Leden 6, 201312 r Az na to ze klukovka je stale dimenzovana na 250Nm pane Upraveno Leden 6, 201312 r od Malta soudruhy si necháme na seriál Zdivočelá země, tam těch "hodných" bylo víc než dost. Nebudeme si je táhat ještě sem na fórum
Leden 6, 201312 r Tak to shrnem, vůbec si nepochopil o čem je tu řeč Pokud vím, že nemám pravdu tak se chytnu za nos a mlčím, to ale není tvůj případ. Chápu že profesionál fóra se cítí býti nadřazen nováčkovi ale to si nech na doma stejně jako to oslovení, tímto tvůj příspěvek oznamuji a žádám moderátora o zásah pro zachování kvality vlákna. Zdržuji se dalších OT komentů a o toto prosím i ostatní uživatele.
Leden 7, 201312 r Kedze som sa vzdy vyjadroval k veci, neodpustim si male OT. Ak si takyto citlivy budes to tu mat tazke, ale na to prides casom. Vela stastia
Leden 7, 201312 r jak tu píší Sranki i pawouk... Bofors, tvé úvahy možná mají něco do sebe, ale můžu tě ujistit, že jsou liché. S tímto motorem jsem v rámci testování najel v G7 zhruba 50.000km a nic se nechová tak, jak popisuješ. Testovaný exemplář motoru má v tuto chvíli najeto víc jak 350.000 km a vše běží tak jak má. Vypnutí válců absolutně nevnímáš a kdyby jsi o tom nebyl informován přes MFA (MaxiDOT), tak o něm nevíš. Ty písty se vypínají např. při konstantní jízdě až do cca 100-120km/h a při jakémkoliv pohybu akcelerátoru se opět zapínají. Tento systém motor nezatěžuje navíc a vše vždy ovládá řidič svým jízdním stylem. Když to přeženu a hodně přitáhnu za vlasy, tak je to to samé, jako když budeš tvrdit, že např. variabilní časování ventilů od Hondy nebo BMW ničí motor
Leden 7, 201312 r Autor Honzo, co se zobrazí na MaxiDotu při vypnutí válců? A jaké jsou tvoje pocity a postřehy z tohoto motoru (systému)? Já bych měl spíš obavy o spolehlivost toho elektromagnetického mechanismu, co umožňuje vypnutí válců, než že odejde "železo". Přece jenom to asi bude hodně tepelně namáhané a když vím, jak se totéž tak nějak úplně nezvládlo na regulaci prvních turbodmychadel u 1.2 TSI. No, uvidíme.
Leden 7, 201312 r u Golfa se zobrazí jen "ACT aktiv" pocity jsou stejné, jako u normálního motoru. Vypnutí vůbec necítíš a nevíš o něm - pouze přes ukazatel MFA/MaxiDOT. O ten přestavovací mechanismus bych se nebál, protože se VW inspiroval u BMW a Hondy, které používají stejnou technologii při proměnném časování. Možná bych nebral hned první várku motorů, ale ty další pak budou ok ale platí to pro G7, v OIII jsem s tím motorem nejel Upraveno Leden 7, 201312 r od Honza9007
Leden 8, 201312 r Skutečností že to funguje jsem samozřejmě potěšen a že máš osobní dlouhodobou skušenost je ještě lepší. Nad tímto motorem letos uvažuju jak v OIII nebo G7 ale tento systém asi nechám přece jen pro jiné.
Leden 27, 201312 r U těch EA211 je několik pokroků, ale zárověn věcí co mne děsí kvůli spolehlivosti: Rozvod je sice řemenem, ale překvapuje mě, že sací vačka pohání vysokotlaké palivové čerpadlo (zcela na druhé straně vačky - na kozdíl od 1.2TSI EA111 nemůže protékat benzín do oleje - pozice + náklon) a výfuková vačka pohání přes další řemínek vodní čerpadlo. Řemen jistě bude lépe tlumit vibrace od palivového čerpadla ale přijde mi té zátěže na rozvodech hodně (+ to vodní čerpadlo). Ojnice jsou rázně odlehčené - už v nich není mazací kanál pro pístní čep, pístní čep má lichoběžníkový profil a spoléhá jen rozstříknutý olej od olejový trysky chladící píst. Zvláště 1.4 má dvojitou olejovou vanu, hliníkový mezikus vypadá na první pohled jako rošt pro vyztužení uložení ložisek kliky, ale není prošroubovaný, pak navazuje ani ne 5cm vysoká plechová vana (možná to je jen meziobdobí přechodu na plastovou vanu).
Únor 1, 201312 r Motor 1.4 TSI 103 kW (Golf VII) na brzdě (Auto Jarov,test SM): 124kW??? to je moc pěkné když tak na to koukám tak 1.8TSI bude mít tak 200koní :-)
Únor 2, 201312 r Zajímavá technika, ale nechtěl bych to provozovat po záruce. Osobně si myslím že to zmenšování obsahu je úlet na vrub složitosti a budoucí spolehlivosti. Já po posuzuju podle starý dobrý 1,8 turbo která mi až na čidlo teploty vody slouží 14 let bez jediný závady. To není zázrak, v jednoduchosti je základ úspěchu. Dále mě zarazilo to úporné šetření materiálem a je již známý že se to dostalo na hranu rentability oprav. Takže se budou měnit celé agregáty a tím jde ekonomie zase do kopru. Tam kde ušetří výrobce se zákazník prohne v budoucnu.
