Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

39 členové hlasovali

  1. 1. Jaká bude celková škoda?

    • Do 30 tis Kč
      5
    • Něco mezi 30 až 50 tis Kč
      17
    • Nad 50 tis Kč
      5
  2. 2. Jak se nechat odškodnit?

    • Fakturou
      16
    • Rozpočtem
      9

Prosím, přihlaste se nebo zaregistrujte se, abyste mohli hlasovat v této anketě.

Doporučené odpovědi

Dej vědět. Držím :kol-47: ať je hezčí nežli bylo nové.

Potom nahoď fotečku opraveného mazla :)

  • Autor

Tak mám miláčka konečně doma!

Souhrnem:

oprava 14dní, výměna blatníku, nadržka na odstřikovače, celý nový přední nárazník světlo + plus všechny lišty nové, lakováno - nejde to ani poznat, ani uvnitř. Musím uznat dobrá práce - Okim BRAVO! :kol-24:

12dní zapujčení náhradního auta.

Suma sumárům to bude za balík, bohužel fakturu jsme neobdržel, jelikož si to servis s pojištovnou řeší sami - viz. plná moc daná mnou.

Takže jsem nezaplatil ani korunu.

Už se mi opravdu lépe dýchá :kol-47: :kol-47: :kol-47:

U Tesca už parkovat nebudu :kol-43:

Nádržka na ostřikovače je snad na levé straně. Tam to snad nebylo bourané. Fakturu by jsi ale měl dostat nebo aspoň zakázkový list s cenou pro případ reklamace.

Nádržka je na pravé straně, jestli si to nepleteš, když stojíš u auta zepředu, to je potom na levé :kol-31:

Pokud dáš asi plnou moc, tak fakturu nepotřebuješ vidět, mě měnili nedávno přední sklo na pojistku a taky jsem nedostal vůbec nic... Podepsal jsem jen zakázkový list, kde byl odhad ceny a to bylo vše.

Upraveno od žralok
Necituj předchozí příspěvek !

Ok, spletl jsem se. Myslel jsem, že je na levé straně. Vždy to beru ve směru jízdy.

Skla měním a dělám i jiné opravy a vždy zákazník dostane fakturu jako doklad o provedené výměně s cenou. A je jedno jestli to platí on sám nebo pojišťovna.

  • Autor

Je to tak jak říká kolega, podepsal jsem zakázkový list a tím ho hasne, protože je to jejich smluvní pojištovna a ty si to pytlíkujou mezi sebou. Hlavně že už je zdravá okta.

Na zakázkovém listu byla odhadem cena 35tis.

Upraveno od Ustecak21

Ty jako majitel auta by jsi měl být o všem informován. To znamená, že i o ceně. Kdyby mi někdo přišel s tím, že má jen zakázkový list a něco reklamuje tak mu to neuznám. Od toho má fakturu se všemi informacemi co bylo měněno. Na zakázkovém listu totiž není seznam všech měněných dílů a pak nevíš co můžeš reklamovat.

  • Autor

Právě že na zakázkovým listě mám vše vypsaný co se měnilo. Ale myslím že mi to může být jedno. Třeba dorazí potom dopis od pojištovny s celkovým souhrnem.

Asi záleží na konkrétním servisu, ale ve značkovým, to takhle bylo skoro pořád, když jsme to řešili přes pojišťovnu. K čemu ti taky pak je nějaký papír, měli by to mít oni v evidenci k danému autu, kterou si ve značkových servisech v počítači vedou. Od pojišťovny jsem nikdy nic nedostal. A proč taky, zaplatí fakturu a víc mě z mé strany nezajímá :kol-31:

Nevěř tomu, že ve značkovém servisu si vše vedou a vše dávají do PC. :kol-28:

Když koupíš ojeté auto a zajedeš do autorizáku aby ti řekli servisní historii tak se nic nedozvíš.

žralok

Nemáš pravdu. Pokud jezdíš do autorizovaného servisu máš vedenu kompletní historii. Při koupi svého vozu jsem si ji nechal vytáhnout a byla tam napsaná i výměna 1 žárovky v zadní lampě. :kol-32:

Tak to jsi jeden ze sta.

Já třeba zjistil, že ŠA v Plzni kde jsem koupil Supa zfalšovalo technickou prohlídku. Mám na to i důkaz.

Rozepiš se.

  • Autor

První foto, bohužel už byla tma a telefon to líp nezvládnul.

Ale po detailním zkoumání jsem zjistil že mi stříknuli i kapotu a dveře spolujezce, zaplatpánbuh za to :-) na dvařich byla nejaká ta lista proti odreni dveri pri otevreni a zustala tam odloupnuta barva - nyni je pryč a kopata byla osekaná od kamínků. Takže jako nové :-)

Nárazník jsem koukal že je celej novej, včetně lišt a spodního spoileru.

