Přejít na obsah

Pazvuky, drnčení v interiéru


michal9

Doporučené příspěvky

Je škoda, že škoda nebyla trošku preciznější.. Kamarád má Audi A4 o pár let starší než má octule a tam, když zavřete dveře ozve se jen cvaknutí zámku a je klid. U mě? zavřu dveře, vše se zatřese a ještě dalších deset vteřin vše docvakává. A to nemluvím o jízdě přes nerovnosti. Odhalíte jeden důvod cvakání a tím, že ho opravíte vám začne cvakat díl, který jste sundávali. Je to začarovaný kruh a můžu říct, že mě to taky pěkně štve!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je škoda, že škoda nebyla trošku preciznější.. Kamarád má Audi A4 o pár let starší než má octule a tam, když zavřete dveře ozve se jen cvaknutí zámku a je klid. U mě? zavřu dveře, vše se zatřese a ještě dalších deset vteřin vše docvakává. A to nemluvím o jízdě přes nerovnosti. Odhalíte jeden důvod cvakání a tím, že ho opravíte vám začne cvakat díl, který jste sundávali. Je to začarovaný kruh a můžu říct, že mě to taky pěkně štve!!

Kup si A4 a máš klid :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Budu ted vytlumovat přední dveře vibraflexem,nevíte někdo jestli se vyplatí dát vibraflex i na podběhy zevnitř,do kufru,případně podlepit některé části miralonem tak aby se docílilo nižší hlučnosti od kol,motoru apod.? Koupil bych pár platů vibraflexu navíc,ale nevím jestli krom těch předních dveří má smysl dávat i vybraflex i jinam do auta a případně na jaká nejvíce "hluk propouštěcí" místa to dát..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Petr158: Asi Tě moc nepotěším, ale vibraflexem jsem tlumíil dveře před měsícem. Práce to byla suprová - pracuje se s tím velice příjemě, akorát ruce odřené. Na jedny dveře jsem vylepil jednu krabičku těch menších (rozměr nevím ale cca 50x40) - fakt jsem se snažil být precizní a rval to na každý milimetr i když mi všichni říkali, že to není potřeba. Hlavní je dobře odmastit!!!

A teď to hlavní: výsledek. Subjektivně jsem nepoznal rozdíl, co se hlučnosti týká. I když po tom co jsem všude četl jak to je na první poslech slyšet a samé superlativa jsem čekal možná moc.

Každopádně jsem poznal rozdíl ve zvuku repro (sice jsem taky ty originály vyměnil), ale tu hutnost zvuku nedocílíš reprákem, ale dobře vytlumenou ozvučnicí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Jiřina5:Koukal jsem na tvoje stránky s autem a to vytlumení vypadá docela na piplačku,to se tlumí i ten vnější plech co je za oknem? Hledal jsem nějaké fotky kdo už to dělal,našel jsem nšco na stránkách skodaoctavia.cz ale boužel tam to není vidět celé,jen vytlumená vnitřní strana k tapecům. Pořídil jsem k tomu i podložky pod repro tak snad to bude stačit,vibraflexu jsem koupil víc tak co zbude ze dveří tak dám třeba na podběhy a do kufru..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, pokud chceš aby to bylo opravdu dobře uděláno musíš polepit co největší plouchu. To znamená když sundáš tapec, tak hlavně dobře odmastit a polepit vnitřní stranu vějšího plechu dveří - za zámkem a podsunout pod kulatinovou výstuhou dveří. Ten vnitřní plech, na kterém je přišroubována stahovačka a repro atd. mi bylo porazeno polepit z vnitřní i z vnější strany, ovšem, když jsem si rozpočítal materiál, došlo mi, že mi to nemůže vyjít, ani kdybych se zbláznil - fakt se to nezdá, ale spotřeba je obrovská!!! Takže já ten vnitřní plech polepil jen z vnitřní strany (takže mám polebeno jakoby plochu za sklem i před sklem) a z vnější (pod tapec) vrátil zpět tu šedou penovku, co tam byla origo.

S tím vibraflexem se pracuje super, doporučuju stříhat ho na menší kousky a lepit tak 1cm přes sebe - velké pláty se ti budou špatně prostrkávat přes malé otvory dveří. Ke všemu menší části lépe přitlačíš než velké. Prý není nutné za každou cenu polepit 100% dveří, takže když se někam nedostaneš asi to nebude problém.

