Přejít na obsah

Čekání na Rapida - koupě nového vozu


manfroto

Doporučené příspěvky

si piš, o těch sra.kách toho vím docela dost. jednak soused měl megana dva roky než se rozpadl a švagr pracuje ve franc. firmě, kde roky měli flotilu právě renaultů a neustále se jim to sralo a pořád kupovali nový a prodávali za zlomek ceny ty starý krámy a ejhle, prostě už jim docvaklo, že to tak nejde pořád a ona francouzská firma přešla na škodovky :-) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím,

 

k tomuto tématu se taky rád vyjádřím. Před dvěma dny jsem se stal majitelem nového Rapida, první dojmy jsou velmi pozitivní, motor super, interier mi prozatím vyhovuje a především se mi to auto opravdu líbí.

Druhým rodinným autem u nás je Renault megane kombi, máme ho již 3 roky (kupovali jsme ho jako ojeté s 57 tis. km) za celé tři roky jsem do něho museli investovat pouze 3 tis. kč a to za dvě nové cívky. veškeré ostatní náklady byly naprosto standartní (výměna oleje, brzdových destiček apod.)

I s tímto autem jsme naprosto spokojeni a alespoň v našem případě se jedná o velmi spolehlivý vůz.

Samozřejmě že nastavení podvozku, interier a další věci jsou "prostě jiné" než u škodovky, ale až budeme kupovat nové druhé auto, klidně bych nový renault megane kombi koupil (bude se jednat o auto manželky, takže bude záleže na ní), ale rozhodně k této značce žádných výrazných připomínek nemám.

 

Dle mého názoru, opravdu záleží na vkusu každého jednotlivce, co mu vyhovuje a co od auta očekává.

Pro mě to byl jednoznačně Rapid, další auto pro moji ženu bude možná Megane.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

měl jsem R19 a byl výbornej, to je ale minulost. no a z doslechu to nikdo nechválí, ale jsem neuváděl, protože soused a švagr, to je jako kdybych to auto měl já sám, 100% ověřená informace. ještě dodám, že v té flotile měli všechno od thalie až po ten velsatis. i nákladní auta od renaultu, tam ale přešli na merceds a volvo :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja rencka mel pred rapidem, takze srovnani z vlastni zkusenosti... no tak treba klima - jakmile zapnu v rapidu nijak se neprojevi na cemkoliv [ mimo spotrebu ], ale v renckovi okamzity pokles vykonu motoru [ nepocita se se spotrebici v nastaveni RJ ], okamzite zvyseni hluku od zpnuteho ventilatoru chladice v horkem pocasi. Brzdove kotouce hotove cca po 45 000 km a vymeneny drive nez brzdove oblozeni. po kazem zasahu dvermi vedle stojiciho auta na prakovisti byla ve dverich temer dira skrz. Dale ten motor - ve stejne rychlosti pri stejnem rychlostnim stupni toci rencek vice otcek a zere jak zjednany...a to jde o silnejsi motor [ uz tedy pekne letita technika ]. ten 6ti kvalt je sice pekny, ale pri 130km/h toci skoro stejne otacek jako Rapid 1,2 5ti kvalt. Komfort podvozku je sice vyssi, ale taky mene stabilni. Jo a nektere megany [ Generation ] se montovaly v Turecku, dnes uz verze generation neexistuje takze predpokladam ze se tam montuji vsechny... Samozrejme mel rencek i nejake vyhody jako treba levnejsi ND a servis, ale obecne byl proste horsi takze jsem v tom servisu byl relativne casto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já bych zase design aut tolik nehodnotil, to je otázka vkusu a je dobře, že tomu tak je. spíš ta technika a kvalita materiálů a zpracování. může být i rencek fajn auto a jezdit bezproblémově, ale ošoupanej volant, madla, řadička, to jsou prostě detaily co tvoří celek, prostě německá kvalitka je nr.1

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zajimavy je, ze z lidi, co meli renaulty si je uz podruhe nikdo nikdy nekoupil.. teda vetsina, pravda, par se ich jeste pak naslo.. ale co vim, tak treba objednavat nahradni dily byl horor a muselo se to kupovat pomoci vinka, specialne brzdove kotouce atd.. kamos ma treba vadny potenciometr ci co na plynu, kdyz da plnej, padne auto do nouzaku, mujsi pridavat pomalu a s citem, oprava tusim 4t za novy, to same drzaky na bocni skla, cely mechanismus pouze novy s cenou 2000 tusim, na vrakaci nesehnatelny atd.. co tak sbiram informace, tak i stara 120tka na tom byla lip nez cely renoolt.. jedinej, kdo ma renaulty rad jsou opravari, prej maj porad co delat..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to je zase asi moc, jak rikam ja ho mel, ale horor to zase nebyl, spis celkove spatny dojem po 2 - 3 letech. ale znovu uz nehcci. Tehdy byl mnohem levnejsi nez srovnatelne auto koncernu VW, ale dnes uz jsou ceny diky treba rapidu stejne. Hodne lidi tady kritizuje cenovou politiku Rapidu, ale ja jsem moc rad ze takove auto udelali a ze je levne - snad nebude levnejsi protoze tim se samozrejme i kvalita priblizi francouzum a korejcum. Ta cena je hodne konkurenceschopna za takove auto. A mekcene plsaty a jine reci o straslivem setreni ? No me treba se interier Rapidu libi mnohem vic nez treba megane. Nemekcene plasty na pohled mnohem lepsi nez mekcene ale skarede. Chybejici lista kolem sedadel ? - prisel jsem na to ze se to misto da vysat, coz se mi nikdy jeste nepodarilo a to tam toho bordelu bylo asi nejvic.Sslicovani a navaznost jednotlicych casti interieru i karoserie ? - no tady snad ani nema cenu se rozepisovat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

