Přejít na obsah

Čekání na Rapida - koupě nového vozu


manfroto

Doporučené příspěvky

U mě konkrétně, ať mi dali slev kolik chtěli, tak mi to úrok na úvěru vždycky dorovnal přesně na katalogovou cenu za hotové. Na jednu stranu hezký, že člověk tim úvěrem vlastně nepřeplatí, ale ty slevy jsou v tu chvíli jen lákadlo.

 

Jinak k předváděcímu vozu. V životě bych to nekoupil. To auto tam bude nějakou dobu jezdit, vyzkouší si ho 50 řidičů, co asi tak každý z nich udělá? Jede s tim jak prase. Příklad ode mě, sedli jsme si s prodejcem do Octávky III RS. Říkal mi, ať to prohřeju klidnou jízdou než na to šlápnem. Jezdili jsme dokola tak 3 km, a když se ručička na teplotě vody dostala na nějakých 80°C, řekl mi ať na to dupnu a zkusim co to umí. To, že olej má 30°C už nikoho nezajímalo. Když to takhle projede 8x za den, tak bych to auto faaaakt nechtěl :D Bylo to navíc v lednu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No toho se taky bojím, klidně bych vzal mírně ojeté po prvním majiteli, to pak budu mít za stejnou cenu výrazně horší výbavu. Ta 30k sleva opravdu pokryje akorát to navýšení, ale zase budu mít auto přesně podle představ, výbavě a barvě. Teoreticky s tim bude jezdit nejaka holcina do práce a tu a tam to s někým projede. Standardně to po půl roce předají s několika tisíci kilometry.

Je pravda, že to bude ta 81kW, kterou tam na ukázku žádnou nemají, takže by to byl jediný rapid s tímto motorem a to je lakadlo, dnes jsem tam sám byl a chtěl si to projet. :-(

Odesláno z mého LG-D802 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jdi rovnou do bazaru a nebo to kup u dýlera jako referenční tříletej vůz ne? Přijde mi jako pěkná hovadina nechat si vyrobit auto a na půl roku ho dát někomu jinýmu, přijdeš o ten nejlepší půlrok, jakej s tím autem zažiješ. První vyjetí z prodejny, první kilometry, kdy je podvozek novej a stoprocentní, vůni novoty... 

 

Nehledě na to, že jak si to zajedeš, takový to máš. Takhle to svěříš někomu jinýmu, komu to bude úplně jedno.

Editováno: , autor: speKtis
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě ta vůně nového auta asi nestoji za těch 50k, o které přijdu jen vyjedu z autosalonu. Potřebuju teď každou korunu, příští rok začínám stavět a už nebudu mit čas dosetrit dalších 150k. Potřebuju teda mít na ten zbytek co nejnižší splátku, abych to zvladal s hyptekou.

Teď nevím, uz jsem byl rozhodnutý. :-/

Ps: koukám na skoda plus a za těch 350 jsou tam převážně rapidy v základu.

Odesláno z mého LG-D802 pomocí Tapatalk

Editováno: , autor: Bojkas
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak vydrbat? Nejedná se o žádné fiktivní předváděcí auto. Mám to dnes potvrzené u dealera škody. Za 350 jsou v inzerátech převážně s obyčejným rádiem, manuální klimou. Prostě holobyt.

Odesláno z mého LG-D802 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenže chápej, že tyhle auta dostávaj prostě na pr.el. Nikdo se k tomu nebude chovat hezky, když ho za chvilku pošle dál, za tu chvilku se mu to nemá šanci rozbít ať s tim dělá cokoliv. Kdo to odnese bude majitel po něm, kterej to auto chce mít na X let, v tomto případě ty. Abys do toho nakonec nedal víc než těch 50. Při ceně 350 za auto mi už ten doplatek za funglovku a hlavně tu jistotu nepřijde tak děsivej. Jak píše bojler, víš houby co ti daj, víš houby kde to auto prdne, kdo a jak to opraví a ty se nemusíš dozvědět vůbec nic. Tohle se děje běžně, mám takovej případ mezi známými. Sice jiná automobilka, ale děje se to.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dneska jsme s manželkou absolvovali první zkušební jízdu s Rapidem a dojmy jsou veskrze pozitivní. V autosalonu zrovna neměli 81kw verzi, takže jsme se svezli jedním ročním 77kw liftem. Pár dojmů v porovnání s naší stávající Octou 1.6 MPI:

 

