Publikováno Červen 24, 200718 r caute chalani.mam taky problem mam RS-u a mam strasne velku spotrebu oleja t.j. 1 liter na 2000 km.davam tam castrol 0w 30.niekto mi povedal ze preto ze davam riedky olej a niekto ze semeringy.poradte.dik
Červen 26, 200718 r caute chalani.mam taky problem mam RS-u a mam strasne velku spotrebu oleja t.j. 1 liter na 2000 km.davam tam castrol 0w 30.niekto mi povedal ze preto ze davam riedky olej a niekto ze semeringy.poradte.dik Dej tam 10W-40 a máš po problému... Některý motory ten řídkej prostě nepoberou a žerou...
Červen 28, 200718 r caute chalani.mam taky problem mam RS-u a mam strasne velku spotrebu oleja t.j. 1 liter na 2000 km.davam tam castrol 0w 30.niekto mi povedal ze preto ze davam riedky olej a niekto ze semeringy.poradte.dik ten olej je fakt dost řídký, a pokud jezdíš město....tak jsi na tom ještě celkem dobře
Prosinec 2, 201212 r zdravím, zajímalo by mě kolik si vaše rska berou oleje a co je taková normální spotřeba, kdy se nemusím bát že je něco v háji. v současnosti si bere 0.5l na 2500km. je to normál, nebo už to ukazuje na problém? Díky
Prosinec 2, 201212 r Chlapy to vám to tolik žere?? Já osobně když jsem vyměnil olej tak jsem ho měl přesně na rysce MAX. Najel jsem cca. 6000km a dolil jsem nedávno 0,15 litru na rysku MAX.
Prosinec 2, 201212 r jo, bohužel, ale podle norem z MB to je v pohodě ... :-( ... jen nevím jestli mám hledat problém v turbu nebo jinde
Prosinec 2, 201212 r Zkus klidně nějaký kvalitní přísady do oleje, na zlepšení mazání atd.., brácha měl Fiata Coupé 2.016V a ten jak ho prohnal po dálnici tak taky žral olej jak kráva, pak dal při dvou výměnách ty přísady a motor přestal žrát, prej to často utíká přes gufera na ventilech že ty gufera stvrdnou.. a ta přísada je zase změkčí tak jak maj bejt..., ale bylo to motor bez turba. tady je taky dost možný že to papá turbo. EDIT: Týýýý brďo taky čumim jak tele na nový vrata, když jsem jí koupil, kontroloval jsem olej protože byl měněj hned před koupí tak to bylo na MAX, ještě mi pán nechal lahvinku se zbytkem v kufru na dolití, nejakej Castrol 5W 30 a najel jsem 5tis km a mam tam pořád stejně a na tachu 202tis km.. Ale znám kluka, ten má audi TT též s AUQ 132kw a ten najeto poctivejch 120tis km a tomu to žere cca 1l od výměny k výměně (12tis km) Upraveno Prosinec 3, 201212 r od Wojnar Necituj poslední příspěvky a edituj příspěvky!!!
Prosinec 2, 201212 r Takže jednoduše řečeno mám tam něco v pr**** neudělali jste mi radost, mysle jsem že to je normální u těhle motorů
Prosinec 3, 201212 r Měla by to vyřešit výměna simerinků na vodítkách ventilů - tudy se totiž po vytvrdnutí a opotřebení simerinků přisává olej přímo do spalovacích prostorů. Ty simerinky nejsou drahé, ale práce je to zajímavá - sundat vačkové hřídele, odpérovat ventily (a nejlépe stlačeným vzduchem si je podržet ve spalovacích prostorech nahoře aby nenapadaly do válců) a za odměnu pak už můžeš simerinky vyměnit. Ale třeba to je způsobené jen nefunkčním odlučovačem oleje na odvětrání karteru. Na tvém místě bych začal hledat chyby v tom hadinci vpředu před motorem. Upraveno Prosinec 3, 201212 r od Tonda-B
Prosinec 4, 201212 r Díky, ještě jedna věc, mám špinavej motor od oleje v prostoru mezi boxem na filtr vzduchu u EGR ventilu (myslím že tam je)
Prosinec 17, 201212 r Tak jsem včera opět doléval 0.5l oleje, včera jsem to prohlížel, oddeklované, vzduch. filtr i baterie venku a motor je děsně špinavý z pravé strany, dokonce i vršek převodovky je od oleje, ale přesný místo úniku se mi nepovedlo detekovat. EDIT 17.12.2012 Závada nejspíše vyřešena, více - Upraveno Prosinec 17, 201212 r od plasmo
Prosinec 18, 201212 r Mám teda 1,8T 110kw, když sem tam měl valvoline longlife 5w40 tak si to vzalo cca 0,75 L na 10 tis km. Teď tam mám castrol magnatec 5w40 najeto 4000km a neubyla ani kapka. Aditiva do olejů nedoporučuji, protože sem tady někde četl, že způsobují korozi motoru.
Leden 11, 201312 r Tak to je strastne vela 0,5l na 2500km ak to porovnavam so svojou RS-ou teraz mam nabehane len necelych 63tkm a olej som menil pred zimou po cca 12500km a zozralo tak 0,2l Upraveno Září 19, 201311 r od 23paso23
Leden 14, 201312 r No u mě to je na 99% špatný těsnění pod víkem hlavy válců, uvidím, nemám teď čas to měnit
Únor 15, 201312 r je potreba vymenit tesneni dříku ventylu tot vse me olej vydrzi od výměny do výmeny
Březen 12, 201312 r ahoj,bylo to teda tím těsněním? mám podobný problém Zdravím, včera jsem měnil těsnění pod víkem hlavy, svíčky byli krapet pod olejem a těsnění netěsnilo, ale dnes budu měnit ještě hadici odvětrání, ta tam je rozpadlá a olej tamtudy kape ven + je to ona netěsnost co mi hlásí VAG. Tak snad budu po výměně vše OK.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.