Srpen 4, 201510 r Pokud se to nebude týkat prvního doplnění klimatizace, tak to ani nezkoušej, to ti říkám rovnou. Už tak tam děláš binec.
Únor 20, 20169 r Tak jsem dneska měnil kabinový filtr. Fabia II rok 2011. Vypadl na mě starý filtr Bosch ihned po odmontování toho krycího deklíku. Rámeček tam žádný nebyl. To, že v mém ročníku už ten rámeček není jsem se dozvěděl až následně v této diskuzi. Samozřejmě, že ten Bosch, který na mě vypadl neměl ten rozměr o kterém tady píše JirkaBrno. Takže se tam klinkal dle štítku z poslední výměny 2 roky a nic se nestalo. Předpokládám tedy, že to klinkání bez toho rámčeku asi ničemu nevadí a nemá to na funkio žádný vliv nebo snad ano ? Ted jsem tam dal filtr Mann, taky se v něm klinká, protože o těch nových rozměrech jsem neměl do přečtení této diskuze ani páru a eshopy opravdu tohle nezohledňují.
Únor 20, 20169 r Klinkání, jak si to nazval, má za následek, že vzduch místo aby se prodíral přes filtr, si raději zvolí bezpřekážkovou cestu škvírou kolem toho filtru. To potom nemá žádný smysl aby tam byl. Samozřejmě že se nic nestane. Jen ti prach fouká dovnitř. Např. Felda neměla žádný filtr, a taky jsem to přežil. Kdyby se něco takového stalo u filtru oleje v motoru, tak to už by byla katastrofa. Jestli jsi měl před 2 roky údržbu v servisu, tak to jsem rád že nic takového nenavštěvuji. Tím že vyměnili původní těsný, za klinkající, tomu spíše ublížili. Doporučuji ti tam dát ten správný aby plnil svou funkci. Upraveno Únor 20, 20169 r od jipol57
Únor 20, 20169 r jipol57 : díky za odpověd, tvoje zdůvodnění je logické, že může prach procházet těmi volnými prostory. Jen pro vysvětlení, mám to auto teprve 3 týdny, tak se s ním seznamuji a měnil jsem všechny náplně a filtry. Na autě je servisní štítek, co všechno bylo měněno ve značkovém servisu Škoda. No je vidět, že ani ve značkovém servisu si s tím moc hlavu nedělají a dají klidně menší filtr, který se pak klinká. Mám doma od známého několik těchto kabilnových filtrů, které bych rád v budoucnu použil. Dal by se můj případ vyřešit tak, že by jsem si koupil tento rámeček ? http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/6q0819647-ram-kabinoveho-filtru-oe-10697.html Předpokládám, že ta šachta toho filtru je stejná jako u těch, kde ty rámečky byly. Upraveno Únor 20, 20169 r od ski1961
Únor 20, 20169 r Tak to opravdu nevím. Vím jen že ten správný je tento http://www.cc-autodily.cz/filtr-pachovy, nebo některý z těchto http://www.cc-autodily.cz/search/?kod_alt=6R0819653 Upraveno Únor 20, 20169 r od jipol57
Únor 21, 20169 r Autor rameček to vyřeší, ramečky se používaly do faceliftu, tzn na stare II jkove fabie. filtr byl tedy užší a menší. Pak přišel facelift, tedy cost saving, ramecek se odstranil a zacalo se používat silnějšího, a širšího filtru. Když se podiváš na začátek tohoto vlákna, řešil jsem ten samej problem... Jiný typ filtru je ti nanic, prach poletí přes fuky mezi filtrem a mezi telesem na filtr.
Únor 23, 20169 r JirkaBrno.. díky..už jsem zakoupil novej přímo u škodovky za 119,- Kč, takže pohoda. Nu a ted už nemusím řešit nějaké rozměry filtrů..koupím širší dám bez rámečku a když koupím menší dám rámeček a není co řešit :-)
Únor 23, 20169 r Autor ..ano i tak to lze.. bohuzel, spousta prodejcu autodilu nevi o tom, ze FL F II uz ramecek nema a presto prodavaji filtry do ramecku s tim, ze to je na faceliftove F II
Únor 23, 20169 r Takže ta šachta je před a po FL stejná? Jen před FL byl menší filtr s rámečkem a po FL větší filtr bez rámečku?
Únor 23, 20169 r Autor ano, šachta je naprosto stejna, měnit formu by se škodovce nevyplatilo.. proto si nechali vyrobit jinej filtr, kterej je vyjde na cca stejny penize jako starej mensi a zrušili rameček, kterej je nějake penize navic stal.. tedy vynechanim ramečku škodovka ušetřila dost velkej balik peněz když se veme, že denně dělali cca 1000fabii a roomsteru..
Únor 27, 20169 r neviem či zrušenie rámiku bolo cost cutting , skôr zjednodušenie montáže a je to lepšie , nový filter tam proste vrazíš a je to , nepreskladávaš žiadne rámiky ani nič , a takto ho jednoducho hodíš aj do junioru kde filter nebol ...
Březen 9, 20169 r Také chci teď vyměnit kabinový filtr, v rámci ceny mě zaujal německý Kolbenschmidt s aktivním uhlím (331 Kč). Máte s ním někdo zkušenosti, nebo se mám držet osvědčených značek jako Mann či Bosch? Ke Kolbenschmidtovi jsem na netu moc informací nenašel...
Březen 25, 20169 r Možná hloupý dotaz, přesto ho risknu :-). Když tedy z F1/F2 před FL zahodím ten plastový rámeček a začnu kupovat větší filtr, tak to bude OK?
Květen 3, 20169 r Chcel by som sa opýtať .. som prekvapený, lebo na novom filtri mám "air flow" a teraz som ostal šoknutý, lebo neviem na ktorú stranu ho mám otočiť. Nikdy som to neriešil, starý som mal xy krát vonku. Vedeli by ste niekto, že kam ktorým smerom je tok vzduchu ? Či nemám to riešiť ? Ďik
Květen 21, 20169 r Rámeček bych nezahazoval. Jinak interierový filtr beru nejlevnější co jde na Fábii 2 sehnat a pokut je dlouhý zastřihnu a vždy ho napasuji.cena myslím nějakých 130kč.
Červen 30, 20178 r Zdravíčko, chcel by som vymeniť pred letom kabínový filter na Roomstri 2014 stačí obyčajný alebo s aktívnym uhlím? Tento tam bude pasovať?: https://www.skoda-diely.sk/nahradny-diel/6r0820367-kabinovy-filter-skoda-22021.html Alebo radšej tento s uhlím?: https://www.skoda-diely.sk/nahradny-diel/6r0819653-kabinovy-filter-skoda-22020.html Vďaka za odpovede
Červen 30, 20178 r rozhodně je lepší s aktivním uhlím, prostě lépe filtruje, ale co řlověk to různý názor..
Červen 30, 20178 r Vďaka a teda ten od škodovky alebo Filtron Mann Bosch? Asi ten od Škody originálny však?
Červen 30, 20178 r Samozrejme aktívnym uhlím, nakoľko je účinnejší aj na iné nečistoty. Viac tu: http://www.mjauto.cz/kabinovy-filtr-s-aktivnim-uhlim
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.