Plusy:
Motor
Jednoznačně motor v kombinaci s 6° převodovkou. I když jsem na něj slyšel spoustu kladných ohlasů, byl jsem stejně příjemně překvapanej tichostí a výkonem (v porovnání s naší olítanou 1.6kou)
Prostor
Vzhledem k tomu, jak je rapid úzký jsem se bál, že se na sebe budeme mačkat. Nepřišlo mi to horší než v Octě (máme ale výhodu, že jsme všichni menšího vzrůstu). Podélný prostor je s jedničkovou Octou neporovnatelný.
Komfort
Auto bylo na 17“ kolech, čehož jsem si před jízdou nevšimnul. Byl jsem překvapený, že to ani na rozbitý silnici nebylo nějak znát. Kdyby se mi nezmínil prodejce, nevšimnul bych si toho.  Byl jsem rozhodnutý jít maximálně do 16“. Po dnešku už si tak jistej nejsem, protože kombinace Race blue metalíza a 17“ Cameloty neměla chybu :wub:
Zpracování interiéru
Rapida jsem vevnitř prolezl hned po uvedení a musím říct, že na mě dnes působil jako úplně jiné auto (a to ani nebyl MR 2016). Potvrdilo se mi to i v porovnání se staršími ojetinami co měli na dvoře. Tady Škodovka hodně zapracovala. I když  je to pořád lowcost, dovede vypadat jako auto o třídu vyšší.

 

Mínusy:
Jednoznačně nastavování sklonu předních sedaček páčkou. Za to by měli ve škodovce někoho spráskat bičem
Horší výhled vzad. Naštěstí jsem zvyklý couvat na zrcátka a navíc to jistěj parkováky.

 

To je po krátké jízdě tak vše co mě napadá. Bohužel bylo bezvětří, takže jsem nemohl vyzkoušet tolik kritizovanou citlivost na vítr. Určitě to ale nebyla poslední jízda, chceme ještě zkusit minimálně MR 2016 se start-stop sytémem a spaceback.

 Já ještě pořád váhám jestli nejít do něčeho hůř vybavenýho, ale většího nebo do nějaký skladovky (Leon apod.). Manželka už je rozhodnutá pro Liftback 81kw v race blue metalíze na 17“ kolech. Nevím, jestli se mi povede prosadit něco jiného :kol-48:
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já bych do segmentu C ( Octavia, Leon apod. ) s 1.2TSI nikdy nešel. Ten motor je prostě akorát do toho Rapida nebo Fabie. Sice kg rozdíl Octavia vs Rapid není tak velký, ale na TSI je znát každý kilo. Budeš to muset víc točit a tím vzroste spotřeba. Pokud jezdíš jako důchodce, není problém.

Pokud jsi menšího vzrůstu, Rapid je úplně ideální. Vpředu akorát, vzadu v pohodě i na 2 pubertální děti, kufr úplně v pohodě ( lift )

Já nyní nelituju že jsem nešel do méně vybaveného a většího, ale že jsem nevzal Rapida více vybaveného ( xenony a aut. klima )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem v C segmentu koukal spíše po 1.4 TSI (i když bych musel připlatit nebo vzít roční vůz). Ale je fakt, že se taky spíš kloním k Rapidu poskládanýmu přesně podle nás než k nějaký skladovce nebo nedejbože k nějakýmu většímu korejci. Možná se to někomu bude zdát směšný, ale protože jsme vždy měli jenom ojetiny, jednou bych si chtěl užít konfiguraci vlastního auta. I když to bude sebemíň výhodný :kol-48:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem v C segmentu koukal spíše po 1.4 TSI (i když bych musel připlatit nebo vzít roční vůz). Ale je fakt, že se taky spíš kloním k Rapidu poskládanýmu přesně podle nás než k nějaký skladovce nebo nedejbože k nějakýmu většímu korejci. Možná se to někomu bude zdát směšný, ale protože jsme vždy měli jenom ojetiny, jednou bych si chtěl užít konfiguraci vlastního auta. I když to bude sebemíň výhodný :kol-48:

jo, je to dobrej pocit, poskládat, převzít, vůně novýho auta...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidám i svou zkušenost. Mám sice předváděčku, ale s prodejcem se znám už dlouho. Předem jsme si dohodli podmínky. Auto dostal na salon v červenci, jezdil s ním jen on, udržoval ho, od srpna mi ho dal na dlouhodobou výpůjčku (do té doby na něm najel cca 500 km) a v říjnu jsem jej od něj odkoupil za 315 tis. Kč i se všema slevama (mám úvěr - tehdy ještě od Škofinu, navýšení je cca 30 tis. Kč, což byla i jedna z těch slev). Původní cena byla 375 tis. Kč, takže ten jeho "nájezd" 500 km mi za těch 30 tis. opravdu stál :) Ale "na slepo" bych do předváděčky opravdu nešel. Sám vím, jak jsem s ním ty první dny jezdil - rozdíl po přechodu z Fabie I byl opravdu citelný a užíval jsem si to :) Ale půl roku? Pokud bych se s prodejcem osobně neznal, upřímně - vykašlal bych se na to a nešel bych do toho, byť to zní sebevíc lákavě. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechat si vlastni auto huntovat tim, ze bude pul roku predvadeci? Asi jako nechat vlastni holku prvne vojet nekym jinym. Bud chces nove a nebo ojete.

Vystavni auto radsi bez komentare. Alespon trochu sikovny prodejce to nema zapotrebi.