Teď v zimě Ti ale práci moc nedoporučuju. Pokud teda nemáš super vyhřátou garáž.

Víc fotek než mám u sebe nemám, takže Ti víc nepomohu, jestli to budeš dělat, foť pro ostatní víc než já. :palec2:

Co nejméně odřené ruce přeje Jiřík ;)

Editováno: , autor: jirina5
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 5 měsíců později...

Ahoj Leroy,

díky moc za radu...měl :) jsem stejný problém při shodných otáčkách,Tvoje reakce mě inspirovala a zjistil jsem, že sestava chladičů (voda, vzduch, klima) je poměrně volně uložena=> mohou zde vznikat vibrace. Mepoužil jsem papír, jako Tvůj mechanik, ale sestavu chladičů jsem za držák chladiče (kondenzátoru) klimatizace připevní obyčejnýmy plastovými páskami k chladičové stěně...a vibrace se výrazně omezili :)

post-58276-0-51968800-1306430317_thumb.j

Nazdar Ludia.

Som vlastníkom Octavie II 1,9 TDI 77 KW takyto isty problem som mal aj ja a nevedel som si pomoct. Prisiel jeden mecanik na to, že ked otvoriš kapotu a klakneš pred auto je tam miesto, kde sa spaja chladič a predný ram. Miesto kde je vidiet chladič v rohoch mi dal do vnutra zlozený papier a na podiv to prestalo. Mne to robilo pri 1200 - 1400 otackach.

skus a daj vediet pekny vecer

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Zdar chlapi,

prosím vás o radu. Při rozjedu mě drnčí střed palubovky. Dělá to jen v nízkých otáčkách a při rozjezdu. Nevím čím by to mohlo být a docela mě to štve. Jestli máte někdo podobné zkušenosti jak drnčení z palubovky odstanit, tak prosím poraďte, nebo mě ten zvuk zabije :( Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar chlapi,

prosím vás o radu. Při rozjedu mě drnčí střed palubovky. Dělá to jen v nízkých otáčkách a při rozjezdu. Nevím čím by to mohlo být a docela mě to štve. Jestli máte někdo podobné zkušenosti jak drnčení z palubovky odstanit, tak prosím poraďte, nebo mě ten zvuk zabije :( Díky

Těžko takhle říct, ale myslím, že se rozebírání nevyhneš. Podívej se sem, tady najdeš návody, jak se co rozebírá včetně nákresů:

http://www.skodaforum.sk/filebase.php?c=33

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 11 měsíců později...

Ahoj, ahoj,

Našla by se dobrá duše, někdo kdo by mi pomohl odstranit pazvuky v interiéru O1?

Jezdil jsem v autech po totální nehodě, v autech starších než sem já, v autech podřadnech značek, ale takový peklo jako je škodovka, to sem ještě nazažil.

V tom autě vrže, skřípe, vibruje a pazvučí snad úplně všechno. V autě jezdím sám a tak můžu jen poslouchat, nemůžu si šáhnout, abych přesně věděl co to je.

Momentálně mě nejvíc trápí pazvuky od B sloupků - gumy kolem dveří jsem ošetřil - změna žádná. Kotvy zámků zkusil štělovat - změna žádná. Panty jsem prostříkl mazivem - taky nepomohlo.

Jestli máte někdo stejný problém, poradte mi, co mám kde odšroubovat a co s tim pak dělat, nebo alespon, jak zdroj zvuku najít. Slyším všechno, ale nic se mi nedaří najít.

Jsem ze Žamberka. A sorry za nový téma.

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkontroluj si panty dveří, dokážou dělat takové pazvuky, že nevíš od kud to vlastně jde. To někdy člověk neví, jestli nemá ve dveřích někde něco povolené. Dávají se buď nové-jsou ale dosti drahé. A nebo se přepouzdřují.

