froggy Vloženo 26. Únor 2015 Sdílet Vloženo 26. Únor 2015 a takto vypadá z vnitřní části VT čerpadlo.. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 26. Únor 2015 Sdílet Vloženo 26. Únor 2015 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mkaba Vloženo 27. Únor 2015 Sdílet Vloženo 27. Únor 2015 Auto mám doma z MB. Udělali diagnostiku motoru, mechanickou kontrolu a vyměnili odlučovač oleje. Prej je nějaký inovovaný. Vyměnili olej, provedli váhovou zkoušku a vše je OK. Tak nevím co si o tom mám myslet. Každopádně reklamaci uznali, takže teď jsem zvědavej jestli to bude mít nějaký výsledek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 27. Únor 2015 Sdílet Vloženo 27. Únor 2015 to se mně moc nezdá, že by za tím byl právě odlučovač, ale tak snad budeš mít štěstí a pokoj konečně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 27. Únor 2015 Sdílet Vloženo 27. Únor 2015 Nějak ho odbyt museli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 27. Únor 2015 Sdílet Vloženo 27. Únor 2015 Reklamáciu museli uznať, veď evidentne pribúdal "olej". A keď to uznali, tak už museli niečo aj vymeniť. :-)Moja predpoveď je, že palivo do oleja bude naďalej pribúdať, ale nie takým tempom ako doteraz a bude to vrámci tolerancie. Potom už príde oteplenie, takže aj prevádzková teplota motora stúpne, a celý problém tu budeme riešiť znovu až budúci zimu. Stavím na to liter oleja. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 27. Únor 2015 Sdílet Vloženo 27. Únor 2015 mkaba: úplně stejný průběh jako u mně do měsíce jim to povezeš zpět s olejem na max :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 27. Únor 2015 Sdílet Vloženo 27. Únor 2015 E1 a jaká je tolerance?V návodu se o tom nic nepíše a výrobci maziv připouští buď do 2-3 procent nebo nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 27. Únor 2015 Sdílet Vloženo 27. Únor 2015 Reklamáciu museli uznať, veď evidentne pribúdal "olej". A keď to uznali, tak už museli niečo aj vymeniť. :-) Moja predpoveď je, že palivo do oleja bude naďalej pribúdať, ale nie takým tempom ako doteraz a bude to vrámci tolerancie. Potom už príde oteplenie, takže aj prevádzková teplota motora stúpne, a celý problém tu budeme riešiť znovu až budúci zimu. Stavím na to liter oleja. nejspíš to tak bude, jen mám zkušenost, že přibývá i v létě.. mně dělali váhovou zkoušku, kdy byly jarní teploty 10-20 °C možná měnili i něco víc, jen se vším nepochlubili, já jim nevěřím ani nos mezi očíma, papír snese vše Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 27. Únor 2015 Sdílet Vloženo 27. Únor 2015 standavfr, tolerancia bola myslená ako nejaká tá nepresnosť pri meraní podľa mierky, tj. nejaké +/-2 mm na mierke oleja. Čiže nie evidentne vysoký nárast hladiny oleja ktorý by sa dal ukecať napr. inou teplotou oleja, jeho (ne)stenčením do vane, atď.Predpokladám, že ak by sa počas 10 tisíc km zvýšila hladina oleja iba o 2 mm, väčšina z nás by to vôbec neriešila. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mkaba Vloženo 27. Únor 2015 Sdílet Vloženo 27. Únor 2015 Jj, trochu očekávám podobný scénář jako Froggy. Ten odlučovač ve mě prostě vyvolává pocit, že nechtějí řešit příčinu, ale následky. No nechám se překvapit. Motor je zajímavě čistej, třeba vyměnili ještě něco, ale neřekli to. Záruku mám ještě 3 roky, takže jak bude problém, auto půjde znova do servisu. Teď už snad nemůžou cuknout. Určitě dám vědět jak se stav vyvíjí ;-) 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 27. Únor 2015 Sdílet Vloženo 