak jsem dnes zkoušel tu vaši 5-ku na 50 a říkám ne. Nevím jak je to u převodovky klasické 1.8T , ale já tam měl při 50-ti 1150ot. Ne že by to nezrychlovalo, ale co se musí dít v takto podtočeném motoru !? Octavia RS. A proč hned každý mění turbo a pak zjistí že to tím není. Udělej první log a pak se uvidí kolik tlačí. Editováno: 4. Březen 2011, autor: Albert Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirina5 Vloženo 4. Březen 2011 Sdílet Vloženo 4. Březen 2011 Přidávám se k Luke.Kraut a ostatním. 50km/h, sice je to fakt hraniční, ale šlápnu na plyn a auto se normálně rozjede. Ale víš nad čím uvažuju? Nejsem si jist, že je to chyba v turbu, to přece zabírá až od větších otáček, co vy na to? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdeny1.8T Vloženo 4. Březen 2011 Sdílet Vloženo 4. Březen 2011 Dobre, tech 50kmh na petku je trochu extrem, nicmene i kdyz zkusim pruznosti, treba 80-120 na petku, tak mi to delalo o nejaky 3-4 sekundy vic nez by to melo byt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirina5 Vloženo 4. Březen 2011 Sdílet Vloženo 4. Březen 2011 A nepraskla Ti nějaká tlaková hadička?? Po zimě bych to docela pochopil. Buď to sám prolez a prohledej - je tu dost návodů a popisů, kde co prokontrolovat nebo to někde ve funodvaném servisu připojí na tlak a zjistí, jestli to někde nefouká. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdeny1.8T Vloženo 4. Březen 2011 Sdílet Vloženo 4. Březen 2011 Hadicky jsem kontroloval uz nekolikrat a nic jsem nenasel. Jeste co bych chtel zkusit, tak pres VAG zjistit, kolik tlaci turbo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
macomh Vloženo 5. Březen 2011 Sdílet Vloženo 5. Březen 2011 Potom by si tu mohol hodiť nejaké fotky, ako to vyzerá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silarm Vloženo 8. Březen 2011 Sdílet Vloženo 8. Březen 2011 promin, ale takhle Ti tezko nekdo poradi, kdyz jen vime ze to netahne.... jestli jede na 5 50km/h nam taky nenapovi co by mohlo byt spatne... proto systematicky hledat. 1) nejdrive bych provedl udrzbu, svicky filtry... 2) VAG a nekdo kdo par motoru 1,8T uz nalogoval 3) diagnostika zjistis problem - pak muzem hledat pricinu kterejch muze bejt vic 4) hledani pricin na typickejch mistech (hadice, palivove cerpadlo....) 5) kdyz hledani na netypickejch mistech (zkusit jinou ridici jednotku...) 6) menit ruzne dily... ale kazdopadne to chce nekoho, kdo tomu rozumi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CarL33N0 Vloženo 16. Březen 2011 Sdílet Vloženo 16. Březen 2011 Kámošovi to dělalo taky, občas vyčistí škrtící klapku a auto jezdí úplně jinak. Nezkoušel jsi tu klapku vyčistit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 16. Březen 2011 Sdílet Vloženo 16. Březen 2011 Nechápu,o čem se dohadujete? Jestli auto nejede,je potřeba to nalogovat,váhu,tlak turba a podle toho se pozná co to dělá a nedělá. Jen pro zajímavost,na těch motorech se hodně prodírali výfukový vačky,takže bych možná začal sundáním ventilovýho víka a jejich kontrolou..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michael99 Vloženo 9. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2012 (editace) Zdravím vás, prosím o radu..tak poslední cca měsíc pozoruji problém týkající se ztráty výkonu motoru. Projevuje se to tak, že když sešlápnu prudce plyn, tak motor jakoby cuká, netáhne plynule. Kdežto když přidávám plyn opravdu s citem a pomalu, tak se problém v podstatě neprojevuje...ale jakmile opět sešlápnu na podlahu, motor jakoby pocukává, tah není konstatní. Netušíte čím by to mohlo být? Váhu vzduchu mám starou cca rok a čtvrt, svíčky měněny před dvěma měsíci (původně Bosch, nyní NGK), zapalovací moduly jsou OK. Auto jsem měl napíchnuté na diagnostice, kde to vypsalo následující chyby. 17511 - Sonda 1 - řada válců 1 - - příliš malý výkon vyhřívání 16521 - Sonda 2 - řada válců 1 - příliš nízké napětí 16514 - Sonda 1 - řada válců 1 - elektrická závada v obvodu 17524 - Sonda 1 - řada válců 1 - vyhřívání přerušené Myslíte, že to znamená, že je lambda sonda KO nebo to může být něco jiného? Děkuji za rady. Editováno: 9. Srpen 2012, autor: Michael99 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke.Kraut Vloženo 10. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2012 Když mi auto cukalo (táhl se s tím i problém špatného startování) vyřešil jsem to až výměnou modulu zapalování co je přidělán na airboxu z pohledu od řidiče. Není to moc drahá položka (aspoň ne čína ). U tebe může být problém taky v podlakových hadičkách. 1.8T na tom docela trpí tak zkus prohledat hadičky jestli není na nějaké trhlinka. Nebo palivový filtr může být zanesený... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michael99 Vloženo 10. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2012 Palivový filtr byl měněn ještě od předchozího majitele....cca 50 tisíc km nazpět...tak nevím zda už by si zasloužil váměnu. Co se týká hadiček....rád na ně kouknu, ale popravdě těch hadic a hadiček je tam tolik že nevím k čemu jsou. Nevíš prosím tě o nějakým schématu, respektive obrázku s popisem která je k čemu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke.Kraut Vloženo 10. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2012 No tak 50 tisíc na filtru už je docela dost ne? Aspoň si myslím. A jinak zkus počíst toto a možná na něco příjdeš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mewox Vloženo 22. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2012 Palivove čepadlo máš v prdeli měl jsem to samé vyměněno a vše ok hodně se to tu řešilo u 1.8T Rs. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Virczz Vloženo 13. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2013 Zdravim řeším cukání motoru v tahu, vyměnil jsem váhu vzduchu i palivové čerpadlo, cukání se rapidně zlepšílo, ale stále je cítit a stalo se mi, že ve 160km/h se vyplo turbo. VAG hlásí: 00575 - Tlak v sacím potrubí 11-10 - regul. hranice podkrocena - sporadicky Auto mám teprv pár dní a všiml jsem si, že někdo lepící páskou spravoval hadice od odvětrání klikovky. Nemůže to způsobovat tu netěsnost? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Balrog Vloženo 22. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2013 Dnes jsem jel na nákup, přidal jsem plyn (trochu jsem auto oroštoval) a rozsvítila se oranžová kontrolka motoru a auto přestalo táhnout a vydávalo divné zvuky. Z výfuku jdou divné zvuky, kolísavé. Zkoušel jsem vypnout, zapnout auto a nic i když jsem odpojil baterku. Stalo se mi to už párkrát, ale stačilo vypnout motor a nebo jednou odpojit baterku a bylo vše při starém, ale dnes ne. Nemá někdo stejný problém? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octadoom Vloženo 11. Únor 2014 Sdílet Vloženo 11. Únor 2014 jak ste dopadli ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.