vikino1 Vloženo 11. Červen 2007 Sdílet Vloženo 11. Červen 2007 Žiadne pasty ani bandáže tam nedávaj .Po pár km to odpadne a je to škoda peňazí.Tiež som sa tak splašil a dal som tam pastu o chvílu to bolo preč a vyfuk je tak už 2 roky a je to v pohode.Je tam viac vrstiev a niečo to vydrží! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sinius Vloženo 11. Červen 2007 Sdílet Vloženo 11. Červen 2007 (editace) Hele už sem to tuřešil taky, měl sem obdobný problém, myslel sem si že to je střední díl jakej to dělalo rachot a tak a nakonec byl jen pletenec v řiti Editováno: 11. Červen 2007, autor: Sinius Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milos Vloženo 11. Červen 2007 Sdílet Vloženo 11. Červen 2007 Hele už sem to tuřešil taky, měl sem obdobný problém, myslel sem si že to je střední díl jakej to dělalo rachot a tak a nakonec byl jen pletenec v řiti No asi si to nechám přece jenom prokletnout v tom servisu, a na kolik tě ten pletenec vyšel pak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvin Vloženo 12. Červen 2007 Sdílet Vloženo 12. Červen 2007 výfuk je spotřební zboží a po pár letech a desetitících km je třeba vyměnit. Zajímalo by mě, odkud škodovka bere ty náhradní výfuky - že by od Bosalu ? nebo od Faurecie ? kdyby odcházely na autech jenom ty vejfuky - ale takhle drží, a holt odcházejí sedla ventilů, napínáky řetězů a motory žerou olej Není nad kvalitní vejfuk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milos Vloženo 14. Červen 2007 Sdílet Vloženo 14. Červen 2007 Tak jsem to ráno dal do servisu, že mi ten vejfuk prověřej...tvářil se na to nějak tak divně..... údajně ten vejfuk měnili 1.2 jkám jenom párkrát a prej to je ještě mladý že to musí vydržet a děravej vejfuk musí řvát pořádně.....no prostě soudruh z origo servisu, jsem zvědavej co mi odpoledne řeknou, ale tak na 90 procet mi to vrátěj s tím že je vše vlastně v pořádku (jak už to nečastějc dělávaj) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kláca Vloženo 14. Červen 2007 Sdílet Vloženo 14. Červen 2007 já vejfukl měnil taky po 3,5 roku, ze začátku to vypadalo jak ten tvůj, pak to foukalo i u středního dílu, a nakonec upadnul ten zadní čuráček... dal jsem neorigo-prostřední a zadní díl:cca 3000,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milos Vloženo 15. Červen 2007 Sdílet Vloženo 15. Červen 2007 já vejfukl měnil taky po 3,5 roku, ze začátku to vypadalo jak ten tvůj, pak to foukalo i u středního dílu, a nakonec upadnul ten zadní čuráček...dal jsem neorigo-prostřední a zadní díl:cca 3000,- Tak zatím to vypadá že to taky ještě nechám ukecali mě, je to takový trošku basovější, ale zatím to ještě nechám....než to upadne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bajerka Vloženo 16. Červen 2007 Sdílet Vloženo 16. Červen 2007 Zdravím. Nedávno jsem prodělal Emise s děravým výfukem a bylo mi řečeno, že je to potřeba vyměnit. Údajně pak chybně vyhodnocuje sonda na výfuku bohatost směsy a tím se zvyšuje spotřeba a ničí se katalyzátor. A také to nemusí emisema projít! Mám díru někde mezi předním a zadním dílem na trubce a auto má hlubší zvuk. Takže přemýšlím o novém origo výfuku. Aktuální cena na 1.4 je 4200,- (přední a zadní díl). Jo a vydržel tam necelých 6 let. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 16. Červen 2007 Sdílet Vloženo 16. Červen 2007 A nebo mě ještě napadlo jedno řešení http://autodoplnky.megapark.cz/autochemie-1/ostatni-4/, protože 4 tis za origo vejfuk se mi dát nechce, za tu cenu je sportovní v nerezu pomalu Teď jsem koupil nerez koncovej díl Remus za 4990Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milos Vloženo 17. Červen 2007 Sdílet Vloženo 17. Červen 2007 Přesně tak souhlasím, za cenu cca 4000 kč člověk koupí sportovní fejfuk v nerezu. Taky o tom začínám uvažovat, hlavně by mě zajímalo jestli jeho životnost je v tom případě alespon trošku delší než klasickýho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milos Vloženo 18. Červen 2007 Sdílet Vloženo 18. Červen 2007 Hele už sem to tuřešil taky, měl sem obdobný problém, myslel sem si že to je střední díl jakej to dělalo rachot a tak a nakonec byl jen pletenec v řiti A jak si vlastně poznal že je to ten pletenec, že to fouká tam? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pastelka Vloženo 22. Červen 2007 Sdílet Vloženo 22. Červen 2007 Ahoj přátelé. Mám dotaz zda výfuky Bosal je originál výrobce nebo druhovýroba .... Jinak mi odešel po 6 letech cca 60tis. km. Čus Tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
norton Vloženo 23. Červen 2007 Sdílet Vloženo 23. Červen 2007 Ahoj přátelé. Mám dotaz zda výfuky Bosal je originál výrobce nebo druhovýroba .... Jinak mi odešel po 6 letech cca 60tis. km. Čus Tom Originál vyrábí Faurecia Mnichovo Hradiště. Bosal Brandýs nad Labem je druhovýroba. Bosal jsem kdysi použil na Feldě a vydržel dva roky, takže kvalita nic moc... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milos Vloženo 19. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2007 Od pátku mám novej zadní a rovnou i střední díl výfuku od Bosala, ve Spei mi to udělali na počkání a za slušnou cenu. Jen si ted musím trošičku zvyknout na malinko odlišný zvuk neoriginálního výfuku. Nevím jestli je to běžný u Bosala na 1.2, ale usuzuju že to dělá větší zakřivení přímo tý koncový trubky co jde ze zadního tlumiči...ale občas když se tomu přišlápne tak kolem 3 tis ot. tak decentně píská Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 19. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2007 (editace) Miloš: Něco nebylo v pořádku. Nebývá zvykem, aby výfuk na Fabii tak rychle odešel. Já osobně bych nahradil originál zase originálem. Přikládám fotku zadního dílu výfuku z mého auta po pěti letech provozu. Editováno: 19. Červenec 2007, autor: pava Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milos Vloženo 19. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2007 pava: možná jsem si to způsobil sám.... byl jsem nucenej určitou dobu i v zimně tak rok ke hrozně krátkým jízdám. Nejspíš se asi uvnitř vysrážela voda a pak tam zůstala. Ale měli jsme to ve spei na heveru o pravdu ten zadní tlumič i když se do něj bouchlo tak prostě chrastil vevnitř....z venku byl ještě docela dobrej...ale vnitřek napwd. Byl jsem i v origo servisech, ale abych pravdu řek moc se jim do toho nechtělo na HTPčku měnit výfuk...když jich údajně dělali jen pár...., uvidíme co ten Bosal, zatím jsem spokojenej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milos Vloženo 22. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2007 Možná už jsem tak trochu paranoidní a hledám chyby kde nejsou, ale jaký máte zkušenosti pokud někdo máte neorigo vejfuk na fábce. Štve mě, že úplně ten konec výfuku v podstatě ta trubka co je zahnutá k zemi občas nejspíš proudem vzduch z výfuku a proudem vzduchu z okolí trošičku píská...prostě píštala, přece jen to víc směrovaný do země než originál? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 22. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2007 Sice nemam foto jako pava, ale po 45 tis. km je muj zadni dil vyfuku bez prehaneni jen spinavej. Ani stopa po rzi, auto projelo 2 zimy. Navic na originalni vyfuk (koupeny jako nahradni dil) je ted 4 roky zaruka. Milos: No o tom to bohuzel je - zadna druhovyroba neudela vyfuk jako original (pokud to neni stejny vyrobce). Staci male odlisnosti v konstrukci, zakriveni nebo prumer trubek a rozdilnej zvuk nebo piskani je na svete. Vyfuk (ac se to nemusi zdat) je hodne slozita vec a odlisnostmi muze dochazet k ruznym projevum. Pokud je to jen zvuk, bud rad, ono muze dojit i treba na spotrebu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milos Vloženo 22. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2007 Maverick: Spotřeba je naštěstí v pohodě, stejná jako před tím, možná i trošičku lepší než s tím poškozeným zadním kusem. S tím pískáním se ještě pokusím tenhle týden stavit ve Spei kde mi to montovali, přišli mi docela solidní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonny Vloženo 22. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2007 Maverick: Spotřeba je naštěstí v pohodě, stejná jako před tím, možná i trošičku lepší než s tím poškozeným zadním kusem. S tím pískáním se ještě pokusím tenhle týden stavit ve Spei kde mi to montovali, přišli mi docela solidní. Nevím jak kvalitní je bosal na fabce ale na feldě mel výfuk od bosalu poloviční váhu než original a bylo to pak znát kolem 3-4tis otáček kdy se více ozíval.V autě pak bylo více slyšet výfuk.Hlavně po 2 letech byl kaput.Jsou to ale asi 4 roky tak snad už se celkově zlepšili Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kutil_Tim Vloženo 22. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2007 jj je to tak jak pisou nekteri vyfuky u fabii se meni jen vyjmecne, ja mam 2002 a najete 140tis a vyfuk zatim ma jen jednu vrstvu prorezlou, a to ho nesetrim ze nekteri na zimu zaviriraji auto do vyhrate garaze, stoji pekne venku a jezdi porad i male trasy, a nekde tady i psali kluci ze vydrzi minimalne 6 let, proto kdyz uz by se musel menit ani neuvazuju a kupuju original, to je snad jedina kvalitni vec na aute Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milos Vloženo 22. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2007 Maverick: Spotřeba je naštěstí v pohodě, stejná jako před tím, možná i trošičku lepší než s tím poškozeným zadním kusem. S tím pískáním se ještě pokusím tenhle týden stavit ve Spei kde mi to montovali, přišli mi docela solidní. Nevím jak kvalitní je bosal na fabce ale na feldě mel výfuk od bosalu poloviční váhu než original a bylo to pak znát kolem 3-4tis otáček kdy se více ozíval.V autě pak bylo více slyšet výfuk.Hlavně po 2 letech byl kaput.Jsou to ale asi 4 roky tak snad už se celkově zlepšili Je to jak říkáš....píská to občas...když se tomu naloží tak okolo 3 tis. ot. , ale tak na dvojku na trojku, jinak né. možná to bude opravdu asi nějaký proudění vzduchu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milos Vloženo 24. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2007 Moje 1.2jka čtyři roky stará, v provozu v zimně i v létě, bohužel i hodně krátké vzdálenosti, odešli přepážky v zadním tlumiči, byl jsem jak WRCčko, přitom z venku byl vejfuk v pohodě. Tak ve Spei při výměně jsem tam dal i ten střední díl protože byl docela chycenej. Jinak pro srovnání...další auto doma 1.4 44kw, více jak šest let stará výfuk naprosto bez závad a drží. Holt asi je to kus od kusu...s výfukem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karel.lpg Vloženo 25. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2007 Na to je taková "finta", vem 2mm vrták a do každého dílu vyvrtej v zadní části dírku, hlas se nezmění a po nastartování to krásně vyplivuje vodu co se vytváří v potrubí, poradil mi to kdysi jeden starý mechanik a na octavii po 8 letech je výfuk pořád v pohodě... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maca Vloženo 25. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2007 Já mam asi pech ,mě zadní díl odešel po 3,5 letech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.