Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Jsem asi slepej...žádnej rozdíl nevidím :kol-32:

  • Autor

Já taky ne. :kol-28:  Já bych sledoval papírový štítek na plastovém krytu rozvodů, předpokládám, že tam bude kód motoru.

  • 2 měsíce později...

V druhé polovině letošního roku pak bude nasazen motor 1.4 TSI ACT 110kW s funkcí vypínání dvou válců. 

  • 3 měsíce později...

Zadnej takovej nebude. Mam 110kW verzi a ACT tam nemam. Davaj to jen do Superbu.

  • 11 měsíců později...

Jinak tedy to vypada, ze tento motor EA211 103/110 kW s ACT i bez, se celkem povedl. Nikde na neho nejsou zadne extra stiznosti, jezdi slusne a dokaze jet i za malo.

Tak snad mu to vydrzi :-)

  • 3 měsíce později...

Jen takovej blbej dotaz .. má 1.4 110kW (v OIII -> bez ACT) dvouhmotový setrvačník nebo nemá? Někde jsem četl, že má ... a jinde že zas nemá ....

 

ne, že by mi to k něčemu bylo ... ale nemám rád rozpory .-D

Nemá, stejně jako 1.6 TDi.Tlumení rázu je řešeno soustavou pružin lamely spojky, se kterou jsou bohužel často problémy.

 

Zajímavé je, že v Superbu stejný motor dvouhmotnostní setrvačník má, stejně jako 1.0 TSi v Octavii, ušetřili na nás, co se dá dělat...

Upraveno od pava

Aha ... takze jedno kurvitko tam neni, a misto nej jedno pridaj... jasny :)

  • 3 týdny později...

Aký je rozdiel v motoroch 1,4 TSI - 103kw a 110kw.

Treba sa niektorému z nich radšej vyhnúť alebo sú v poriadku?

 

Mechanicky jsou stejné, rozdíl je jen v software nahraném v ŘJ

teoreticky rozdiel by mal byť, že silnejšia verzia má premenlivé časovanie sacích aj výfukových ventilov a má väčšie turbo.

Či je to len sw, neviem.

  • 6 měsíců později...

AHoj 110 KW ATC má řetězové rozvody nebo řemen ? Přemýšlím že do dalšího motoru půjdu do 1.4 TSI ale věčně řešit řetěz se mi nechce...

Řemen. Témeř všechny motory téhle řady ho mají.

 

Btw: Je to ACT, ne ATC (ATC je na Konopáči) :-)

Navíc ACT ma zatim pouze Superb. Nebo se to po faceliftu dostane i do Oktavky?

 

 

 

 

Tak předpokládám že 1.4 TSI 110 KW bude konstrukčně stejný motor a bude mít řemen jako verze ACT na superbu nebo ne ? Od kdy vlastně TSI motory přešli na řemen ?

Všechny OIII 1.2, 1.4 TSI mají řemen, řetěz zůstal 1.8 a 2.0 TSI. ACT OIII zatím nemá, bude mít až s nástupem nevé 1.5TSI

před 7 hodinami, pava napsal:

Všechny OIII 1.2, 1.4 TSI mají řemen, řetěz zůstal 1.8 a 2.0 TSI. ACT OIII zatím nemá, bude mít až s nástupem nevé 1.5TSI


Uff, to si me potesil bo jsem byl trochu nejisty v tomhle :D Diky :)

 

  • 4 měsíce později...

Ahoj Vážení. Nevíte někdo do kdy půjde O III s motorizací 1.4 TSI objednat?  Na škoda info mi nebyli schopni  (nebo ochotni) podat informaci. Diky....

Nooo pospichal bych ... na svk uz je vyradily a nasadili 1.5TSi ... Max. davam tomu do konce roku, ale cekam je uz driv ...

Co je prosím tě svk? Vím, že v Anglii už je k mání 1.5....

slovensko

1.5 TSI EVO s Millerem.  By mě lákal.... Ale bojím se spolehlivosti. Vemte si např.  1.2 1.4 1.8 a počáteční problémy s řetězem. Nebo 1.8 TSI a spotřebu oleje. Nebo 1.2 HTP. A 2.0 TDI.... ty motory mají jedno společné. A to že z počátku výroby velký problém a po letech super spolehlivé agregáty. Proč by to mělo být u 1.0 a 1.5 TSI jinak? Navíc to turbo s VGT... 

Budu objednávat do cca měsíce 1.4 s DSG, to ještě asi 1.5 nebude: (

Kdyz tak ctu ruzny testy, sam bych asi uprednostnil 1.4 TSi.

 

Mam ho uz v tretim aute a vzdy naprosto bez problem k maximalni spokojenosti. Ano, nemam na svych autech vysoke najezdy, ale projev motoru je skvelej, dynamicke parametry noveho 1.5 TSi jsou defacto totozne a jeho technika znatelne komplikovanejsi. Nejak zasadne nizsi realna spotreba se ocekavat neda. Tak proc? Snad jen jit s dobou a mit posledni stav techniky, pokud na tom nekomu zalezi.

Je pravda, že asi žádná revoluce se konat nebude

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.