Březen 1, 201312 r Nemáte někdo informace, zda v nové řadě TSI motorů je lépe řešené topení, např. přídavnou topnou spirálou atp.? Nebo to bude stejná hrůza jako u OII, kdy auto začalo topit až po mnoha kilometrech.
Březen 1, 201312 r Autor Ve SM č.9 je srovnávací test OIII 1.2 TSI vs 1.4TSI vs 1.6 TDI a píšou tam, že "po dvou zvolna a plynule ujetých km z Holešovic je cítit pokročilý termomanagement motorů TSI - začíná být příjemně teplo a stop-start úřaduje hned na prvních světlech na Palmovce", a to při teplotách těsně nad nulou. O PTC článku nikde nic není. Tím myslím i mimo ten článek.
Březen 2, 201312 r tady to bude jinak jelikož jsou integrované svody v hlavě válců tímpádem se bude ohřejvat rychlejc.. sice to sem nepatří ale když jsem jel s 1,6TDi a dvoulitrem tak oba stáli venku cca -5 obě stáli celou noc a teplo z fukarů bylo cítit cca po necelé minutě jízdy a příjemně ve voze bylo cca po 3minutách a 2km což je oproti OII v naftě skok dopředu a u benzínu to bude to samé očekávám
Březen 2, 201312 r Autor Tak ten článek je tady: http://www.auto.cz/srovnavaci-test-skoda-octavia-1-2-tsi-vs-4-6-tdi-pro-rozhodnout-73161
Březen 2, 201312 r dneska sem vracel OIII 1.4 TSI a jsem z toho motoru opravdu nadsenej,.... najel sem snim krasnych 330 km a uplne pohoda..... podle me kdo nechce 1.2 TSI a nebo uz moc drahe 1.8 TSI tak podle meho nazoru, nejidealnejsi varianta ..... fakticky jsem z neho nadsenej nic mene s tim topenim, je sice pravda ze ze zaclo po chvily foukat vlazno, ale zadnej zazrak po cca 10 km co jsem dojel a auto brebiral, se teprve rucicka teplomeru vody vysplhala na 90 stupnu a i tak se tomu moc nechtelo topit a to nebylo nijak zavratne zima,... bylo nejakejch cca 2 stupne nad nulou vim ze se nejdriv ohriva hlava pak jde topneni a pak az teprve nejak blok motoru ci co, ale stejne Podle meho nazoru to topeni neni nejak extra zavratne a troufam si rici ze jak sem mel OIII s motorem 2.0 TDI tak tam to zaclo topit snad rychlejc
Březen 2, 201312 r Autor Ono je možné, že TDI má PTC článek, takže topí dřív. Jinak třeba u staré 1.2 TSI se psalo v dílenské učební pomůcce, jak to mají vymakané, aby se motor ohřál co nejdřív, ovšem skutečnost je úplně někde jinde. Takže aby to nebyl s novým TSI podobný případ - jen proklamace automobilky.
Březen 2, 201312 r jo jo s tim clankem ze tam ma nejake ,, ohrivaci tycinky " ...... je urcite moznost a hodne realna s tou automobilkou ze klamou by to taky mohlo bejt realny, prece jenom dovolit si dalsi chybu na defakto novym prepracovanym motoru,... nevim nevim Kazdopadne pokud motor nebude nejak extra poruchovy, mne osobne to ze by to topilo pomalejc nejak neodradilo
Březen 2, 201312 r Autor Tak mě taky ne, pokud tam budou vyhřívané sedačky. Ne každá inovace nutně musí být ku prospěchu věci. Ovšem, že to nefunguje tak, jak se prohlašuje, nikdo nepřizná.
Březen 2, 201312 r vzdyt jo ....... vyhrivanou prdel sem v OIII mel takze sem je dal na max. a hned to zaclo palit tak sem to stahnul na jednicku a bylo mi prijemne proc to priznavat kdyz si muzou delat co chteji
Březen 2, 201312 r za 330 km spotreba na realnych 8,5 l ( podle PPC 8,1 l ) ..... jelikoz sem ji nesetril tak prvni spotreba byla podle PPC 9,2, pak sem ji trochu setril obcas sem ji trochu dal najist a podle PPC 6,4 l ....... ale verim ze kdyz se stim bude jezdit normalne zadny zavodeni tak spotreba se da klidne udelat na realnou v rozmezi 6 - 6,5 l u ty spotreby 8,5 l/100 km to bylo tak ze sem vyjizdel s plnou nadrzi a pak dotankovaval,.... tudiz propoctem to vychazelo na nejakych zaokrouhelne 8,5 l .... vesmes to bylo asi 8,46 l ale jak rikam, da se stim jezdit normalne realne do 6,5 l, pokud clovek nebude prahnout po vykonu
Březen 3, 201312 r ...mě u toho motoru překvapil ten zátah a jak se hrabe od spodu, je tam trošku díra, ale jak zabere turbo je z něho medvěd...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.