Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

kdyz jeddu treba 130 na tempomat pohodicka, a pak seslapnu spojku tak mi otacky vylitnou do cervenyho pole copa to muze byt?

stejne tak kdyz normalne radim tak mi pripadne ze mi auto jakoby zustava pod plynem

to už se ti zasekává klapka ne?? :p

No já myslím, že když sešlápneš spojku, tak neodpojíš tempík a jednotka se snaží udržet rychlost a přidává, i když nemáš zařazeno, mě se teda tempo odpojuje jen když šlápnu na brzdu,,,, :unsure:

  • Autor

no ale proc to dela i kdyz nemam tempik zaplej, proc je pod plynem kdyz nohu na plynu nemam

cvaká ti jemně v tom pedálu spojky při sešlápnutí? Jeden čas to dělalo asi 3 známým (to cvaknutí) a něco se na tom pedálu měnilo...

Mimochodem, dávaš nohu z plynu, když mačkáš spojku, jó? lol;)

aha, tak to by mohl být špatnej plynovej pedál,,je v něm nějaká elektronika,,určitě by to psalo nějakou chybu ve vagu.. :unsure:

Kuva jak plynovej??nejde ti na 100% spojkový spínač Amoghu.Motor,blok měřených hodnot,kan.006 a uvidíš.000-ty se mají měnit na 1,když zmáčkneš brzdu nebo spojku,jasný??

a číslo dílu myslím: 1J0 927 189 E - spinac pro pedal spojkovy zarizeni pro regul. rychlosti

Já bych to viděl na špatný spínač na spojce. Tempomat se musí vypnout i při sešlápnutí spojky. To samé při řazení. Když ŘJ motoru nemá signál o sešlápnutí spojky, tak otáčky padají pomalu. Na VAGu se ten spínač dá zkontrolovat.

edit: Cosby byl rychlejší...

Upraveno od rkonf

P2M: Me driv taky nejak cvakalo v pedalu spojky - nic co by nejak rusilo. Po case jsem to prestal registrovat a ted mam pocit, ze to uz nedela vubec. A nikdy zadna chyba.

P2M: Me driv taky nejak cvakalo v pedalu spojky - nic co by nejak rusilo. Po case jsem to prestal registrovat a ted mam pocit, ze to uz nedela vubec. A nikdy zadna chyba.

Mě to občas cvaká, třeba teď, ale nic jinýho nepozoruju...

Cosby - ale RJ by mala mať ešte aj nejakú ochranu proti pretočeniu motora. Ja som napríklad skúšal tempomat oklamať, že som išiel s vyradenou rýchlosťou, spojka pustená a dal som Reset posledne navolenej rýchlosti. Rýchlosť auta bola nižšia. Ale otáčky motora vyskočili hore ani nie o 1000 otáčok a potom zase padli na voľnobeh. Navyše Amogh písal, že mu to robí aj keď nemá tempomat zapnutý. Tak by som skôr chybu hľadal inde. Neviem, či by to mohla spôsobovať zasekávajúca sa škrtiaca klapka, lebo ak dá nohu dole z plynu, aj keby sa klapka nedovrela, tak klesne množstvo vstrekovaného paliva. Skôr by som tipoval, že RJ motora z nejakého dôvodu "neuberie plyn".

  • Autor

tak presne na ten spinac mam podezreni, mam menenej spojkovej valecek, takze ten mam oká a presne ten spinac jsem chtel potvrdit takze az bude casa tak to hodim do servísu

i kdyz furt mi nenio jasny proc kdyz mam spatnej spinac na spojce tak mi zustava plyn, kdyz uz mam nohu z nej dole ale to je asi tim ze je elktronickej

  • Autor

vite nekdo orientacne cenu?? dekuju

Amogh - ale ten spínač by sa mal dať zmerať! Buď cez VAG alebo multimetrom. Niekde v meraných hodnotách predsa musí byť vidieť, či reaguje na stlačenie spojkového pedálu.

i kdyz furt mi nenio jasny proc kdyz mam spatnej spinac na spojce tak mi zustava plyn, kdyz uz mam nohu z nej dole ale to je asi tim ze je elktronickej

Pokud sundáš nohu z plynu při zařazené rychlosti, tak ŘJ motoru hned "nezavře benzín", ale hezky pomalounku reguluje, aby to necuklo. Když řadíš, tak se chová jinak. Pokud ti nefunguje spínač, tak neví, že řadíš.

  • Autor
Amogh - ale ten spínač by sa mal dať zmerať! Buď cez VAG alebo multimetrom. Niekde v meraných hodnotách predsa musí byť vidieť, či reaguje na stlačenie spojkového pedálu.

byl merenej pri vymene spojkoveho valeck ua byl v poradku

vite nekdo orientacne cenu?? dekuju

starej typ stál 455,- a novější (náhrada) 347,-, obj číslo nového je 1J0927189F.. B)

Ten spojkový pedál se dá diagnostikovat,vždy´t jsem to psal výše sakra,né??Jinak je to tím.Pokud nedostane ŘJ motoru signál,neví o tom.

  • Autor
Ten spojkový pedál se dá diagnostikovat,vždy´t jsem to psal výše sakra,né??Jinak je to tím.Pokud nedostane ŘJ motoru signál,neví o tom.

vsak sem spal ze jsem to mel na diagnostice,m a prej bez problemu

a neodpojili si vservisu baterku kdyz menili valecek???

to by pak mohla byt chybicka v adaptaci klapky apod.

  • 7 let později...

Ahoj všem, pokud toto téma již bylo řešeno,tak se omlouvám. nenašel jsem ho. K věci: mám Fabii 1.2HTP 47kw, při studeném motoru při přeřazování mi po vyšlápnutí spojky vyskočí otáčky nahoru. Bylo tu řešeno něco podobného,ale problém byla spojka apod. Spojku mám novou, VAG nic nuhlásí a klapka je vyčištěna. Po ohřátí motoru problém zmizí. Diky za radu :)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.