Přejít na obsah

Benzin v oleji 1.2 TSI


Doporučené příspěvky

..kdo mohl vedet ze budou takove problemy s TSi?? kdyz jsem poprve cetl o Tsi motorech tak jsem si fabiu s Tsi chtel okamzite koupit-mensi spotreba nez MPi, lepsi zatah, plny vykon od 1500ktacek.. nikdo netusil jak je to zprdele udelany motor.... dneska bych tento motor nechtel ani zadarmo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě jenom na té věci rozčiluje, že výrobce o problému ví a dělá z nás v servisech při reklamaci blbečky  :kol-46:  Určitě také ví jakej to má vliv na mazací schopnosti oleje a klidně nás nechá takhle likvidovat motory. Kdyby tam nateklo pár decek po celém olejovém intervalu, tak neceknu ani slovo, ale tady se bavíme o cca 0,5l benzínu na 500km...a že už nás s tímhle množstvím začíná pěkně přibejvat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

... naštěstí reklamace uznána ( alespoň nemusím platit 2x výměnu oleje ) ... nyní čekám až dorazí čerpadlo a bude výměna čerpadla plus olej. Ale co bude dál netuším.

 

Naštěstí mám díky škofinu prodlouženou záruku na 5 let.

 

Jsem zvědavý co se bude dít na trhu s ojetinami za pár let. V jakém stavu budou tato auta s nájezdem 100 000 - 150 000 km. :( Co si bude moci pořídit člověk, který nemá na nové.

Editováno: , autor: Harold
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj, dík jinak Vaculík asi píše pravdu a je vidět že se v tom orientuje dobře. a jasně ti napsal, kup si původní atmosféru s mpi, no má ovšem pravdu...

a teď si vemte, že to mpi nepůjde kupovat už vůbec, opravdu super pro lidi, kteří takto provozují auto :D

 

@jirko brno, ale prostě na tenhle typ provozování bych si fakt turbo motor nekoupil... turbo na to trpí taky totálně...

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nepověsí, ale nějak zvlášť jim to v prodejích neuškodí. Protože neinformovaných hejlů připravených naletět, se najde vždy spoustu. Nové tsi bude asi totéž v bleděmodrém, přesto je natěšených experimentátorů, co si to musí hned za tepla koupit, dost i tady na fóru.

Před 2 roky jsem 1.2 tsi rozmlouval 3 lidem, ale uspěl jsem jen u jednoho. Lidi jsou prostě povrchní a s radostí se spokojí s pozlátkem v podobě papírově nižší spotřeby a údajně lepšího zátahu. Stačí, když jim prodejce vemluví, že si kupují "nový, moderní a úsporný" motor, blablabla..., problémy s řetězy už jsou vyřešeny, blablabla..., a to by v tom byl čert, aby domů neodjelo tsi. Tu zastaralou a žravou atmosféru 1.4 16v, která přece vůbec nejede, by si koupil jenom blázen. A když už teď Škoda nic pro blázny nenabízí, budou se muset poohlížet jinde, třeba u Mazdy nebo Hyundaye.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já to "panu redaktorovi" zrovna moc nežeru. Vnitřní povrch spalovacího prostoru a dno pístu bude zahřáté nad teplotu kondenzace paliva po několika sekundách chodu motoru. Zkuste si šáhnout na výfukové potrubí mezi hlavou a turbem. Věřím tomu, že po 30 s od nastartování promzlého motoru na něm neudržíte ruku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je zajímavé, že soused TSI má, jezdí s ním každý den do práce 3+3 km, pak na nákup do města 4+4km, a žádný benzin mu nepřibývá v oleji. A to že 1,4 nejede, za tím si stojím, Já jsem bohužel ten blázen co si ji koupil, a dodnes z toho radost nemám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten Vaculík píše pěkné bludy. Měl jsem ho za solidního novináře - trochu i odborníka. Ale po tom blábolu, co z něj tentokrát vypadl, u mě pořádně klesnul. Nebo se tato závada vyskytuje opravdu u každého TSi (či EcoBoostu, GDi od Kie apod.) ??? Půl litru na 500 km je podle něj standard??? Tady si z nás asi někdo dělá fakt prdel. 

 

McMatej: Tak já to "panu redaktorovi" zrovna moc nežeru. Vnitřní povrch spalovacího prostoru a dno pístu bude zahřáté nad teplotu kondenzace paliva po několika sekundách chodu motoru. Zkuste si šáhnout na výfukové potrubí mezi hlavou a turbem. Věřím tomu, že po 30 s od nastartování promzlého motoru na něm neudržíte ruku.

 

Přesně tak, o nějaké kondenzaci nemůže být řeč. Pokud auto nebude jezdit 200m trasy. 

