e1. Vloženo 20. Duben 2013 Sdílet Vloženo 20. Duben 2013 Myslíš ísť tesne za kamiónom keď fúka orkánový vietor odzadu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 20. Duben 2013 Sdílet Vloženo 20. Duben 2013 (editace) mám vyskúšané že keď idem za nejakým SUV na dialnici tak to dá pri rýchlosti 130kmh dole zo spotreby 0,3l-0,5l. Potom mi aj tak uteče. Editováno: 20. Duben 2013, autor: marfan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tavič Vloženo 21. Duben 2013 Sdílet Vloženo 21. Duben 2013 marfan: to máš pravdu, protože ti vozidlo před tebou rozráží vzduch, ale to musíš jet za ním hodně blízko, jinak se za ním vytvoří turbulence a je to v pytli , takže když pojedeš stovkou za kamionem, tak vlastně jedeš skoro zadarmo ale koho by taková jízda bavila Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 21. Duben 2013 Sdílet Vloženo 21. Duben 2013 A hlavne ísť na diaľnici blízko za kamiónom je veľmi nebezpečné. Nevidíte čo sa deje pred ním a pri prudkom manévri (napr. kamionista obíde prekážku v jazdnom pruhu rýchlym manévrom bez brzdenia), resp. sa veľmi spomalia kvôli pomalej, nudnej a monotónnej jazde reflexy. Skúšal som to raz na diaľnici, lebo som chcel ísť na spotreby a šofér kamiónu iba jemne začal brzdiť, ale tak ma tá pomalá jazda za ním unudila a unavila, že mi trvalo minimálne 2 sekundy kým som zareagoval. Ak by dupol na brzdy, určite do neho narazím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tavič Vloženo 22. Duben 2013 Sdílet Vloženo 22. Duben 2013 Ivan Horváth:samozřejmě je to nebezpečné jet za jakýmkoliv autem blízko, nikdo nevíte kdy to kdo zašlápne, je zapotřebí dodržovat bezpečnou vzdalenost vždy a všude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 22. Duben 2013 Sdílet Vloženo 22. Duben 2013 nebojte sa ja to neskúšam stále raz dva krát som to skúšal aký to má dopad na spotrebu inak moja priemerna rýchlosť na dialnici je od 130-140km/h takže väčšinou aj tak objeham, inak prijal by som dlhšiu prevodovku na dialnicu nech to tolko nežere Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tavič Vloženo 22. Duben 2013 Sdílet Vloženo 22. Duben 2013 marfan: tj.tato? mě to nepříjde tak hrozný, tipnul bych,že ve 140km/h to točí cca 4000ot/min.? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tavič Vloženo 22. Duben 2013 Sdílet Vloženo 22. Duben 2013 kolik ti žere? bylo mi řečeno, že pokuď se netočí přes 4000ot./min., spotřeba přes 6.5-7l nejde, na videu je vidět, jak to vytočí, spotřeba jde hned nahoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 22. Duben 2013 Sdílet Vloženo 22. Duben 2013 dneska som bol pre brata a na 45km som mal spotrebu rovných 5l priemerna rýchlost 61km/h pri 145kmh to točí tuším 4000ot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richiis Vloženo 23. Duben 2013 Sdílet Vloženo 23. Duben 2013 Já v sobotu večer jel Hlučín - Ostrava- Frýdek Místek. Hlučín - Ova styl jízdy na spotřebu (5.9l) Ova - Frýdek zkouška maximální rychlosti po Frýdecké. (8.6l)170 více to nedalo, točilo to cca 5100ot/min. A při 130 to točí rovných 4000ot/min. Dá se říct, že se stím dá jet v pohodě do Chortvatska,nebo kdekoliv jinde..ale jet v kuse 150km/h tak se peněženka prohne skrz benálu Hoši co říkáte na proplach motoru jakými si aditivy před výměnou a po výměně oleje? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tavič Vloženo 23. Duben 2013 Sdílet Vloženo 23. Duben 2013 Richiis: to bych tam nelil, motor má čistit kvalitní olej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 23. Duben 2013 Sdílet Vloženo 23. Duben 2013 HTP 40kW dalo ve FI 180. 