pavlis48 Vloženo 2. Září 2012 Sdílet Vloženo 2. Září 2012 Dobrý den. Mám problém s Felicií , která nechce přestat škubat . Při startování bylo leckdy potřeba růžence,aby auto vůbec chytlo.Kolísavé otáčky při volnoběhu až na 500 ot./min. a cukání při jízdě byl můj každodenní chléba.Jednoho dne mi chcípla za jízdy a tak šlo auto do servisu ŠKODA. Mechanikům byly všechny poruchy sděleny a však výměna zapalovacího modulu nic nespravila. Auto startuje jako nikdy , ale cukání se pořád objevuje. Vyměněny byly: svíčky , paliv.filtr , zapalovací modul , víčko rozdělovače , olej.filtr a olej , klapka čistá . Poraďte prosím , omlouvám se , zda-li už bylo někde takové téma založeno ale nenašel sem daný typ vozu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 3. Září 2012 Sdílet Vloženo 3. Září 2012 Mohou to dělat zapalovací kabely. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavlis48 Vloženo 3. Září 2012 Autor Sdílet Vloženo 3. Září 2012 Děkuju za radu, zkusim si pučit na zkoušku a výsledek napíšu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavlis48 Vloženo 3. Září 2012 Autor Sdílet Vloženo 3. Září 2012 Tak kabely jsou nový, ale efekt žádnej už si nevim rady... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 3. Září 2012 Sdílet Vloženo 3. Září 2012 Předpokládám, že diagnostika nic neříká...Můžeš pokračovat např. čidlem teploty chladící kapaliny. Půjč si ho od někoho a vyzkoušej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AntraX0601 Vloženo 7. Září 2012 Sdílet Vloženo 7. Září 2012 Joo mám stejný problém a furt na to ne a ne přijíít... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Felicius Vloženo 8. Září 2012 Sdílet Vloženo 8. Září 2012 Zdarec, co to máš za motor? 1,3MPi anebo 1,3 BMM? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AntraX0601 Vloženo 12. Září 2012 Sdílet Vloženo 12. Září 2012 Čau, tak kolega co založil téma se neozývá, tak se ozvu já, mám stejný problém a mám motor 1.3 BMM za studena jede krásně ale po zahrati už ztrácí výkon, neprověřoval jsem lambda sondu, ale tuším, že chyba je v ní, že ochuzuje směs...jinak myslím, že je potřeba udělat i rozdělovač na stroboskopu, protože to jde hůř do otáček.. jinak mám už jedno téma založené ale problém že se dusí už je vyřešen, bylo špatné těsnění sací výfukové, tekla do sacího kanálku voda.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavlis48 Vloženo 12. Září 2012 Autor Sdílet Vloženo 12. Září 2012 Je to 1.3 BMM ...Jinak koukám že mám stejný příznaky jako AntraX0601.Výkon je děsnej ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarino2 Vloženo 28. Duben 2018 Sdílet Vloženo 28. Duben 2018 Auto mi začalo šklbať pri ustálenej rýchlosti.Štartovalo v pohode a pri plnom plyne ťahalo.Prečítal som forum vymenil palec,sviečky,veko rozdelovaču ,vn kable,vyskušal druhý snímačotáčok,vag com bez závad a nič sa nezmenilo .Na vrakovisku kúpene nové vstrekovanie BMM a auto stále trhalo.Po troch dňoch sa mi podarilo závadu odstraniť.Asi sa pridrel rozdelovač a pootočil sa v smere otáčania palca auto vlastním od 1998 a občas som ho aj primazal cez ten zapustený šróbik na boku.Posunul som ho asi 5°proti smeru hodinových ručičiek a motor ožil.Dúfam že niekomu moja rada pomôže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.