Takový přirovnání mě nenapadlo. Ale má něco do sebe :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dneska jsme s manželkou absolvovali první zkušební jízdu s Rapidem a dojmy jsou veskrze pozitivní. V autosalonu zrovna neměli 81kw verzi, takže jsme se svezli jedním ročním 77kw liftem. Pár dojmů v porovnání s naší stávající Octou 1.6 MPI:

 

Plusy:

Motor

Jednoznačně motor v kombinaci s 6° převodovkou. I když jsem na něj slyšel spoustu kladných ohlasů, byl jsem stejně příjemně překvapanej tichostí a výkonem (v porovnání s naší olítanou 1.6kou)

Prostor

Vzhledem k tomu, jak je rapid úzký jsem se bál, že se na sebe budeme mačkat. Nepřišlo mi to horší než v Octě (máme ale výhodu, že jsme všichni menšího vzrůstu). Podélný prostor je s jedničkovou Octou neporovnatelný.

Komfort

Auto bylo na 17“ kolech, čehož jsem si před jízdou nevšimnul. Byl jsem překvapený, že to ani na rozbitý silnici nebylo nějak znát. Kdyby se mi nezmínil prodejce, nevšimnul bych si toho.  Byl jsem rozhodnutý jít maximálně do 16“. Po dnešku už si tak jistej nejsem, protože kombinace Race blue metalíza a 17“ Cameloty neměla chybu :wub:

Zpracování interiéru

Rapida jsem vevnitř prolezl hned po uvedení a musím říct, že na mě dnes působil jako úplně jiné auto (a to ani nebyl MR 2016). Potvrdilo se mi to i v porovnání se staršími ojetinami co měli na dvoře. Tady Škodovka hodně zapracovala. I když  je to pořád lowcost, dovede vypadat jako auto o třídu vyšší.

 

Mínusy:

Jednoznačně nastavování sklonu předních sedaček páčkou. Za to by měli ve škodovce někoho spráskat bičem

Horší výhled vzad. Naštěstí jsem zvyklý couvat na zrcátka a navíc to jistěj parkováky.

 

To je po krátké jízdě tak vše co mě napadá. Bohužel bylo bezvětří, takže jsem nemohl vyzkoušet tolik kritizovanou citlivost na vítr. Určitě to ale nebyla poslední jízda, chceme ještě zkusit minimálně MR 2016 se start-stop sytémem a spaceback.

 Já ještě pořád váhám jestli nejít do něčeho hůř vybavenýho, ale většího nebo do nějaký skladovky (Leon apod.). Manželka už je rozhodnutá pro Liftback 81kw v race blue metalíze na 17“ kolech. Nevím, jestli se mi povede prosadit něco jiného :kol-48:

 

 

Jsem rád, že si toho někdo taky všiml a napsal to. Rapidy oproti prvním verzím zdražili, ale ten rozdíl je tam propastnej. Jinak na citlivost na vítr ani ten vítr být tolik nemusí. Rozjeď to na 140-150 a jeď někde na jednoproudovce, kde tě budou míjet ostatní auta. Osobák bohatě stačí... :D

Editováno: , autor: speKtis
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No asi si to nechám rozmluvit. Nechci riskovat, ze dostanu stejnej šmejd, jako mam ted pred domem.

Příští týden budou zase nějaké skodovacke zmeny. Nevite, jestli cena nepůjde treba dolu? Případně přibudou nějaké pakety v ceně, atd..?

Odesláno z mého LG-D802 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Omlouvám se za předchozí duplik.vlakno a znovu to zkusím tady a snad správně.


Zdravím, objednávám si nového Rapida, 81kw, benzín a výbava Fresh. Barvu už mám vyřešenou, ale nad několika otázkami ohledně příplatkové výbavy tápu, proto prosím o Vaši radu z hlediska uživatelů - bez čeho byste se ve vašem autu neobešli:

- climatronic nebo mauál (jezdím spíše krátké trasy, na druhou stranu ten manuál buď fouká málo nebo moc)

- sportovní sedačky, sportovní volant (vyzkoušeno všechno na předváděčkách, pocitově samozřejmě komfortnější než základ)

- 16´ kola (opět vyzkoušené i na 15´, rozdíl spíše vzhledový, na rozbité asfaltce to drželo relativně stejně, ale krátká trasa...)

Bohužel si asi nemůžu dovolit do auto nacpat vše a už mi z toho jde hlava kolem, takže asi jen 1 z těchto 3 věcí... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za názory.

Ony ty plastové čudlíky na manuálu jsou opravdu tak odporné, že do toho climatronicu asi opravdu půjdu.

Ještě dotaz na zadní spoiler 5dveří. Nechávali jste si jej dělat už při konfiguraci? Mám již vybranou černou barvu, ale nenašel jsem nikde fotku černého liftbacku s tím spoilerem, resp. přemýšlím, zda na té černé půjde vidět...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...