Přejít na obsah

Zvýšení otáček při přeřazování


amogh

Doporučené příspěvky

Já bych to viděl na špatný spínač na spojce. Tempomat se musí vypnout i při sešlápnutí spojky. To samé při řazení. Když ŘJ motoru nemá signál o sešlápnutí spojky, tak otáčky padají pomalu. Na VAGu se ten spínač dá zkontrolovat.

edit: Cosby byl rychlejší...

Editováno: , autor: rkonf
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cosby - ale RJ by mala mať ešte aj nejakú ochranu proti pretočeniu motora. Ja som napríklad skúšal tempomat oklamať, že som išiel s vyradenou rýchlosťou, spojka pustená a dal som Reset posledne navolenej rýchlosti. Rýchlosť auta bola nižšia. Ale otáčky motora vyskočili hore ani nie o 1000 otáčok a potom zase padli na voľnobeh. Navyše Amogh písal, že mu to robí aj keď nemá tempomat zapnutý. Tak by som skôr chybu hľadal inde. Neviem, či by to mohla spôsobovať zasekávajúca sa škrtiaca klapka, lebo ak dá nohu dole z plynu, aj keby sa klapka nedovrela, tak klesne množstvo vstrekovaného paliva. Skôr by som tipoval, že RJ motora z nejakého dôvodu "neuberie plyn".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak presne na ten spinac mam podezreni, mam menenej spojkovej valecek, takze ten mam oká a presne ten spinac jsem chtel potvrdit takze az bude casa tak to hodim do servísu

i kdyz furt mi nenio jasny proc kdyz mam spatnej spinac na spojce tak mi zustava plyn, kdyz uz mam nohu z nej dole ale to je asi tim ze je elktronickej

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

i kdyz furt mi nenio jasny proc kdyz mam spatnej spinac na spojce tak mi zustava plyn, kdyz uz mam nohu z nej dole ale to je asi tim ze je elktronickej

Pokud sundáš nohu z plynu při zařazené rychlosti, tak ŘJ motoru hned "nezavře benzín", ale hezky pomalounku reguluje, aby to necuklo. Když řadíš, tak se chová jinak. Pokud ti nefunguje spínač, tak neví, že řadíš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Amogh - ale ten spínač by sa mal dať zmerať! Buď cez VAG alebo multimetrom. Niekde v meraných hodnotách predsa musí byť vidieť, či reaguje na stlačenie spojkového pedálu.

byl merenej pri vymene spojkoveho valeck ua byl v poradku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 let později...

Ahoj všem, pokud toto téma již bylo řešeno,tak se omlouvám. nenašel jsem ho. K věci: mám Fabii 1.2HTP 47kw, při studeném motoru při přeřazování mi po vyšlápnutí spojky vyskočí otáčky nahoru. Bylo tu řešeno něco podobného,ale problém byla spojka apod. Spojku mám novou, VAG nic nuhlásí a klapka je vyčištěna. Po ohřátí motoru problém zmizí. Diky za radu :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...