To je jeden z tipů a častá vada.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapy u mne to vrzalo také. Ale mám ted celkem klid. Nejdříve jsem vyndal schránku spolujezdce - na okraje jsem nálepil tenké těsnění na okna a vrátil zpět a utahl. Pak jak jsou vzadu sloupky, tak ten plast jsem sundal a zevnitř nálepil kousky plátu co se tlumí kvůli muzice a na to ještě ANS molitan. To same s tím plastem co je na krajích za sedačkama, pak s plastem co je vzadu na stropě. ANS molitan jsem pak nálepil na plasty co jsou jakoby na prahách zevnitr. A také ANS jsem nálepil na plast výka kufru. Pak mne vrzalo zapínání pasu u spolujezdce jak se to lehce dře o plast sedačky tak jsem tam nálepil kousek molitanu, pak mne lehce Vrzal plast co kryje u řidiče pojistky - tak ty plastové zobáčky jsem jednou omotal černou elektro páskou. A jako naposled jsem vyměnil u loketky ten plastový přední cudlik.

Jinak samozřejmně jsem dotáhl a Namazal všechny zámky a panty. A kupodivu mne vzadu za spolujezdcem drnčel ten černý kovový rám s trojůhelníkovym oknem - byl povolený ten šroub co je zboku dveří.

Editováno: , autor: M.i.r.a.s._
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi, díky za odpovědi. Na molitanování plastů se taky chystám. Dál chci taky odizolovat stropnici kobercem.

Ty panty mě taky napadly, ale to bude chtít minimálně sundat dveře a do pantů nablít vazelínu.(Jinak pazvuk se objevil až po přitažení dveří ke kastli).

Ale fakt nechápu, jak takový auto může mít tak odfláknutej interiér.

Na audio se taky chystám, ale pořád si nějak nemůžu vybrat. Kdybyste měl někdo zkušenost jaké repro pro ROCK a PUNK, budu rád za radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ono to není žádne noblesní auto....Ale auto pro dav....

To že nás je 20 % koho štve vrzání nebo lupání nemění nic na tom že 80% to je šumák :kol-28:

A pro těch 80 % to je dělaný.

Když budeš chtít něco lepšího tak musíš připlatit,nebo změnit značku.

Takovej Logan se klepal už když byl novej :kol-28:

Ono i 10letá fábka takhle loupe a vrže...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ale precejenom to byla vlajková loď, a model na kterým shade vybudovala jméno. Nový to auto stalo přes 600 tisic a takovej výsledek... Logan za 150t si to zaslouží.

dneska ráno jsem vyjel a teploměr ukazoval -3C, při jízdě začalo praskat jakoby kolem předního okna a měl jsem pocit jako kdyz to okno za chvíli rupne celý. A tady fakt nevím co s tím...

406 jsem prodal částečně kvůli neresitelnemu pazvuku a toto je 1000x horší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak nevím. Je fakt, že po dvou letech si člověk jakoby zvykne a přestane spoustu věcí vnímat.

Tak jsem se po přečtení Tvého úvodního příspěvku trochu zaměřil na poslouchání v mém autě. Vypnul rádio a jezdím a poslouchám.

Buď jsem hluchý, ale nezlob se na mně, to co popisuješ se u mně neděje ani v nejmenším.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V pořádku, nemluvím o celé serii, ale pouze o několika konkrétních kusech. Asi máš prostě štěstí. Já mam rv.2001, u novějších aut se toto projevovat nemusí nebo to má ještě svůj čas.

Mě prostě jen vadí to, že se octavia tváří 100% germany a vše super turbo nejvíc a na druhou stranu se pomlovaji francouzi, dle moji zkušenosti je pravda úplně opačná.

Ale resme pazvuky, ne politiku...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono já když měl 15 kola a sérii podvozek tak jsem měl taky klid.

Na sníženém a 18 kolech je to trošku horší a proto to nemůžu tolik řešit.

Ale pazvuky mi to dělá jen při projetí nerovnosti.

A jelikož tu u nás máme silnice celkem good ,tak těch pazvuků je pomálu.

Ono stačí se do těch dílů jen opřít a pokud na nějakém místě zavržou ,tak tam stříknout třeba něco mastného.

Mě takhle hrozně skřípou tapecy...Jak jsem je X krát sundával tak už se ozejvaj. Stačí je ale prostříkat a je klid.

A furt se tu bavíme o 11 let starých autech...

Taky mám 2001. A podlě mě když to bylo nové tak to až takovej kravál nedělalo.

Ono stačí nějaký díl prvně rozebrat a pak smontovat a už to nebude nikdy jako dřív.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...