 

Ten motor je nehorázný paskvil. Jediné pozitivum - pěkně jede. Ale co až ho budete chtít za pár let prodat?? No moc peněz za něj nečekejte :) A vyššího věku se taky nedožije. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě by jen zajímalo, jak je možné, že se pronikání benzínu do oleje při tomto stylu provozování projevuje jen u některých kusů? U nás ve firmě máme 1.2 TSI různých ročníků a jsou provozovány jen takto = ve městě na krátké trasy (konkrétně třeba já jsem měl za minulý měsíc udělal cca 150 jízd o celkové délce cca 850 km a kolegové to mají obdobně) a nikdy nikdo s tímto problém neměl.  :kol-32:

Editováno: , autor: Pawouk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě by jen zajímalo, jak je možné, že se pronikání benzínu do oleje při tomto stylu provozování projevuje jen u některých kusů? U nás ve firmě máme 1.2 TSI různých ročníků a jsou provozovány jen takto = ve městě na krátké trasy (konkrétně třeba já jsem měl za minulý měsíc udělal cca 150 jízd o celkové délce cca 850 km a kolegové to mají obdobně) a nikdy nikdo s tímto problém neměl.  :kol-32:

nápodobne ...

Editováno: , autor: Pawouk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle mě taky pawouku trápí, ale vlastně udržuje pořád ve střehu, že můj problém není normální. Ve firmě taky máme dvě tsi a možná jezdí ještě kratší couračky než já a nic. Olej voní po oleji a hladina je u nich pořád stejná. Proto to nechci vzdát, i když mě hodně lidí od toho odrazuje. Jinak večer jsem jen tak měřil olej po 150km od předání a už je hladina zase vejš, takže se obávám, že odlučovač a návštěva v MB nezabrala. Počkám, ale až najedu víc ať mě v servisu netvrdí, že je to chybou v měření.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přece kdyby to bylo obecná vlastnost tohoto motoru, muselo by se to projevovat v daleko větší míře. Můj konkrétní motor tedy poněkud žere olej, ale olej nikdy nebyl cítit po benzínu, taktéž u kolegů (těm to tedy olej nežere). Já už říkám, že jsem na tom měl prakticky asi všechny závady, co se u tohoto motoru vyskytují, kromě benzínu v oleji.  :kol-32:

 

K článku ze SM - já ho četl už v pondělí, jedna věc mě tam zarazila - dá se z jeho poslední věty vyvodit, že olejová náplň zůstane "netknutá" ve svých vlastnostech po odpaření benzínu. Je to vůbec možné, aby benzín nějak chemicky nereagoval s olejem (lépe řečeno různými aditivy co v něm jsou) a nepozměnil jejich účinnost napořád?
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Reklamuj co nejdřív znovu, ať ho ještě stihneš vyměnit za Roomstra s 1.4kou.

To, co tvrdí p.Vaculík, je možná oficiálním názorem Škody (jistě tam má známých dost). Nejspíš ani tam neví, co problém opravdu způsobuje a proto ho neumí opravit.

Jestli o problému s olejem Škoda oficiálně ví, jak tvrdí Vaculík, myslím, že je dokážeš dotlačit k vrácení peněz.

Editováno: , autor: skoda-roomster
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vaculíkovo vyjádření mi zavání tím oficiálním ze škodovky,skoro bych řekl,že se jich zeptal,obalil to omáčkou a tobě přeposlal.Nebo je to jen bohapustá teorie,jako mazací kanál u htp.A s tím benzínem a jeho neškodností bych si tak jistý taky nebyl,už jen jeho vliv na silikonová a gumová těsnění nebude asi úplně nezanedbatelný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K bodu 2) co psal v odpovědi p. Vaculík ze SM: pokud by byl problém v příliš studeném motoru, pak by stačilo vybavit motor přídavným ohřevem chl. kapaliny jako mají diesely a do topení elektrickou přídavnou vložku. A dál zajímalo by mě, jak jsou na tom z pronikáním benzínu do oleje TSIčka, prodávaná ve Skandinávii.... Tam musí být motor studený pořád.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ve skandinávii je elektrický předehřev motoru naprosto běžný. I venku na parkovišti před fabrikou mají zásuvky do kterých to zapínají. Co jsem se tam ale rozhlížel, tak tam se zatím motorizace jako je 1.2TSI neujaly.

Dnes mi to nedalo a po třičtvrtě roce jsem kouknul na olej. Je ho tam po pěti tisících km pořád stejně. Auto jezdí většinou na vzdálenost 25km. K tomu nějaké krátké couračky po městě.

Editováno: , autor: atnarfus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...