Takže dobá práce, to nemluvě že auto bylo vyčištěno a umyto a leskne se jak psí kulky!

Na fotce je i ten krycí plast na masce pro zimní období.

post-26935-0-13767400-1354737566_thumb.j

Upraveno od Ustecak21

Tak gratuluji. Hlavně že to udělali dobře. Já to taky na svém nepoznám. Jen když hodně svítí slunce, tak při pohledu zdálky vidím tem rozstřik do dveří. Ale je fakt, že o tom vím. Nezasvěcený si toho nevšimne. Ještě poznámka k faktuře. Každý servis to asi řeší jinak, ale já dostal všechny dokumenty jako pojišťovna, fakturu i zakázkový list. Prý se to při prodeji lépe dokládá. Jinak Škoda servisy (asi ty lepší) píšou celou servisní historii do karty auta. Na vlastní oči jsem ji viděl a je tam vážně vše.

Tak ať dělá jen radost. Na nákupy už jen pěšky. :kol-48:

to žralok:

ja ti řeknu proc mu nedali fakturu tak jako nedali fakturu i mně při vymene čelního skla na felde, protože si tam jednoduše vyfakturovali veci které na auto ani nebyly použité... osobní zkušenost

měl jsem limit 5000,-/pojistny rok, první vyměna v pohodě asi za pulroku jsem měl sklo opět KO tak druha vymena vědel jsem že to bude už na hraně limitu ale podle predbezných informaci to mělo být max 500 které bych doplatil vpohodě ale co po čase přišel dopis od pojistovny že mam doplatit na ten a ten učet 1700,- zjistil jsem že učet nepatri vubec pojistovne ale primo servisu kde jsem menil oné skla. zašel jsem tam a požadal jsem je o kopie faktur kz obou pojistných udalosti samozrejme moc dobre vedeli počem jdu na první fakture zaučtované nejaké vice prace za 700,- ana druhé navíc tesnící guma za 960,- kterou samozrejmě vubec neměnily byl jsem u výměny takže pokud bych měl limit skla vetsí janato absolutně neprijdu ja jajako zakazník jsem spokojeny že nic neplatím krom pojistky a timto pro mne končí ale servis si pekne namastí kapsu. vysledek celého byl takovy že zacli vsak sme se domlouvali že kdyz prekrocime limit žese dohodnem atd vubec otom nebyla řeč měli se ozvat žesenato teda podivají zatim at zadné penize neposílam jeto asi rok zpet a dozneska nikdo nic nechce v servisu jsem byl nedavno s jiným autem nikdo nic po mne nechce tak jeste aby jo abych se mnou pak meli probl že bych je pripadne mohl nahlasit jak šmelí pojistovny.

Měl jsi si peníze nechat poslat na účet a opravit to někde jinde, jak ve škodovce a ještě by jsi z toho měl něco navíc, ale takto jsi to měl s méně starostmi.

ja to sem nenapsal z duvodu toho že s tím byly starosti nebo co kolik stálo a nestálo ale proč mnohé servisy nedávají faktury, pokud to vše platí pojišťovna.

Vždy, když jsem něco řešil na pojistku, tak jsem dosta fakturu s celkovou částkou. I z havarijní i z viníkové pojistky.

Jinak jsem rád, že aspoň něco málo se povede chytit, mám auto odřený ze všech stran, naposledy jsem přišel o zrcátko.

Podle mě když nedostaneš fakturu s cenou za opravu a výpisem měněných dílů tak to není solidní servis.

osobní zkušenost s autorizákem v Praze 10...

3x měněno čelní sklo na Fabii a pokaždé se to řešilo přes pojišťovnu. Vždy jsem dostal fakturu, zakázkový list i kopie veškerých dokumentů jako pojišťovna :kol-47:

Takže asi od servisu k servisu jiná praxe...

Tak a ještě se modli aby ti pojišťovna nezaslala část faktury na zaplacení jako mě! I když se dotyčná přiznala a do formuláře napsala že nehodu zavinila, její pojišťovna po mě chce 50% z ceny opravy. To je mazec. Držím ti palce aby si nedopadl podobně!

to asi měla nejakou super levnou pojistovnu ne typu TRIGLAV apd. oni jsou pekní jen s cenou ale jak prijde na plnění pojistných škod tak toje konec

Uhodil si hřebík na hlavičku! Kurńa ale co je mě do její pojišťovny! Já si auto nerozbil!!!

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.