27. Únor 2015 e1 ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mkaba Vloženo 27. Únor 2015 Sdílet Vloženo 27. Únor 2015 Vysvětlí mě prosím někdo jak ten odlučovač vůbec funguje a jak ovlivní či zamezí benzínu v oleji. Něco jsem četl v té dílenské příručce, ale tam není o benzínu ani slovo. A co vůbec vlastně mohli měnit, koukám že ten odlučovač je integrován a měnitelný je pouze ten kryt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kombicek Vloženo 27. Únor 2015 Sdílet Vloženo 27. Únor 2015 Zdravim. U mne ten odlucovac delali jako prvni vec a dozvedel jsem se , ze se navrtavaly diry, pak byl 3/4 roku klid nez jsem zjistil, ze prolina olej, po utesneni opet narust oleje ma merce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 27. Únor 2015 Sdílet Vloženo 27. Únor 2015 Odlučovač v příloze. fabia_odlučovač.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mkaba Vloženo 27. Únor 2015 Sdílet Vloženo 27. Únor 2015 Chápu tedy dobře, jak jsem už psal, že odlučovač může maximálně ovlivnit jak dostat benzín z oleje? A podle toho jak je konstruován tak může ovlivnit rychlost či objem oddělení benzínu od oleje či vypaření z oleje. Tzn. že když budu jezdit neustále krátké trasy a olej moc nezahřeju, tak ten inovovaný odlučovač by eventuálně mohl v něčem pomoci. Jinak doufám, že ta inovace není nějaká tajná díra jak píše Kombicek a nedrží hladinu tak, aby mě zavřeli hubu Omlouvám se za moje teorie, trochu se v tom motám, ale tak nějak mám rád když aspoň trochu znám logiku problému Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 27. Únor 2015 Sdílet Vloženo 27. Únor 2015 Chápeš to velice dobře,řeší následek a ne příčinu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 27. Únor 2015 Sdílet Vloženo 27. Únor 2015 Pomoct by to mohlo, i když zázraky bych si od toho nesliboval. Jedině že by ten původní nefungoval - nevětral vůbec. Ani toho, že motor - olej pořádně nezahřeješ bych se nebál. I když se nezahřeje celý objem náplně, zahřejí se některé díly motoru (písty) a na nich může destilace benzínu probíhat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mkaba Vloženo 27. Únor 2015 Sdílet Vloženo 27. Únor 2015 Dík...tak to jsem teda zvědavej jak tenhle pokus o něco zabere Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mkaba Vloženo 2. Březen 2015 Sdílet Vloženo 2. Březen 2015 Zatím je vše ok, ale mám najeto pouze 100km od předání a to toho ještě moc neuvidím. Subjektivně mám, ale pocit, že mám vyšší spotřebu na PP a auto se ráno rychleji zahřeje. Takže možná i nějaká změna softu o který nevím :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mkaba Vloženo 4. Březen 2015 Sdílet Vloženo 4. Březen 2015 (editace) Tak se můj dotaz ohledně benzínu v oleji dostal i do světa motorů. Ještě než jsem měl reklamaci vyřízenou, ptal jsem se všude možně na názor odborníků. Dotaz je jasný a odpověď je celkem taky logická a z principu pochopitelná, ale autor odpovědi nějak zapomněl na ten fakt, že do oleje teče 0,5l paliva po 500km. Mrzí mě, že je odpověď ve SM zkrácená přesně v místě, kde už to pro případné zájemce tohoto auta nevypadá růžově. Mailem jsem totiž dostal rozsáhlejší odpověď. Editováno: 4. Březen 2015, autor: mkaba 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 4. Březen 2015 Sdílet Vloženo 4. Březen 2015 (editace) a můžeš sem dát celou odpověd? Jinak Vaculík je fakt dobrej novinář. no to bude sranda, až všichni nakoupí na krátky trasy po městě TSI či turbo benzíny, to budou mít servisi hody ještě větší pak ještě po nějaké době i s turby prostě na krátké trasy turbo motor je sebevražda... ale hold když výrobce píše že je to ok Editováno: 4. Březen 2015, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mkaba Vloženo 4. Březen 2015 Sdílet Vloženo 4. Březen 2015 ....