Publikováno Srpen 17, 200619 r kdyz jeddu treba 130 na tempomat pohodicka, a pak seslapnu spojku tak mi otacky vylitnou do cervenyho pole copa to muze byt? stejne tak kdyz normalne radim tak mi pripadne ze mi auto jakoby zustava pod plynem
Srpen 17, 200619 r No já myslím, že když sešlápneš spojku, tak neodpojíš tempík a jednotka se snaží udržet rychlost a přidává, i když nemáš zařazeno, mě se teda tempo odpojuje jen když šlápnu na brzdu,,,,
Srpen 17, 200619 r Autor no ale proc to dela i kdyz nemam tempik zaplej, proc je pod plynem kdyz nohu na plynu nemam
Srpen 17, 200619 r cvaká ti jemně v tom pedálu spojky při sešlápnutí? Jeden čas to dělalo asi 3 známým (to cvaknutí) a něco se na tom pedálu měnilo... Mimochodem, dávaš nohu z plynu, když mačkáš spojku, jó?
Srpen 17, 200619 r aha, tak to by mohl být špatnej plynovej pedál,,je v něm nějaká elektronika,,určitě by to psalo nějakou chybu ve vagu..
Srpen 17, 200619 r Kuva jak plynovej??nejde ti na 100% spojkový spínač Amoghu.Motor,blok měřených hodnot,kan.006 a uvidíš.000-ty se mají měnit na 1,když zmáčkneš brzdu nebo spojku,jasný??
Srpen 17, 200619 r a číslo dílu myslím: 1J0 927 189 E - spinac pro pedal spojkovy zarizeni pro regul. rychlosti
Srpen 17, 200619 r Já bych to viděl na špatný spínač na spojce. Tempomat se musí vypnout i při sešlápnutí spojky. To samé při řazení. Když ŘJ motoru nemá signál o sešlápnutí spojky, tak otáčky padají pomalu. Na VAGu se ten spínač dá zkontrolovat. edit: Cosby byl rychlejší... Upraveno Srpen 17, 200619 r od rkonf
Srpen 17, 200619 r P2M: Me driv taky nejak cvakalo v pedalu spojky - nic co by nejak rusilo. Po case jsem to prestal registrovat a ted mam pocit, ze to uz nedela vubec. A nikdy zadna chyba.
Srpen 17, 200619 r P2M: Me driv taky nejak cvakalo v pedalu spojky - nic co by nejak rusilo. Po case jsem to prestal registrovat a ted mam pocit, ze to uz nedela vubec. A nikdy zadna chyba. Mě to občas cvaká, třeba teď, ale nic jinýho nepozoruju...
Srpen 17, 200619 r Cosby - ale RJ by mala mať ešte aj nejakú ochranu proti pretočeniu motora. Ja som napríklad skúšal tempomat oklamať, že som išiel s vyradenou rýchlosťou, spojka pustená a dal som Reset posledne navolenej rýchlosti. Rýchlosť auta bola nižšia. Ale otáčky motora vyskočili hore ani nie o 1000 otáčok a potom zase padli na voľnobeh. Navyše Amogh písal, že mu to robí aj keď nemá tempomat zapnutý. Tak by som skôr chybu hľadal inde. Neviem, či by to mohla spôsobovať zasekávajúca sa škrtiaca klapka, lebo ak dá nohu dole z plynu, aj keby sa klapka nedovrela, tak klesne množstvo vstrekovaného paliva. Skôr by som tipoval, že RJ motora z nejakého dôvodu "neuberie plyn".
Srpen 17, 200619 r Autor tak presne na ten spinac mam podezreni, mam menenej spojkovej valecek, takze ten mam oká a presne ten spinac jsem chtel potvrdit takze az bude casa tak to hodim do servísu i kdyz furt mi nenio jasny proc kdyz mam spatnej spinac na spojce tak mi zustava plyn, kdyz uz mam nohu z nej dole ale to je asi tim ze je elktronickej
Srpen 17, 200619 r Amogh - ale ten spínač by sa mal dať zmerať! Buď cez VAG alebo multimetrom. Niekde v meraných hodnotách predsa musí byť vidieť, či reaguje na stlačenie spojkového pedálu.
Srpen 17, 200619 r i kdyz furt mi nenio jasny proc kdyz mam spatnej spinac na spojce tak mi zustava plyn, kdyz uz mam nohu z nej dole ale to je asi tim ze je elktronickej Pokud sundáš nohu z plynu při zařazené rychlosti, tak ŘJ motoru hned "nezavře benzín", ale hezky pomalounku reguluje, aby to necuklo. Když řadíš, tak se chová jinak. Pokud ti nefunguje spínač, tak neví, že řadíš.
Srpen 17, 200619 r Autor Amogh - ale ten spínač by sa mal dať zmerať! Buď cez VAG alebo multimetrom. Niekde v meraných hodnotách predsa musí byť vidieť, či reaguje na stlačenie spojkového pedálu. byl merenej pri vymene spojkoveho valeck ua byl v poradku
Srpen 17, 200619 r vite nekdo orientacne cenu?? dekuju starej typ stál 455,- a novější (náhrada) 347,-, obj číslo nového je 1J0927189F..
Srpen 17, 200619 r Ten spojkový pedál se dá diagnostikovat,vždy´t jsem to psal výše sakra,né??Jinak je to tím.Pokud nedostane ŘJ motoru signál,neví o tom.
Srpen 18, 200619 r Autor Ten spojkový pedál se dá diagnostikovat,vždy´t jsem to psal výše sakra,né??Jinak je to tím.Pokud nedostane ŘJ motoru signál,neví o tom. vsak sem spal ze jsem to mel na diagnostice,m a prej bez problemu
Srpen 18, 200619 r a neodpojili si vservisu baterku kdyz menili valecek??? to by pak mohla byt chybicka v adaptaci klapky apod.
Říjen 30, 201311 r Ahoj všem, pokud toto téma již bylo řešeno,tak se omlouvám. nenašel jsem ho. K věci: mám Fabii 1.2HTP 47kw, při studeném motoru při přeřazování mi po vyšlápnutí spojky vyskočí otáčky nahoru. Bylo tu řešeno něco podobného,ale problém byla spojka apod. Spojku mám novou, VAG nic nuhlásí a klapka je vyčištěna. Po ohřátí motoru problém zmizí. Diky za radu
Říjen 30, 201311 r Pravděpodobně bude vadné spojkové čidlo, kup nové, hlavně ne čínu. Výměnu zvládneš sám do půl hodky (odmontovat plast u řidiče, odpojit konektor, čidlo vytočit, natočit nové, zapojit konektor, při šroubovat plast) http://www.skoda-dily.cz/eshop/6q0927189-spinac-spojkoveho-pedalu.html
Říjen 30, 201311 r presne,ako píše Fajfy Vaše hledání termínu spojkový spínač vráceno 31 výsledky napr. http://forum.skodahome.cz/topic/25084-zvyseni-otacek-pri-razeni/?hl=%2Bspojkov%C3%BD+%2Bsp%C3%ADna%C4%8D http://forum.skodahome.cz/topic/12157-pod-plynem/?hl=%2Bspojkov%C3%BD+%2Bsp%C3%ADna%C4%8D#entry248267
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.