renault OT:

já měl clio druhý generace...byl to hrozněj plasťák vevnitř ale tenkrát mi to stačilo...za celý tři roky byla jediná závada a to prasklý těsnění pod hlavou (150tis km tachometrových)...jinak pohodicka jezdilo to perfektne (1.4 8V 55kw). Megane bych si klidně koupil, hodně se mi líbí...fluence uz tolik ne...ohledně spolehlivosti nejhůř na tom byly a jsou laguny...halvně ta předchopzí generace to byl hukot servisu :(

 

pusher: závist

Editováno: , autor: rogerer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já bych zase design aut tolik nehodnotil, to je otázka vkusu a je dobře, že tomu tak je. spíš ta technika a kvalita materiálů a zpracování. může být i rencek fajn auto a jezdit bezproblémově, ale ošoupanej volant, madla, řadička, to jsou prostě detaily co tvoří celek, prostě německá kvalitka je nr.1

 

Nemecka kvalita pokud nepocitam Porsche skutecne neni nr.1 a v podstate ani nikdy nebyla. Nevim odkud jsi na to prisel. Na zebriccich spolehlivosti jsou nemci v prumeru, Skodovka spise v podprumeru a v top 10 je obvykle Porsche a kupa japoncu. A to je jeste treba dodat ze vetsinu tech zebricku tvori Nemci. :)

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mě pořád steší to tsi,přecejenom atmosféra je osvědčená...

Tak to je vidět,že o tomto motoru nic nevíš. I když je to atmosféra,tak Renaultí 1.6 16V 81 kW má mnohaleté a jak to vypadá,stále neřešené problémy s rachocením a následnou výměnou přesuvníku vačky... Lze lehce dohledat na jejich forech.

Kolegové,to by myslím o Renaultech stačilo a nadále se budeme věnovat RAPIDu.

Kdo chce pokračovat o Renaultu,má možnost zde: http://forum.skodahome.cz/topic/123905-rapid-vs-konkurenti-c-elys%C3%A9ep-301r-fluencef-linea-atd/

 

Editováno: , autor: Pawouk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já bych zase design aut tolik nehodnotil, to je otázka vkusu a je dobře, že tomu tak je. spíš ta technika a kvalita materiálů a zpracování. může být i rencek fajn auto a jezdit bezproblémově, ale ošoupanej volant, madla, řadička, to jsou prostě detaily co tvoří celek, prostě německá kvalitka je nr.1

 

Nemecka kvalita pokud nepocitam Porsche skutecne neni nr.1 a v podstate ani nikdy nebyla. Nevim odkud jsi na to prisel. Na zebriccich spolehlivosti jsou nemci v prumeru, Skodovka spise v podprumeru a v top 10 je obvykle Porsche a kupa japoncu. A to je jeste treba dodat ze vetsinu tech zebricku tvori Nemci. :)

Nemas pravdu. Podla adacu je skoda na 4. mieste

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

manfroto: mam pocit, ze nekdo z tech, co do toho relativne vidi psal, ze plasty sedacek nebudou

A nove motory bych jako vyhodu az tak nevidel. Predpokladam ze ty soucasne uz jsou po sedmnacti hotfixech snad uz jakz takz vychytane, o novych se toho zatim moc nevi

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Do Rapidu se až do změny emisní normy budou montovat motory 1.2 TSI EA111, tedy původní verze. V nových motorech by výhoda rozhodně byla, ale jedinou novou motorizací bude 1.6 TDI 66 kW (nevím, jestli i s manuální převodovkou, ale každopádně s DSG).

Zakrytování pojezdů nebude. Zatím jsem pochytil vylepšení jako dekor palubní desky nebo měkčené plasty, klasický ovladač všech el. oken od řidiče se již montuje od 22KT. Bude také možnost pro Rapida objednat xenonové přední světlomety.

Pořád dokola, stačí sledovat jiné diskuse, které se zabývají rapidem a tyhle informace tam najedete a není potřeba spekulovat.

 

Dekor bude ve tvaru, který se objevil již v Rapidu Sport (pochopitelně ne červený).

 

Skoda-Rapid-Interior-17064.jpg

 

P.S. Omlouvám se těm, kteří čtou tyto informace již poněkolikáté, obrázky viděli a celkově jim přijde můj příspěvek zbytečný. Jen jsem chtěl pro jednoho člena fóra alespoň trochu shrnout, co patří k plánovaným vylepšením Škody Rapid.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...