Přejít na obsah

Klimakompresor spojka,ložisko


Doporučené příspěvky

kompresor u fabie nemá spojku. běží pořád a elektricky se reguluje výkon.

jediné co může být příčinou toho, proč se netočí - je střihnutý "mezikus" na pohonu, ke kterému dojde třeba po zadření čerpadla.

jo to vím že nemá spojku ale když jsem měnil napínací kladku ploch řemenu protože byla po smrti tak jem zkusil vůli řemenice kompresoru a je tam vůle .

v režimu AC vypnuto chrastí. Zvuk jde od středu řemenice. V režimu AC zapnuto je ticho. Je přeci blbost mněnit celej kompresor když dle mne je jen ložisko ko.

Jinak kompresor normálně fuguje (klimaservis olej +chladivo každý rok )

přidávám obrázky nevím jak ten bazmek dostat dolu resp dostat se k ložisku zatím se mně povedlo akorát urvat to přidržovací hrdo 17 klíč je to z hliníku nebo nějaké slitiny hliníku.Budu rád za každou radu

post-44019-0-24839900-1352034275_thumb.j

post-44019-0-24839900-1352034275_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Tak už mám spraveno. Dal jsem do servisu a tam bylo totálně zpraseno.Mechanik zapoměl vyndat velkou pérovku povolil náboj řemenice tím pádem došlo ke zlomení náboje je to z plastu a slitiny hliníku :wallbash: Při zadření kompresoru se náboj střihne ,ale můžete pokračovat bez klimatizace v jízdě.

Oprava: objednání ložiska 35x52x20 a náboje řemenice klimtizace u firmy Schiessl Brno -2300kč

Výroba specielního klíče pro dotažení náboje ca 30min práce (originál stojí 700kč¨)

postup:sundat velkou perovou pružinu na řemenici je po celém vnitřním obvodu

pro povolení potřebujete ten speciál klíčnebo dle typu kompresoru nebo 19mm klíč to jsem tam měl než jsem to urval dále potřebujete 7mm klíč le lepší je malá gola -povolit náboj do protisměru hod.ručiček ale musíte držet 7mm klíčem hřídel resp speciál klíč držet a povolovat golou 7mm.

vyndat náboj

sundat segervku -vetší roztahovací segerovky :w00t1:

Sundat řemenici (nepostrácet gumové bločky je jich uvnitř řemenice 6ks¨) vylisovat ložisko (stačí stojanová vrtačka- střední) a zde pozor nemlátit, řemenice je z plastu plněným 40%skla takže zapomeňte na kladivo

to je důležité řemenice by mohla snadno prsknout je zmateriálu PF GF40 takže tvrdý ale křehký tak že ložisko pouze lisovat./ řemenice nová 4000kč/

Nyní odzkoušíme bez řemenice nový náboj cvičně našroubovt na hřídel kompresoru a lehce utahnout nesmí drhnout o hrdlo kompresoru mně to drhlo je to způsobeno tím že druhovýroba už není tak přesná a musel jsem náboj lehce přibrousit.Po ozkoušení na sucho nasadit řemenici zajistit segerovkou

našroubovat náboj packama mezi gumové bločky dotáhnout a hotovo.

nasadit řemen a jedééééém. Krásně autí ztichlo. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Ahoj, mám problém u mé Fábie 1.9.SDi jsem za poslední měsíc měnil, už po druhé klínový(plochý) řemen mám strach jestli se nepřidírá ložisko v klimě. Řemen byl celej rozsekanej a spadnul mi. V servisu mi zdělili, že klima je OK a prý by to mohlo být od napínací kladky. (prý začneme od toho levnějšího. :kol-28: ) Neměj jste někdo podobný problém.

 

Díky L.P.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...