článek + pokračování: S rostoucím množstvím benzinu v oleji roste i tlak par této směsi a odpařování začíná při nižších teplotách. Pokud jste tak na základě váhové zkoušky dospěl k názoru, že po tisíci kilometrech již budete mít v oleji kilo benzinu navíc a po dvou tisících dvě kila, tak to naštěstí není pravda. Přírůstek se obvykle na nějaké hranici zastaví, u motorů 1.2 TSI se zatím zdá, že dřív, než se jeho vlastnosti zhorší kriticky. Ale samozřejmě nelze předjímat, v jaké kondici bude motor trápený naředěným olejem třeba po dalších 200 000 km. Výrobce o tomto problému u motorů TSI ví, ale nedokáže s tím nic dělat. Je to věc principu a zcela mimořádného provozního režimu, nikoliv třeba vadného dílu. My vám můžeme poradit v podstatě čtyři možnosti. 1) Upravit provozní režim auta tak, aby bylo méně studených startů. Například vícero krátkých jízd sloučit do jednoho dne, kdy motor mezi nimi nestihne zcela vychladnout. 2) Urychlit ohřev motoru. Třeba jízdou v záměrně zvýšených otáčkách (po městě při 50 km/h neřadit čtyřku, ale zůstat na trojce). Taktéž s topením po studeném startu je nutné zacházet úsporně, neboť čím víc topíme, tím déle se motor logicky zahřívá. Elektricky vyhřívané sedačky, jsou-li ve výbavě, můžete používat bez omezení. Dalšími účinnými opatřeními, byť finančně nákladnými, jsou vytápěná garáž či nezávislé teplovodní topení. Jejich prodejem a montáží se zabývá vícero firem na trhu, nejznámější je Webasto. 3) Zkrátit intervaly výměny oleje na polovinu. Lze předpokládat, že při takovém provozu v oleji kondenzuje i nemalé množství vody. Jeho výměnu proto doporučíme už po 7500 km. Není nutné dělat celou servisní prohlídku: Postačí jen výměna oleje za jakýkoliv plnící normu VW 502.00. 4) Vůz prodat a vyměnit za jiný s nepřímým vstřikem. Stále ještě je možné koupit Roomster v akční edici Trumf s motorem 1.4i 16V MPI/63 kW, který je sice méně dynamický a má vyšší spotřebu paliva, ale popsaným problémem netrpí. Jeho výroba však skončí v patnáctém kalendářním týdnu tohoto roku. 5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Harold Vloženo 4. Březen 2015 Sdílet Vloženo 4. Březen 2015 (editace) Přeji dobrý den, jsem dalším hrdým majitel vozu Rapid s výše popisovanými problémy. Reklamace podána při stavu tachometru 4800 km. Při váhové zkoušce zjištěny následující hodnoty: ujeto : 325km nárust hmotnosti náplně: 410g přepočteno: 1,5 l na 1000 km Ježděno při teplotách od 0 po 9 st.C, nejkratší ujetá vzdálenost 6,3 km. Ten článek je bezva, jen si nejsem jist, že trasy 6 - 20 km jsou "zcela mimořádný provozní režim" ... já bych řekl, že se jedná o zcela běžný režim u vozů této třídy . Editováno: 4. Březen 2015, autor: Harold 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 4. Březen 2015 Sdílet Vloženo 4. Březen 2015 .. je to vlastnost ocividne, pokud pan redaktor nekeca, tak skodovka muze menit a menit a menit, ale problem neopravi..Takze men olej po 8000km a sem tam auto protahni po dalnici, pripadne ho prodej a kup si jine s jinym motorem. Výrobce o tomto problému u motorů TSI ví, ale nedokáže s tím nic dělat. Je to věc principu a zcela mimořádného provozního režimu, nikoliv třeba vadného dílu HAROLD-a jak cela vec pokracuje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.