Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím.

Jsem automobilový analfabet a mám problém. V současné době se se svojí feldou nacházím v Anglii a závada spočívá v tom, že když nastartuji motor za studena, tak motor krástě naskočí a běží, po několika stech metrech začne cukat a přestává reagovat na sešlapávání plynu. Když chci motor nahodit po cca 15 sec. opět naskočí, ale motor škube a rozjet se bylo jen možné na nouzové zaparkování stylem vyturovat motor a ujet třicet metrů. Hned jak jsem trochu sundal nohu z plynu, tak zdechnul. Asi to bude mít spojitost s věcí, kterou jsem pozoroval už tři měsíce zpět. Motor při sešlápnutí plynu občas cukal a nechtěl se více rozjet, hlavně když jsem plyn sešlápl v plném rozsahu. Tato závada přetrvávála až do dnešního velkého problému. Četl jsem zde něco o té škrtící klapce, ale potřeboval bych potvrdit diagnózu. Jinak jsme celkem manuálně zručný, tak když mi napíšete co a jak, tak si to z mechanické stránky pravděpodobně dokáži opravit. Moc díky za rady. Jinak moje felda je r.v.1994 a objem 1.3

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Závada byla v rozdělovači. Vypadl tam takový malý kousek, vypadající jako pojistka. Všem díky.

....ja napr. nemám rozdelovač na 97 r.v. a pri zošlapnutí plynu od spodu ako keby vynechával ....neviem čo si mam o tom mysleť
Vloženo

to mohou být i svíčky, že budou v nízkých točkách špatně pálit ... ještě když jsem měl Feldu na LPG tak to byl neklamný důkaz o tom že svíce toho mají dost, když jsem na LPG chtěl akcelerovat z nízkých otáček, tak vynechávalo zapalování a auto škubalo. Nemusel jsem se ani dívat kolik mají najeto, vždy jsem věděl že už to bude blízko 20t km

Vloženo (editace)

lenže sviečky som vymenil a robí to stále ....teraz začalo robiť žena voľnobehu ...ide akoby zdochnúť potom mu sám prídá a ide ďalej a takto to robí zhruba cca každú pol min.

Editováno: , autor: Malta
citace předchozího příspěvku
Vloženo

tak pokud jsou tam svíce co mají být, tak pak se podívat na těsnění pod sáním, popř.pod svody, zkrátka hledat a eliminovat další možné příčiny

  • o 5 měsíců později...
Vloženo

Zdravim,včera jsem vyměnil těsnění pod hlavou na svojí felicii1.3 MPI r.v.2000,po namontování hlavy zpět jsem jí nastartoval motor běžel v pohodě,večer jsem odjížděl pryč a po par stech metrech motor začal škubat nedržel otáčky a nereagoval na sešlápnutí plynu nevíte někdo co by stím mohlo být.Předem Děkuji.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...