mikyspf Vloženo 13. leden 2015 Vloženo 13. leden 2015 Jsem asi slepej...žádnej rozdíl nevidím Citovat
Pawouk Vloženo 13. leden 2015 Autor Vloženo 13. leden 2015 Já taky ne. Já bych sledoval papírový štítek na plastovém krytu rozvodů, předpokládám, že tam bude kód motoru. Citovat
kokta7 Vloženo 1. Duben 2015 Vloženo 1. Duben 2015 V druhé polovině letošního roku pak bude nasazen motor 1.4 TSI ACT 110kW s funkcí vypínání dvou válců. Citovat
bicista Vloženo 3. Červenec 2015 Vloženo 3. Červenec 2015 Zadnej takovej nebude. Mam 110kW verzi a ACT tam nemam. Davaj to jen do Superbu. Citovat
Martin Bednář Vloženo 6. Červen 2016 Vloženo 6. Červen 2016 Jinak tedy to vypada, ze tento motor EA211 103/110 kW s ACT i bez, se celkem povedl. Nikde na neho nejsou zadne extra stiznosti, jezdi slusne a dokaze jet i za malo. Tak snad mu to vydrzi :-) Citovat
Tragedie_v_JZD Vloženo 3. Říjen 2016 Vloženo 3. Říjen 2016 Jen takovej blbej dotaz .. má 1.4 110kW (v OIII -> bez ACT) dvouhmotový setrvačník nebo nemá? Někde jsem četl, že má ... a jinde že zas nemá .... ne, že by mi to k něčemu bylo ... ale nemám rád rozpory .-D Citovat
pava Vloženo 7. Říjen 2016 Vloženo 7. Říjen 2016 (editace) Nemá, stejně jako 1.6 TDi.Tlumení rázu je řešeno soustavou pružin lamely spojky, se kterou jsou bohužel často problémy. Zajímavé je, že v Superbu stejný motor dvouhmotnostní setrvačník má, stejně jako 1.0 TSi v Octavii, ušetřili na nás, co se dá dělat... Editováno: 7. Říjen 2016, autor: pava 1 Citovat
Tragedie_v_JZD Vloženo 7. Říjen 2016 Vloženo 7. Říjen 2016 Aha ... takze jedno kurvitko tam neni, a misto nej jedno pridaj... jasny Citovat
Octavius Vloženo 22. Říjen 2016 Vloženo 22. Říjen 2016 Aký je rozdiel v motoroch 1,4 TSI - 103kw a 110kw. Treba sa niektorému z nich radšej vyhnúť alebo sú v poriadku? Citovat
pava Vloženo 22. Říjen 2016 Vloženo 22. Říjen 2016 Mechanicky jsou stejné, rozdíl je jen v software nahraném v ŘJ Citovat
Octavius Vloženo 22. Říjen 2016 Vloženo 22. Říjen 2016 teoreticky rozdiel by mal byť, že silnejšia verzia má premenlivé časovanie sacích aj výfukových ventilov a má väčšie turbo. Či je to len sw, neviem. Citovat
15degren Vloženo 27. Duben 2017 Vloženo 27. Duben 2017 AHoj 110 KW ATC má řetězové rozvody nebo řemen ? Přemýšlím že do dalšího motoru půjdu do 1.4 TSI ale věčně řešit řetěz se mi nechce... Citovat
Kane13 Vloženo 27. Duben 2017 Vloženo 27. Duben 2017 Řemen. Témeř všechny motory téhle řady ho mají. Btw: Je to ACT, ne ATC (ATC je na Konopáči) :-) Citovat
Martin Bednář Vloženo 28. Duben 2017 Vloženo 28. Duben 2017 Navíc ACT ma zatim pouze Superb. Nebo se to po faceliftu dostane i do Oktavky? Citovat
15degren Vloženo 28. Duben 2017 Vloženo 28. Duben 2017 Tak předpokládám že 1.4 TSI 110 KW bude konstrukčně stejný motor a bude mít řemen jako verze ACT na superbu nebo ne ? Od kdy vlastně TSI motory přešli na řemen ? Citovat
pava Vloženo 28. Duben 2017 Vloženo 28. Duben 2017 Všechny OIII 1.2, 1.4 TSI mají řemen, řetěz zůstal 1.8 a 2.0 TSI. ACT OIII zatím nemá, bude mít až s nástupem nevé 1.5TSI Citovat
Jojo91 Vloženo 28. Duben 2017 Vloženo 28. Duben 2017 před 7 hodinami, pava napsal: Všechny OIII 1.2, 1.4 TSI mají řemen, řetěz zůstal 1.8 a 2.0 TSI. ACT OIII zatím nemá, bude mít až s nástupem nevé 1.5TSI Uff, to si me potesil bo jsem byl trochu nejisty v tomhle Diky Citovat
Clerfayt Vloženo 12. Září 2017 Vloženo 12. Září 2017 Ahoj Vážení. Nevíte někdo do kdy půjde O III s motorizací 1.4 TSI objednat? Na škoda info mi nebyli schopni (nebo ochotni) podat informaci. Diky.... Citovat
Jojo91 Vloženo 12. Září 2017 Vloženo 12. Září 2017 Nooo pospichal bych ... na svk uz je vyradily a nasadili 1.5TSi ... Max. davam tomu do konce roku, ale cekam je uz driv ... Citovat
Clerfayt Vloženo 12. Září 2017 Vloženo 12. Září 2017 Co je prosím tě svk? Vím, že v Anglii už je k mání 1.5.... Citovat
Clerfayt Vloženo 12. Září 2017 Vloženo 12. Září 2017 1.5 TSI EVO s Millerem. By mě lákal.... Ale bojím se spolehlivosti. Vemte si např. 1.2 1.4 1.8 a počáteční problémy s řetězem. Nebo 1.8 TSI a spotřebu oleje. Nebo 1.2 HTP. A 2.0 TDI.... ty motory mají jedno společné. A to že z počátku výroby velký problém a po letech super spolehlivé agregáty. Proč by to mělo být u 1.0 a 1.5 TSI jinak? Navíc to turbo s VGT... Citovat
Losky83 Vloženo 12. Září 2017 Vloženo 12. Září 2017 Budu objednávat do cca měsíce 1.4 s DSG, to ještě asi 1.5 nebude: ( Citovat
Maverick Vloženo 13. Září 2017 Vloženo 13. Září 2017 Kdyz tak ctu ruzny testy, sam bych asi uprednostnil 1.4 TSi. Mam ho uz v tretim aute a vzdy naprosto bez problem k maximalni spokojenosti. Ano, nemam na svych autech vysoke najezdy, ale projev motoru je skvelej, dynamicke parametry noveho 1.5 TSi jsou defacto totozne a jeho technika znatelne komplikovanejsi. Nejak zasadne nizsi realna spotreba se ocekavat neda. Tak proc? Snad jen jit s dobou a mit posledni stav techniky, pokud na tom nekomu zalezi. 4 Citovat
Losky83 Vloženo 13. Září 2017 Vloženo 13. Září 2017 Je pravda, že asi žádná revoluce se konat nebude Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.