4000 tis. při 130 to je peklo a Chorvatsko s tím by mě jeb.o, teď jezdím s CGPA a to netočí ani 3500 ve 130, při 3000 jede 110. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 23. Duben 2013 Sdílet Vloženo 23. Duben 2013 dohovie kolko to išlo podľa GPS ale aj tak si myslím že na výkon 55koni je to celkom slušný výsledok, ŠKODE asi konečne došlo že aj HTPečká môžu chodiť po dialnici a aby majitelia mali prijemnejšiu jazdu. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tavič Vloženo 28. Duben 2013 Sdílet Vloženo 28. Duben 2013 když to dá 40kw, tak nvé htp 51kw to musí dát taky, 1.2 55kw asi pojede i více Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 28. Duben 2013 Sdílet Vloženo 28. Duben 2013 neobmedzuje u 51kw verzie už prevodovka ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 28. Duben 2013 Sdílet Vloženo 28. Duben 2013 neomezuje, tech 180 u 40kW jsem dal parkrat pokud byla volna cesta, s 51kW to ukazuje 180 mnohem ochotneji i za provozu. asi dost zalezi, jak se motor zajede. ja jsem nikdy na spotrebu nehledel, chtel jsem, aby auto jelo co nejlip. taky jsem zacal jezdit hodne opatrne a kdyz jsem tomu po case slapl, tak jsem se nestacil divit jak to zlenivelo. po mesici nakladacky se to zas pekne rozjelo. jezdim nekolik let denne uplne stejnou trasu a na ni poznam na aute sebemensi zmenu v chovani. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tavič Vloženo 28. Duben 2013 Sdílet Vloženo 28. Duben 2013 u 51kw je po faceliftu převodovka dlouhá... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 28. Duben 2013 Sdílet Vloženo 28. Duben 2013 tak po FC je aj u 1,4 a 1,2 predĺžená prevodovka, mne sa osobne krátka prevodovka moc nelúbi lebo na dialnici to má potom už dosť veľkú spotrebu aj keď mám 1,4ku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tavič Vloženo 29. Duben 2013 Sdílet Vloženo 29. Duben 2013 samozřejmě delší převodovka se hodí na dálnici a mimo město, jinak HTP má i dobré převody do města,protože 1,2,3rs. jsou kratší 4taky dobrá a až 5ka je delší, tedy do prudšího stoupání to 5ka zas málokdy pobere u toho HTP,musí jet 100 a víc, myslím, že u 1.4 63kw je převodovka srovnatelná Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tavič Vloženo 29. Duben 2013 Sdílet Vloženo 29. Duben 2013 vlastně tedy u HTP je delší ve 160km točí něco málo přes 4000ot. nějakých 4100ot/min. i proto se HTPčku přes 160 moc nechce, pokuď to není po kopečku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 26. Květen 2013 Sdílet Vloženo 26. Květen 2013 ve 170 km/h mi točí HTP kolem 4500 ot. a spotřeba 13,3 litrů ale jelo by i více Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tycoon Vloženo 26. Květen 2013 Sdílet Vloženo 26. Květen 2013 (editace) Ty novější HTP točí překvapivě málo, jak ve srovnání se staršími verzemi HTP (mám zkušenosti jen s 40 kW verzí), tak i s výkonějšími motory, ale zase to kompenzují překvapivě vysokou spotřebou. Editováno: 26. Květen 2013, autor: Tycoon Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 26. Květen 2013 Sdílet Vloženo 26. Květen 2013 Mohl by někdo napsat otáčky a spotřebu při 120 km/h u HTP 51 kW a 1,4 63 kW? Jde mně o motory, které se dávají nyní do FII. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tavič Vloženo 26. Květen 2013 Sdílet Vloženo 26. Květen 2013 je to sice Polo,ale HTP a zřevodování je s Fabií stejné,viz toto video předpokládám,že 1.4 63kw bude mít otáčky podobné +- i spotřebu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 26. Květen 2013 Sdílet Vloženo 26. Květen 2013 (editace) kolem 120ti točím cca 4-4,1 otáček Editováno: 26. Květen 2013, autor: HanyZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.